DeletedUser15955
Guest
Ahojte, tato soutěž sice byla původně myšlená jen pro alianci, kterou jsem vedla, ale zkusím ji hodit i sem. Třeba se někomu zalíbí.
Jak již název uvádí jedná se o nejlepšího bitevníka o pevnosti. V naší alianci jedno kolo proběhlo, ovšem s pravidly upravenými pro použití pouze v rámci aliance. Pro potřeby celého serveru jsem pravidla upravila.
Hrubý nástin
Nejlepším bitevníkem se stane hráč, který získá tituly Nejlepší obránce a Nejlepší útočník. Tyto tituly získá hráč, který nejrychleji nasbírá potřebný počet bodů, případně nasbírá nejvíce bodů za dané období v dané kategorii. Body se sbírají na bojích o pevnost dle klíče úhyby x způsobené poškození = počet bodů. Do soutěže se může přihlásit každý hráč nezáleží na lvlu (nižší lvly budou zvýhodněny, takže výsledek bude férový a mohou spolu soutěžit lvl 30 i 120).
Pokud Vás hrubý nástin zaujal pročtěte si i podrobná pravidla :-)
Podrobná pravidla
Soutěží se ve dvou kategoriích zvlášť:
Kategorie obrana (titul Nejlepší obránce)
Kategorie útok (titul Nejlepší útočník)
Obě kategorie mají stejná pravidla, pouze se hodnotí zvlášť.
Hráč který vyhraje jak kategorii obrana tak kategorii útok získá titul Nejlepší bitevník a prémiovou truhličku.
Verze 1.
1. Odměnu vyhraje hráč, který jako první dosáhne potřebného počtu bodů
a) lvl 30 a méně potřebuje 50 000 bodů
b) lvl 31-50 potřebuje 100 000 bodů
c) lvl 51-75 potřebuje 200 000 bodů
d) lvl 76-100 potřebuje 300 000 bodů
e) lvl 101-120 potřebuje 400 000 bodů
Všechny skupiny spolu soutěží mezi sebou. Výhra je jedna, jen podmínky pro její získání se liší podle lvlu.
2. Platí lvl při splnění podmínek
tzn. jsem lvl 50 za den při kterém se koná bitva dosáhnu lvl 51 - musím splnit podmínky pro skupinu b)
jsem lvl 50 při bitvě ze které nasbírám poslední body pro splnění podmínek pro soutěž postoupím o lvl - plním podmínky pro skupinu a) - je potřeba oznámit před bitvou na fórum (pokud postup předpokládám - vidím, že mi chybí cca 1500 zkušenostních bodů)
3. Body se sbírají z pevností. Úhyby x poškození = počet bodů
4. Body se budou započítávat
a) na malé pevnosti - nejlepší 3
b) na střední pevnosti - nejlepších 6
c) na velké pevnosti - nejlepších 9
5. Odměny budou ve výši:
1. místo: titul Nejlepší obránce/útočník, premiová truhlička, 200 UPD, 50 000 $
2. místo: jedinečná truhla, 150 UPD, 30 000 $
3. místo: drahá truhla, 100 UPD, 10 000 $
4. - 10. místo: truhlička s ocelovými pláty, 50 UPD
6. Reporty se budou uveřejňovat zde na fóru. Body si počítá každý sám, o odměnu se přihlásí podobně jako je to momentálně u projektu výstavba. Umístění se počítá podle času bitvy, ve které byl cíl dosažen. Soutěž končí až všech deset hráčů splní podmínky. Pokud na bitvě, na které splní podmínky poslední desátý umístěný hráč splní podmínky ještě někdo. Má také nárok na odměnu.
7. Každý se může do soutěže přihlásit kdykoli v průběhu daného soutěžního kola, přičemž se budou počítat reporty od určitého data. Ovšem ke každé bitvě musí doložit reporty - je tedy nutné si je schovávat!!!
8. Počet potřebných bodů se může po každém ukončeném kole změnit. Cílem je dosáhnout takového počtu bodů, aby šance pro všechny skupiny byly stejné a doba trvání jednoho kola byla cca 20-30 dní. Momentální počty jsou vcelku vyrovnané a soutěž trvala 22 dní než bylo obsazeno první místo. Vycházím z toho jak probíhala tato soutěž v naší alianci.
Verze 2.
Pravidla jsou stejná, jen sbírání bodů bude časově omezeno např. na jeden týden. Počítá se kolik procent z cílového počtu bodů jste nasbírali.
Odměny budou samozřejmě poměrově sníženy.
V případě trvání kola jeden měsíc zůstanou stejné.
V případě trvání kola jeden týden dostane první místo např.
Titul nejlepší obránce/útočník, prémiovou truhličku, 100 UPD, 20 000 $
Výhody
1. Větší aktivita na bitvách
2. Férovost - mohou spolu soutěžit všechny lvly a šance na výhru mají stejné
3. Atraktivní odměny - spousta hráčů na ně běžným hraním nedosáhne
4. Zisk titulu, který vypovídá a hráčových schopnostech na bitvě
Nevýhody
1. Přidání práce správcům fóra
2. Celková náročnost dané soutěže
Mezi odměny by možná bylo vhodné přidat i nějaké vzácné atraktivní zbraně. Případně jiné itemy vhodné do pevností.
