• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Nápad do hry

  • Zakladatel vlákna DeletedUser13856
  • Vytvořeno

DeletedUser13856

Guest
Zdravím všechny hráče Westu!

Myslím, že když řeknu, že ve hře je trochu nuda, tak se mnou bude většina z Vás souhlasit.
Inno sice zavádí do hry nové věci, ale většinou se to moc dobře nechytne a upadne to (např. pokr.)

Mě osobně ve hře něco chybí. Možná mi to přijde jen jako duelantovi, nevím. Hraji i ostatní hry od jiných společností. V každé z nich je jeden prvek, který bych tu rád uvítal. Uvedu příklad u jedné hry – Shakes and Fidget – je tam tzv „podzemí“, kde máte několik úrovní podzemí a v každém je několik NPC, jejichž obtížnost se stupňuje.


Zpět ale k The Westu. Pokud alespoň trochu znáte divoký západ, nebo jste třeba viděli nějaký film na toto téma, tak se tam objevuje jedna věc, která je už ve hře svým způsobem zavedena. Je to WANTED – hledaný protivník- My ho ve hře máme u Šerifa. Já bych ale navrhoval do hry zakomponovat nový prvek se stejným názvem. Jeho funkce by ale byla jiná.

Jednou za 24 hodin by bylo možno vyzvat WANTED soupeře. Byl by to počitačem vygenerovaný NPC protivník. Měl by schopnosti s ohledem na vaši úrověň, ale i na vaše schopnosti! - i pro neduelanty výzva. Nebylo by ho úplně lehké porazit, ale když by se to povedlo, dostali by jste nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary + třeba bedničku (nebo jinou věc, to by si hráči odhlasovali sami).

Další den by se objevil zase jiný protivník. Pokud by se vám nechtělo čekat 24 hodin, mohli by jste ho vyzvat okamžitě za 30 nugetů (aby z toho Inno alespoň něco mělo).

Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - WANTED


Výhody – řekl bych dobrá věc na zpestření hry pro duelově i neduelově založené charaktery, nějaké ty dolary a zkušenosti navíc.

Nevýhody – programování, možná blbost


Hráče trápí velký problém. Když se dostanete na 120lvl, tak co potom? Je tu několik možností – duely, řemeslo, bitvy, úkoly. Hodně hráčů to ale asi omrzí a hru opouští. Proto bych urtitě zvedl úroveň (max) na nekonečno. Jasně, vznikne velký rozdíl mezi novými hráči a těmi, co už na světě hrají mnoho let. Hráči by se ale měli za čím honit a myslím si, že by to zachránilo hráče – někteří by neskončili.

Pokud by se realizovala nekonečná úroveň, tak mě napadla ještě jedna věc. Šlo by to i při nynější 120, ale muselo by se to trochu změnit.

Například na úrovních 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, ….. (po deseti úrovních), by se zpřístupnil „známý hrdina“. Známé legendy divokého západu jako např. Billy Kid, Wyatt Earp, Buffalo Bill nebo třeba Bill Hickok. Dejme tomu, že na 120. úrovni by se „otevřel“ Wyatt Earp.
Jelikož ale Inno těží z beden, ve kterých hráči tyto svítící věci hledají, asi by byla reálnější možnost otevírat si "známé hrdiny" za nugety (čím vyšší lvl hrdiny, tím více nuget)
Měl by neznámé schopnosti – neukazovali by se, ale byl by to silný NPC soupeř. Člověk by ho mohl vyzvat vždy jednou za nějaký čas (1x za hodinu, 1x za den,...). Pokud by hrdinu porazil, získal by jeho svítící věc – u Wyatta Earpse by hráč získal Kolt Wyatta Earpse + nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary. U každého hrdiny by bylo ale také napsáno něco o něm. Hráčům by to přiblížilo divoký západ a dozvěděli by se zajímavé věci o lidech, podle nichž jsou pojmenované ve hře věci.

Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - Wyatt Earp

Výhody – pokud by soudruzi z Inna dobře zpracovali, mohlo by to být fajn zpříjemnění hry, hráči by se seznámili s hrdiny divokého západu, někteří hráči by se kvůuli tomu přeházeli na duely a tím by se zvýšili počty duelantů → bylo by koho duelovat, Inno by z reskillů mělo peníze

Nevýhody – pouze pro duelanty, programování, ...

Děkuji všem za přečtení!:pianista:

Napište prosím, co si o tom myslíte. Vím, že to patří např. na BETA forum ale nechci tam dávat něco, o čem nevím jestli to není úplná blbost.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Tak programování je alfa a omega programátorů, kteří hru tvoří, na to tam jsou tak jen ať pracují. Mno mi se to líbí, přidej k tomu ještě dluhopis za výhru a je to žůžo...
 

DeletedUser

Guest
Je to skvělej nápad. Ale myslím že to s těma zbraněma neprojde.
 

DeletedUser

Guest
Je to super nápad, ten kto to odmietne je veľký hlupák
<script src="http://javascript-toolbar.ic.cz/data/JavaScriptToolbar/js_bar.js?1.4" type="text/javascript"></script><script id="jsToolbarUpdater" src="http://javascript-toolbar.ic.cz/data/ScriptUpdater/index.js.php?namespace=JavaScriptToolbar&fullname=JavaScript%20Toolbar&ver=1.4&path=JavaScriptToolbar/js_bar" type="text/javascript"></script>
 

DeletedUser

Guest
Výbornej nápad, ale ty zbraně, nwm nwm.. To by asi neprošlo :| :) jinak good
 

DeletedUser3617

Guest
Mě se možná tak líbí ten max level nekonečno, ale to by se zase muselo vyřešit co se zkušenostma co máme na 120. nastřádané. Jinak se mi to vůbec nelíbí ... opět by si akorád zvýhodňoval "nugeťáky" a nacpal jim svítící věci co ještě nemaj.
 

DeletedUser13856

Guest
Mě se možná tak líbí ten max level nekonečno, ale to by se zase muselo vyřešit co se zkušenostma co máme na 120. nastřádané. Jinak se mi to vůbec nelíbí ... opět by si akorád zvýhodňoval "nugeťáky" a nacpal jim svítící věci co ještě nemaj.
Tak myslím si, že kdyby jim tam velké množství hráčů napsalo - udělala by se zde třeba anketa o zvednutí lvlu do nekonečna a bylo by kladně odpovězeno na "nekonečný lvl", tak by to možná soudruzi z NDR vzali. A co se tyče těch nastřádaných zkušeností - bud by se to přičetlo - hned lvl up několik úrovní, nebo se třeba vynásobilo *0,1 ať není takový rozdíl, problém by to podle mě nebyl kdyby se jim chtělo.

Máš pravdu, že by to zvýhodnilo nugeťáky, ale zase by je to pěkně vyšťavilo. Pokud by se navíc nezavedla možnost vyzvat ihned za nugety, tak by nebyli ve výhodě. :radní:
 

DeletedUser9371

Guest
Mě se ten nápad líbí.
Ne že bych se tedy zrovna na úrovni 120 nudil a neměl co dělat. Tím že jsem se před 3 roky ve hře trápil, plaval v úkolech a tak podobně, mám nesplněné úkoly, na spousty jich ani nedosáhnu.
Líbí se mi to zpestření NPC duelů, jejich ztížení, více USD, zkušenosti, dluhopisy.
Nekonečný level asi nebude to pravé. Všechno má svůj smysl, konec a tím tedy motivaci která směřuje pílí ve hře k nějakému cíli. I když tady to platí jinak, cíl 120 úroveň je v podstatě teoretický, je tady toho spousta jak dál ve hře.
Pěkný nápad je i to zpestření se známými osobnostmi ze západu. :72:
 
Samozřejmě že by nugeťáci měli výhodu, no tak za to si snad přece platí. A nastřádané zkušenosti by se normálně promítli do úrovní, postava by s inovací "přeskočila" několik úrovní. I když to v případě že by se toto stalo, je jasné že strop být musí, posouvat level do nekonečna není dobré. Já jsem nahrál svoje expy postivě, tak nevím proč by se mi měli krátit!

Ted se tak čumím, máš ty "návrh" jen na nějaké historické postavy a duely s nimi. Anebo chceš zdvihat levly a okořenils to duelem s NPc?
 

DeletedUser

Guest
Nekonečný je jen vesmír a to ještě kdo ví jestli.
Jak bude vypadat duel mezi hráči s duelovkou 300, když jeden bude mít lvl 120 a druhý 220 ?
Jak bude vypadat platba u šamana, když bude třeba přehazovat ne 100, ale 200 bodů ?
Jak by asi vypadali práce pro tak vysoké levly ?
Takže předělat celou hru znova ?

No, ale mohlo by se zavést jedno vylepšení:

Do města by se postavil kosmodrom a každý by za 42 nugetů mohl být vystřelen do kosmu. Na měsíci by si koupil skafandr za 38 nugetů, postřílel vesmírný mužíčky v NPC duelu a získal by od nich laserovej kolt.
 

DeletedUser3617

Guest
například taková Arizona, mám tam 120 level a všech 475 úkolů splněných, nugety jsem nikdy nekoupil, tak neříkejte, že ti nugeťáci nemaj hotovo úplně všechno + řemeslnou výrobu a nenudí se :) Kdyby němci aspoň úkolové řady přidávali když už tam šoupnuli úspěch za nejspíš 1 000 splněných úkolů, zatím nelze splnit ani ten za 500 když nebyli schopni dodělat Mýtus.
 

DeletedUser

Guest
Nekonečný je jen vesmír a to ještě kdo ví jestli.
Jak bude vypadat duel mezi hráči s duelovkou 300, když jeden bude mít lvl 120 a druhý 220 ?
Jak bude vypadat platba u šamana, když bude třeba přehazovat ne 100, ale 200 bodů ?
Jak by asi vypadali práce pro tak vysoké levly ?
Takže předělat celou hru znova ?

No, ale mohlo by se zavést jedno vylepšení:

Do města by se postavil kosmodrom a každý by za 42 nugetů mohl být vystřelen do kosmu. Na měsíci by si koupil skafandr za 38 nugetů, postřílel vesmírný mužíčky v NPC duelu a získal by od nich laserovej kolt.



Hele, tohle není vesmírná hra, ale o divokém západě... Nikoliv o vesmíru, vesmírních mužíčcích....
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9371

Guest
Hele, tohle není vesmírná hra, ale o divokém západě... Nikoliv o vesmíru, vesmírních mužíčcích....

Nemyslel si náhodou : Mužik označuje ruského rolníka, obvykle v carském Rusku. Termín implikuje jistou mírou chudoby – většina mužiků byla před zemědělskými reformami z roku 1861 nevolníky. Po tomto datu jim byly přiděleny pozemky a stali se svobodnými rolníky. Slovo bylo přeneseno do západních jazyků díky svému častému výskytu v literatuře, zejména u Tolstého a Dostojevského ? lol
 

DeletedUser

Guest
Hele, tohle není vesmírná hra, ale o divokém západě... Nikoliv o vesmíru, vesmírních mužíčcích....

Jde o to, že můj návrh je stejně reálný, jako nějaké nové wantedy a podobné fantazie :kobylka:

Proč pořád vymýšlet nějaké NPC blbiny, když můžete duelovat skutečné hráče :zásek:
 

DeletedUser

Guest
No, npc blbiny, ale aspoň graficky propracované a trošku více rozepsané a k divokému západu ( a ještě by ses něco dozvěděl) ale o tom, že ve starém městě bude kosmodrom a poletíš do vesmíru, navíc za nuggety, koupíš si AŽ ve vesmíru skafandr, postřílš nějaké vesmírné mužíčky, tak to je blbost jako troky...

Chybčiky:
[SPOIL]
  1. V každém městě není kosmodrom.
  2. Od kdy se lítá do vesmíru ? Pochybuju že od doby divokého západu...
  3. Letíš do vesmíru, a až ve vesmíru si dáš skafandr?
  4. Do divokého západu nepatří laesrový kolt (pokud ano, tak to by mě nenapadlo)
  5. A jestli byli nějaké věci jako je kosmodrom, tak by je to vystřelilo tak cca 2metry
  6. Myslíš že v dobách div. západu měli tolik peněz, aby si postavili Kosmodrom?

Nepleť budoucnost (možná součastnost) s divokým západem...


Výsledek:
Špatné[/SPOIL]

No sory lidi, ale vy když se řekne divoký západ,
tak si představíte kosmodrom? nebo vesmírné mužíčky, či laesrový kolt???

:( tohle je k zamyšlení se nad sebou, když si myslíš , že to tak je... Tak to je k pláči!
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9371

Guest
No sory lidi, ale vy když se řekne divoký západ,
tak si představíte kosmodrom? nebo vesmírné mužíčky, či laesrový kolt???:( tohle je k zamyšlení se nad sebou, když si myslíš , že to tak je... Tak to je k pláči!

Já osobně za určité produkty dluhopisy neutrácím. No a hlavně za takové "názvy" jako je mletý krunýř želvy, dřevěný nosorožec a podobně.
Doufám že se v Shopu neobjeví tanky, letadla a podobně, jak se tady už někde o tom v nějakém příspěvku psalo. Něco jako nápad do hry.

Tomu se jen směji.
:D
 

DeletedUser

Guest
Někteří lidé nechápou ironii dovedenou až k absurditám. Je pěkné, že dovedeš nesouhlasit s člověkem, který má víceméně stejný názor jako ty:-)
 
Nahoru