Mikosansobi
Člen týmu
Děkujeme za zpětnou vazbu...
Řeklo by se, že je to pěkný, ale taky je to pěkně na houby. Pere se to s wiki, kde se shromažďovala většina informací, který tam jsou uvedený a např. jsem vůbec netušil, že by v takovéhle novotě mohlo být už napsáno, že klásky jdou získat jen na vybraných pracích. Tahle informace - vzhledem k tomu, že tedy není tajná, mohla být rovnou uvedena v oznámení na fóru, když už wiki nezpracovává v předstihu všechny nové akce a spousta lidí by si včera ušetřila nervy, že jim ty klásky nepadají, když klikali náhodné práce, jak to fungovalo u předešlých akcích.
Závěr: měnit takhle chaoticky něco, co dle mého fungovalo je pakárna. A jestli si někdo vysoko postavený myslí, že víc hráčů umí napsat na support než kolik se jich dojde podívat na fórum nebo na wiki, není to tak. Při komunikaci s některými hráči jsem mnoha musel vysvětlovat, jak se vůbec píše na support, protože to jednoduše nevěděli.
Stejne... co jsem behem duelove souteze vypozoroval, tak 30% hracu nevi, jak otevrit okno supportu...
wiki by byla super kdyby se ji nekdo venoval :-(Wiki má projít nějakou změnou.
Spíš jsem to špatně pojmenoval. Podle mě by ty informace obsažené v okně před supportem měly být dohledatelné i jinde.Wiki má projít nějakou změnou. Představa je taková, že poslouží na podrobné informace.
Hráč, který píše na support a nalezne příslušné téma na svůj dotaz, ktré je nedostačující, má možnost požádat o podrobnější info, popřípadě navigaci na příslušnou stránku na Wiki. Třeba eventová část je fajn. Hráč najde většinu svých odpovědí k dané události přímo. Osvědčilo se to u jiných her a tím pádem se dalo čekat, že dříve nebo později se tato možnost objeví i na TW.
Stejne... co jsem behem duelove souteze vypozoroval, tak 30% hracu nevi, jak otevrit okno supportu...