• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Nápady a postrehy zo Sveta9

Ahojte fanúšikovia Sveta9,
rozhodol som sa (aj na vaše naliehanie) založiť takéto malé vlákno na fóre , v ktorom môžeme poukázať na postrehy alebo nápady z nášho sveta. A samozrejme dať priestor na to, poukázať čo vás hre v trápi verejne - nie do tiketu, pretože sa ukazuje ,že niečo napíšete , odpíše sa ,že sa to berie na vedomie a nič sa s tým nerobí!

Ja už mám tému hneď na pár postov ale najaktuálnejšou sú bitvy. Možno keby sa napísal tiket tak zistíme ,že na tom pracujú. Ako, keď hru nehrajú to sa nevie. Takže by som rád poukázal na výsledok bitvy so zarážajúcim pomerom úspešných a neúspešných zásahov.

Dajte filtrovať podľa tabuľku podľa úspešných zásahov

[report=62890004d7444ef1ec]Oznámení bitvy: Kaufland si nedáme[/report]

- https://prnt.sc/22fs3k3
- https://prnt.sc/22fs4cb
- https://prnt.sc/22fs5ha
- https://prnt.sc/22fs6a0

Hovoríme ,že bitvy sú pokazené a čo konkrétne na nich? Ako je možné ,že full sniperi majú menej zásahov ako nejaký hp tank bez reskilu ,veci v obrane?
Ako veliteľa ma to hnevá, pretože ja si s tým dám robotu, hráči si nájdu čas alebo sa pošlú ako off a dá sa povedať ,že sa ide na jatká. 40 kôl stojíme , pálime na jednu vežu a súpera ani neškrtneme lebo sniperi trafia 15x zo 44 čo je úplne šialené. Pohyb s takou úspešnosťou streľby je takmer vylúčený pretože 40 online hráčov blokne na 10 kôl jeden dobrodruh! Časy ,kedy sa dalo v útoku niečo vymyslieť, 2x obehnúť pevnosť sú úplne preč a je to škoda. Teraz sú bitvy statické čo vôbec nie je zaujímavé pre hráčov.
Samozrejme nijako nejdem plakať nad výsledkom bitvy- súper je veľmi kvalitný ale keď sa strany prehodia tak bitva dopadne úplne rovnako (zdrvujúca prevaha obrany) čo je jasným znakom toho ,že je to pokazené. Reálne ak by sme chceli tú vyhrať tak by sme potrebovali aspoň 700k hp v útoku čo je skoro nemožné pre náš malý svet...

Posielam aj replaye statických útokov

MAKE SVET9 GREAT AGAIN
 
Děkuju za analýzu. Popravdě si myslím, že by měli více testovat s nastavením bitev. Změnit metu. Když je obrana tak dlouho silná, proč prostě nezruší % bonusy na věžích a hradbách a nechají pouze negativní bonusy okolo vlajky a na vlajce. Když nemůžou nerfnout Cortinu a Unii tak by mohli nerfnout prostředí. Nebo když je to útok, tak by mohl střílet první. Ještě mě taky napadlo, že by mohli dát dobrodruhům místo "zduchovatění" třeba za každej bod zdraví 3 životy navíc nebo bonus do úhybání.

PS: Takové změny by mohli testovat třeba na tom Beta serveru, který mají.
 
Riešení je mnoho. Pre mňa najlogickejšími sú zníženie bonusov veží , hradieb na predošlý stav. Nerfovanie statov mi príde ako nevhodné riešenie, lebo hráči kupovali sady kvôli ich statom a vôbec to nie je riešenie pre všetkých pretože u nás majú Union sadu až 2 hráči ,čiže nerfnutie unionu by bola "veľká pomoc". Na bete to nerfovanie unionu riešia a napríklad aj práve preto som spravil toto vlákno aby som ukázal ,že na s9 to nemá vôbec efekt... A čo sa týka nových bonusov tak to by bolo určite zaujimave ale keď dokázali takto pokaziť bitvy si myslim ,že nové bonusy by to uplne rozhádzali :D A naozaj keď sa nám podarí presvedčiť niekoho hrať s9 tak hovorím buď duelanta alebo vojaka lebo to je meta. A svety, ktoré maju ešte menej hráčov a nie tolko vojakov / duelantov tak tam to musí byť ovela viac nevyrovnané čo zas len odrádza hráčov bojovať...