Jak již název uvádí jedná se o nejlepšího bitevníka o pevnosti. V naší alianci jedno kolo proběhlo, ovšem s pravidly upravenými pro použití pouze v rámci aliance. Pro potřeby celého serveru jsem pravidla upravila.
Hrubý nástin
Nejlepším bitevníkem se stane hráč, který získá tituly Nejlepší obránce a Nejlepší útočník. Tyto tituly získá hráč, který nejrychleji nasbírá potřebný počet bodů, případně nasbírá nejvíce bodů za dané období v dané kategorii. Body se sbírají na bojích o pevnost dle klíče úhyby x způsobené poškození = počet bodů. Do soutěže se může přihlásit každý hráč nezáleží na lvlu (nižší lvly budou zvýhodněny, takže výsledek bude férový a mohou spolu soutěžit lvl 30 i 120).
Pokud Vás hrubý nástin zaujal pročtěte si i podrobná pravidla :-)
Podrobná pravidla
Soutěží se ve dvou kategoriích zvlášť:
Kategorie obrana (titul Nejlepší obránce)
Kategorie útok (titul Nejlepší útočník)
Obě kategorie mají stejná pravidla, pouze se hodnotí zvlášť.
Hráč který vyhraje jak kategorii obrana tak kategorii útok získá titul Nejlepší bitevník a prémiovou truhličku.
Verze 1.
1. Odměnu vyhraje hráč, který jako první dosáhne potřebného počtu bodů
a) lvl 30 a méně potřebuje 50 000 bodů
b) lvl 31-50 potřebuje 100 000 bodů
c) lvl 51-75 potřebuje 200 000 bodů
d) lvl 76-100 potřebuje 300 000 bodů
e) lvl 101-120 potřebuje 400 000 bodů
Všechny skupiny spolu soutěží mezi sebou. Výhra je jedna, jen podmínky pro její získání se liší podle lvlu.
2. Platí lvl při splnění podmínek
tzn. jsem lvl 50 za den při kterém se koná bitva dosáhnu lvl 51 - musím splnit podmínky pro skupinu b)
jsem lvl 50 při bitvě ze které nasbírám poslední body pro splnění podmínek pro soutěž postoupím o lvl - plním podmínky pro skupinu a) - je potřeba oznámit před bitvou na fórum (pokud postup předpokládám - vidím, že mi chybí cca 1500 zkušenostních bodů)
3. Body se sbírají z pevností. Úhyby x poškození = počet bodů
4. Body se budou započítávat
a) na malé pevnosti - nejlepší 3
b) na střední pevnosti - nejlepších 6
c) na velké pevnosti - nejlepších 9
5. Odměny budou ve výši:
1. místo: titul Nejlepší obránce/útočník, premiová truhlička, 200 UPD, 50 000 $
2. místo: jedinečná truhla, 150 UPD, 30 000 $
3. místo: drahá truhla, 100 UPD, 10 000 $
4. - 10. místo: truhlička s ocelovými pláty, 50 UPD
6. Reporty se budou uveřejňovat zde na fóru. Body si počítá každý sám, o odměnu se přihlásí podobně jako je to momentálně u projektu výstavba. Umístění se počítá podle času bitvy, ve které byl cíl dosažen. Soutěž končí až všech deset hráčů splní podmínky. Pokud na bitvě, na které splní podmínky poslední desátý umístěný hráč splní podmínky ještě někdo. Má také nárok na odměnu.
7. Každý se může do soutěže přihlásit kdykoli v průběhu daného soutěžního kola, přičemž se budou počítat reporty od určitého data. Ovšem ke každé bitvě musí doložit reporty - je tedy nutné si je schovávat!!!
8. Počet potřebných bodů se může po každém ukončeném kole změnit. Cílem je dosáhnout takového počtu bodů, aby šance pro všechny skupiny byly stejné a doba trvání jednoho kola byla cca 20-30 dní. Momentální počty jsou vcelku vyrovnané a soutěž trvala 22 dní než bylo obsazeno první místo. Vycházím z toho jak probíhala tato soutěž v naší alianci.
Verze 2.
Pravidla jsou stejná, jen sbírání bodů bude časově omezeno např. na jeden týden. Počítá se kolik procent z cílového počtu bodů jste nasbírali.
Odměny budou samozřejmě poměrově sníženy.
V případě trvání kola jeden měsíc zůstanou stejné.
V případě trvání kola jeden týden dostane první místo např.
Titul nejlepší obránce/útočník, prémiovou truhličku, 100 UPD, 20 000 $
Výhody
1. Větší aktivita na bitvách
2. Férovost - mohou spolu soutěžit všechny lvly a šance na výhru mají stejné
3. Atraktivní odměny - spousta hráčů na ně běžným hraním nedosáhne
4. Zisk titulu, který vypovídá a hráčových schopnostech na bitvě
Nevýhody
1. Přidání práce správcům fóra
2. Celková náročnost dané soutěže
Mezi odměny by možná bylo vhodné přidat i nějaké vzácné atraktivní zbraně. Případně jiné itemy vhodné do pevností.
Naposledy upraveno moderátorem: