Koncept:
V řemesle jsou různé efekty, které byly opakověně přebíjeny, ale z hlediska bonusu schopností se stále používají nejzákladnější výrobky - amulet, marmeláda, fazole se špekem nebo zeleninová taštička.
Důvod:
Bonus amuletu 10 + 10 úhyb a zdraví je naprosto zanedbatelný, je to spíše pro dobrý pocit než nějaký reálný efekt. U dalších posilnění schopností je to podobné.
Detaily:
Reálně jsou využitelné 4 různé druhy posilnění schopností:
1. na bitvu pro tanky (amulet)
2. na bitvu pro snipery (zeleninová taštička)
3. na duely pro střelce (marmeláda)
4. na duely pro chlaďáky (fazole se špekem)
Posilnění na duel může mít i více opakování, u bitevních posilnění stačí jedno použití, víc reálně stejně nikdo nevyužije, protože si to něčím zruší.
Rovnováha:
Klidně by každý výrobek mohlo vyrábět jedno řemeslo, je úplně jedno, jak se to namíchá. Podstatné ale je, že by výsledný bonus schopností byl výrazně vyšší - klidně desetinásobně (nějakých 200 schopností stejně neudělá nějaký dramatický rozdíl).
Není zároveň žádný problém, když to bude stát hromadu surovin (podobně jako třeba objektivy nebo výbušné pasti), pokud to bude mít skutečně pořádný efekt.
Podvádění:
Je to existující věc, jen se posilní její význam, vzhledem k tomu, kam se dostalo oblečení...
Závěr:
Stačí jen vymyslet, jak se to bude jmenovat, co to bude stát a jaký to bude mít obrázek.
V řemesle jsou různé efekty, které byly opakověně přebíjeny, ale z hlediska bonusu schopností se stále používají nejzákladnější výrobky - amulet, marmeláda, fazole se špekem nebo zeleninová taštička.
Důvod:
Bonus amuletu 10 + 10 úhyb a zdraví je naprosto zanedbatelný, je to spíše pro dobrý pocit než nějaký reálný efekt. U dalších posilnění schopností je to podobné.
Detaily:
Reálně jsou využitelné 4 různé druhy posilnění schopností:
1. na bitvu pro tanky (amulet)
2. na bitvu pro snipery (zeleninová taštička)
3. na duely pro střelce (marmeláda)
4. na duely pro chlaďáky (fazole se špekem)
Posilnění na duel může mít i více opakování, u bitevních posilnění stačí jedno použití, víc reálně stejně nikdo nevyužije, protože si to něčím zruší.
Rovnováha:
Klidně by každý výrobek mohlo vyrábět jedno řemeslo, je úplně jedno, jak se to namíchá. Podstatné ale je, že by výsledný bonus schopností byl výrazně vyšší - klidně desetinásobně (nějakých 200 schopností stejně neudělá nějaký dramatický rozdíl).
Není zároveň žádný problém, když to bude stát hromadu surovin (podobně jako třeba objektivy nebo výbušné pasti), pokud to bude mít skutečně pořádný efekt.
Podvádění:
Je to existující věc, jen se posilní její význam, vzhledem k tomu, kam se dostalo oblečení...
Závěr:
Stačí jen vymyslet, jak se to bude jmenovat, co to bude stát a jaký to bude mít obrázek.