A ešte k tým zásahom. Tento rok vydali 2 sady akože do útoku (Wilsona , Carl) myslím si ,že sa nám ich podarilo celkom úspešne rozdať medzi hráčov a efekt je slabý , nepomohlo to... Bonusy z týchto sád by mohli byť lepšie
 
Zdravím vás fanúšikovia s9,
dnes som trošku zalovil na fóre a našiel som skutočne zaujímavé veci.

Najprv som hľadal kde môžem reagovať na "Rekordy Českého Westu" lebo ma pobavilo ako tam v dueloch kraľuje jeden hráč , ktorý so poctivými duelmi nemá nič spoločné :D Jasné, štatistika je štatistika a je tam len to čo sa dá v hre zaevidovať no je to škoda ,že tam nie sú takí hráči , ktorí skutočne tvoria hodnoty v hre ako organizátori špeciálnych akcii , organizátori v aliancii , velitelia bitiev , tí čo píšu hz , dávajú rekrut proste starajú sa o život na svete. Veď my sme tu mali Jamzu , ktorý spravil tie najlepšie scripty do tejto hry a na toho si nikto ani nespomenie :D Ale navždy tu bude Orgoj Chorchoj s jeho víťaznými duelmi proti pracovníkom ,o 50 levelom menším hráčom a legendárnym časom pokakaný v hoteli :D Myslím si ,že tam chýba ocenenie pre najväčší nugeťákov, ozdoby tejto hry. Niet nad to nakúpiť prémiové sady a byť o 1/2 vo všetkom lepší.

Kto vie možno aj preto táto hra stratila väčšinu hráčov. Tu som našiel celkom zaujímavý príspevok , ktorý hovorí o počte hráčov hrajúcich jednotlivé svety https://prnt.sc/23oqub1 a prišlo mi to až neuveriteľné ako sa táto hra spustila. Človek by si povedal ,že je to dno ale potom príde správa o tom ako sa hre venujú 3 ľudia na polovičný úväzok. To by ani nebolo také zlé, veď určite sa snažia ako môžu , počúvajú čo sa im snaží support naznačiť. Alebo že by nie.
Veselo sa pokračuje v úpadku a nášmu supportu to je jedno. Myslím si ,že už je nad slnko jasné ,že migrácia z Dakoty pôjde len na prémiové svety. Nevadí, ďalej nechajme rušiť hráčom postavy , ďalej nechajme umierať aktivitu a na svetoch , ktorým by migrácia pomohla , ďalej poďme JEDNOU CESTOU.

Nie, West je hra kde aj jeden hráč dokáže zničiť celý svet a som o tom presvedčený. Stačí jeden zlý človek , troll ,ktorý otrávi celú komunitu. Každý môže všetko a preto je každý svet - každá jazyková mutácia iná. Veď napríklad už len ten update bitiev nedáva žiadny zmysel. Tuto sa nenaplnia ani malé pevnosti poriadne a oni to ešte zhoršia lebo kdesi na poľských serveroch sa im to nepáči...

Čo tým chcem povedať je ,že komunikácia SUPPORT- CENTRÁLA musí byť o tom čo CZ svety skutočne potrebujú aby sa udržala aspoň nejaká aktivita. Téma migrácie je toho jasným dôkazom.

Asi nejaký výstižné meme
1639994518959.png1639994602821.png
MAKE SVET9 GREAT AGAIN

Díky , prajem pekný deň :-)
 
Zdravím vás fanúšikovia s9,
ospravedlňujem sa vám ,že som takto zamoril fórum mojími prázdnymi myšlienkami . Mal som dobrú náladu , väčšinu z toho čo som napísal si nepamätám ale keď som si to čítal dnes ráno tak mi to prišlo celkom v pohode. Takže ešte by som chcel pridať jeden príspevok pred tým ,že vypoviem všetko čo som chcel.

Písal som o bitvách ,že sú zle vyvážené a nefér. Pýtali sa ma čo s tým má support robiť. Veľa toho robiť nemôže ale napísať do reportu ,že nové veci , ktoré majú vyvážiť útok oproti obrane sú slabé by sa dalo či?
Tak sa na to pozrime:
1) Sady do útoku dávajú menej schopností ako sady do obrany!
-V obrane sú veľké bonusy veží a hradieb. Sady pridané do hry tento rok Carl + Wilson by potrebovali ovela viac bonusov aby sa ten rozdieľ zmazal
Toto sú top veci do OBRANY a do ÚTOKU : https://prnt.sc/25l2gom
-to skrývanie sa musí rovnať nástrahe pascí a najväčšia krása je 29,9 obrany + (bonus veže) oproti 2.3 útok + 0 bonus. O odpore a obrane sa baviť ani nemusíme
Potom je tu sada Carla https://prnt.sc/25l61z5 , ktorá keď sa dobre namixuje tak sa blíži tomu čo skutočne treba na dorovnanie útoku / obrany. Bohužiaľ, je to stále málo a sektorový bonus to celé spackal. Načo je tankovy sektorový bonus keď nič netrafí a má o 300hp bodv menej?!

2) Full sniperi v útoku trafia toľko čo obyčajný tank na bitve
Tuto porovnávam sady cortiny a kapitána - https://prnt.sc/25l3ire
-Môžeme vidieť ,že sa to cca rovná. Skrývanie - nástraha. A potom vést + prestnost + útok = Obrana + úbyb. Samozrejme pripočítame bonus obrany ,ktorý spraví veľa ale myslím ši ,že by to malo byť vpohode. Čo v pohode nie je, že hráči s Cortinou tak ako je na obrázku majú viac presných zásahov ako tí sniperi!
Veď si to stačí len porovnať. Cortina dáva 94 presnosti z charizmy, veľa nástrahy a pár vést - čo je nič oproti tomu čo dáva kapitán ( čo sa týka schopiek na zásah) Aby ste videli ,že neklamem: https://prnt.sc/25l9gvp , https://prnt.sc/25l9kpi.

Takže len to som chcel... :D Veci do útoku pre hp by mali byť o niečo silnejšie (najmä útok , žiadny dmg) a bonusy na vežiach o niečo nižšie. Tento problém tu bol celý rok a teraz sa ešte znásobil vďaka výpredaji, pretože každý , kto nemal Cortinu už ju má a kto ju mal ten ju vylepšil . Veci Carla, Wilsona neprinášajú efekt a teda načo ich kupovať keď stále si nepomôžeme.

Pokiaľ útok nie je perfektný nemá šancu proti "lepšej" obrane. Raz jedna strana zmasakruje druhú a potom naopak hoci hráči sú stále rovnakí- to nedáva zmysel.
 

DeletedUser19880

Guest
Nechci ti @Amazoning spamovat tvé vlákno, ač nehraji na s9, oceňuji, že usiluješ o zlepšení situace na svém světě, což nejsem znalec, ale také pamatuji herní situace bezmoci, kdy přes veškerou snahu se věci k lepšímu nepohnuly, když konečně přišel nový hráč, tak mezitím někdo odešel atd.

Osobně mi pomohlo smíření se se smutnou pravdou (aspoň pravdou z mého pohledu) - i kdyby vývojáři sebevíc chtěli, nikdy bitevní situaci neudělají vyváženou. Každý svět je jiný, v jiné situaci, a co jednomu světu pomůže, to jiný zabije. Čekat, že někdo, kdo situaci tvého světa nezná, zlepší situaci k lepšímu, může být čekání, které se nikdy nenaplní (zvlášť když sami zaměstnanci společností se zodpovídají lidem, které v prvé řadě zajímá číslo pod kolonkou "zisk").

Ale není vtesáno do kamene, že musíte hrát podle trendů Innogames - ať už dají jakékoli sady a nastaví jakékoli vzorce, nakonec je to o tom, jak se na serveru domluvíte.
K psaní mě vedla vzpomínka na Eldorádo před 2 roky asi, kdy se hráči domluvili a prostě si vzali na boj sady z let 2012-13. Prostě vždy záleží na komunitě.

