• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

stastie

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Takze ako sa tu uz riesilo ci sa viacej opalti pracovat po 2 hodinach alebo 30 minutach som urobil test na cz 2 a cz 4 som robil 100 hodin po dve hodiny a 100 hodin po 30 minut prace vykradanie hrobov a hladanie pokladu najnisia motivacia 50%. Tu su vysledky:

1.
dvojhodinovky hladania pokladu vysli dokopy na:
1093 dolarov
985 skusenosti
6predmetov v hodnote 15050 dolarov nakupna cena

2. hladanie pokladi po 30 minutoveckach
1224 dolacov
1358 exp
5 predmetov dokopy cenovo: 12500 dolorov nakupna cena


1. vykradanie hrobov dve hodiny:
1245 exp
1156 dolarov
8 predmetov: hodnota nakupna 19200

2. Vkyradanie hrobo po polhodinach

1380 exp
1247 dolacov
3 predmety nakupna cena: 7000


Z toho my vyplyva ze ak chcete skusenosti a peniaze robte po polhodinach ak chcete predmety robte po dvoch hodinach a teraz idem skusat aky vplyv ma modlenie
 

DeletedUser

Guest
Pokud test nebude dělán při stejné motivaci ,tak je celkem k ničemu podle mě.(zvlášt co se týká zkušeností a dolarů)

Při velkém počtu opakování a pokud ten test dělal stejně (jak u 2 tak 0,5 hod), by ta chyba v konečném výsledku neměla být velká.

Nicméně - dobrá práce a zajímavá statistika.

Napadá mě otázka. Je možné, že ty expy a zlato se odvíjí od konečné motivace? Že výdělek i expy v dvouhodinovce se počítají z motivace o šest menší než byla počáteční? Kdežto půlhodinové se počítají nejprve o 1,5 menší pak o 1,5 atd až se dojde ke dvěma hodinám a 6 bodů motivace? Tedy z toho by mohlo vyplývat co vyšlo z pozorování, že na expy a zlato se vyplatí menší úseky práce. (je to jen myšlenka a nevím, jestli se to tu někde neřešilo)
 

DeletedUser

Guest
Při velkém počtu opakování a pokud ten test dělal stejně (jak u 2 tak 0,5 hod), by ta chyba v konečném výsledku neměla být velká.

Nicméně - dobrá práce a zajímavá statistika.

Napadá mě otázka. Je možné, že ty expy a zlato se odvíjí od konečné motivace? Že výdělek i expy v dvouhodinovce se počítají z motivace o šest menší než byla počáteční? Kdežto půlhodinové se počítají nejprve o 1,5 menší pak o 1,5 atd až se dojde ke dvěma hodinám a 6 bodů motivace? Tedy z toho by mohlo vyplývat co vyšlo z pozorování, že na expy a zlato se vyplatí menší úseky práce. (je to jen myšlenka a nevím, jestli se to tu někde neřešilo)

Bohužel se obávam ,že chyba bude velká.

Jinak už se to řešilo ,že motivace vám klesá v průběhu práce a tedy ve výsledku se počítá s konečnou motivací.
 

DeletedUser

Guest
Moje maličkost říká ne, nepočítá se s konečnou motivací. Teoreticky by jsi potom za duel nedostal při 100% motivaci za soupeře který "nabízí" 200 zk celou tuhle částku, ale jen 194... a tak to není. Jediným východiskem bych viděla pouze to, že duel si počítá motivaci jinak než-li práce :)

btw. Pro vysvětlení - když dodueluješ, ukáže ti to taky motivaci, která ti zůstala až po duelu.
 

DeletedUser

Guest
Hej ja hladam po 1 hodkach s premium a skoro kazdu druhu hodku daco najdem ked som robil po 2 hodkach tak som nasiel tiez 1 z 2 hodinoviek :D

Ale bez PREMIA som nenasiel nic :D

Momentalne som hladal cca 10x 2hodky vykradani hrobov na 100% a nic :D
 

DeletedUser

Guest
V jednom z nejlepších vzorců pro stavbu, který jsem kdy viděl a docela přesně sedí, autor počítal s průběžně klesající motivací.

No a vzhledem k randomu který pro peníze a zkušenosti je, bych nedělal závěry, dokud nebude více než deset tisíc pokusů :smoker: tedy samozřejmě s eliminací vlivu motivace ideálně.
 

DeletedUser

Guest
Tady bych řekl, že už tolik nezáleží na motivaci, ale na opravdovém štěstí. Kdyby se testovaly jiné práce, možná by to dopadlo jinak- na dvouhoďkách by bylo více atd. A také bys, jak tady již bylo zmíněno hráčem zuzupd, potřeboval větší počet měření, aby se nakonec prokázala nějaká ta rozdílnější čísla.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru