DeletedUser18395
Guest
Mám návrh na novou prémiovou funkci.
Jednalo by se o funkci Ochránce.
Princip by byl, že po zakoupení funkce, ať už dlouhodobě jako premko, či jednorázově jako použitelný item (nápoj, amulet..), by v případě vyzvání hráče k duelu tohoto chránil pistolník. Tzn. útočník by nejdříve musel porazit najatého pistolníka (ochránce) a pak by teprve začal duel s hráčem. Hodnoty ochránce by se brali dle dosaženého lv. hráče co by byl chráněn.
Ovlivnění hry by nebylo zásadní, pouze duelanti by neměli dolary a expy až tak zadarmo a mírumilovní hráči by měli větší šanci se věnovat bohulibé činnosti.)))
Abych k duelantům nebyl nespravedlivý, za poražení ochránce by získali expy (a dle mě né málo) a měli by zajímavější hru a vyzvat slabší hráče by už nebyla taková nuda.
Jednalo by se o funkci Ochránce.
Princip by byl, že po zakoupení funkce, ať už dlouhodobě jako premko, či jednorázově jako použitelný item (nápoj, amulet..), by v případě vyzvání hráče k duelu tohoto chránil pistolník. Tzn. útočník by nejdříve musel porazit najatého pistolníka (ochránce) a pak by teprve začal duel s hráčem. Hodnoty ochránce by se brali dle dosaženého lv. hráče co by byl chráněn.
Ovlivnění hry by nebylo zásadní, pouze duelanti by neměli dolary a expy až tak zadarmo a mírumilovní hráči by měli větší šanci se věnovat bohulibé činnosti.)))
Abych k duelantům nebyl nespravedlivý, za poražení ochránce by získali expy (a dle mě né málo) a měli by zajímavější hru a vyzvat slabší hráče by už nebyla taková nuda.