Huuu, tak sem se prihlasil, napsal prispevek a mezitim byl odhlasen a tudiz to slo do kelu... tak znovu a ehm... kratsi :/
Koukal jsem na par cisel z bitev, vzorek neni tak velky jak by si zaslouzil, tudiz to berte spis jako navrh jak by se to mohlo odvijet nez jako absolutni natrel cisel ze tak a ne jinak, imho.
nechci hodnoti bonusy za smrt, preziti, vyhru atp., ale soustredit se na tri slozky - uhyby, zasahy a dmg. Pricemz hlavni sledovane polozky jsou uhyby a dmg - coz je to, co lide sleduji, podle ceho se porovnavaji atp.
Dobra hodnota nastrelu dmg se pohybuje kolem 8-12k za bitvu, extremni pripady jdou pak kolem 20k+, ale to je uz potreba podporit duel vlastnosti. Nicmene to nevadi, neb je kazde povolani hodnoceno separatne.
U uhybu se budeme pohybovat kolem 50-70, extremne pak kolem 100+
Uspesnost strelby se pak nahore pohybuje kolem 70%
pokud to budu chtit brat vyvazene, tak mi vychazi neco jako:
1000 dmg = 1 bod
10 uhybu = 1.5 bodu
10 zasahu = 2-3 (2.5) bodu
u dmg se slusnej nastrel bude pohybovat kolem 10 bodu, v extremu pak kolem 20.
u uhybu se slusny vysledeke bude pohybovat kolem 9 bodu, v extremu pak 16-18 bodu.
to si myslim ze je pomerne v poradku, neb dmg je zavisla na vice faktorech
jenom je otazka, jestli to brat na matematicke zaokrouhleni ci podle prvniho cisla (tohle znevyhodni zejmena zasahy) nebo upravit vzorec na 100 dmg/1 zasah/1 uhyb a prislusne zvednout ostatni bonusy za ko, zivoty, vyhru...)
KO bych videl nekde kolem 3 bodu v tomto hodnoceni
P.S. Ano, nepochybne tohle hodnoceni bude vyhovovat spise obrancum, ale to bude platit pro kazde hodnoceni tohoto typu, maximalne se to muze vyvazit tim, ze utocnik dostane za vysledek extra bonus za vyhru, pripadne neuspesna obrana malus za porazku. Ale ono je tohle taky dost zavisle na tom ci onom konkretnim svete, kde jsou ruzne silne strany ci se strany pravidelne stridaji (ari, s1) nebo naopak hraji pravzane jeden typ bitvy (treba eldorado)