Proto je smutné, že hráči z těch malých světů nevyužijí potenciál, který jim to dává. Domluvit se a nastavit si svět podle svého.
Na nové světy vždy půjdou hráči, kteří chtějí zápasit o to být top, mít nejlepší sady atd, na "větších" starších světech lidi chtějí mít bitvy standardní, jak jsou zvyklí. Ale ty světy mezi, kde to často vydrží pohodáři, tam může (ale nemusí) být možnost experimentovat a s pár kamarády si hrát na pohodu.
Jenom už těch malých po migracích mnoho nezbývá.
 
Zdravím,
ďakujem ti Martyr ,že si si všimol toto vlákno a aj napísal rozumný príspevok

Myslím ,že sa mi / nám celkom úspešne darí zháňať slušných hráčov, ktorí si chcú v pohode zahrať hru so staršími - skúsenejšími hráčmi bez cieľov dobiť - dourážať celý svet, zničiť každého a habať všetko pre seba. Na druhú stranu to bohužiaľ prináša aj ďalšie komplikácie, že sa napr. jedna aliancia stáva silnejšou a kto pustí hráčov ,do druhej ali kde by ich hra rýchlo omrzela? :( Práve preto som spoliehal aj na migráciu , ktorá by tento problém ,ktorému aj čelíme pomohla.

Taktiež to prináša aj "zodpovednosť" niečo také support nepozná mám pocit, ale naozaj aj riešenie triviálnych problémov je náročné, lebo to vyžaduje čas druhých hráčov , a nie vždy sú ho ochotní investovať. A často je to kvôli situáci v CZ Weste alebo len kvôli myšlienke ,že bez migrácie sa treba snažiť oveľa viac a vlastne tie snahy nesmú ustáť lebo potom to opäť pôjde len dole vodou.

Som s tým zmierený. Po zdrcujúcej bitve nemôžem napísať ,že hra je pokazená a support nepomôže lebo by som len odradil ďalších hráčov, preto sa sťažujem na fóre. Supportu to je jedno.. Česť výnimkám! :--)
 
Ahojte všetci,
dnes by som sa chcel opäť v krátkosti zamyslieť nad bitvami.

Na fóre NET severu (Angličania + Američania) som narazil na takúto iniciatívu.
Jadro - https://forum.the-west.net/index.php?threads/community-project-fort-limit-rebalancing.60677/
- https://forum.the-west.net/index.php?threads/fort-limit-changes-on-colorado-and-kansas.60537/
Diskusia- https://forum.the-west.net/index.ph...hanges-on-colorado-and-kansas-feedback.60538/


Vzhľadom na to ,čo všetko sa tu už o bitvách popísalo , by som sa chcel opýtať supportu a následne aj hráčov ,čo si o tom myslia, či sa niečo podobné nechystá aj u nás a či nezvažujú sa do takéhoto projektu zapojiť? @Mikosansobi , @Legate
Mne sa tá myšlienka páči, napriek tomu ,že má mnohé nedostatky a vyžaduje si veľa práce aj zo strany obyčajných hráčov, vedel by som si to spojiť s testovacím Yukonom a "súťažou" , ktorá bola už avizovaná v Gringo diskusii...



Díky za odpoveď.
 
Děkuju za analýzu. Popravdě si myslím, že by měli více testovat s nastavením bitev. Změnit metu. Když je obrana tak dlouho silná, proč prostě nezruší % bonusy na věžích a hradbách a nechají pouze negativní bonusy okolo vlajky a na vlajce. Když nemůžou nerfnout Cortinu a Unii tak by mohli nerfnout prostředí. Nebo když je to útok, tak by mohl střílet první. Ještě mě taky napadlo, že by mohli dát dobrodruhům místo "zduchovatění" třeba za každej bod zdraví 3 životy navíc nebo bonus do úhybání.

PS: Takové změny by mohli testovat třeba na tom Beta serveru, který mají.
Jako rozhodně by se mi u dobrodruhů víc líbilo +pár hp navíc a úhyby, jak zduchovatění. Současná mechanika jde nejvíc ze všeho právě proti těm, kteří hrají dobrotanky a jakmile jim sepne, tak přicházejí o šance na dobré skóre za úhyby, protože schopnost spustí snipeři a tanci, na kterých se dá nahnat skóre už střílet vůbec nemůžou.
 
Jako rozhodně by se mi u dobrodruhů víc líbilo +pár hp navíc a úhyby, jak zduchovatění. Současná mechanika jde nejvíc ze všeho právě proti těm, kteří hrají dobrotanky a jakmile jim sepne, tak přicházejí o šance na dobré skóre za úhyby, protože schopnost spustí snipeři a tanci, na kterých se dá nahnat skóre už střílet vůbec nemůžou.

Podle mě je tenhle zastaralej bonus skvělou příležitostí do hry přinýst něco dalšího, novou unikátní vlastnost (přece jenom hp už maj vojáci). Podle mě by bylo super ten současnej bonus předělat na něco jako: "Po druhém zásahu v rámci kola máš 25/50% šanci, že každý další zásah (případně kritický zásah) ti způsobí poloviční poškození / zvýší se ti odpor o XX% / zvýší se ti šance na úhyb o XX atp."
Na fóru bety těhle nápadů od hráčů bylo za poslední rok cca 10 (poslední například tady, já jsem tam dřív sám taky něco házel - klidně bych tomu věnoval čas a zamyslel se nad tím do detailu, dokonce si to klidně i sám spočítal a "otestoval", ale ne když vidím, jak se tu veškerá hráčská iniciativa spláchne do záchoda s tím, že "se uvidí" "pracuje se na tom" "napíšu tam a tam" "bude to tehdy a tehdy" atd.
 
Ahoj @Amazoning. Nechci tvrdit, že něco takového se na CZ světech spustí, ale byla by to suprová myšlenka jak zakomponovat vybalancování bitev se soutěží. Ale nemusí to být nutně se soutěží, stačilo by spustit server a každému dát každou relevatní bitevní sadu s levelem 150 a hurá do testování. (Pokud by vůbec česká komunita zaplnila bitvu o 264 lidech na Yukonu.) Já jsem rozhodně pro, protože počet útočníků : obránců se dá lehce nastavit a bylo by zajímavé zjistit, jak by fungoval útok při změnách pár čísel. Nebyl bych ani proti vybrání pozice Fort Balancing Strategist, ale to by se museli u nás překopat týmové role a muselo by se to povolit ale to je záležitost adminky. Já jsem dokonce chtěl navrhnou komunitní radu pro CZ servery, ale bylo to zamítnuto Innem.

Jinak @mc stretch děkuju za takový dobrý nápad. Aspoň by byl konečně dobrodruh na bitvách užitečný a né jenom postava, která dokáže propustit dmg na snipery co stojí za ním.
 
@Legate základní problém je podle mě v tom, že Inno nemá nějaký testovací prostředí (simulátor) na bitvy. Takže nemaj způsob jak rychle (a hlavně levně - přece jen organizovat nějakej testovací server, rozdávat sety atd něco stojí) prověřit tyhle prvotní nápady, než se pustí na testování hráčům. Nemluvě o tom, že závěry z "testovacího serveru" (jako bylo teď ms) můžou trochu zkreslovat oproti ostrým serverům - který pak maj taky svoje specifika (starý x nový světy; jednotlivý jazykový mutace, různý poměry hráčů, různý sady...).

Takže jednoduše dokud INNO nebude mít prostředí pro testování, myslím si, že hráči můžou házet jeden lepší nápad za druhým, ale nic moc se nezmění.
 
Ono nevím jestli by vůbec simulátor na bitvy pomohl. Tyhle věci mají testovat na beta serveru, přece jen je to takový ostrý server a běží už pár let. Protože na simulátoru nejde zreplikovat lidská blbost a neuposlechnutí příkazu velitele plus každá malá věc a pohyb značně ovlivňuje výsledek bitvy. I kdyby tak feedbacku mají dost... Stačí jen ty data trošku více analyzovat a vyvodit závěry.
 
Myslel jsem spíš před-testovat původní myšlenky. Na betě neuděláš za pár vteřin x tisíc her, abys ověřil (ikdyž s nějakým zkreslením), jestli něco funguje. Jasně, že když se něco v simulátoru bude tvářit ok, pak další kolo testování je v "ostrým provozu". Moje hlavní myšlenka spíš byla, že maj spoustu dobrejch nápadů od hráčů, ale nemůžou úplně každej tejden na betě hodit: teď se bude testovat tohle...
 
Ahojte,
ja som na s9 zogranizoval 3 neutrálne bitvy s taktikou ako bývala na MS tj. do ÚTOKU = Sniperi + pár hp na ochranu a do OBRANY = full hp hráči.

Keď som velil útok tak +-30 full sniperov dávalo za kolo od 10-25k dmg a obrancovia s full hp na vežiach a hradbách dávali +-5000-10000 čo je dosť veľký nepomer.
Taktiež som velil aj obranu kde sme sa snažili byť skrytí vnútri pevnosti a som presvedčený ,že normálny útok nemá šancu vyhrať nad full hp obranou ,ktorá sa len "bráni" (je zalezená dnu a blokuje veže).
Samozrejme, podmienky neboli ideálne ale keď je v obrane 42 hráčov (35 online) s 700k hp proti útoku kde je 25 sniperov + pár hp na krytie tak útok nemôže dávať za kolo 5k ale oveľa oveľa viac. Ešte to doplním o presné čísla keď sa vŕatim do hry...

Takže ak by to šlo a bol by o to záujem , rád by som takú bitvuy zopakoval aj s pomocou od supportu v podobe nejakých odmien na bitve ( dlhopisová obálka + nápoj na doplnenie hp) ,ktoré by motivovali hráčov zúčasniť sa. Pretože takéto bitvy nikde na CZ svetoch nie sú, a vlastne vôbec teda nevieme povedať ako veľmi sú bitvy pokazené...

Taktiež by som chcel spýtať na westfort importovací link , vďaka ,ktorému šlo vzhliednuť replay bitvy - už nefunguje a neplánuje sa s ním nič robiť?
 
Naposledy upraveno:
WestForts pořád funguje, protože mám replay poslední dobré bitvy na Jerichu: https://www.westforts.com/cz20/battles/battle/25964
Bylo by fajn, kdyby se někdo ujal pozice bitevní koordinátor a měl by přístup k bitevnímu toolu a takové věci organizoval. Vím, že v minulosti k tomu přístup lidi měli.

Do supportu nevidím a nevím co je možné a co ne.
 

raketak95

Člen týmu
Mně wf taky nefunguje od konce března (nahrával jsem tam bitvy na I, abych si honil ego těmi ročními/měsíčními medailemi). :roll: Při jakýmkoliv pokusu mi to vyhodí: An error has occurred. :(
 
Jj bitvu som videl, veľmi pekná a napínavá. Takáto bitva na s9 by hádam ani byť nemohla, dokiaľ útok nemá prevahu alebo obrana je slabá, proste je to veľmi zvláštne ako rozlične môžu vyzerať bitvy. Naozaj to hovorí o tom ,že každý svet je iný a treba nájsť balans. Nemôžu sa vytvárať extrémne silné sady, ktoré tú rovnováhu narúšajú hoci sa z nich hráči tešia lebo "silné", bez toho aby sa nejako potom upravili nastavenia bitiev.

Zdieľam aj tvoj názor na "koordinátora bitiev", tiež ma to napadlo a páči sa mi tá myšlienka. Chcel som sem alebo do tiketu napísať návrh na kopanie Awesomí skôr, aby sa hráči mohli prihlasovať dlhší čas ( namiesto 24 hod z čoho často býva 22 hod -> na 35+ hodín). Ako veliteľ by som to ocenil, pretože keď vidím ,že prémiové Awesomia je často kopnutá bez oznámenia a aj čas na prihlásenie je menší ako 24 hod tak to mám rovnako na háku... Keby sa tie Awesomie kopali skôr, tak aj čas na prípravu by sa predĺžil a najmä by sa prihlásilo viac hráčov, velitelia by si dali viac záležať a celkový dojem z bitvy by bol lepší.

An error has occurred
Aj mne :( Vraj to ide cez starú Mozilu, proste niekde kde je flash. Išlo mi to chvíľku, stihol som nahrať 5 bitiev a potom zas error.
 
Zdravím vás,
mŕtvo v hre, mŕtvo na fóre. Neváham, strhnem pozornosť na S9 :tumbleweed:

To ráno pri pohľade na neprečítané oznámenia duelov a letmým pohľadom na spoluhráčov zabarikádovaných v duelových setoch mi bolo hneď jasné ,že do salónu zavítal event, z ktorého som sa pred tromi rokmi tak veľmi tešil ale dnes ostávam sklamaný ...

Už som o tom niečo stihol napísať v inom vlákne a tu by som sa chcel pozrieť a navrhnúť myšlienku na zapracovanie do reportu. Možno to píšem zbytočne a niekto to už riešil (nenašiel som) pretože je to pre mňa absolútne nepochopiteľné ,že to v hre ešte nie je.

Veľmi sa mi páči myšlienka plnenia úloh a vďaka nim získavať hodnotné odmeny (nie expy, dlhopisy a bla bla bla) ale použiteľné sady alebo by ma oslovil zaujímavý titul , špeciálny prvok do obrázku postavy atď. Pretože si myslím ,že jediná vec ,vďaka ktorej je táto ešte hra hrou a nie len spomienkou sú bitvy (a k tomu mega úspešný update bitiev , kde ich absolútne pokazili) by som očakával väčšiu pozornosť, že čas, ktorý strávia napravením (počítajme roky) vyplnia rozumnými vedľajšími motiváciami, kvôli ktorým vôbec chodiť na rozbité bitvy.

Ako veliaci a bojovník by som si teda prial nie pre seba ale pre ostatných ( aby bitvy boli zábava) k bitvám úlohy. Nerobím ich vôbec, tak nápady radšej nechám na skúsených riešiteľov ale také jednoduché ( zúčastniť sa na 2 bitvách , 10 úhybov , 10 zásahov, 2 k.o ) dlhšie trvajúce (mince - výmena za energickú /hp truhlicu, nápoj obnovenia schopností a pod.) až po "maratóny" s odmenami v podobe špeciálnych vecí (gringo (bojový)) ?

Nepochybne by špekulanti neváhali zneužiť klobúk v mesta a rýchlo sa dostať k odmenám. Možno práve to je čas už takmer nenávidenej AWESOMIE, spravovanej milovaným supportom alebo miestom, ktoré supportu chýba :whistle:


Prikladám ešte pár obrázokov ako sú bitvy (obrana) zábava. Ale na s9 sme iní :njub:
S1
ARI
LUMI
S9

Viem, pre dvoch pracovníkov to bude asi priveľa (sic!)

Ďakujem za prečítanie a zapracovanie ďalšieho nápadu z S9 do reportu

-------------
S pozravom
 
Naposledy upraveno:
Zdravím vás priatelia,

Blíži sa Veľká noc a s ňou aj veľkonočná tombola v tejto hre.
Samozrejme, že by to okrem obyčajnej klikačky akú poznáme už 7 rokov chcelo niečo nové ale čo čakať od týchto od tohto manažmentu s 2 vývojármi!!

Problém je v sadách , ktoré pripravujú. Oni vytvorili 2 sady na bitvy ale do OBRANY! Jedna je možno horšia ako zapata a druhá je nechutný mišmaš.
Na fóre bety sa pýtajú hráčov na názor na nové sady. Nájdete tam môj aj @raketak95 príspevok.
PROSÍM VÁS, AK CHODÍTE NA BITVY NAPÍŠTE IM ALEBO PODPORTE MOJ PRÍSPEVOK O ZMENE JEDNEJ SADY, KTORÁ BY BOLA VYUŽITEĽNÁ V ÚTOKU A VYROVNALA BY ROZDIEĽ MEDZI SLABÝM ÚTOKOM A SILNOU OBRANOU.

Sady nájdete na tejto stránke:
https://tw-calc.net
Diskusia je tu: https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/easter-event-2022-set-feedback.4193/page-2
 
Nahoru