DeletedUser13856
Guest
Zdravím všechny hráče Westu!
Myslím, že když řeknu, že ve hře je trochu nuda, tak se mnou bude většina z Vás souhlasit.
Inno sice zavádí do hry nové věci, ale většinou se to moc dobře nechytne a upadne to (např. pokr.)
Mě osobně ve hře něco chybí. Možná mi to přijde jen jako duelantovi, nevím. Hraji i ostatní hry od jiných společností. V každé z nich je jeden prvek, který bych tu rád uvítal. Uvedu příklad u jedné hry – Shakes and Fidget – je tam tzv „podzemí“, kde máte několik úrovní podzemí a v každém je několik NPC, jejichž obtížnost se stupňuje.
Zpět ale k The Westu. Pokud alespoň trochu znáte divoký západ, nebo jste třeba viděli nějaký film na toto téma, tak se tam objevuje jedna věc, která je už ve hře svým způsobem zavedena. Je to WANTED – hledaný protivník- My ho ve hře máme u Šerifa. Já bych ale navrhoval do hry zakomponovat nový prvek se stejným názvem. Jeho funkce by ale byla jiná.
Jednou za 24 hodin by bylo možno vyzvat WANTED soupeře. Byl by to počitačem vygenerovaný NPC protivník. Měl by schopnosti s ohledem na vaši úrověň, ale i na vaše schopnosti! - i pro neduelanty výzva. Nebylo by ho úplně lehké porazit, ale když by se to povedlo, dostali by jste nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary + třeba bedničku (nebo jinou věc, to by si hráči odhlasovali sami).
Další den by se objevil zase jiný protivník. Pokud by se vám nechtělo čekat 24 hodin, mohli by jste ho vyzvat okamžitě za 30 nugetů (aby z toho Inno alespoň něco mělo).
Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - WANTED
Výhody – řekl bych dobrá věc na zpestření hry pro duelově i neduelově založené charaktery, nějaké ty dolary a zkušenosti navíc.
Nevýhody – programování, možná blbost
Hráče trápí velký problém. Když se dostanete na 120lvl, tak co potom? Je tu několik možností – duely, řemeslo, bitvy, úkoly. Hodně hráčů to ale asi omrzí a hru opouští. Proto bych urtitě zvedl úroveň (max) na nekonečno. Jasně, vznikne velký rozdíl mezi novými hráči a těmi, co už na světě hrají mnoho let. Hráči by se ale měli za čím honit a myslím si, že by to zachránilo hráče – někteří by neskončili.
Pokud by se realizovala nekonečná úroveň, tak mě napadla ještě jedna věc. Šlo by to i při nynější 120, ale muselo by se to trochu změnit.
Například na úrovních 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, ….. (po deseti úrovních), by se zpřístupnil „známý hrdina“. Známé legendy divokého západu jako např. Billy Kid, Wyatt Earp, Buffalo Bill nebo třeba Bill Hickok. Dejme tomu, že na 120. úrovni by se „otevřel“ Wyatt Earp.
Jelikož ale Inno těží z beden, ve kterých hráči tyto svítící věci hledají, asi by byla reálnější možnost otevírat si "známé hrdiny" za nugety (čím vyšší lvl hrdiny, tím více nuget)
Měl by neznámé schopnosti – neukazovali by se, ale byl by to silný NPC soupeř. Člověk by ho mohl vyzvat vždy jednou za nějaký čas (1x za hodinu, 1x za den,...). Pokud by hrdinu porazil, získal by jeho svítící věc – u Wyatta Earpse by hráč získal Kolt Wyatta Earpse + nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary. U každého hrdiny by bylo ale také napsáno něco o něm. Hráčům by to přiblížilo divoký západ a dozvěděli by se zajímavé věci o lidech, podle nichž jsou pojmenované ve hře věci.
Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - Wyatt Earp
Výhody – pokud by soudruzi z Inna dobře zpracovali, mohlo by to být fajn zpříjemnění hry, hráči by se seznámili s hrdiny divokého západu, někteří hráči by se kvůuli tomu přeházeli na duely a tím by se zvýšili počty duelantů → bylo by koho duelovat, Inno by z reskillů mělo peníze
Nevýhody – pouze pro duelanty, programování, ...
Děkuji všem za přečtení!:pianista:
Napište prosím, co si o tom myslíte. Vím, že to patří např. na BETA forum ale nechci tam dávat něco, o čem nevím jestli to není úplná blbost.
Myslím, že když řeknu, že ve hře je trochu nuda, tak se mnou bude většina z Vás souhlasit.
Inno sice zavádí do hry nové věci, ale většinou se to moc dobře nechytne a upadne to (např. pokr.)
Mě osobně ve hře něco chybí. Možná mi to přijde jen jako duelantovi, nevím. Hraji i ostatní hry od jiných společností. V každé z nich je jeden prvek, který bych tu rád uvítal. Uvedu příklad u jedné hry – Shakes and Fidget – je tam tzv „podzemí“, kde máte několik úrovní podzemí a v každém je několik NPC, jejichž obtížnost se stupňuje.
Zpět ale k The Westu. Pokud alespoň trochu znáte divoký západ, nebo jste třeba viděli nějaký film na toto téma, tak se tam objevuje jedna věc, která je už ve hře svým způsobem zavedena. Je to WANTED – hledaný protivník- My ho ve hře máme u Šerifa. Já bych ale navrhoval do hry zakomponovat nový prvek se stejným názvem. Jeho funkce by ale byla jiná.
Jednou za 24 hodin by bylo možno vyzvat WANTED soupeře. Byl by to počitačem vygenerovaný NPC protivník. Měl by schopnosti s ohledem na vaši úrověň, ale i na vaše schopnosti! - i pro neduelanty výzva. Nebylo by ho úplně lehké porazit, ale když by se to povedlo, dostali by jste nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary + třeba bedničku (nebo jinou věc, to by si hráči odhlasovali sami).
Další den by se objevil zase jiný protivník. Pokud by se vám nechtělo čekat 24 hodin, mohli by jste ho vyzvat okamžitě za 30 nugetů (aby z toho Inno alespoň něco mělo).
Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - WANTED
Výhody – řekl bych dobrá věc na zpestření hry pro duelově i neduelově založené charaktery, nějaké ty dolary a zkušenosti navíc.
Nevýhody – programování, možná blbost
Hráče trápí velký problém. Když se dostanete na 120lvl, tak co potom? Je tu několik možností – duely, řemeslo, bitvy, úkoly. Hodně hráčů to ale asi omrzí a hru opouští. Proto bych urtitě zvedl úroveň (max) na nekonečno. Jasně, vznikne velký rozdíl mezi novými hráči a těmi, co už na světě hrají mnoho let. Hráči by se ale měli za čím honit a myslím si, že by to zachránilo hráče – někteří by neskončili.
Pokud by se realizovala nekonečná úroveň, tak mě napadla ještě jedna věc. Šlo by to i při nynější 120, ale muselo by se to trochu změnit.
Například na úrovních 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, ….. (po deseti úrovních), by se zpřístupnil „známý hrdina“. Známé legendy divokého západu jako např. Billy Kid, Wyatt Earp, Buffalo Bill nebo třeba Bill Hickok. Dejme tomu, že na 120. úrovni by se „otevřel“ Wyatt Earp.
Jelikož ale Inno těží z beden, ve kterých hráči tyto svítící věci hledají, asi by byla reálnější možnost otevírat si "známé hrdiny" za nugety (čím vyšší lvl hrdiny, tím více nuget)
Měl by neznámé schopnosti – neukazovali by se, ale byl by to silný NPC soupeř. Člověk by ho mohl vyzvat vždy jednou za nějaký čas (1x za hodinu, 1x za den,...). Pokud by hrdinu porazil, získal by jeho svítící věc – u Wyatta Earpse by hráč získal Kolt Wyatta Earpse + nějaké zkušenosti, DLUHOPISY a dolary. U každého hrdiny by bylo ale také napsáno něco o něm. Hráčům by to přiblížilo divoký západ a dozvěděli by se zajímavé věci o lidech, podle nichž jsou pojmenované ve hře věci.
Bohužel jsem měl k dispozici jen malování, takže to moc nevypadá...
Obrázek - Wyatt Earp
Výhody – pokud by soudruzi z Inna dobře zpracovali, mohlo by to být fajn zpříjemnění hry, hráči by se seznámili s hrdiny divokého západu, někteří hráči by se kvůuli tomu přeházeli na duely a tím by se zvýšili počty duelantů → bylo by koho duelovat, Inno by z reskillů mělo peníze
Nevýhody – pouze pro duelanty, programování, ...
Děkuji všem za přečtení!:pianista:
Napište prosím, co si o tom myslíte. Vím, že to patří např. na BETA forum ale nechci tam dávat něco, o čem nevím jestli to není úplná blbost.
Naposledy upraveno moderátorem: