Deleted User - 838403
Guest
Viz nize, preposilam cisty text tak, jak jsem ho psal do HZ, formatovani omluvte.
Ahoj,
na bete se bude testovat novy vzorec pro vypocet odporu - viz. zde https://forum.events.the-west.net/index.php?threads/new-fort-battle-formula-feedback.52416/.
Bo nekteri neumi anglicky a bo je treba to nejak zesumarizovat, pokusim se ty rozdily popsat nize. Vypocty jsem si chtel delat sam, ale bo je nedele a uz tak tim travim skoro hodinu, pouziju priklad z bety.
Vytvorime si ted nahodneho utociciho hrace s nasledujicimi cisly:
Vest 2007
Skryvani 784
Maximalni HP 1590
Presnost 656
Uhybani 700
Poskozeni zbrane 385-407
Zacnu stavajicimi vzorci, at to je s cim porovnat.
Stavajici vzorec na poskozeni, ktere udelite
poškození zbraně + (poškození zbraně * vést ÷ celkové zdraví)
Poskozeni je nahodne v danem rozmezi, protoze, napriklad, vase puska ma poskozeni 300-400. K tomu se pricita sektorovy bonus (pokud takovy, z itemu hracu ve vasem sektoru, existuje) a bonus z posilovaku, napr. [item=2741000].
Minimalni rana tedy bude 385+(385*2007/1590)=871
Maximalni rana bude 407+(407*2007/1500)=921.
Od techto ran se odecte odpor vaseho cile, tedy pokud strilite na hrace s odporem 200, bude min rana 671, max 721.
Zaroven na toto cele plati, ze nemuzete hraci na jednu ranu ubrat vice nez 33,33% jeho maximalniho zdravi.
Stavajici vzorec na vypocet odporu - tento plati pro utocici hrace, pro branici se schopnost skryvani zameni za schopnost nastraha pasti
(300 * skrývání) ÷ celkové zdraví
K tomu opet musime pricist bonus odporu z poskozeni, nas modelovy hrac zadny takovy bonus nema.
Jeho odpor tedy bude (300*784)/1590=200. Pokud tedy mate ranu 567, hrac dostane nanejvys poskozeni 367.
Takto to bylo x let, vypocty byly jednoduchy. Nize tedy nove navrhovane zmeny.
Navrh noveho vzorce pro vypocet poskozeni
Jo, taky je mi zle.
(Poskozeni zbrane+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+miniimalni hodnota ze schopnosti (skryvani, vest, presnosti)^0.8+(median(stredni) hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.7+(maximalni hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6-absolutni hodnota ((max hp/10-prumer ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6)/400
Pro nas to tedy bude....
Minimalni rana:
(385+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=766
Maximalni rana:
(407+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=788
Pokles DMG je tedy razantni.
A zmena odporu? Ta je v porovnani s poskozenim velmi primitivni (zdravim hrace [player]Pipinek[/player].
Navrhovany novy vzorec pro vypocet odporu:
Opet pocitame s utocicim hracem, pokud by se pocital odpor pro obrance, schopnost skryvani nahradime nastrahou pasti. A taky se k vysledne hodnote pricita bonus odporu z obleceni.
100x(skryvani+vest+uhybani)/max hp
Pro nas to tedy bude:
100x(784+2007+700)/1590=220.
Jednoduse lze rici, ze novy vzorce znacne zvednou odpor a snizi dmg, tedy hraci budou udilet v zakladu mene poskozeni a navic to bude ponizeno a vas nove zvyseny odpor.
Jeste nedavno jsem mel odpor 485, dle noveho vzorce by to bylo:
100x(1384+853+750)/1530=196+odpor z obleceni, tj. 196+100+105=401.
Tohle tedy ukazuje, ze neni pravidlem u vsech hracu, ze odpor naroste. Nove je ta formule tak zamichana, ze v odporu hraji roli 3 schopnosti misto stavajici jedne.
Pokud zmeny projdou, bude to sranda, bo tolik zmatenych lidi neni ani v lete v prazskem metru.
Ahoj,
na bete se bude testovat novy vzorec pro vypocet odporu - viz. zde https://forum.events.the-west.net/index.php?threads/new-fort-battle-formula-feedback.52416/.
Bo nekteri neumi anglicky a bo je treba to nejak zesumarizovat, pokusim se ty rozdily popsat nize. Vypocty jsem si chtel delat sam, ale bo je nedele a uz tak tim travim skoro hodinu, pouziju priklad z bety.
Vytvorime si ted nahodneho utociciho hrace s nasledujicimi cisly:
Vest 2007
Skryvani 784
Maximalni HP 1590
Presnost 656
Uhybani 700
Poskozeni zbrane 385-407
Zacnu stavajicimi vzorci, at to je s cim porovnat.
Stavajici vzorec na poskozeni, ktere udelite
poškození zbraně + (poškození zbraně * vést ÷ celkové zdraví)
Poskozeni je nahodne v danem rozmezi, protoze, napriklad, vase puska ma poskozeni 300-400. K tomu se pricita sektorovy bonus (pokud takovy, z itemu hracu ve vasem sektoru, existuje) a bonus z posilovaku, napr. [item=2741000].
Minimalni rana tedy bude 385+(385*2007/1590)=871
Maximalni rana bude 407+(407*2007/1500)=921.
Od techto ran se odecte odpor vaseho cile, tedy pokud strilite na hrace s odporem 200, bude min rana 671, max 721.
Zaroven na toto cele plati, ze nemuzete hraci na jednu ranu ubrat vice nez 33,33% jeho maximalniho zdravi.
Stavajici vzorec na vypocet odporu - tento plati pro utocici hrace, pro branici se schopnost skryvani zameni za schopnost nastraha pasti
(300 * skrývání) ÷ celkové zdraví
K tomu opet musime pricist bonus odporu z poskozeni, nas modelovy hrac zadny takovy bonus nema.
Jeho odpor tedy bude (300*784)/1590=200. Pokud tedy mate ranu 567, hrac dostane nanejvys poskozeni 367.
Takto to bylo x let, vypocty byly jednoduchy. Nize tedy nove navrhovane zmeny.
Navrh noveho vzorce pro vypocet poskozeni
Jo, taky je mi zle.
(Poskozeni zbrane+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+miniimalni hodnota ze schopnosti (skryvani, vest, presnosti)^0.8+(median(stredni) hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.7+(maximalni hodnota ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6-absolutni hodnota ((max hp/10-prumer ze schopnosti skryvani, vest, presnosti)^0.6)/400
Pro nas to tedy bude....
Minimalni rana:
(385+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=766
Maximalni rana:
(407+sektorovy bonus poskozeni)*[(1+656^0.8+1784^0.7+2007^0.6-absolutni hodnota ((1590/10-1149)^0.6)/400=788
Pokles DMG je tedy razantni.
A zmena odporu? Ta je v porovnani s poskozenim velmi primitivni (zdravim hrace [player]Pipinek[/player].
Navrhovany novy vzorec pro vypocet odporu:
Opet pocitame s utocicim hracem, pokud by se pocital odpor pro obrance, schopnost skryvani nahradime nastrahou pasti. A taky se k vysledne hodnote pricita bonus odporu z obleceni.
100x(skryvani+vest+uhybani)/max hp
Pro nas to tedy bude:
100x(784+2007+700)/1590=220.
Jednoduse lze rici, ze novy vzorce znacne zvednou odpor a snizi dmg, tedy hraci budou udilet v zakladu mene poskozeni a navic to bude ponizeno a vas nove zvyseny odpor.
Jeste nedavno jsem mel odpor 485, dle noveho vzorce by to bylo:
100x(1384+853+750)/1530=196+odpor z obleceni, tj. 196+100+105=401.
Tohle tedy ukazuje, ze neni pravidlem u vsech hracu, ze odpor naroste. Nove je ta formule tak zamichana, ze v odporu hraji roli 3 schopnosti misto stavajici jedne.
Pokud zmeny projdou, bude to sranda, bo tolik zmatenych lidi neni ani v lete v prazskem metru.
Naposledy upraveno moderátorem: