• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nové bonusy do řemesla

Koncept:
V řemesle jsou různé efekty, které byly opakověně přebíjeny, ale z hlediska bonusu schopností se stále používají nejzákladnější výrobky - amulet, marmeláda, fazole se špekem nebo zeleninová taštička.

Důvod:
Bonus amuletu 10 + 10 úhyb a zdraví je naprosto zanedbatelný, je to spíše pro dobrý pocit než nějaký reálný efekt. U dalších posilnění schopností je to podobné.

Detaily:
Reálně jsou využitelné 4 různé druhy posilnění schopností:
1. na bitvu pro tanky (amulet)
2. na bitvu pro snipery (zeleninová taštička)
3. na duely pro střelce (marmeláda)
4. na duely pro chlaďáky (fazole se špekem)

Posilnění na duel může mít i více opakování, u bitevních posilnění stačí jedno použití, víc reálně stejně nikdo nevyužije, protože si to něčím zruší.

Rovnováha:
Klidně by každý výrobek mohlo vyrábět jedno řemeslo, je úplně jedno, jak se to namíchá. Podstatné ale je, že by výsledný bonus schopností byl výrazně vyšší - klidně desetinásobně (nějakých 200 schopností stejně neudělá nějaký dramatický rozdíl).
Není zároveň žádný problém, když to bude stát hromadu surovin (podobně jako třeba objektivy nebo výbušné pasti), pokud to bude mít skutečně pořádný efekt.

Podvádění:
Je to existující věc, jen se posilní její význam, vzhledem k tomu, kam se dostalo oblečení...

Závěr:
Stačí jen vymyslet, jak se to bude jmenovat, co to bude stát a jaký to bude mít obrázek.
 
Možná trochu offtopic, ale když už se mluví o řemesle...

Stálo by za to rozlišovat posilnění z řemesla na zbraň "duelovou" a "do levé ruky". Fakt mě štve, že si nemůžu hodit brusný kámen a nezrušit si tak docela výrobně nákladnou past mezi bitvama. Ani logicky to nedává smysl - mám dvě zbraně, tak proč nemůžu mít dvě posilnění.
 
Možná trochu offtopic, ale když už se mluví o řemesle...

Stálo by za to rozlišovat posilnění z řemesla na zbraň "duelovou" a "do levé ruky". Fakt mě štve, že si nemůžu hodit brusný kámen a nezrušit si tak docela výrobně nákladnou past mezi bitvama. Ani logicky to nedává smysl - mám dvě zbraně, tak proč nemůžu mít dvě posilnění.
Ano, na to jsem taky myslel a říkal jsem si, že bych to mohl rozpracovat do dalšího návrhu...
 
Pěkný a promyšlený návrh. Bude posláno v reportu.
Je pravda že tyhle posilnění ztratili v posledních letech význam.
 
Nahoru