• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze Výprodej

Oximus

Člen týmu
@---- tak ono je potřeba brát v potaz i to, že je hromada, hromada lidí, kteří si to koupí čistě kvůli sběratelství (sám jsem jedním z takových sběratelů byl) a další hromadu znám. Navíc, otázka dobrá, ale s tím zřejmě team nic neudělá, poněvadž věci i ceny určuje, alespoň předpokládám, samotné INNO. Nehledě na to, že kupování prémiových věcí free hráče absolutně ve hře nijak neomezuje, čili pokud se někomu výprodej nelíbí, ať ho jednoduše ignoruje. Stejně tak to dělám i já, při drtivé většině výprodejů.
 
@---- tak ono je potřeba brát v potaz i to, že je hromada, hromada lidí, kteří si to koupí čistě kvůli sběratelství (sám jsem jedním z takových sběratelů byl) a další hromadu znám. Navíc, otázka dobrá, ale s tím zřejmě team nic neudělá, poněvadž věci i ceny určuje, alespoň předpokládám, samotné INNO. Nehledě na to, že kupování prémiových věcí free hráče absolutně ve hře nijak neomezuje, čili pokud se někomu výprodej nelíbí, ať ho jednoduše ignoruje. Stejně tak to dělám i já, při drtivé většině výprodejů.
Ked uz za nieco platis za 2 itemy nemalu ciastku tak ocakavas ze tie veci budu mat nejaky dobry efekt a nie toto
 
Odpoveď je, že z tejto hry sa stal pasívny príjem pre InnoGames a pretože im dlhodobo nezáleží na vývoji hry, tak hráčom podhodia akýkoľvek paškvil (graficky) ako aj užívateľsky ( op veci striedajú tie úplne zbytočné) aby ešte podojili posledných verných hráčov a peniažky využijú na vývoj novej dedinky-budovacej hry :njub:

kupování prémiových věcí free hráče absolutně ve hře nijak neomezuje,
Úprimne, ja sa pri takýchto myšlienkových pochodoch chytám za hlavu. Ja viem, že tebe a podobným vyžívajúcich sa v zbieraní pixelov je jedno, že vo väčšine vzájomných interakcii s inými hráčmi v hre (bitvy, duely, dobrodružství) sú tí s prémiovými vecami zvýhodnení a teda to má vplyv na f2p hráčov?

Vo väčšine relevantných hier už dávno pochopili, že zvýhodňovanie hráčov za skutočnú menu sa neoplatí a je to cestou k úpadku (ako vidíme na The Weste) a namiesto toho pridávajú do hier prvky za ktoré hráči síce minú prémiovú menu ale nemá to vplyv na "vyrovnanosť" hry.

Takže tam by som videl priestor na zlepšovanie sa. Samozrejme, že zisk > kvalitný update a preto len hráčskou aktivitou a prácou tímu sa dá niečo zmeniť. Ignorovaním, schvaľovaním či bagatelizovaním sa vytvára obraz hráča, ktorí príme každú hlúposť.
1675454564837.png
Bitvy, duely, dobro tvoria takmer 50% záujmu hráčov. Ich vyrovnanosť a zaujímavosť je teda dosť dôležitá.
 
Naposledy upraveno:

Oximus

Člen týmu
@Srandy kopec k tomu se samozřejmě musí vyjádřit někdo kompetentní z teamu, ale daleko více si myslím, že pro INNO bude relevantnější to, jaké z těch výprodejů mají tržby a pokud se najde hromady lidí, kteří si to za tuto cenu koupí (a věř tomu, že jich je opravdu moc), tak nemají důvod ty věci zlevňovat. Pro nás je to zábava, pro ně to je čistý business. Pokud by neměli příjmy, my nemáme hru. Musíme to tak brát.

@---- Jak už jsem psal, nikdo Tě přeci nenutí k nákupu těch věcí a není nic jednoduššího, než to ignorovat a nekupovat si je. Ty to vyhodnotíš tak, že za tu cenu je pro tebe ten item naprosto nepředstavitelný koupit, ale dalších desítek hráčů kolem tebe vyhodnotí pravý opak, například.
 
Naposledy upraveno:

Oximus

Člen týmu
@Amazoning samozřejmě v té interakci tam nějaký rozdíl je, ale přijde mi naprosto nevhodné se odkazovat tímto způsobem, protože takhle jsou postavené nejenom hry, ale i svět. Kdo má peníze, má se prostě lépe. Musíme to tak chápat. Já sám jsem bývalý majitel několika prémiových zbraní a ani ve snu by mě nenapadlo si stěžovat například na někoho, kdo má při dobrodružství nože zástupce šéfkuchaře na úrovni 4 a já si proti němu naprosto neškrtnu. Pokud bys tyto prvky v podobě prémiových věcí ve hře neměl, hra by jednoduše neexistovala a my bychom tady nemuseli nic řešit. Já jsem tu moji větu, kterou jsi citoval, spíše myslel tím způsobem, že nezakoupením prémiových itemů free hráče nijak neomezuje v jeho standartu, který si sám hraje.

Promiň, ale já sám neznám browser hru, která by v sobě neměla žádné prémiové prvky, které by neměly vliv na interakci s ostatními hráči. Takovou hru postě neznám.

West rozhodně neupadl přidáváním prémiových prvků, ale upadl kvůli celkovému úpadku browser her. Doba se trochu posunula. No a ten graf je dost spjat s počtem hráčů na serveru. Nikoho nebude bavit bitva, když je to 30 vs. 30 hráčů. Kdyby byl full stav, tak i kdyby tam 1/4 hráčů běhala komplet v prémiových itemech, tak i tak z toho ten požitek mít budeš. Dobrodružství, na které čekáš 40 minut? Duelovat také nemáš koho, ať už kvůli duelové úrovni, či přátelským vztahům kvůli alianci. Úspěchy, úkoly .... pořád se přidávají nové, ale pořád na stejné brdo, to tě taky moc neuspokojí....a takto bych mohl pokračovat.

Samozřejmě je důležité vyjádřit svůj nesouhlas a svou nespokojenost...ale je k tomu také trochu potřeba přistupovat i racionálně.
 
Naposledy upraveno:
@---- Jak už jsem psal, nikdo Tě přeci nenutí k nákupu těch věcí a není nic jednoduššího, než to ignorovat a nekupovat si je. Ty to vyhodnotíš tak, že za tu cenu je pro tebe ten item naprosto nepředstavitelný koupit, ale dalších desítek hráčů kolem tebe vyhodnotí pravý opak, například.
Ale vzdy to byvalo tak, ze ked uz davali nieco za nuggety tak tie veci boli rozhodne najlepsie a pre tych co tu sypali peniaze malo zmysel do toho zainvestovat. Prikladom je napr. Poziarnik, piatok, dostojnik, sefkuchar a neviem co dalsie. Preto ked vidis toto tak mi to prijde ako vysmech ze si za toto pytaju peniaze.
 
Ďakujem ti za zmysluplnú reakciu. Teší ma ,že v mnohých veciach zdieľame podobné názory a ak má West nejakú budúcnosť je dôležité sa do nej zapojiť diskutovaním či predkladaním zlepšení ( viz. fórum bety). Jednoducho povedané, že bez spoločenského konsenzu si každý presadzuje svoje varianty hry, ktoré sa navzájom vylučujú nepríde zmena uspokojivá pre všetkých hráčov. Napr. zvýšenie levelov oceňujú hráči, ktorí zbierajú veci, robia úlohy ale pre nových hráčov na starých svetoch je to katastrofa.

protože takhle jsou postavené nejenom hry, ale i svět. Kdo má peníze, má se prostě lépe. Musíme to tak chápat
Bohužiaľ, s týmto nemôžem súhlasiť. Grafom som sa snažil poukázať na fakt, že 50% záujmu o hru tvoria tie časti, ktoré sú založené na kompetitívnosti a vhodných podmiekach. Pre ich zachovanie sa z princípu nemôžu vytvárať prvky na naklonenie misiek váh v prospech jednej strany. Napríklad nebudeš plávať preteky na 400m keď tvoji súperi majú plutvy a ty nie. Pre mňa za mňa nech majú pekné plavky, čiapku a štipec na nos. Podmienky súťaže sú rovnaké. Ďalší príklad z praxe, keď dali do výpredaja Union sadu, tak sa ma všetci na s9 pýtali či kúpiť alebo nie. Ja som radil, že nie, lebo som bol presvedčený, že za rok opäť príde silnejšia sada. Takže na S9 nájdete teraz tak 1-2 hráčov s celým unionom (samozrejme vždy top v dmg) čo bolo fajn, pretože sa nevytvorili rozdiely ako na iných svetoch a tak S9 kríza neporaziteľných útokov až tak nezastiahla. Avšak... Na iných svetoch Union nakúpili viackrát a ukázalo sa to byť ako problém, preto ho už neponúkajú ( čo je blbosť) a urobili ešte väčšiu blbosť, že vytvorili na ten čas neuveriteľne silnú sadu Cortiny a pridali bonusy do obrany. Takže S9, ktorý netrpel nevyrovnanosťou kvôli prémiovej sade sa dostal do stavu ( trval 2 roky) ,že obrany boli takmer neporaziteľné.

