DeletedUser
Guest
Dobrý den přeji,
Dlouho jsem se neozval a ani se zde nepodíval. Na druhou stranu jsem zjistil, že je za dobrý návrh dobrá odměna. Tak jsem opět popřemýšlel, a rád bych vyzkoušel zase něco předvést.
Jen upozorním, bude to trošku zdlouhavé.
Jak jistě víme, ne všechna města na světech jsou plně obydlená hráči, a některá další města ani nedosáhnou s obyvateli na první úroveň obydlí. Rád bych tímto oživil tato "pustá" města, a zabydleným městům dodal více života.
Návrh je prostý. Za každou úroveň obydlí ve městě, bude možnost zabydlet 7 dalších NPC obyvatel (včetně úrovně 1). Tito obyvatelé bydlí ve svých domech ve městě.
Tito obyvatelé mají své úrovně, charakterové skupiny, řemeslo, a také vykonávají různé práce.
Starosta města má možnost vybrat povolání pro každého NPC občana zvlášť. Seznam NPC obyvatel s jejich náhodnými počítačem vybrány jmény bude vyvěšen v salonu města.
K čemu mi budou tito obyvatelé města?
-Jednoduše řečeno, bez obchodníka není obchod. Na tomto principu bude vše stát. Jinak řečeno, nebude-li najat žádný počítačový obyvatel do nějaké profese, nebude nic.
Aby hráči mohli obchodovat v různých obchodech města, musí být v daném obchodě daný obchodník, který provádí obchody.
Celkem je tedy možné tyto obyvatele zaměstnat jako: obchodníka, zbrojíře, krejčího, správce hotelu, bankéř, šerif, dovozce (k němu později), kovář, funebrák, kněz, pošťák, stavitel a farmář.
Dovozce - důležitá osoba. Za menší poplatky dováží a doplňuje zboží v obchodech, které s touto novinkou budou mít omezené zásoby věcí. Dovozce vždy dováží 2 hodiny věci do každého obchodu zvlášť po 5 kusech.
S pošťákem je zde možnost pozývat hráče do města a aliancí. Bez pošťáka tyto zažité funkce padají.
Šerif stráží NPC obyvatele města a stará se o ně, aby neprovedli nějakou škodu vlastnímu městu.
Farmář zásobuje tyto obyvatele jídlem. Musí se přeci nějak živit. Za každého farmáře se zvyšuje počet zaměstnatelných obyvatel o 10.
Kovář staví potřebné věci pro všechny NPC obyvatele a zvyšuje tak jejich efektivitu. Šerif obdrží pouta, farmář své náčiní.
Tito obyvatelé musí být denně vyplácení z městské pokladny 20 dolarů na osobu.
Tito obyvatelé však mohou pro hráče rozdávat různé úkoly a jejich pokračování. Hráči je pak ze svých možností mohou oblékat, dávat jim své zbraně a tak dále.
Každý obyvatel má však své podmínky normálního života. Musí mít vždy za den splněno 8 hodin spánku. 8 hodin může pracovat pro město a zbylých 8 hodin má na svůj život. - z tohoto důvodu je zde možnost zaměstnat více lidí do stejného povolání, aby byly obchody otevřeny nonstop. Primární časy spaní obyvatel jsou rozděleny na časy: 22:00-06:00; 06:00-14:00 a 14:00-22:00. Každému obyvatelovi jde jeho doba spánku změnit starostou - ovšem jen z časového výběru (3 možnosti).
S novinkou přijde možnost upravit ceny v obchodech pro cizince, aby se do města mohli vrátit vícekrát a pořádně utrácet.
Tito obyvatelé město neopustí, dokud samotné město nezanikne.
Krom úkolů mohou obyvatelé NPC sem tam nabídnout i duel, nebo možnost ochrany banky. Bandita se může stát z kohokoli - v tomto případě obyvatel nedělá nic dobrého pro město a musí být zadržen šerifem. Po týdnu se obyvatel napraví a je opět použitelný pro město.
Změna chování NPC obyvatel je dána systémem v náhodě. Pokud banditu nenajde šerif, může ho najít hráč a získat z něj pěknou odměnu. Bez šerifa by ale hráč nezjistil, jaké schopnosti a věci k duelu používá bandita.
Krom toho obyvatelé také pracují pro město a za každý den jsou schopni sami vyprodukovat jeden předmět, který umístí do obchodu. Jedna věc za den za osobu.
Výhody:
Města budou živější a akčnější. Banky se budou muset chránit před vlastními obyvateli, apd.
Nevýhody:
Práce navíc ve městě, s každým obyvatelem si musíte dát práci ho vybavit, a zaměstnat. Když nebude v obchodě k dispozici obyvatel, nebo hráč, bude mít obchod zavřeno.
Dopad na hru: střední
Tak chvalte, kritizujte, diskutujte, ale neukamenujte mě za to návrh by byl na delší povídání, kdybych ho chtěl vypsat úplně celý. Dal jsem zde jen to nejpodstatnější a snad srozumitelně. Důležitý je princip. V případě dotazů nebo nedostatečné vysvětlenosti se zde na mě obraťte, rád zodpovím
Dlouho jsem se neozval a ani se zde nepodíval. Na druhou stranu jsem zjistil, že je za dobrý návrh dobrá odměna. Tak jsem opět popřemýšlel, a rád bych vyzkoušel zase něco předvést.
Jen upozorním, bude to trošku zdlouhavé.
Jak jistě víme, ne všechna města na světech jsou plně obydlená hráči, a některá další města ani nedosáhnou s obyvateli na první úroveň obydlí. Rád bych tímto oživil tato "pustá" města, a zabydleným městům dodal více života.
Návrh je prostý. Za každou úroveň obydlí ve městě, bude možnost zabydlet 7 dalších NPC obyvatel (včetně úrovně 1). Tito obyvatelé bydlí ve svých domech ve městě.
Tito obyvatelé mají své úrovně, charakterové skupiny, řemeslo, a také vykonávají různé práce.
Starosta města má možnost vybrat povolání pro každého NPC občana zvlášť. Seznam NPC obyvatel s jejich náhodnými počítačem vybrány jmény bude vyvěšen v salonu města.
K čemu mi budou tito obyvatelé města?
-Jednoduše řečeno, bez obchodníka není obchod. Na tomto principu bude vše stát. Jinak řečeno, nebude-li najat žádný počítačový obyvatel do nějaké profese, nebude nic.
Aby hráči mohli obchodovat v různých obchodech města, musí být v daném obchodě daný obchodník, který provádí obchody.
Celkem je tedy možné tyto obyvatele zaměstnat jako: obchodníka, zbrojíře, krejčího, správce hotelu, bankéř, šerif, dovozce (k němu později), kovář, funebrák, kněz, pošťák, stavitel a farmář.
Dovozce - důležitá osoba. Za menší poplatky dováží a doplňuje zboží v obchodech, které s touto novinkou budou mít omezené zásoby věcí. Dovozce vždy dováží 2 hodiny věci do každého obchodu zvlášť po 5 kusech.
S pošťákem je zde možnost pozývat hráče do města a aliancí. Bez pošťáka tyto zažité funkce padají.
Šerif stráží NPC obyvatele města a stará se o ně, aby neprovedli nějakou škodu vlastnímu městu.
Farmář zásobuje tyto obyvatele jídlem. Musí se přeci nějak živit. Za každého farmáře se zvyšuje počet zaměstnatelných obyvatel o 10.
Kovář staví potřebné věci pro všechny NPC obyvatele a zvyšuje tak jejich efektivitu. Šerif obdrží pouta, farmář své náčiní.
Tito obyvatelé musí být denně vyplácení z městské pokladny 20 dolarů na osobu.
Tito obyvatelé však mohou pro hráče rozdávat různé úkoly a jejich pokračování. Hráči je pak ze svých možností mohou oblékat, dávat jim své zbraně a tak dále.
Každý obyvatel má však své podmínky normálního života. Musí mít vždy za den splněno 8 hodin spánku. 8 hodin může pracovat pro město a zbylých 8 hodin má na svůj život. - z tohoto důvodu je zde možnost zaměstnat více lidí do stejného povolání, aby byly obchody otevřeny nonstop. Primární časy spaní obyvatel jsou rozděleny na časy: 22:00-06:00; 06:00-14:00 a 14:00-22:00. Každému obyvatelovi jde jeho doba spánku změnit starostou - ovšem jen z časového výběru (3 možnosti).
S novinkou přijde možnost upravit ceny v obchodech pro cizince, aby se do města mohli vrátit vícekrát a pořádně utrácet.
Tito obyvatelé město neopustí, dokud samotné město nezanikne.
Krom úkolů mohou obyvatelé NPC sem tam nabídnout i duel, nebo možnost ochrany banky. Bandita se může stát z kohokoli - v tomto případě obyvatel nedělá nic dobrého pro město a musí být zadržen šerifem. Po týdnu se obyvatel napraví a je opět použitelný pro město.
Změna chování NPC obyvatel je dána systémem v náhodě. Pokud banditu nenajde šerif, může ho najít hráč a získat z něj pěknou odměnu. Bez šerifa by ale hráč nezjistil, jaké schopnosti a věci k duelu používá bandita.
Krom toho obyvatelé také pracují pro město a za každý den jsou schopni sami vyprodukovat jeden předmět, který umístí do obchodu. Jedna věc za den za osobu.
Výhody:
Města budou živější a akčnější. Banky se budou muset chránit před vlastními obyvateli, apd.
Nevýhody:
Práce navíc ve městě, s každým obyvatelem si musíte dát práci ho vybavit, a zaměstnat. Když nebude v obchodě k dispozici obyvatel, nebo hráč, bude mít obchod zavřeno.
Dopad na hru: střední
Tak chvalte, kritizujte, diskutujte, ale neukamenujte mě za to návrh by byl na delší povídání, kdybych ho chtěl vypsat úplně celý. Dal jsem zde jen to nejpodstatnější a snad srozumitelně. Důležitý je princip. V případě dotazů nebo nedostatečné vysvětlenosti se zde na mě obraťte, rád zodpovím
Naposledy upraveno moderátorem: