• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Otázky k soutěži Bitva o Fort

DeletedUser6833

Guest
Ja vim ze to uz tady padlo, ale vezmu to z druhe strany (ano, uz se to upravovat nebude, uz je vyhlaseno, ale neda mito) - 1 zasah ma stejnou hodnotu jako 10 uhybu? to jako vazne? :)

to ze spadne na bitve 20 zasahu (coz neni nijak zazracne cislo) a k tomu 60 uhybu (coz uz znamena, ze byl dotycnej vystavovanej, ze pochytaval a byl na rane) - tek je tam 40 a 12 bodu? to vam prijde vyvazenej pomer :D

tohle muzou bejt cca prumerna cisla od oka pro obrance, i v zasade i utocnika specialistu (tam to pujde spis cestou jiney pomer zasahu a uhybu ve prespech zasahu) - pro nebitevniky jsou tyhle cisla vzdalena ci nedosazitelna (hlavne ty uhyby, kdyz nebudu brat v potaz vyjimecny extrem co byl vcera na eldoradu -> full skryvat obrance v odpor obleceni na sve vezi vs. parta novacku (low levelu) v utoku)
 
jak tak koukám asi sem měl udělat tanka z dělníka :D jelikož skoro žádnej dělník není tak je umístění v tom 3 jisté :D
 

DeletedUser

Guest
Ja vim ze to uz tady padlo, ale vezmu to z druhe strany (ano, uz se to upravovat nebude, uz je vyhlaseno, ale neda mito) - 1 zasah ma stejnou hodnotu jako 10 uhybu? to jako vazne? :)

Upravujeme, takže stačí návrh a pokud se dohodneme, nevidím problém to změnit.
 

DeletedUser17592

Guest
Dotaz: bude nějak zohledněn počet bitev v daném období? Např když na světě X jich proběhne 30 a na světě Y proběhne 15 bitev, zda bude vyhodnocení v rámci světa, nebo se celkový počet bodů bude násobit nějakým koeficientem počtu bitev?
 

DeletedUser

Guest
Dotaz: bude nějak zohledněn počet bitev v daném období? Např když na světě X jich proběhne 30 a na světě Y proběhne 15 bitev, zda bude vyhodnocení v rámci světa, nebo se celkový počet bodů bude násobit nějakým koeficientem počtu bitev?

Můžeme o tom případně diskutovat na konci, kdy uvidíme jestli někde vznikl viditelný nepoměr.
 
Já si myslím, že počet bitev může každý na svém světě ovlivnit tak, aby jich bylo více. Samozřejmě když to nebude mít ohraničení, tak se může najít blázen, který bude co dvě hodiny obíhat pevnosti po mapě, ale když tam na ty bitvy nikdo nepřijde, stejně z toho moc velkou výhodu nezíská. Asi žádný svět už není schopen více než jedné, max. dvou kvalitních bitev za den, kde by se dalo nasbírat velké množství bodů do téhle soutěže.
 

DeletedUser17592

Guest
Tak Dakota byla ještě v listopadu na bitvy bohatá, než se tam začali dít v jednom uskupení pár hráčů věci, že to šlo nejdřív pomalu, pak rychle do háje. Tipuju to dnes na těch 15 bitev za celou délku soutěže :) . Ale tímhle se prošlo asi bylo všude.
 
Podle mě je smrt samostatná položka. Alespoň to podle grafického znázornění tak vypadá.
 

DeletedUser6833

Guest
Huuu, tak sem se prihlasil, napsal prispevek a mezitim byl odhlasen a tudiz to slo do kelu... tak znovu a ehm... kratsi :/

Koukal jsem na par cisel z bitev, vzorek neni tak velky jak by si zaslouzil, tudiz to berte spis jako navrh jak by se to mohlo odvijet nez jako absolutni natrel cisel ze tak a ne jinak, imho.

nechci hodnoti bonusy za smrt, preziti, vyhru atp., ale soustredit se na tri slozky - uhyby, zasahy a dmg. Pricemz hlavni sledovane polozky jsou uhyby a dmg - coz je to, co lide sleduji, podle ceho se porovnavaji atp.

Dobra hodnota nastrelu dmg se pohybuje kolem 8-12k za bitvu, extremni pripady jdou pak kolem 20k+, ale to je uz potreba podporit duel vlastnosti. Nicmene to nevadi, neb je kazde povolani hodnoceno separatne.
U uhybu se budeme pohybovat kolem 50-70, extremne pak kolem 100+
Uspesnost strelby se pak nahore pohybuje kolem 70%

pokud to budu chtit brat vyvazene, tak mi vychazi neco jako:
1000 dmg = 1 bod
10 uhybu = 1.5 bodu
10 zasahu = 2-3 (2.5) bodu

u dmg se slusnej nastrel bude pohybovat kolem 10 bodu, v extremu pak kolem 20.
u uhybu se slusny vysledeke bude pohybovat kolem 9 bodu, v extremu pak 16-18 bodu.
to si myslim ze je pomerne v poradku, neb dmg je zavisla na vice faktorech

jenom je otazka, jestli to brat na matematicke zaokrouhleni ci podle prvniho cisla (tohle znevyhodni zejmena zasahy) nebo upravit vzorec na 100 dmg/1 zasah/1 uhyb a prislusne zvednout ostatni bonusy za ko, zivoty, vyhru...)

KO bych videl nekde kolem 3 bodu v tomto hodnoceni

P.S. Ano, nepochybne tohle hodnoceni bude vyhovovat spise obrancum, ale to bude platit pro kazde hodnoceni tohoto typu, maximalne se to muze vyvazit tim, ze utocnik dostane za vysledek extra bonus za vyhru, pripadne neuspesna obrana malus za porazku. Ale ono je tohle taky dost zavisle na tom ci onom konkretnim svete, kde jsou ruzne silne strany ci se strany pravidelne stridaji (ari, s1) nebo naopak hraji pravzane jeden typ bitvy (treba eldorado)
 

DeletedUser

Guest
1000 dmg = 1 bod - je nastaveno
10 uhybu = 1.5 bodu - je nastaveno 2 (snížit o půl bodu)
10 zasahu = 2-3 (2.5) bodu - změnit komplet z Jedna trefa: 2 body
KO bych videl nekde kolem 3 bodu v tomto hodnoceni - je nastaveno
 

DeletedUser

Guest
Není vám trochu blbé psát vaši charakterovou třídu když je to stejně rozdělené do 4 sekcí?
 

DeletedUser

Guest
Pro jistotu, kdyby se někdo spletl ať to můžeme přesunout do správné sekce.
 

DeletedUser6833

Guest
jinak jeste drobna poznamka k zisku bodu za ziskane UPD

* UPD se ziskava za vykon - tady dochazi ke zdvojeni bodu, neb vykon je uz hodnocen
* zisk za ucast a vyhru - opet zdvojeni za jiz zavedenou kategorii pro zisk bodu (minimalne ta vyhra, ucast je samo o sobe podminkou abych se mohl souteze ucastnit :))
* zisk za online bonus - tady je to asi jedine, co, imho, dava smysl. Preci jen je jednodussi vzit cislo uvedene v oznameni, nez to rucne prochazet, kolik casu byl dotycny online. Byt je to trosku, z hlediska bodovani, nespravedlive vuci rychlejsim bitvam, coz je vec kterou jedinec ne uplne ovlivni
* zisk za vykon - clovek, co dostal hodne bodu za vykon, tady dostava extra bonus. Rozumim tomu, ze je ocenen prinos dotycneho, ale opet je tady trosku problem s tim, ze je to navazano na delku bitvy

celkove mi tahle kategorie pripada trosku zbytecna. Ale beru, ze vzhledem k poctu ucastniku souteze to asi nema cenu az tak resit
 

DeletedUser

Guest
:) jen tak, žádný význam to nemá, krom potěchy mého oka.
 

DeletedUser14907

Guest
zdravíčko takhle k večeru...jak s tou awesomií?počítají se i tyhle bitvy?
 
Nahoru