Čo ma privádza k:
ale upadl kvůli celkovému úpadku browser her.
Nemyslím si, že po každej malej bitve si niekto z tých 50 útočníkov (ktorí nemali žiadnu šancu) úpadok hry vysvetľoval úpadkom browser hier. Oni na tú bitvu prišli, tak ako chodili dlhé roky predtým. Čo sa zmenilo? Zmenili sa podmienky. Misky váh sa naklonili na stranu obrany ( kvôli cortine a zmene bonusov) a ešte predtým na útok ( kvôli unionu). Zároveň samozrejme upadla súťaživosť a ako si správne poznamenal aj ich účasť.

Dobrodružství, na které čekáš 40 minut?
kdo má při dobrodružství nože zástupce šéfkuchaře na úrovni 4 a já si proti němu naprosto neškrtnu
Tak ako teraz? Nevadí ti, že niekto má zbrane na lvl 4 ale vadí, že čakáš dlho na dobrodružstvo? Z toho dobrodružstva mať nič nebudeš a zároveň tie zbrane sú dôvod prečo sa čaká tak dlho. Napríklad, okrem základných schopností v dobro mohlo byť pár navyše, ktoré by boli rovnako silné alebo len v niečom iné a za nuggety. Za nuggety by si si mohol kúpiť lístok na inú mapu dobrodružstva než stále rovnakú a mohol by som vymenovať ďalších 10 variant uplatnenia prémiovej hernej meny bez toho aby to vytvorilo rozdiely medzi hráčmi. A hlavne! Stále by boli oveľa jednoduchšie ako tvorba nereálnej aplikácie.

neznám browser hru, která by v sobě neměla žádné prémiové prvky,
Umelá inteligencia hovorí: https://prnt.sc/wCYG-VbHxREw , https://prnt.sc/ZWlmIfllFcBi , https://prnt.sc/RVmvc6BLBEao
Dá sa to urobiť rozumne, bez toho aby hra stratila hráčov a navyše by zarobila. Na tejto hre pracujú 2 vývojári a 1 mačka a viac k tomu netreba písať.

Na záver by som len chcel napísať ,že nie som úplne proti prémiovým veciam (na drop produktu, regeneráciu, rýchlosť). Nekupujte pixely za reálne peniaze, ktoré zarobíte ťažkou prácou na Slovensku, Česku za smiešne výplaty pokiaľ sú určené na duely, bitvy, dobrodružstvo lebo si tým sami kopete vlastný hrob v podobe úplného úpadku tejto hry. Dúfam ,že to aspoň niekto pochopil.... :blink:
 

Oximus

Člen týmu
Bohužiaľ, s týmto nemôžem súhlasiť. Grafom som sa snažil poukázať na fakt, že 50% záujmu o hru tvoria tie časti, ktoré sú založené na kompetitívnosti a vhodných podmiekach. Pre ich zachovanie sa z princípu nemôžu vytvárať prvky na naklonenie misiek váh v prospech jednej strany. Napríklad nebudeš plávať preteky na 400m keď tvoji súperi majú plutvy a ty nie. Pre mňa za mňa nech majú pekné plavky, čiapku a štipec na nos. Podmienky súťaže sú rovnaké. Ďalší príklad z praxe, keď dali do výpredaja Union sadu, tak sa ma všetci na s9 pýtali či kúpiť alebo nie. Ja som radil, že nie, lebo som bol presvedčený, že za rok opäť príde silnejšia sada. Takže na S9 nájdete teraz tak 1-2 hráčov s celým unionom (samozrejme vždy top v dmg) čo bolo fajn, pretože sa nevytvorili rozdiely ako na iných svetoch a tak S9 kríza neporaziteľných útokov až tak nezastiahla. Avšak... Na iných svetoch Union nakúpili viackrát a ukázalo sa to byť ako problém, preto ho už neponúkajú ( čo je blbosť) a urobili ešte väčšiu blbosť, že vytvorili na ten čas neuveriteľne silnú sadu Cortiny a pridali bonusy do obrany. Takže S9, ktorý netrpel nevyrovnanosťou kvôli prémiovej sade sa dostal do stavu ( trval 2 roky) ,že obrany boli takmer neporaziteľné.

Čo ma privádza k:

Nemyslím si, že po každej malej bitve si niekto z tých 50 útočníkov (ktorí nemali žiadnu šancu) úpadok hry vysvetľoval úpadkom browser hier. Oni na tú bitvu prišli, tak ako chodili dlhé roky predtým. Čo sa zmenilo? Zmenili sa podmienky. Misky váh sa naklonili na stranu obrany ( kvôli cortine a zmene bonusov) a ešte predtým na útok ( kvôli unionu). Zároveň samozrejme upadla súťaživosť a ako si správne poznamenal aj ich účasť.
Opět opakuji (a v tom se snad tedy shodneme), že pokud by ve hře nebyly prémiové výhody (itemy, prémia, apod.), tak by hra neexistovala. Z logiky věci tedy vyplívá, že ten, kdo si ty výhody koupí, tak bude zvýhodněný. No a pokud ti jde čistě o princip vyrovnaných vah, tak je potom tedy úplně jedno, zda se jedná o prémiové bonusy nebo itemy. Protože stejně jak prémiový item, tak Ti v bitvě pomůže i charakterový bonus, například u vojáka z důvodu zdraví. To je také velká výhoda oproti vojákovi, který hraje free.

Tak ako teraz? Nevadí ti, že niekto má zbrane na lvl 4 ale vadí, že čakáš dlho na dobrodružstvo? Z toho dobrodružstva mať nič nebudeš a zároveň tie zbrane sú dôvod prečo sa čaká tak dlho. Napríklad, okrem základných schopností v dobro mohlo byť pár navyše, ktoré by boli rovnako silné alebo len v niečom iné a za nuggety. Za nuggety by si si mohol kúpiť lístok na inú mapu dobrodružstva než stále rovnakú a mohol by som vymenovať ďalších 10 variant uplatnenia prémiovej hernej meny bez toho aby to vytvorilo rozdiely medzi hráčmi. A hlavne! Stále by boli oveľa jednoduchšie ako tvorba nereálnej aplikácie.
Přesně tak, jak píšeš. Nevadí mi, když má v dobrodružství někdo zbraně na úrovni 4, protože k tomu přistupuji, jak jsem psal již výše, racionálně a pokud někomu ty zbraně stojí za investici vyšších řádů tisíc korun (pro Tebe vyšší stovky €), tak ať si tím udělá radost. Je to prostě věc, díky které ta hra funguje. Bez zisků by hra nefungovala. Já raději ve hře budu tyto hráče respektovat, než se snažit o vyrovnání vah a hru nemít, protože i přes hromadu těch let, mě stále baví. Daleko více mi vadí na to dobrodružství čekat, protože si ho chci zahrát (klidně i s hráčem, který má tak silné zbraně).

Umelá inteligencia hovorí: https://prnt.sc/wCYG-VbHxREw , https://prnt.sc/ZWlmIfllFcBi , https://prnt.sc/RVmvc6BLBEao
Dá sa to urobiť rozumne, bez toho aby hra stratila hráčov a navyše by zarobila. Na tejto hre pracujú 2 vývojári a 1 mačka a viac k tomu netreba písať.
No, umělá inteligence sice hovoří, ale ne o browser hrách (pokud ovšem nejsem slepý), kterou jsem v tom seznamu neviděl. Pokud se odkazuješ například na nynější velmi mainstreamovou hru Fortnite, tak tam si sice koupíš skiny (na což jsi podle mě narážel i v tom plavání), které tě nezvýhodní, ale budeš mít vizuálně hezčí postavu, zbraň...to je sice moc krásné, ale to se dá uplatnit v hrách tohoto typu, nikoliv v browser hrách. A nemyslím si, že si bude někdo kupovat ,,vylepšený skin" například na šedé hadry, které budou vypadat pouze lépe.

Na záver by som len chcel napísať ,že nie som úplne proti prémiovým veciam (na drop produktu, regeneráciu, rýchlosť). Nekupujte pixely za reálne peniaze, ktoré zarobíte ťažkou prácou na Slovensku, Česku za smiešne výplaty pokiaľ sú určené na duely, bitvy, dobrodružstvo lebo si tým sami kopete vlastný hrob v podobe úplného úpadku tejto hry. Dúfam ,že to aspoň niekto pochopil.... :blink:
Nejde o to, kdo co pochopil a kdo ne. U tohoto tématu jsou prostě dva tábory lidí. Lidi, co si platí prémiové itemy, bonusy a potom lidi, co si je neplatí. Bude hromada lidí, kteří budou souhlasit se mnou, ale i s tebou. Jen je potřeba se respektovat a nějakým způsobem komunikovat. Pořád tady ale bude holý fakt, že bez zisků by hra neexistovala ... a ty zisky se dají získat přesně tím, co INNO dělá.
 
Naposledy upraveno:

Pawn

Člen týmu
Ahoj,
Bohužel my bonusy které se nakonec inno rozhodne použít úplně neovlivníme a určitě jim hodnoty jen tak přepsat nemůžeme :-D.
Maximálně se k tomu můžeme vyjádřit a poté je na vyšších pozicich zda to vezmou v potaz či nikoli.
A ve výsledku to udělají tak jak to jim přijde nejlepší.

Momentálně se často řeší feedback setu než vyjdou z bety na jejim forum, kdyby se i tam ozvalo více hráčů bylo by to také o něčem jinym. A z mého pohledu je to dobrá příležitost aby hráči co opravdu mají o hru zájem šli diskutovat/vyjádřit se právě tam.
My vaše postřehy samozřejmě zašleme také zde z fora ale myslím že ve výsledku čím víc feedbacku tim jedině lépe.

Osobně jsem zkoušel navrhnout jak zvednutí statu Sarah alespoň o 0.30 na všech schopnostech, bohužel.
Stejně tak jsem zkoušel jízdu Youngera aby byla alespoň trochu značně lepší od momentální krávy ve hře. Bohužel.

Zkrátka vždy vše neovlivníme a v nejlepším se musí doufat. A bylo to tak si troufnu říct vždy co vím z doslechu.. Sada bratří Wrightů (Měla být pokud vim konkurence schopná Psanci na dobrodružstvi v té době.. ) , osamělý kovboj, Karibik..a nejspíše se jich najde více. Jsou tomu příkladem.
Zkoušelo se z nich udělat více použitelné sady a bohužel,ne u každé to vyjde.
 
Momentálně se často řeší feedback setu než vyjdou z bety na jejim forum, kdyby se i tam ozvalo více hráčů bylo by to také o něčem jinym. A z mého pohledu je to dobrá příležitost aby hráči co opravdu mají o hru zájem šli diskutovat/vyjádřit se právě tam.
Ten "feedback" hracov ma strasne velky vyznam ked vypustaju taketo zbytocnosti do hry.
 

EREWAN

Člen týmu
Jenže tady je problém, že když vydáte prémiové sady, které nejsou lepší, než neprémiové, tak si lidi budou stěžovat, že vydávají odpad, který nemá smysl kupovat, a když vydáte prémiové sady, které JSOU lepší, než neprémiové, tak si lidi budou stěžovat, že je to pay to win.

Otázka do jaké míry jsou lidé, kteří tyto sady navrhují, vůbec seznámeni s Westem jako takovým, a zda vůbec dokážou odhadnout, co je jak silné, a jaké bude využití.

Koneckonců, když je nějaký takový výprodej, to nejjednodušší, co můžete udělat, je si ty sady nekupovat. Pokud si věci z výprodejů nebude nikdo kupovat, tak to budou muset vývojáři nějak přehodnotit, a zamyslet se nad tím. Vzhledem k tomu, že za poslední dobu se tady rozmohl ten nový zvyk, vydávat prémiové zbraně/jízdy i k běžným tombolovým setům, tak ten zájem o ně asi bude,
 
Přestaňte tady brečet vy chudé plečky a běžte si koupit zlevněný rohlík do Lidla.

Mě by zajímaly názory na jízdu Astora vs Murrieta. Je jasný, že do útoku Můryjetá je lepší, ale co obrana? Podle mě je silnější než Murry a asi si to koupím, 1,45 přesnost vs 0,4 (!!!) vést 1,67 vs 1,4, nástraha plastu 1,3 vs 1, a skrývat se v obraně nepotřebuješ, atributy taky má astor o něco lepší.
Akorát nevím murryjetův +45 sektor mi přijde lepší než 5,5 útok, to se mi moc nezdá.
 

AngeCZ

Člen týmu
5,5 útok je rozhodně lepší pro duelanty jak +45 dmg. Větší šance na zásah vede k častějšímu zásahu a tím je větší šance, že se objeví krit. Vyšší poškození je celkem irelevantní v tomhle ohledu. Navíc je to poškození sektorový a to v podstatě vždy někdo bude mít.
 
No tak vida, na to jsem ani nemyslel, že pro duelanta s kritikama je to ještě lepší.

Takže alespoň jedna věc se celkem vyplatí :) Kočka Astorky aspoň hezky vypadá, to už vytvořili větší obludy, ale není to nic co by bylo třeba mít.
Největší úlet asi Younger, kterej je horší než tlelátko s knihou kuchaře. Tolik k feedbacku :D
 
Nahoru