• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Nejlepší bitevník

Líbí se Vám tato soutěž?

  • Ano

    Hlasy: 12 80,0%
  • Ne

    Hlasy: 3 20,0%

  • Celkový počet hlasujících
    15
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser15955

Guest
Ahojte, tato soutěž sice byla původně myšlená jen pro alianci, kterou jsem vedla, ale zkusím ji hodit i sem. Třeba se někomu zalíbí.

Jak již název uvádí jedná se o nejlepšího bitevníka o pevnosti. V naší alianci jedno kolo proběhlo, ovšem s pravidly upravenými pro použití pouze v rámci aliance. Pro potřeby celého serveru jsem pravidla upravila.

Hrubý nástin

Nejlepším bitevníkem se stane hráč, který získá tituly Nejlepší obránce a Nejlepší útočník. Tyto tituly získá hráč, který nejrychleji nasbírá potřebný počet bodů, případně nasbírá nejvíce bodů za dané období v dané kategorii. Body se sbírají na bojích o pevnost dle klíče úhyby x způsobené poškození = počet bodů. Do soutěže se může přihlásit každý hráč nezáleží na lvlu (nižší lvly budou zvýhodněny, takže výsledek bude férový a mohou spolu soutěžit lvl 30 i 120).

Pokud Vás hrubý nástin zaujal pročtěte si i podrobná pravidla :-)

Podrobná pravidla

Soutěží se ve dvou kategoriích zvlášť:
Kategorie obrana (titul Nejlepší obránce)
Kategorie útok (titul Nejlepší útočník)
Obě kategorie mají stejná pravidla, pouze se hodnotí zvlášť.
Hráč který vyhraje jak kategorii obrana tak kategorii útok získá titul Nejlepší bitevník a prémiovou truhličku.

Verze 1.

1. Odměnu vyhraje hráč, který jako první dosáhne potřebného počtu bodů
a) lvl 30 a méně potřebuje 50 000 bodů
b) lvl 31-50 potřebuje 100 000 bodů
c) lvl 51-75 potřebuje 200 000 bodů
d) lvl 76-100 potřebuje 300 000 bodů
e) lvl 101-120 potřebuje 400 000 bodů
Všechny skupiny spolu soutěží mezi sebou. Výhra je jedna, jen podmínky pro její získání se liší podle lvlu.

2. Platí lvl při splnění podmínek
tzn. jsem lvl 50 za den při kterém se koná bitva dosáhnu lvl 51 - musím splnit podmínky pro skupinu b)
jsem lvl 50 při bitvě ze které nasbírám poslední body pro splnění podmínek pro soutěž postoupím o lvl - plním podmínky pro skupinu a) - je potřeba oznámit před bitvou na fórum (pokud postup předpokládám - vidím, že mi chybí cca 1500 zkušenostních bodů)

3. Body se sbírají z pevností. Úhyby x poškození = počet bodů

4. Body se budou započítávat
a) na malé pevnosti - nejlepší 3
b) na střední pevnosti - nejlepších 6
c) na velké pevnosti - nejlepších 9

5. Odměny budou ve výši:
1. místo: titul Nejlepší obránce/útočník, premiová truhlička, 200 UPD, 50 000 $
2. místo: jedinečná truhla, 150 UPD, 30 000 $
3. místo: drahá truhla, 100 UPD, 10 000 $
4. - 10. místo: truhlička s ocelovými pláty, 50 UPD

6. Reporty se budou uveřejňovat zde na fóru. Body si počítá každý sám, o odměnu se přihlásí podobně jako je to momentálně u projektu výstavba. Umístění se počítá podle času bitvy, ve které byl cíl dosažen. Soutěž končí až všech deset hráčů splní podmínky. Pokud na bitvě, na které splní podmínky poslední desátý umístěný hráč splní podmínky ještě někdo. Má také nárok na odměnu.

7. Každý se může do soutěže přihlásit kdykoli v průběhu daného soutěžního kola, přičemž se budou počítat reporty od určitého data. Ovšem ke každé bitvě musí doložit reporty - je tedy nutné si je schovávat!!!

8. Počet potřebných bodů se může po každém ukončeném kole změnit. Cílem je dosáhnout takového počtu bodů, aby šance pro všechny skupiny byly stejné a doba trvání jednoho kola byla cca 20-30 dní. Momentální počty jsou vcelku vyrovnané a soutěž trvala 22 dní než bylo obsazeno první místo. Vycházím z toho jak probíhala tato soutěž v naší alianci.

Verze 2.

Pravidla jsou stejná, jen sbírání bodů bude časově omezeno např. na jeden týden. Počítá se kolik procent z cílového počtu bodů jste nasbírali.
Odměny budou samozřejmě poměrově sníženy.
V případě trvání kola jeden měsíc zůstanou stejné.
V případě trvání kola jeden týden dostane první místo např.
Titul nejlepší obránce/útočník, prémiovou truhličku, 100 UPD, 20 000 $

Výhody
1. Větší aktivita na bitvách
2. Férovost - mohou spolu soutěžit všechny lvly a šance na výhru mají stejné
3. Atraktivní odměny - spousta hráčů na ně běžným hraním nedosáhne
4. Zisk titulu, který vypovídá a hráčových schopnostech na bitvě

Nevýhody
1. Přidání práce správcům fóra
2. Celková náročnost dané soutěže

Mezi odměny by možná bylo vhodné přidat i nějaké vzácné atraktivní zbraně. Případně jiné itemy vhodné do pevností.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser16200

Guest
Mne sa nepáči ten vzorec vyhnutie * dmg. Tým zvíhodňuješ obrancov pred útočníkmi... jeden hráč bude mať napr. 7 bojov (6 obrán, 1 útok) a druhý tiež 7 bojov, ale napr. 2 obrany a 5 útokov. Logicky je pravý hráč zvýhodnený v obranách je väčšia šanca na zásah ako aj na úhyb, zatiaľ dávam neviditeľné "nie" a počkám na prepracovanie nápadu. :)

:střelec:
 

DeletedUser15955

Guest
Díky moc za upozornění. Mrknu na pár reportů a zkusím spočítat jestli tam je možný udělat nějaký poměrový vzorec nebo rozdělím kategorie. Zvlášť nejlepší obránce, zvlášť nejlepší útočník. :-)

editováno:
Vzhledem k silnému nepoměru bodů na kolo u vzorku 10 lidí rozděluji kategorie. Zvlášť se tedy soutěží v obranách a zvlášť v útocích.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
1. jak můžeš napsat dohromady 'Férovost' + 'Úhyby x poškození = počet bodů', to nepochopím ....
2. 400k bodů je podle mě reálné dosáhnout v jedné bitvě
 

DeletedUser15955

Guest
1. jak můžeš napsat dohromady 'Férovost' + 'Úhyby x poškození = počet bodů', to nepochopím ....
2. 400k bodů je podle mě reálné dosáhnout v jedné bitvě

ad 1. Přijde mi to jako nejlepší klíč. Nejlepší není ten kdo má nejvíc HP nebo nejlepší zbraň nejlepší je ten, kdo je schopen se vyhnout a trefit.

ad 2. Měli jsme to v alianci nastavené na 200 000 bodů. Přesto to vítěz sbíral 22 dní. Bitvy jsme měli cca 1-2 denně. Párkrát se objevilo i 60 000 bodů, ale bylo to zcela výjimečné. Proto tato hodnota.
 

DeletedUser

Guest
to je zvláštní, jako tank mám běžne 30-40 úhybů a minimálně 3k škod v obraně, což by bylo hned 90 tisíc bodů. Při štěstí by se dalo těch 60 úhybů a 7k škod v obraně střední či velké dalo udělat.

Na kterém světě jste hráli? Vypadá to na prázdné bitvy bez tanků.
 

DeletedUser16200

Guest
Pozri, nedávno jeden hráč spravil 77 úhybov a cca 11k dmg v obrane, to je cez 850k bodov.
 
ad 1. Přijde mi to jako nejlepší klíč. Nejlepší není ten kdo má nejvíc HP nebo nejlepší zbraň nejlepší je ten, kdo je schopen se vyhnout a trefit.

ty kritetiéra ti neberu, ale podle nich má polovina (resp. 3/4, ale u dělníků to není tak hrozné) charakterů bonus ovlivňující přímo vzorec a bráno do extrému, tak ten poslední charakter má naopak malus. Zkus se zamyslet rozdělením do dvou kategorií (voják+deulant, dobrodruh+dělník), nebo o tom co znamení slovíčko férovost ...
 

DeletedUser15955

Guest
Tuhle soutěž jsem spustila na cz coloradu, tanky tam sice jsou ale není jich tolik. Jinak co se týče rozdělení charakterů tak už mi to přijde zbytečné, každý charakter má nějaký bonus. Znám perfektní bitevníky jak duelanty, tak dobrodruhy, tak vojáky ale i dělníky a klidně se spolu mohou poměřovat. Každý má bonus na něco jiného.
Voják má bonus na zdraví - pokud je tank, tak má vysoké HP tudíž přežije dýl a způsobí větší škody. Zase se nedostane snadno ke zlatce a taky nemá takové množství úhybů.
Duelant - nemá žádný bonus na úhyby, ale zase může dávat kritiky = větší dmg.
Dobrodruh - nemá bonus na zdraví ani na úhyby ale je tam bonus ohledně střílení na něj = míň střel na něj = delší životnost a větší dmg.
Dělník - má hodně vysoký bonus sektoru = výhody jak pro uhýbání tak pro trefu.

Takže každý charakter má něco. Je jasné že duelant na hrotu nikdy nevydrží tak dlouho jako dobrodruh. Ale zase dá v průměru větší poškození jednou ranou. Je jasné že dobrodruh nebude mít takové HP jako voják, ale zase na něj nestřílí úplně každý, který by měl. A dělník si bere bonusy od vojáků, zlatek i oblastí (věž, hradba). Takže si myslím že měřit se spolu klidně můžou :-)

A opravdu si nemyslím, že nejlepší bitevník je ten, kdo si udělá zlatku, a dává vše do HP. Nejlepší bitevník je ten, kdo dokáže svoje body schopností rozmístit tak dobře, že má HP, trefuje a uhýbá. Na co mi je že pokaždé trefím a dám poškození 300, když ustojím jen pár kol, ať už kvůli tomu, že mám vše v HP nebo naopak v úhybech a ve zdraví nemám nic.

Podle mě je to taky past na kempery, ti mají obrovské poškození, ale nulový úhyby.
 

DeletedUser15955

Guest
Co se týče těch bodů, tak by bylo nejspíš potřeba uzpůsobit to individuálně každému světu, ale jelikož hraji pouze na 5ti světech, tak takový přehled nemám. Tohle mi přijde jako reálné na cz Coloradu, samozřejmě i v pravidlech je vyhrazená možná změna, tak aby nasbírání potřebného počtu trvalo 20-30 dní :-)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru