• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Novy bitevni vzorce, pytliky na zvraceni s sebou

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 838403
  • Vytvořeno

Deleted User - 838403

Guest
Viz nize, preposilam cisty text tak, jak jsem ho psal do HZ, formatovani omluvte.

Ahoj,
na bete se bude testovat novy vzorec pro vypocet odporu - viz. zde https://forum.events.the-west.net/index.php?threads/new-fort-battle-formula-feedback.52416/.

Bo nekteri neumi anglicky a bo je treba to nejak zesumarizovat, pokusim se ty rozdily popsat nize. Vypocty jsem si chtel delat sam, ale bo je nedele a uz tak tim travim skoro hodinu, pouziju priklad z bety.

Vytvorime si ted nahodneho utociciho hrace s nasledujicimi cisly:
Vest 2007
Skryvani 784
Maximalni HP 1590
Presnost 656
Uhybani 700
Poskozeni zbrane 385-407

Zacnu stavajicimi vzorci, at to je s cim porovnat.

Stavajici vzorec na poskozeni, ktere udelite
poškození zbraně + (poškození zbraně * vést ÷ celkové zdraví)
Poskozeni je nahodne v danem rozmezi, protoze, napriklad, vase puska ma poskozeni 300-400. K tomu se pricita sektorovy bonus (pokud takovy, z itemu hracu ve vasem sektoru, existuje) a bonus z posilovaku, napr. [item=2741000].
Minimalni rana tedy bude 385+(385*2007/1590)=871
Maximalni rana bude 407+(407*2007/1500)=921.
Od techto ran se odecte odpor vaseho cile, tedy pokud strilite na hrace s odporem 200, bude min rana 671, max 721.
Zaroven na toto cele plati, ze nemuzete hraci na jednu ranu ubrat vice nez 33,33% jeho maximalniho zdravi.

Stavajici vzorec na vypocet odporu - tento plati pro utocici hrace, pro branici se schopnost skryvani zameni za schopnost nastraha pasti
(300 * skrývání) ÷ celkové zdraví
K tomu opet musime pricist bonus odporu z poskozeni, nas modelovy hrac zadny takovy bonus nema.
Jeho odpor tedy bude (300*784)/1590=200. Pokud tedy mate ranu 567, hrac dostane nanejvys poskozeni 367.

Takto to bylo x let, vypocty byly jednoduchy. Nize tedy nove navrhovane zmeny.

Navrh noveho vzorce pro vypocet poskozeni
Jo, taky je mi zle.
(Poskozeni zbrane+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+miniimalni hodnota ze schopnosti (skryvani, vest, presnosti)^0.8+(median(stredni) hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.7+(maximalni hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6-absolutni hodnota ((max hp/10-prumer ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6)/400

Pro nas to tedy bude....
Minimalni rana:
(385+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=766
Maximalni rana:
(407+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=788

Pokles DMG je tedy razantni.


A zmena odporu? Ta je v porovnani s poskozenim velmi primitivni (zdravim hrace [player]Pipinek[/player].
Navrhovany novy vzorec pro vypocet odporu:
Opet pocitame s utocicim hracem, pokud by se pocital odpor pro obrance, schopnost skryvani nahradime nastrahou pasti. A taky se k vysledne hodnote pricita bonus odporu z obleceni.
100x(skryvani+vest+uhybani)/max hp
Pro nas to tedy bude:
100x(784+2007+700)/1590=220.

Jednoduse lze rici, ze novy vzorce znacne zvednou odpor a snizi dmg, tedy hraci budou udilet v zakladu mene poskozeni a navic to bude ponizeno a vas nove zvyseny odpor.

Jeste nedavno jsem mel odpor 485, dle noveho vzorce by to bylo:
100x(1384+853+750)/1530=196+odpor z obleceni, tj. 196+100+105=401.
Tohle tedy ukazuje, ze neni pravidlem u vsech hracu, ze odpor naroste. Nove je ta formule tak zamichana, ze v odporu hraji roli 3 schopnosti misto stavajici jedne.

Pokud zmeny projdou, bude to sranda, bo tolik zmatenych lidi neni ani v lete v prazskem metru.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

raketak95

Člen týmu
Dovolím si reagovat, co se týká poškození. Večer jsem nad tím taky nějaký čas strávil a pokles damage není rozhodně tak razantní, jak uvádíš - dokonce si myslím, že to může být ještě horší.

Je důležitý si uvědomit, že změna výpočtové formule bude znamenat i změny, co se týká skillu... Zkoušel jsem spočítat ideální reskill, tak aby průměrná damage za útok a obranu byla, co největší s Murrietou na 150 (jo - má to svoje mouchy v tom, že to počítá s 1 zbraní v pravé ruce, ještě určitě existuje trochu ideálnější)... Půjde o to mít skill(1) = nástraha pastí, skrývat se, přesnost a vést, co nejblíž k sobě - ideálně identické. To bude znamenat konec skillu pro střelce žlutá vést. Ten se bude odvíjet od hader - u Murriety to bude na 99 % modrá, přesnost a něco málo do zbytku. Zkoušel jsem to ještě se svýma hadrama (upgrade Phoebe + zbraně, jízda Murrieta) a tam to bylo ještě divočejší (modrá, zelená, kombinace všech schopek)...

Z toho, co mi vyšlo, tak při ideálním skillu je damage skutečně menší - asi o 20. Vzhledem k tomu, že se nezměnily šance na zásah/úhyb - budu mít o dost větší čísla tady...

Tady jsou pro příklad čísla - atributy/schopky - 172/494 = max. z MS, vybavení - Murrieta (celá +1), zbraň peperbox
Stará formule - vše žlutá a vést
Útok/obrana
šance na zásah: 147.25/146.05
šance na úhyb: 118.71/117.51
průměrná damage: 1094.75/1094.75 - 1094.75 v průměru

Nová formule - 171 modrá, 1 zelená, 90 skrývat se, 4 nástraha pastí, 301 přesnost, 99 vést (mám 1031 vést, přesnost; 1030 nástaha pastí a 976 skrývat se - není to 100 % ideální)
Útok/obrana
šance na zásah - 151.4/153.44
šance na úhyb - 114.44/116.48
průměrná damage - 1067.22/1081.04 - 1074.13 v průměru

Odpor jsem ještě nezkoumal, na to se můžu vrhnout až budu mit trochu víc času.

Dost velká nevýhoda, že se z toho stane matematická olympiáda a na každé hadry bude mít potřeba spešl skill... :D
 
Naposledy upraveno:

raketak95

Člen týmu
Jenom k práci kolegy z Jericha - pěkný, ale něco je tam špatně, co se týká současné damage. Když tam zadám současný nejlepší hodnoty (přesnost 583, vést 1508, skrývat se 968, úhyb 102, pasti 864) vyjde mi budoucí damage mnohem větší než současná - což doufám není...

Já si hrál trochu víc - pracovní verze, neštval jsem se s disajnem a zamykáním... :D Jsou tam zakomponovaný hadry a spol. http://leteckaposta.cz/323606029... Jestli je někdo kamarád z Řešitelem, může si s tím různě blbnout. Ale taky tam mám asi něco blbě, co se týká současné damage, protože se ty čísla neshodujou s pár kalkulátorama a skriptama (moc nevim, jak se do toho započítávaj ty sektorový a posilkový bonusy...) Kdyby mi poradil, budu rád. :)
 

DeletedUser18667

Guest
Pokud vím dobře, tak současná meta bude tank s cca 10k hp a hadrama na poškození nebo šancí na zásah. Taky prej bude lepší, než mít full vedení duelanta, mít něco v HP, že by to snad mělo při malým přírůstku zvedat DMG :D no uvidime, co z toho vzejde
 
Nahoru