1. V úterý 6.8. proběhne aktualizace na verzi 2.106. Více informací najdete na herním fóru
    Zamítnutí oznámení

otázky k updatu

Téma v sekci '<b>Nápověda do 2.0</b>' založené uživatelem animalfang, 22. led 2012.

:
Uzavřeno pro další odpovědi.
  1. animalfang

    animalfang

    Registrace:
    5. srp 2009
    Příspěvků:
    41
    Obdržená poděkování:
    1
    Ja som len zvedavy ci sa konecne urobia aj zmeny ohladom stavbarov, pretoze to je najviac podcenovana profesia(nehnevajte sa ale bonus 5% exp pri praci na lvl 120 mi je na absolutne dve veci, rovnako ako zvysenie motivacie o 10% pri stavani dostavaneho mesta a 2% znizeny poplatok tak to uz radsej ani nespominam). Nielen na bitvach kde maju absolutne smiesny bonus(najme v utoku =0) narozdiel od vojakov ci duelantov. Dalej smiesne stavanie kostola to je cista ubohost, vzivote mi to k nicomu nepomohlo ked som sa modlil a pochybujem ze to niaku bonusovu schopnost bude mat. Uz je to zhruba 2 roky co stale slubuju poskodzovanie pevnosti a miest a stale nic. A samozrejme "50 xp za" pracu zlozitosti na najvyssich leveloch je absolutna smiesnost.
    Inventar ma vobec netrapi, keby skor zamestnali ludi alebo na dohodu , co ribia skripty typu twpro tak by to asi bolo podstatne viac platne.

    cize moje otazky ktore by ste sa mohli akozto zastupcovia inna spytat priamo vyvojarov, su nasledovne.
    1. kedy konecne bude poskodzovanie budov, mesto-pevnost.
    2. nova vystavba mesta - specialne budovy
    3. zmena bonusov pre delnikov za niake aktivne ako maju duelanti, dobrodruhovia, vojaci.
    4. zaviest zmenu charaktera trebars za nugety.
    5. zaviest zmenu povolania trebars za nugety

    dakujem za odpoved.
     
  2. BICHIREK

    BICHIREK Guest

    Myslím, že na tyto otázky ti nikdo z českého týmu neodpoví. Jelikož se jedná o zásadní úpravy hry a tak jsou tyto úpravy v pravomoci vývojářů, tedy společnosti Innogames.
    Tvoje jediná možnost je - kliknout si na odkaz Innogames v horní části lišty a v němčině jim napsat přímo. Je možné, že vyslechnou hlas hráče českého TW.
     
  3. tat

    tat

    Registrace:
    6. lis 2008
    Příspěvků:
    1.922
    Obdržená poděkování:
    91
    1,34 by měla přinést změnu ve výstavbě kostela, měl by jít dál rozšiřovat.
    To ostatní, na co se ptáš, nový update na betě zatím neřeší.

    To snad jedině, že to myslíš ironicky.
    Podobný druh černého humoru myslím není zcela na místě.
     
  4. BICHIREK

    BICHIREK Guest

    Není to ironie a ani černý humor.....proč by nemohl být dobrý nápad vyslyšen?
     
  5. tat

    tat

    Registrace:
    6. lis 2008
    Příspěvků:
    1.922
    Obdržená poděkování:
    91
    Obecně vzato by vyslyšen být mohl, praktické zkušenosti s Innogames jsou ovšem dlouhodobě takové, že jsou hluší a slepí i k návrhům a podnětům vznášeným i na vyšší úrovni, než jen od samotných hráčů.
     
  6. jazzrabbit

    jazzrabbit

    Registrace:
    25. říj 2010
    Příspěvků:
    340
    Obdržená poděkování:
    22
    Ano dělníci jsou bohužel nevýhodné povolání. Na začátku, kdy je potřeba pořád něco stavět se mají celkem fajn - i když ještě nemají ve stavbě potřebné body aby to bylo znát. A když už mají konečně něco ve stavbě tak už je skoro vše dostavěno. Já mám bohužel pocit, že němci se začali řídit slibem nezarmoutíš :(
    Zničitelná města, možnost postavit (upravit si) město dle svého slibují už dlouho, ale stále to jsou jen planné sliby. To že dají možnost stavět kostel až do nekonečna žádná spása není.

    Přitom se jim nabízejí přímo ideální podmínky pro to dát minimálně zničitelné pevnosti. Bitvy probíhají každý den na všech sětech the-west. Tak proč nedají i poškozování pevnosti vlivem bitev? Proč nezavedou třeba poškozování pevností či měst vlivem náhodných událostí. Událostí, které by mohli klidně upravovat i vlastnosti pevnosti (bonusy)? Já se obávám toho, že než přijdou s ničením pevnosti a měst, bude už pro většinu světů pozdě. Zvláště staré světy už dávno nejsou dělnici dělníky, ale přehodili věci jinam - duely, bitvy o pevnosti a podobně.

    Místo toho řeší vzhled vyskakovacích oken, vzhled inventáře, vzhled charakteru. Pardon ale to jsou naprosto zbytečné věci. Lidi nezačnou hrát (nepřestanou hrát) jenom kvůli tomu, ze se jim líbí vzhled oznámení, nebo avatara. To je zde neudrží. Základem všeho je zda se lidi baví a podle toho se mají řídit - když by se lidi bavili, tak by třeba i více kupovali nugety a tím měli větší zisk.

    Ví se vůbec jaké bonusy daný kostel bude přinášet, aby se oplatilo ho stavět stále dokola?
     
  7. behanky

    behanky Guest

    ne to je opět velká neznámá, a největší paradox kostela mě přijde že k němu mají přístup všichni, podle mě by měl být blokován jako sherrif, tedy přístup jen pro členy města a pro ostatní jen na základním 1 lvl
     
    Cygork za toto poděkoval/a.
  8. animalfang

    animalfang

    Registrace:
    5. srp 2009
    Příspěvků:
    41
    Obdržená poděkování:
    1
    Super cize budem stavat kostol a bude sa kumne chodit modlit cela mapa, fakt genialne.
    Zial nemecky neviem, ale uz tam fakt napisem asi rozsiahly dopis v anglictine, lebo ma to silno zacina hnevat....
     
:
Uzavřeno pro další odpovědi.