• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Nový svět Oživení hry

Vím, že už to bylo mockrát probíráno a čas od času se objeví téma migrací nebo slučování světů; ale od rušení S2-S8 před lety - pokud se nepletu -se nestalo nic zásadního, jenom se otevírají nové světy a jak vidíme na posledním Jerichu, tak je tam pořád míň lidí, starších světů se to samozřejmě týká taky a samozřejmě tahle nízká zalidněnost znamená míň bitev, duelů, možností obchodování, atd. Ve výsledku to odrazuje i ten zbytek hráčů, protože když dorostou na level 150, tak už můžou akorát plnit sem tam nějaké úkoly, řemeslo, sbírat sady, ze kterých většinu ani nikdy nepoužijí a to je oproti tomu, co West býval už dost velká nuda a obdivuju všechny, kdo to stále 5 a víc let hrají.

Proto mě napadlo, jestli by nebylo dobré otevřít jeden nový svět kam by mohli přejít hráči s lvl 150+
- kde by mohla být uvolněná maximální dosažitelná úroveň nad level 150, s tím, že by další postup byl opravdu velmi pomalý
- případně další vylepšování věcí nad level 5, jak bylo původně plánováno
- nebo jestli má někdo nějaký další nápad ohledně pravidel, tak sem s ním.

Ono sice chápu, že INNO už asi West moc neřeší a názory lidí odněkud z Česka neposlouchá, ale jestli otevírají každý rok další svět, tak tohle by se asi dalo zvládnout. Přínos vidím v tom, že stávající hráči by měli šanci dál se rozvíjet, alespoň s jednou postavou na takovémto experimentálním světě a zároveň by nepřišli o další postavy na starých světech, které by to možná oživilo o nové lidi, když by viděli, že se dá hrát dál. Možná by i někteří bývalí hráči obnovili účty, nevím, určitě nemá smysl otevírat nové světy pro pár lidí, kde začnou od nuly, splní zase ty samé úkoly, co už 5x dělali jinde, posbírají nějaké ty úspěchy a místa v síni slávy a z dva roky je takový svět vpodstatě mrtvý, když ne už od začátku jako Jericho.
 
Dobrý den Bethaliz,
děkujeme z návrh. Naši specialisté se jim budou zabývat. Nečekejte však, že déle, než 10 sekund.
Těšíme se na další spolupráci.
Tak ono je škoda, že to nedám v němčině, a taky je škoda, že se to nikam dál nepohne, přeci jen, když INNO West provozuje (ještě stále), otevírá nové světy, tak asi proto, že se jim to vyplatí, hráči jsou v zásadě zákazníci a větší spokojenost zákazníků = větší příjmy, bez ohledu na to, že většina lidí za nuggety třeba neutrácí.
 

DeletedUser18984

Guest
Tak ono je škoda, že to nedám v němčině, a taky je škoda, že se to nikam dál nepohne, přeci jen, když INNO West provozuje (ještě stále), otevírá nové světy, tak asi proto, že se jim to vyplatí, hráči jsou v zásadě zákazníci a větší spokojenost zákazníků = větší příjmy, bez ohledu na to, že většina lidí za nuggety třeba neutrácí.
Dobre a otázka je aj keď to preloźíš do nemčiny tak kam sa to pohne? komu to pošleš aby sa to nezmenilo? :D nikomu nikde sa to neposunie
 

Mikosansobi

Člen týmu
To vše záleží od celého konceptu hry. Třeba na Grepolis je jeden svět Casual - kde si hráči hrají a neztrácejí města. Jeden svět zavedli rovnou se třemi startovními městy. Nevím, zda by extrémně pomalý postup některým hráčům vyhovoval. My máme také speciální svět - Yukon, ale ten je pouze na měsíční - tříměsíční hraní. Mohu zkusit navrhnout jeho využití. Nejsem si ovšem jistá, zda se bude hráčům chtít začít od nuly a vědět, že jejich snaha zmizí za cca tři měsíce. Váš návrh přepošlu dál.
 
To vše záleží od celého konceptu hry. Třeba na Grepolis je jeden svět Casual - kde si hráči hrají a neztrácejí města. Jeden svět zavedli rovnou se třemi startovními městy. Nevím, zda by extrémně pomalý postup některým hráčům vyhovoval. My máme také speciální svět - Yukon, ale ten je pouze na měsíční - tříměsíční hraní. Mohu zkusit navrhnout jeho využití. Nejsem si ovšem jistá, zda se bude hráčům chtít začít od nuly a vědět, že jejich snaha zmizí za cca tři měsíce. Váš návrh přepošlu dál.
Tak nějaká rychlost dalšího postupu je už asi o nějaké další diskuzi nebo zvážení, jak by se to dalo technicky udělat; spíš mi šlo o to nabídnout variantu až bude otevírán další nový svět - proč by se to nedalo zkusit třeba u nás a pokud se taková věc osvědčí, tak třeba i v jiných zemích.
 

Mikosansobi

Člen týmu
O nových světech rozhoduje výhradně vlastník hry. S tím já bohužel nic nemohu udělat. Podařilo se mi to pouze jednou. Každopádně už padlo několik dotazů na to vylepšování na vyšší lvl a dokonce i na posun hranice lvl 150.
 

Deleted User - 825207

Guest
@Bethaliz
Hele jelikož chodím i na beta forum a čtu to tam, tak vím že inno nechystá do hry žádné větší změny, dle slov toho admina tam je hra v takovým stádiu kde ji inno chce mít a do budoucna se nechystá nic, z času na čas max oprava nějaké drobnosti, případně pár receptů se přidá ale žádné větší změny nebudou.
Dal bych ti přímí link pokud bys mi nevěřil ale jsem líný to tam jít hledat.Ten admin odpovídal na dotaz a prakticky byl jen jakoby prostředník mezi inno a hráčem takže to nebyl jen jeho osobní kec ale oficiálně jak se k nějakým vylepšením či novým věcem do hry staví inno. Oni to mají jen jako dojní krávu, dokud mléko teče hra jede, až přestane téct tak se hra zruší, ale kvalita stáje kde ta kráva žije se inno nezajímá..
Takže opravdu nic nové a ani žádné změny nečekej..

Nicméně, ano, nový svět nejspíš bude opět na podzim ale ne podle tvého návrhu..( i když se budu hodně divit zda tam vůbec někdo ještě půjde když prakticky i Jericho je slaboučké)
 

DeletedUser15301

Guest
To vše záleží od celého konceptu hry. Třeba na Grepolis je jeden svět Casual - kde si hráči hrají a neztrácejí města. Jeden svět zavedli rovnou se třemi startovními městy. Nevím, zda by extrémně pomalý postup některým hráčům vyhovoval. My máme také speciální svět - Yukon, ale ten je pouze na měsíční - tříměsíční hraní. Mohu zkusit navrhnout jeho využití. Nejsem si ovšem jistá, zda se bude hráčům chtít začít od nuly a vědět, že jejich snaha zmizí za cca tři měsíce. Váš návrh přepošlu dál.

a neslo by na Yukonu udelat neco ve stylu MS... turnaje mezi svetama asi nema smysl, ale 3-4 tymy na bitvy o male by se dohromady mohli dat
 
To vše záleží od celého konceptu hry. Třeba na Grepolis je jeden svět Casual - kde si hráči hrají a neztrácejí města. Jeden svět zavedli rovnou se třemi startovními městy. Nevím, zda by extrémně pomalý postup některým hráčům vyhovoval. My máme také speciální svět - Yukon, ale ten je pouze na měsíční - tříměsíční hraní. Mohu zkusit navrhnout jeho využití. Nejsem si ovšem jistá, zda se bude hráčům chtít začít od nuly a vědět, že jejich snaha zmizí za cca tři měsíce. Váš návrh přepošlu dál.
V tomhle současném marasmu jsou krátkodobé akce, kde nebudou všechny nesmysly spojené s dlouhodobým hraním, jedinou šancí na relativně kvalitní hru. Samozřejmě současným nízkým stavem komunity není možné dosažení extrémně vysokých čísel účastníků (alespoň výhradně na CZ mutaci), ale i tak si myslím, že by se jednalo o velmi pozitivně hodnocenou akci.
 

Oximus

Člen týmu
@Bethaliz

Co se týká migračních vln, tak to se tu řešilo nespočetně krát a absolutně nemá žádný význam zakládat další fóra na toto téma. Zkrátka a jednoduše, dokud nebude chtít INNO, tak nic nespustí a na tomto rozhodnutí z jejich strany nepomohou ani názory od hráčů. Evidentně jde vidět, jak se tomu věnuji, případně jak chtějí (to už nebudu soudit), když migraci z Buffala a Colorada spustili v roce 2k17 a stále není uzavřená s tím verdiktem, že když je tam 300+ hráčů (z toho tak cca. 30 aktivních), tak je to pro ně aktivní svět. Což je popravdě hodně smutné, ale co už...

Co se týká posunutí hranice úrovni, tak nemá dle mého názoru absolutně žádný význam. Pomalý postup by mě odradil a rychlý postup k ničemu není, protože se zase dosáhne v brzké době úrovňového maxima. Už tak je to od 120 do 150 nekonečný běh. Další věc je to, že nové sady (asi poslední 4 roky) jsou odvíjené podle úrovni hráče. Už teď si povšimni, kolik na 150. úrovni dané věci dodávají poškození a schopností. Nedovedu si představit, co za obrovské schopnosti a poškození by věci dosahovaly při 200. úrovni. A to, že by INNO opravovalo vzorce u všech sad, to bych si moc nefandil.

Vylepšení věcí nad úroveň 5? Pokud se nepletu (když tak mě opravte), tak vylepšení věci na úroveň 5 stojí 243 obyčejných věcí. Při 6. úrovni bys potřebovala 729 kusů. Koho tady tohle omezuje? Mě teda ani trochu a téměř si troufnu mluvit za všechny hráče. Shromáždit 729 kusů je absolutně nereálné a nedovedu si to představit ani já, který do každé tomboly pošle několik tisíc korun.

Co se týká nově otevřeného světu, kam by se přesunuli hráči se 150 úrovní, k čemu by to bylo dobré? Trochu mi unikl význam tady tohoto nápadu, absolutně by to ztratilo kouzlo vzájemné pomoci hráčům, kteří třeba mají menší úroveň, nemají hotové řemeslo, úkoly, apod. a pokud by tady tento svět INNO otevřelo, tak bych tam nešel, i kdybych měl na normální světě zůstat sám. Co se týká dočasně otevřených světů, tak přesně jak píše @Mikosansobi, nebudu ztrácet čas se světem, který skončí a když na "normální" otevřený svět přijde cca. 700 lidí a po třech měsících hraní je to tam skoro ještě méně aktivní, než na Arizoně, tak si nedovedu představit, kolik lidí by šlo na tady tento dočasně otevřený svět.

Shrnuto, podtrženo.....

Na hře nemá absolutně smysl vymýšlet nesmysly a nové věci (kromě věcí do SHOPU a tombol, akcí, apod.), protože ta hra si prošla 10 let vývojem a je hotová. Co sem chceš dávat? Místo koňů létající talíře a místo zbraní světelné meče? (což už tady konec konců je... :()

Jediná záchrana jak si udržet hráče je to, přestat zakládat nové světy, které jsou k ničemu a všechny světy co jsou převést do jednoho světu, jak jednoduché, ale vyřešilo by to naprosto všechno, to mi věř.

Jedině co by třeba hře pomohlo by byla následující věc (dle mého názoru). Propojit multiplayerové hry napříč národnostmi. Tzn., že na dobrodružství by se do jedné hry mohli připojit hráči z německých, ruských, anglických, českých, slovenských, atd. serverů a ne jen z daných světů národnostního Westu. To samé bych nějak zrealizoval i po bitevní stránce, mě bitvy nezajímají, osobně na ně zajdu párkrát pro zábavu a rekreaci, nic na denním pořádku, ale myslím na ostatní hráče. Co @Mikosansobi, nešlo by to poslat jako návrh do INNA? Nejsem samozřejmě naivní a jsem si téměř jistý, že to vyjde úplně stejně, jako bych nic nenapsal, ale má se zkusit vše, jak se říká... :)
 
Naposledy upraveno:

Symphie

Člen týmu
Migrace je záležitost na dlouhou trať. Jak už bylo několikrát řečeno. Pokud se Inno definitivně nerozhodně, tak žádná migrace nebude. Migrace se používá ve většině případů, když se rozhodnou svět uzavřít, ať už z důvodu slabé aktivity světa, nebo finance. Co si budeme říkat. A pokud se nerozhodnou, můžeme urgovat, jak dlouho chceme. Být na mě, já bych ty migrace uvítala, byla by škoda spoustu účtu smazat a nemít možnost je nadále využít. Ale nezáleží to bohužel na mě.

To samé nové světy, pokud se Inno nerozhodne, nový svět nebude.
 

DeletedUser18984

Guest
Screenshot_2.png

MEANWHILE NA SK
Neverím tomu že to závisí iba od INNA, už niekoľkokrát sa to tu riešilo v priebehu 2-3 rokov a nijaký pokrok od vašej strany.
Na Georgii kde som hral bolo <399 ludí asi tak ako na Sk a tam nemali problém zapnúť migráciu.
A TO JE TAM OMNOHO MENEJ SVETOV AKO TU.
Skôr si myslím že to je neochota/lenivosť z vašej strany im dosadiť a presadiť nejaký návrh.

Ale čo ja viem možno si píše Mikosansobi s GM Westu o tom jak hrala na Grepolise na Casual svetoch alebo o divokých kmeňoch, alebo jak sa smiala na pani Bohdalovej a panom Dvorakom v Televariete.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Symphie

Člen týmu
My jim podnět dát můžeme, rozhodnutí avšak záleží na nich. A mohu říct, že za ty roky, co znám Miko, tak vím, že ona je jedna z těch, která pravidelně posílá v reportech návrhy hráčů, problémy atd. Ať se Vám to může zdát že ne, tak já si za tím stojím. :)

A když už se píše o SK světě a jejich migraci, tak by bylo fajn si zjistit více informací, jak to vůbec je u nich s migrací. 3/4 roku urgoval povolení migrace na Fremontě. To že zde není zatím povolená žádná další migrace Vám nedává právo psát o ní, že je lenivá a neochotná. Zrovna ona je jedna z těch, která vždy hráčům vyšla vstříc. A za tím si stojím dvakrát tolik.
 

DeletedUser11928

Guest
A mohu říct, že za ty roky, co znám Miko, tak vím, že ona je jedna z těch, která pravidelně posílá v reportech návrhy hráčů, problémy atd. Ať se Vám to může zdát že ne, tak já si za tím stojím. :)
Všem by zavřelo pusu, kdyby ty reporty zveřejňovala. :)
 
Nahoru