• Nově připravovaná aktualizace 2.165 je naplánována na úterý 21. prosince. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Rok je téměř u konce - a jako každý rok - je čas na přípravu vánočních svátků. Využijte šance si odpočinout, dostat se do sváteční nálady a nahlédnout do Santova pytle. Připravili jsme si pro vás tradiční událost "Honba za dárky" Více informací najdete na herním fóru
  • Nemáte rádi sníh? Vypněte ZDE:

Nápady a postrehy zo Sveta9

Ahojte fanúšikovia Sveta9,
rozhodol som sa (aj na vaše naliehanie) založiť takéto malé vlákno na fóre , v ktorom môžeme poukázať na postrehy alebo nápady z nášho sveta. A samozrejme dať priestor na to, poukázať čo vás hre v trápi verejne - nie do tiketu, pretože sa ukazuje ,že niečo napíšete , odpíše sa ,že sa to berie na vedomie a nič sa s tým nerobí!

Ja už mám tému hneď na pár postov ale najaktuálnejšou sú bitvy. Možno keby sa napísal tiket tak zistíme ,že na tom pracujú. Ako, keď hru nehrajú to sa nevie. Takže by som rád poukázal na výsledok bitvy so zarážajúcim pomerom úspešných a neúspešných zásahov.

Dajte filtrovať podľa tabuľku podľa úspešných zásahov

[report=62890004d7444ef1ec]Oznámení bitvy: Kaufland si nedáme[/report]

- https://prnt.sc/22fs3k3
- https://prnt.sc/22fs4cb
- https://prnt.sc/22fs5ha
- https://prnt.sc/22fs6a0

Hovoríme ,že bitvy sú pokazené a čo konkrétne na nich? Ako je možné ,že full sniperi majú menej zásahov ako nejaký hp tank bez reskilu ,veci v obrane?
Ako veliteľa ma to hnevá, pretože ja si s tým dám robotu, hráči si nájdu čas alebo sa pošlú ako off a dá sa povedať ,že sa ide na jatká. 40 kôl stojíme , pálime na jednu vežu a súpera ani neškrtneme lebo sniperi trafia 15x zo 44 čo je úplne šialené. Pohyb s takou úspešnosťou streľby je takmer vylúčený pretože 40 online hráčov blokne na 10 kôl jeden dobrodruh! Časy ,kedy sa dalo v útoku niečo vymyslieť, 2x obehnúť pevnosť sú úplne preč a je to škoda. Teraz sú bitvy statické čo vôbec nie je zaujímavé pre hráčov.
Samozrejme nijako nejdem plakať nad výsledkom bitvy- súper je veľmi kvalitný ale keď sa strany prehodia tak bitva dopadne úplne rovnako (zdrvujúca prevaha obrany) čo je jasným znakom toho ,že je to pokazené. Reálne ak by sme chceli tú vyhrať tak by sme potrebovali aspoň 700k hp v útoku čo je skoro nemožné pre náš malý svet...

Posielam aj replaye statických útokov

MAKE SVET9 GREAT AGAIN
 

Legate

Člen týmu
Děkuju za analýzu. Popravdě si myslím, že by měli více testovat s nastavením bitev. Změnit metu. Když je obrana tak dlouho silná, proč prostě nezruší % bonusy na věžích a hradbách a nechají pouze negativní bonusy okolo vlajky a na vlajce. Když nemůžou nerfnout Cortinu a Unii tak by mohli nerfnout prostředí. Nebo když je to útok, tak by mohl střílet první. Ještě mě taky napadlo, že by mohli dát dobrodruhům místo "zduchovatění" třeba za každej bod zdraví 3 životy navíc nebo bonus do úhybání.

PS: Takové změny by mohli testovat třeba na tom Beta serveru, který mají.
 
Riešení je mnoho. Pre mňa najlogickejšími sú zníženie bonusov veží , hradieb na predošlý stav. Nerfovanie statov mi príde ako nevhodné riešenie, lebo hráči kupovali sady kvôli ich statom a vôbec to nie je riešenie pre všetkých pretože u nás majú Union sadu až 2 hráči ,čiže nerfnutie unionu by bola "veľká pomoc". Na bete to nerfovanie unionu riešia a napríklad aj práve preto som spravil toto vlákno aby som ukázal ,že na s9 to nemá vôbec efekt... A čo sa týka nových bonusov tak to by bolo určite zaujimave ale keď dokázali takto pokaziť bitvy si myslim ,že nové bonusy by to uplne rozhádzali :D A naozaj keď sa nám podarí presvedčiť niekoho hrať s9 tak hovorím buď duelanta alebo vojaka lebo to je meta. A svety, ktoré maju ešte menej hráčov a nie tolko vojakov / duelantov tak tam to musí byť ovela viac nevyrovnané čo zas len odrádza hráčov bojovať...

A ešte k tým zásahom. Tento rok vydali 2 sady akože do útoku (Wilsona , Carl) myslím si ,že sa nám ich podarilo celkom úspešne rozdať medzi hráčov a efekt je slabý , nepomohlo to... Bonusy z týchto sád by mohli byť lepšie
 
Zdravím vás fanúšikovia s9,
dnes som trošku zalovil na fóre a našiel som skutočne zaujímavé veci.

Najprv som hľadal kde môžem reagovať na "Rekordy Českého Westu" lebo ma pobavilo ako tam v dueloch kraľuje jeden hráč , ktorý so poctivými duelmi nemá nič spoločné :D Jasné, štatistika je štatistika a je tam len to čo sa dá v hre zaevidovať no je to škoda ,že tam nie sú takí hráči , ktorí skutočne tvoria hodnoty v hre ako organizátori špeciálnych akcii , organizátori v aliancii , velitelia bitiev , tí čo píšu hz , dávajú rekrut proste starajú sa o život na svete. Veď my sme tu mali Jamzu , ktorý spravil tie najlepšie scripty do tejto hry a na toho si nikto ani nespomenie :D Ale navždy tu bude Orgoj Chorchoj s jeho víťaznými duelmi proti pracovníkom ,o 50 levelom menším hráčom a legendárnym časom pokakaný v hoteli :D Myslím si ,že tam chýba ocenenie pre najväčší nugeťákov, ozdoby tejto hry. Niet nad to nakúpiť prémiové sady a byť o 1/2 vo všetkom lepší.

Kto vie možno aj preto táto hra stratila väčšinu hráčov. Tu som našiel celkom zaujímavý príspevok , ktorý hovorí o počte hráčov hrajúcich jednotlivé svety https://prnt.sc/23oqub1 a prišlo mi to až neuveriteľné ako sa táto hra spustila. Človek by si povedal ,že je to dno ale potom príde správa o tom ako sa hre venujú 3 ľudia na polovičný úväzok. To by ani nebolo také zlé, veď určite sa snažia ako môžu , počúvajú čo sa im snaží support naznačiť. Alebo že by nie.
Veselo sa pokračuje v úpadku a nášmu supportu to je jedno. Myslím si ,že už je nad slnko jasné ,že migrácia z Dakoty pôjde len na prémiové svety. Nevadí, ďalej nechajme rušiť hráčom postavy , ďalej nechajme umierať aktivitu a na svetoch , ktorým by migrácia pomohla , ďalej poďme JEDNOU CESTOU.

Nie, West je hra kde aj jeden hráč dokáže zničiť celý svet a som o tom presvedčený. Stačí jeden zlý človek , troll ,ktorý otrávi celú komunitu. Každý môže všetko a preto je každý svet - každá jazyková mutácia iná. Veď napríklad už len ten update bitiev nedáva žiadny zmysel. Tuto sa nenaplnia ani malé pevnosti poriadne a oni to ešte zhoršia lebo kdesi na poľských serveroch sa im to nepáči...

Čo tým chcem povedať je ,že komunikácia SUPPORT- CENTRÁLA musí byť o tom čo CZ svety skutočne potrebujú aby sa udržala aspoň nejaká aktivita. Téma migrácie je toho jasným dôkazom.

Asi nejaký výstižné meme
1639994518959.png1639994602821.png
MAKE SVET9 GREAT AGAIN

Díky , prajem pekný deň :-)
 
Zdravím vás fanúšikovia s9,
ospravedlňujem sa vám ,že som takto zamoril fórum mojími prázdnymi myšlienkami . Mal som dobrú náladu , väčšinu z toho čo som napísal si nepamätám ale keď som si to čítal dnes ráno tak mi to prišlo celkom v pohode. Takže ešte by som chcel pridať jeden príspevok pred tým ,že vypoviem všetko čo som chcel.

Písal som o bitvách ,že sú zle vyvážené a nefér. Pýtali sa ma čo s tým má support robiť. Veľa toho robiť nemôže ale napísať do reportu ,že nové veci , ktoré majú vyvážiť útok oproti obrane sú slabé by sa dalo či?
Tak sa na to pozrime:
1) Sady do útoku dávajú menej schopností ako sady do obrany!
-V obrane sú veľké bonusy veží a hradieb. Sady pridané do hry tento rok Carl + Wilson by potrebovali ovela viac bonusov aby sa ten rozdieľ zmazal
Toto sú top veci do OBRANY a do ÚTOKU : https://prnt.sc/25l2gom
-to skrývanie sa musí rovnať nástrahe pascí a najväčšia krása je 29,9 obrany + (bonus veže) oproti 2.3 útok + 0 bonus. O odpore a obrane sa baviť ani nemusíme
Potom je tu sada Carla https://prnt.sc/25l61z5 , ktorá keď sa dobre namixuje tak sa blíži tomu čo skutočne treba na dorovnanie útoku / obrany. Bohužiaľ, je to stále málo a sektorový bonus to celé spackal. Načo je tankovy sektorový bonus keď nič netrafí a má o 300hp bodv menej?!

2) Full sniperi v útoku trafia toľko čo obyčajný tank na bitve
Tuto porovnávam sady cortiny a kapitána - https://prnt.sc/25l3ire
-Môžeme vidieť ,že sa to cca rovná. Skrývanie - nástraha. A potom vést + prestnost + útok = Obrana + úbyb. Samozrejme pripočítame bonus obrany ,ktorý spraví veľa ale myslím ši ,že by to malo byť vpohode. Čo v pohode nie je, že hráči s Cortinou tak ako je na obrázku majú viac presných zásahov ako tí sniperi!
Veď si to stačí len porovnať. Cortina dáva 94 presnosti z charizmy, veľa nástrahy a pár vést - čo je nič oproti tomu čo dáva kapitán ( čo sa týka schopiek na zásah) Aby ste videli ,že neklamem: https://prnt.sc/25l9gvp , https://prnt.sc/25l9kpi.

Takže len to som chcel... :D Veci do útoku pre hp by mali byť o niečo silnejšie (najmä útok , žiadny dmg) a bonusy na vežiach o niečo nižšie. Tento problém tu bol celý rok a teraz sa ešte znásobil vďaka výpredaji, pretože každý , kto nemal Cortinu už ju má a kto ju mal ten ju vylepšil . Veci Carla, Wilsona neprinášajú efekt a teda načo ich kupovať keď stále si nepomôžeme.

Pokiaľ útok nie je perfektný nemá šancu proti "lepšej" obrane. Raz jedna strana zmasakruje druhú a potom naopak hoci hráči sú stále rovnakí- to nedáva zmysel.
 
Nechci ti @Amazoning spamovat tvé vlákno, ač nehraji na s9, oceňuji, že usiluješ o zlepšení situace na svém světě, což nejsem znalec, ale také pamatuji herní situace bezmoci, kdy přes veškerou snahu se věci k lepšímu nepohnuly, když konečně přišel nový hráč, tak mezitím někdo odešel atd.

Osobně mi pomohlo smíření se se smutnou pravdou (aspoň pravdou z mého pohledu) - i kdyby vývojáři sebevíc chtěli, nikdy bitevní situaci neudělají vyváženou. Každý svět je jiný, v jiné situaci, a co jednomu světu pomůže, to jiný zabije. Čekat, že někdo, kdo situaci tvého světa nezná, zlepší situaci k lepšímu, může být čekání, které se nikdy nenaplní (zvlášť když sami zaměstnanci společností se zodpovídají lidem, které v prvé řadě zajímá číslo pod kolonkou "zisk").

Ale není vtesáno do kamene, že musíte hrát podle trendů Innogames - ať už dají jakékoli sady a nastaví jakékoli vzorce, nakonec je to o tom, jak se na serveru domluvíte.
K psaní mě vedla vzpomínka na Eldorádo před 2 roky asi, kdy se hráči domluvili a prostě si vzali na boj sady z let 2012-13. Prostě vždy záleží na komunitě.

Proto je smutné, že hráči z těch malých světů nevyužijí potenciál, který jim to dává. Domluvit se a nastavit si svět podle svého.
Na nové světy vždy půjdou hráči, kteří chtějí zápasit o to být top, mít nejlepší sady atd, na "větších" starších světech lidi chtějí mít bitvy standardní, jak jsou zvyklí. Ale ty světy mezi, kde to často vydrží pohodáři, tam může (ale nemusí) být možnost experimentovat a s pár kamarády si hrát na pohodu.
Jenom už těch malých po migracích mnoho nezbývá.
 
Zdravím,
ďakujem ti Martyr ,že si si všimol toto vlákno a aj napísal rozumný príspevok

Myslím ,že sa mi / nám celkom úspešne darí zháňať slušných hráčov, ktorí si chcú v pohode zahrať hru so staršími - skúsenejšími hráčmi bez cieľov dobiť - dourážať celý svet, zničiť každého a habať všetko pre seba. Na druhú stranu to bohužiaľ prináša aj ďalšie komplikácie, že sa napr. jedna aliancia stáva silnejšou a kto pustí hráčov ,do druhej ali kde by ich hra rýchlo omrzela? :( Práve preto som spoliehal aj na migráciu , ktorá by tento problém ,ktorému aj čelíme pomohla.

Taktiež to prináša aj "zodpovednosť" niečo také support nepozná mám pocit, ale naozaj aj riešenie triviálnych problémov je náročné, lebo to vyžaduje čas druhých hráčov , a nie vždy sú ho ochotní investovať. A často je to kvôli situáci v CZ Weste alebo len kvôli myšlienke ,že bez migrácie sa treba snažiť oveľa viac a vlastne tie snahy nesmú ustáť lebo potom to opäť pôjde len dole vodou.

Som s tým zmierený. Po zdrcujúcej bitve nemôžem napísať ,že hra je pokazená a support nepomôže lebo by som len odradil ďalších hráčov, preto sa sťažujem na fóre. Supportu to je jedno.. Česť výnimkám! :--)