• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Obchodní systém

Nynější obchodní systém je dobrý, nicméně je v určitých ohledech velmi kostrbatý. Proto níže najdete návrhy, které by potěšily nejen mě, ale troufám si říct, že i všechny, kteří aktivně obchodují.
  1. Přidat možnost obchodovat pouze s určitým hráčem - Chci prodat pušku pouze Billovi, který není členem mého města ani mé aliance. Pušku dám na trh a nastavím si možnost, že si pušku ode mě může koupit pouze Bill. Bill si ode mě pušku může koupit kdykoliv a nemusím ho pořád otravovat s tím, že je puška na trhu a že si ji musí koupit co nejdříve, aby ji náhodou nekoupil někdo jiný.
  2. Přidat možnost výměny zboží v reálném čase - Bill ode mě chce košili a kalhoty, výměnou za to mi dá pistoli. Na trhu si otevřu možnost výměny zboží v reálném čase. Do nového okna přetáhnu kalhoty a košili. Dále vidím, že Bill do svého okna přetáhl pistoli. Oba pak výměnu potvrdíme a jsme spokojeni. Já můžu střílet bandity a Bill nebude nahatý pobíhat po Jerichu.
hqdefault.jpg
Takto například vypadá systém výměny zboží v jedné mrtvé MMORPG - Metin2.

Těším se na vaše návrhy a připomínky :cool:
Cheenh
 

Deleted User - 825207

Guest
  1. Přidat možnost obchodovat pouze s určitým hráčem - Chci prodat pušku pouze Billovi, který není členem mého města ani mé aliance. Pušku dám na trh a nastavím si možnost, že si pušku ode mě může koupit pouze Bill. Bill si ode mě pušku může koupit kdykoliv a nemusím ho pořád otravovat s tím, že je puška na trhu a že si ji musí koupit co nejdříve, aby ji náhodou nekoupil někdo jiný.
Tohle by bohatě stačilo, tzn. "neetický sráči alias zloději" by měli konec zlatým časům.
Taky méně hádek na salonu, urážek a obviňování, zjednodušení domluvených obchodů, jo, jsem pro..
 

Pawn

Člen týmu
Jako bez nejmenšího úmyslu zloděje bránit, ale divoký západ se bez zlodějů neobešel. Takže to prakticky dodává realističnosti hry. :-D

Nyní vážněji- mne west přijde v pohodě jak je, jede to xx let a vždycky se nějak poradilo, pár itemů se ztratilo, ale kdo za to může? Hráči co buďto spěchali, nebo si nedávají pozor s kým vlastně obchodují. Není takový problém zajít do společného města na výměnu a poté se vrátit do svého/opět odejít zpět z mého pohledu. Komu se nechce, ať si holt riskuje.
West má horší problém, ať už téměř náhodné duely, nebo zastaralou formuli v bojích o pevnost, bonusy tříd-jmenovitě hlavně dobrodruh než řešit něco s čím si hráči vždycky nějak poradili sami.
 

Deleted User - 825207

Guest
ale divoký západ se bez zlodějů neobešel. Takže to prakticky dodává realističnosti hry. :-D
A mrkvička či trumpeta, nebo akordeón jako zbraně ti přijde přesně jak divoký západ?
Když ti dám KO, zemře tvoje postava?Chceš reálnost, umřeš v duelu a jdeš se z toho vyspat do hotelu, myslím že na divokém západě by jsi už do hotelu nešel, asi nikde bys už nešel.. ;)
The West je hra, nikoli simulátor a otevřené dovolení krást moc hře nepřidá proto myslím že by ten nápad nebyl od veci..Ano, je zde i kupa jiných nedostatků jak jsi psal, od duelů až po bitvy ale to nemění nic na tom že by se tento nápad nemohl poslat do německa (ovšem to asi nezáleží na nás že...).Navíc si myslím že podobný (ne-li stejný) nápad už v inno na stole měli a zjevně se nelíbil, ale kdo ví ve finále..:)
 
Díky za názor, Misho. Osobně mi přijde ale dost nešikovné přestupovat z jednoho města do druhého kvůli obchodu, který má člověk hotový během pár kliknutí. Samozřejmě si člověk musí dát bacha na to s kým obchoduje, s tím plně souhlasím. Problém spočívá ve světovém trhu. S někým domluvíš obchod, on to hodí na trh... No a pak si toho předmětu někdo třeba všimne a najednou je to soutěž v klikání. No a co kdyby ti zničehonic spadl internet? Jede to xx let, znamená to teda, že se během dalších xx let nemohou udělat drobnější úpravy či vylepšení?

Samozřejmě tu jsou další nedokonalosti, které by si zasloužily svá vlastní vlákna. Toto je však vlákno o obchodním systému.
 
Souhlasím s návrhem, jednoznačně by to prospělo obchodům mezi hráči. Nevím tedy, zda někdo kompetentní ty návrhy vůbec posílá do Německa, jelikož jsme jako hráči zatím žádný report neviděli a to nám byl už mnohokrát slibován. Ale pokud budeme pracovat s verzí, že ano, tak si jsem na sto procent jistý, že tam je nikdo nečte, když nejsou schopni za několik let opravit banální bugy nebo přidat drobná vylepšení, která chtějí hráči.
 

Pawn

Člen týmu
Samozřejmě poslat se může, ale už jen že je to prakticky podpora multi účtů, které se nebanujou aby to měli ještě mnohem pohodlnější si přehazovat po tombole věci je další věc. :-) Jak říkám za mne je to zbytečnost. Kolem 10 let to byla pohoda a nyní s úbytkem hráčů už mi to přijde o to míň jako nutnost.

Kdyby inno chtělo něco podobného s míň prací, tak zavede jen do pravidel něco jako že pokud u předmětu je napsaný nick a vezme to někdo jiný, bude možnost to nahlásit a hráč bude potrestaný a věc nejlíp navrácena. Jenže to je zase další práce pro support dané lokace, nicméně pro inno by to byla snadná cesta bez přidávání nových modulů do hry kdyby o nějakou "bezpečnou" možnost výměny zájem mělo.
Případně slovácí to jeden čas měli vyřešené přes forko, kde mělo zvlášt téma kde se psalo kdo s kým mění, věc, částku. Když to někdo ukradl support to nějak řešil co vím. Takže některé lokace se stím asi i popraly po svém evidentně.

Nicméně už ani nevím kdy vlastně něco od hráčů přímo prošlo u INNA takže i přeposílání nápadů vidím jako něco jen aby se neřeklo že nemáme příležitost něco navrhnout. :-)
 
Nahoru