• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Update 2.04 - diskuze

  • Zakladatel vlákna DeletedUser3338
  • Vytvořeno

Líbí se Vám navrhovaná úprava pracovního systému?


  • Celkový počet hlasujících
    243
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Práce budou podle levelů a oni to určitě vymyslí tak, aby bylo nutné používat návody z nugget shopu.
 

DeletedUser16495

Guest
Z Překladu Google Chrome mi vyšlo, že čím větší úroveň Máme, tím víc můžeme dělat prací/Více odměn z práce.

Souhrn DŮLEŽITÝCH informací
Ne 100% překlad z Chrome:

Místo toho jen pracovat se setkat s problémy, bude pracovat v budoucnu stoupne
odemčené. Provozní body jsou nyní zavedena pouze jako čistě bonus za tuto práci
počítáno. Nicméně, na odměny za práci v nové podobě se vypočítá. Zde hraje
Malus * pracovat roli znovu, což má vliv na pracovním úspěchu. Trest je v 5 krocích
rozdělených s cílem dosáhnout krok jako zvýšení odměn. Čím vyšší je dosaženo úroveň,
vyšší je odměna. Pátý stupeň překročena, je výpočet bonusových bodů provádí
stejně jako předtím. Pro dosažení požadované pracovní bod pro fázi trestu je 5 (počet
dělených stupňů). Odměny budou přidávány v závislosti na stadiu, které nedosáhly úrovně s 1
rozkolu. Pro lepší pochopení, například:

úloha má trest 100 provozních bodů. 5 Průběh proto vyžaduje, aby každá úroveň 20
pracovních bodů. Přineste hráč nyní 40 pracovních bodů v práci, on dosáhl tak druhé fáze. Na
odměny z práce jsou pak rozděleny podle 4 (3 nedosáhly hladiny v 1). Tyto plány nejsou ještě
konečné, ale slouží pouze jako ilustrační a příkladem.


Dokonce i pracovní okno se upraví na nový systém práce.

nevýhody vypočítává InnoGames, například, že hrát si s dovednostních bodů a
oděvy ztracených odemknout práci jde. To může mít za následek questů mezery, které
je třeba ještě vyřešit. Pokud je to nutné, jsou některé questy opět upraveny.

I když tato zpráva není inspirovat každého hráče, na Západě, by byly TWTimes
na InnoGames děkuji za včasné poskytování informací. V TWTimes nenese žádnou odpovědnost za
úplnost tohoto článku, jako vždy existují nejasnosti v krátkodobém horizontu na aktualizaci.
Umskillung před aktualizací se nedoporučuje.
* Malus je obtížnost práce
(pláče oko)



Odemčení všech prací, takže si to dokážu převést tak, když mám 362 Stavět, mohu vykrádat hroby?
Prvně to zasáhne určitě betu, až to příjde hodím vám info.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Nechápu proč starou verzi nezavřeli a toto si nevyvíjí bokem. Je jasné, že staří hráči toto nepřijmou kladně.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser16495

Guest
Tak , ze začátku to chápu, nedokončit úkol kvůli Waupeemu, který chce fazole. Jestli jsi schopnosti blbě rozdal, tak ti jich chybý ještě 15.

Já to příjmu, rád budu mít k dispozici všechny práce.
 

DeletedUser9350

Guest
Hmmm to za chvíli bude ještě nějaký Trainer aby chudinky malinký nedostávali kapky v duelech protože neumí nastavit postavu na duely :D.
No nic jen to přesvědčuje o tom, že něco plánovat dlouhodobě nemá cenu :D. Takže papa zlatko :D raději na ní nebudu dělat reskill, třeba jí pak dostanu skoro zadarmo :P.

Kolik hráčů skončí až se uspí na fazolích několikrát po sobě, to už neřeší :D.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser16495

Guest
Trainer na duely je v úkolové řadě Duelové taktiky ;)

Mě osobně se to líbí.

Já se na fazolích uspal - 65 Dmg :D
 

DeletedUser

Guest
Tak jestli nám toto nasadí, tak na to uýž fakt kašlu... Všichni máme nějakou taktiku, nějaký cíl a oni to takto zmaří... Veliká ubohost s tím mazáním postav...aby už neubývali hráči, že? Opravdu, trapné.
 

DeletedUser16495

Guest
Mě se to líbí, žádné cíle nemám.. (Jen stavit kostel, je už level 98 a chybý 264 PB) :)
 
Ten počin s otevřením prací bez ohledu na PB je pitomost. Nač bych to pak jinak hrál? V tom je právě ta věc, že hraju postavu tak aby mohla dělat určité práce a jít tak nahoru. K čemu bude, když budou mít všichni všechno ale jen tak ledabyle? To se v Innu chopil vesla zřejmě nějaký pokrokový soudruh.
 
1 - mi to přijde, že večer v hospodě házeli návrhy na stůl a bohužel jeden vyvojář se nesťal tak dokonale jako ostatní a byl schopen to pak ráno 'hodit na papír' -
2 - pracovní systém je oproti původní westu už beztak dost jinde a prostor pro jeho úplného pokažení už moc velký není (ale tohle dederóni umí najít) - bych si počkal na finální verzi. Osobně si myslím, že jim jde o to spíše zavést určitou analogii úspěchů (sbírek) na jednotlivé práce, než o zásadní změnu prac. systému
3 - styl všichni můžou dělat všechno, je divný. Za prvý by tam muselo být strašně kóm z prací (což není vůbec user friedly), za druhý pak už můžou skoro zrušit schopnosti - protože všichni budou moci rvát všechno ho HP.
 

DeletedUser16495

Guest
To je další výhoda IFAJSI.

Budu Tank - od začátku vše v HP - A nakonec budu mít Zlatku skoro bez reskillu :)
 

DeletedUser9350

Guest
Kubiku to jsi na omylu :D, ty potřebné schopnostní body pro nález klíče oni nezruší :D
 

DeletedUser16495

Guest
Jak jsem psal výše, líbí se mi to... Konečně bez problémů dokončím úkoly - budu mít klíče 1-2....Čím víc úkolů, tím víc Úspěchů - Denní úlohy zlehčeny -> Hoooodně dluhopisů -> Prémiové truhly.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
...

když si pročtu co se na nás chystá v update 2.04, neodpustím si napsat svuj názor ,názor hráče jenž se na westu zabývá prací a nálezy. S nabídkou obsahu 2.04 téměř souhlasím, udělají hru zajímavější...až na jeden bod:
Vylepšení pracovního systému (2.04 )
práce budou otevírány dle levelu hráče
systém hvězd, který zobrazí, jak dobře může danou práci hráč vykonávat a jaká z ní může být odměna
pracovní body odemknou nové hvězdy ze systému

tato novinka se mi jako hráči hrubě nelíbí, na každém světě kde jsem hrál,či aktuálně hraji,jsem si přístup k pracím s velkou nalezovkou,musel těžce odmakat...a trvalo to dlouho,ale vysledek stal za to...každy pěkný nález dokáže potěšit..bo vždy si uvědomím jake usilí to sebou neslo...A ted si přečtu že nově budou práce odemčené jen na zakladě levlu hráče... to co má být , nově budou moci všichni na všechno?
West tím přijde o rozmanitost, nač se vubec o něco snažit,proč mít svuj vlastní směr práce,když to uděla hra automaticky za nás? ještě zbývá nafasovat pro všechny stejny,povinný mundůr...a máme to kompletní...
projde-li tato možnost do ostreho update... bude to konec Westu... a reakce na forech ruzných jazykových mutací hry,jsou téměř totožné,zvedá se velká vlna odporu,právě proti změně pracovního systému...a ta vlna stále roste...
no ja jsem svuj hráčský názor řekl,ted je na vás,aby jste se i vy, vyjádřili...diky za pozornost... :klubun:
 
Naposledy upraveno:
Kde je tu palec nahoru? á tady :72:

S tímhle absolutně souhlasím. Můj názor hráče je úplně stejný, jestli tohle projde tak dle mého názorů skončí ještě víc hráčů než tomu bylo doposud.
 

DeletedUser11063

Guest
Ten nový systém prací bude z jakého důvodu? Aby se hráči nemohli zaseknout při plnění úkolu? Nebo proč?

Podle mého je ta změna hloupost

Jediné úkoly, kdy se hráč dle mého může zaseknout jsou takové, kdy potřebuje nějaké vzácné oblečení - protože to se shání špatně - a bez známých není skoro šance ho získat levně jen pro úkol - jenže tahle změna systému prací tyhle úkoly neřeší. Stejně jako to neřeší obtížnost nálezu 3. klíče. Nebo to neřeší nemožnost udělat úkol, protože jste se vydali jinou cestou - to můžou rovnou dát možnost resetovat daný úkol za nugety či dluhopisy

U ostatních úkolů se snad ani zaseknout nedá (kde jsou potřeba produkty nebo nějaká práce) - vše je jenom o těch daných hráčích. je fakt to, že hráči jsou čím dál tím více líný a vše chtějí v úkolech hned. Pokud chybí nějaké produkty tak se hold musí najít při práci. Když není dostatek pracovních bodů - tak je tu přece oblečení, díky kterému se dá na tu danou práci dosáhnout. Když ne oblečení tak shop za dluhopisy a nugety pro zvýšení PB. Dříve toto nebylo a přesto se úkoly dělaly a dělají tak proč najednou ta změna - jaký k tomu mají rozumný důvod?

PS: toto už jsem psal i do diskuze pro novinky jako celek - tak pardon za duplicitu :-)


IGHAS: no popravdě mám pocit že u nich už dlouho neprobíhá brainstorming ale pouze storming. Slovo brain se jim již dávno někde někam vytratilo - přeci jen jejich řešení čím dál tím více vyvolávají různé bouře :-D
 
Naposledy upraveno moderátorem:
jazz: přesně popsáno. Právě proto si myslím, že chtějí udělat něco jako 'zápočty na pracích', které dostaneš po X odpracovaných cyklech, což je podle mě celkem zajímavý a hezký nápad – bohužel ze stranu INNA rozpracovaný hodně špatným směrem. Osobně doufám, že stále jen brainstormují a dospějí časem k vystřízlivění ...
 

Deleted User - 31870

Guest
Souhlasím s názorem ostatních, že se mi plánovaný update 2.04 a úpravy v systému prací nelíbí. Nicméně, jak víte, jsme malí páni a můžeme pouze předat nesouhlasné vzkazy Innu, pokud je budou zajímat..
 

DeletedUser5921

Guest
Nemam s tou zmenou zadne problemy (lidem nejspis nejvic bude vadiz, ze si po kratke dobe budou muset zvykat na jiny system) uprava mi prijde, ze se vychazi vstrict ufnukanym tankum, ze nezvladaji delat ukoly
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru