• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nahlášeno Převlékání

Ahoj,
relativně často se mi stane, že použiju sadu, kterou mám uloženou díky funkci vybavení v inventáři. Následně ale zjistím, že jsem se tím dostal na záporné pracovní body u práce, kterou mám zadanou. Následně se tedy pokusím obléct zpět to samé (je jedno jestli z inventáře po kusech, nebo pomocí jiné uložené sady) v tu chvíli si systém (pozdě) uvědomí, že je někde chyba, začne hlásit, že mám na sobě neplatné itemy a dokud práce neskončí (nebo ji nezruším) jsem zaseknutý v sadě, která dává málo PB.
Návrh řešení: kontrola, že oblečení po nasazení dává dostatek PB, pokud ne, nahlásí to nějakou hlášku.
Je mi jasný, že se to komplikuje kvůli různým bonusům ze sad a podobně. Je taky super, že pokud mám uložené dvě pracovní sady, díky tomu, že je mám uložené mám možnost je střídat i přes to, že pokud bych to dělal po částech, v určitém okamžiku bych neměl dostatek PB na změnu oblečení. Bohužel to ale končívá tak, že na Klondajku jsem v polovině hodinovky a zaseknutý půl mexičan, půl indián a pokud potřebuji odejít nemohu pohodlně zadat náročnější práce nebo si obléct sadu, která dává extra zkušenosti.
 

raketak95

Člen týmu
Nejsem si 100 % jistý, jak to funguje, ale když chci obléct uloženou sadu, přijde mi, že se převléká všechno zaráz a vzniká tahle popsaná nepříjemnost, zatímco když si chci obléct ideální oblečení na PB při pracích na mapě, děje se to postupně kus za kusem a ta hra mě pravděpodobněji nepustí pod 0 PB u jiné už zadané práce (teda aspoň můj pocit je, že se mi problém děje jen s oblečením uložených sad).

Nešlo by teda, aby oblečení uložené sady probíhalo stejně jako oblečení "ideální" sady na práci - kus po kusu? Jo, asi to častěji bude způsobovat rukavice, ale možná by to problém vyřešilo.
 
Nejsem si 100 % jistý, jak to funguje, ale když chci obléct uloženou sadu, přijde mi, že se převléká všechno zaráz a vzniká tahle popsaná nepříjemnost, zatímco když si chci obléct ideální oblečení na PB při pracích na mapě, děje se to postupně kus za kusem a ta hra mě pravděpodobněji nepustí pod 0 PB u jiné už zadané práce (teda aspoň můj pocit je, že se mi problém děje jen s oblečením uložených sad).

Nešlo by teda, aby oblečení uložené sady probíhalo stejně jako oblečení "ideální" sady na práci - kus po kusu? Jo, asi to častěji bude způsobovat rukavice, ale možná by to problém vyřešilo.
To je dost polovičatý řešení. V tuhle chvíli dobře funguje možnost střídat sady, i přes to, že by to kus po kusu nešlo. to už by bylo lepší nechat to tak, jak je to teď. S rukavicema to nemá nic společnýho - hra to vnímá jako jedno kliknutí (protože uživatel klikne jen jednou). Tam je potřeba aby systém spočítal schopky/pracovní body, který uživatel bude mít po oblečení ještě před tím, než je oblékne, což je asi programátorsky ne úplně snadnej úkol, protože hádám, že west bude napsanej v něčem fakt zastaralým a nikdo se o kód nebude příliš starat.
 
Nahoru