DeletedUser6874
Guest
Momentálně se začíná prosazovat veleúspěšná strategie do bojů o pevnosti, a totiž být co největší buřt. Všechny ostatní vlastnosti jsou upozaděné, a přesto to skvěle funguje. Nechci být špatným prorokem, ale povede to k tomu, že si normální hráči v boji ani neškrtnou, kdo nebude mít X tisíc hp, bude do počtu. Časem bude čím dál obtížnější bitvu vůbec dohrát do stanoveneho času, protože puška prostě v průměru víc než 300 nevezme, ani zlatá ne.
Kromě elitářství to povede ještě k tomu, že budou pevnosti fakticky nedobytné. Důležitější než parametry hráčů jsou totiž sektorové bonusy, čili i buřt bez vést a skrývaní vydrží na hrotu věže mnoho kol.
Navrhuji poměrně jednoduché srovnání sil: Zvýší se bonusy za sektory, a zároveň se zvýší bonusy za schopnosti hráčů.
-Hráč s bitevními schopnostmi nepozná změnu, když bude střílet na stejného stojícího na věži či hradbě
-buřtík bez schopností střílející na buřtíka bude trefovat o něco hůře, protože věže trochu posílí
-hráči střílející na buřtíka, ač na stojícího na věži, budou zasahovat o něco víc
Díky tomu by neměli hráči cpát vše bezduše do životů, ale budou to nějak rozumně kombinovat. Myslím, že to by to bylo herně o něco zajímavější. Tak sem s výhradami:tom:
Kromě elitářství to povede ještě k tomu, že budou pevnosti fakticky nedobytné. Důležitější než parametry hráčů jsou totiž sektorové bonusy, čili i buřt bez vést a skrývaní vydrží na hrotu věže mnoho kol.
Navrhuji poměrně jednoduché srovnání sil: Zvýší se bonusy za sektory, a zároveň se zvýší bonusy za schopnosti hráčů.
-Hráč s bitevními schopnostmi nepozná změnu, když bude střílet na stejného stojícího na věži či hradbě
-buřtík bez schopností střílející na buřtíka bude trefovat o něco hůře, protože věže trochu posílí
-hráči střílející na buřtíka, ač na stojícího na věži, budou zasahovat o něco víc
Díky tomu by neměli hráči cpát vše bezduše do životů, ale budou to nějak rozumně kombinovat. Myslím, že to by to bylo herně o něco zajímavější. Tak sem s výhradami:tom: