InnoGames o všem ví a jsou plány co chtějí v budouctnu upravit/předělat/přidat. Jsou dokumenty/tabulky kde jsou věci které jsou schválené/zamítnuté nebo pořád o nich přemýšlí zda přidat/nepřidat. Ano komunikace je hlavní problém, protože hlavní spoj informací jsou vždy admini (kteří nemají ani povinnost předávat citlivější informace) nebo skryté fora nebo stránky typu Confluence (kde taky moc informací není, které by krom pozic jako CM nebo LCM věděli). Možná je to tím, že na hře aktivně pracují pouze 2 vývojáři a ještě na zkrácený úvazek, protože místo toho radši budou vyvíjet mobilní hry pro jinou kategorii hráčů.
Reporty se rozhodně neztrácí protože jsou povinné pro každou jazykovou distribuci, protože je má na strarosti admin (CM). Odbočka... Taky nechápu, že není v Dobrodružství řežim proti NPCs, protože v původních plánech byl medvěd a další věci. Dobré ke splnění úkolů. Zábava? Nevím záleží jak pro koho. K té domluvě... Na beta serveru je dokonce queue systém, který je dostupný pouze tam. Netuším jestli bude v oficiální hře. Spíše ne. Mě by se klidně líbil režim 1v1 rychlohry, ale to by musela dojít nějaké k technické úpravě systému nebo by se jim ten špagetový kod rozhodil úplně (to je možná důvod proč se dlouho nic nezměnilo).
Bohužel jak jde vidět hra se moc po technické stránce neposouvá, proto "vývojáři" ládují do hry více a více skriptů. Dokonce je skript na upravení tlačítka nahlášení na trhu, protože to prostě lidem překáželo. Co udělali? Upravili si to podle libosti. Kdyby neexistoval modding (modifikace her)... Tak by mnoho krásných her šlo do kelu. (skripty jsou vlastně zakázané a nesmí se o nic mluvit asi tabu.)
Bohužel podle InnoGames jsou hráči jenom zákazníci, kteří pouze rozhazují peníze za nuggety. Proč si myslíte, že se vše točí kolem nuggetů? (protože jsou určité kategorizace hráčů podle intervalu utracených nugget). Je to business jako všechny ostatní. Možná to vypovídá o dekadenci prohlížečových her a her už jako takových. Přitom kdyby nebylo té oddané komunity, tak tahle hra už je dávno za zenitem a v lovišť dávno zapomenutých her jako jsou například Lagoonia nebo Katsuro. Možná je chyba i to, že neví co má InnoGames s Westem dělat dál. Každý změna někoho vždy naštve, protože každý má na hru jiný názor. Ten jeho. A to je dobře. Kdyby nebyl názor nebo šťouchání, tak by dost věcí bylo jinak. Hra se musí změnit nebo umře, protože nebudeme si nalhávat čísla hráčů nejsou taky vysoká jako bývaly. Například jako v roce 2011.
Přece jen tuhle hru lidi hrají už jen ze setrvačnosti... Protože je přece aspoň do něčeho kopnout. Možná někteří chtějí vidět konec. Někteří chtějí vidět chaos. Nekteří mají s Westem vztah love and hate. To je v pořádku. Protože jsou to přece jen hry. A ty nás mají bavit. Bohužel některé hry jsou jako Čekání na Gotoda. Zábava přichází v podobě čekání. A když už čekám... tak budu čekat dál. Je to dost absurdní.
V některých věcech souhlasím s komunitou, ale dokážu jakožto "pracovník" (dobrovolnická práce za 20 EURO herní měny měsíčně, která mi žere dost času) ocenit některé aspekty co InnoGames přináší. Přece jen kdyby tam nebylo srdíčko, tak to nedělám.
A ne komunitní rada byla bohužel zakázaná. Ptal jsem se 2x.
Každopádně pokud jsi to přečetl až dokonce. Gratuluju.
Přepínám a končím (musel jsem vypustit trošku frustrace ven).
A kdyby jsme se už neviděli... Good Afternoon, Good Evening and Good Night.
Legate