• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.235 je naplánovaná na úterý 26. listopadu. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, V divoké prérii jsme pro vás ukryli dýně plné překvapení! Najděte všech 100 dýňových kyblíků ještě před tím, než přijde zima a pokryje všechny dýně sněhem! Více informací najdete na herním fóru

Velikonoce 2021

Přesně a proto mne DOBRO nebaví,čekačka,přes den si neťukneš,večer schytáš pár urážek a poštěstí li se dostaneš se do hry,páč jsi lemra a tak raději "machři" opustí hru.Na jediným světě mám trochu více veterán bodů a stejně si za ně nic nekoupím,protože nabídka je totálně na "H" !!!
Na Elnevaru je tzv.Věž věčnosti či turnaj a hraješ svým vojskem proti automaticky postavenému,ty si jen můžeš armu posílit a frčíš.
To by bylo nejideálnější i zde,proč mám čekat na dalších 5 - 11 hráčů,stačili by aby se sešli na jedné straně tedy 3 - 6 a jedeš proti stroji,finito...STROJ NEMÁ KECI :D
 
Tenhle problém byl už mnohokrát v reportu ale zjevně se ještě nenašel čas (nebo chuť) to změnit. Nicméně to v Německu připomenu hned dalším reportem :)
Dlouhodobě mám pocit, že tyhle reporty snad musej házet rovnou do koše, protože není jinak možný, aby se k tomu aspoň nějak nevyjádřili. To je další věc, která mi dlouhodobě vadí. INNO nekomunikuje, na nic neodpoví, nic neprozradí atp.
 
Mňa trebárs dobro baví práve preto, že sa jedná o súboj ľudia proti ľudom. Keby to mal byť boj ľudia proti stroji, tak by to bola nuda. Kto si kúpi multiplayer hru (napr. CSko) len preto, aby bojoval proti botom?
A to, že občas hrávajú dobro aj lamky zas vnáša do hry oživenie pre pravidelných hráčov. Počas eventov sa dobro točí častejšie v priebehu dňa - čo je podľa mňa dobré. Blbé ale je, že rozdelenie týmov nehľadí na skúsenosti hráčov (aspoň si myslím). A tak sa niekedy stane, že postaví tými, napr.: "1 macher + 2 lamky" VS "3 machri". To sa tomu jednému machrovi potom fakt moc nedá a ani nechce hrať. Preto chápem, že to ukončí (aj keď ja to zvyčajne nerobím). Keby to rozdelilo ľudí do týmov "2 machri + lamka" VS "2 machri + lamka", tak je to serióznejší a zábavnejší súboj.
A súhlasím - niektorí ľudia sú príliš emotívny - radšej ťa zdrbú, akoby ti poradili alebo niečo vysvetlili. Sám som si tým prešiel, kým som sa dobro jakžtakž naučil hrať (a učím sa furt :)). "Najlepšie" bolo doporučenie, že aby som to nehral, keď to neviem (akoby to bol nejaký skill, ktorý sa dá získať aj inak než hraním :D)
 
srovnávat west a CS to už je pane docente jiná liga ale toto :D
To nebolo zrovnávanie, ale príklad. Kto nechce, tak to nepochopí - je to každého voľba. ;)

Dobro je súčasťou westu tak isto, ako bitky o pevnosti a duely. A tie sú tiež niekedy jedinou podmienkou na splnenie niektorých úloh (ak sa nemýlim). Ale bolo by fajn, keby sa INNO zameralo na férovejšie náhodné rozdelenie tímov v Tombstone - aby sa bralo do úvahy okrem levelu postavy napríklad aj počet odohraných hier a počet KO. To by možno zaručilo rovnejšie štartovacie podmienky v súboji, a lamky by mali väčšiu šancu na výhru, a machri by nemuseli byť furt nahnevaní, že majú dve lamky v tíme proti trom machrom.
A súhlasím s Caleb rozparovač - nabídka za veteránske body je slabá - tam je tiež priestor na zlepšenie.
 
InnoGames o všem ví a jsou plány co chtějí v budouctnu upravit/předělat/přidat. Jsou dokumenty/tabulky kde jsou věci které jsou schválené/zamítnuté nebo pořád o nich přemýšlí zda přidat/nepřidat. Ano komunikace je hlavní problém, protože hlavní spoj informací jsou vždy admini (kteří nemají ani povinnost předávat citlivější informace) nebo skryté fora nebo stránky typu Confluence (kde taky moc informací není, které by krom pozic jako CM nebo LCM věděli). Možná je to tím, že na hře aktivně pracují pouze 2 vývojáři a ještě na zkrácený úvazek, protože místo toho radši budou vyvíjet mobilní hry pro jinou kategorii hráčů.

Reporty se rozhodně neztrácí protože jsou povinné pro každou jazykovou distribuci, protože je má na strarosti admin (CM). Odbočka... Taky nechápu, že není v Dobrodružství řežim proti NPCs, protože v původních plánech byl medvěd a další věci. Dobré ke splnění úkolů. Zábava? Nevím záleží jak pro koho. K té domluvě... Na beta serveru je dokonce queue systém, který je dostupný pouze tam. Netuším jestli bude v oficiální hře. Spíše ne. Mě by se klidně líbil režim 1v1 rychlohry, ale to by musela dojít nějaké k technické úpravě systému nebo by se jim ten špagetový kod rozhodil úplně (to je možná důvod proč se dlouho nic nezměnilo).

Bohužel jak jde vidět hra se moc po technické stránce neposouvá, proto "vývojáři" ládují do hry více a více skriptů. Dokonce je skript na upravení tlačítka nahlášení na trhu, protože to prostě lidem překáželo. Co udělali? Upravili si to podle libosti. Kdyby neexistoval modding (modifikace her)... Tak by mnoho krásných her šlo do kelu. (skripty jsou vlastně zakázané a nesmí se o nic mluvit asi tabu.)

Bohužel podle InnoGames jsou hráči jenom zákazníci, kteří pouze rozhazují peníze za nuggety. Proč si myslíte, že se vše točí kolem nuggetů? (protože jsou určité kategorizace hráčů podle intervalu utracených nugget). Je to business jako všechny ostatní. Možná to vypovídá o dekadenci prohlížečových her a her už jako takových. Přitom kdyby nebylo té oddané komunity, tak tahle hra už je dávno za zenitem a v lovišť dávno zapomenutých her jako jsou například Lagoonia nebo Katsuro. Možná je chyba i to, že neví co má InnoGames s Westem dělat dál. Každý změna někoho vždy naštve, protože každý má na hru jiný názor. Ten jeho. A to je dobře. Kdyby nebyl názor nebo šťouchání, tak by dost věcí bylo jinak. Hra se musí změnit nebo umře, protože nebudeme si nalhávat čísla hráčů nejsou taky vysoká jako bývaly. Například jako v roce 2011.

Přece jen tuhle hru lidi hrají už jen ze setrvačnosti... Protože je přece aspoň do něčeho kopnout. Možná někteří chtějí vidět konec. Někteří chtějí vidět chaos. Nekteří mají s Westem vztah love and hate. To je v pořádku. Protože jsou to přece jen hry. A ty nás mají bavit. Bohužel některé hry jsou jako Čekání na Gotoda. Zábava přichází v podobě čekání. A když už čekám... tak budu čekat dál. Je to dost absurdní.

V některých věcech souhlasím s komunitou, ale dokážu jakožto "pracovník" (dobrovolnická práce za 20 EURO herní měny měsíčně, která mi žere dost času) ocenit některé aspekty co InnoGames přináší. Přece jen kdyby tam nebylo srdíčko, tak to nedělám.

A ne komunitní rada byla bohužel zakázaná. Ptal jsem se 2x.
Každopádně pokud jsi to přečetl až dokonce. Gratuluju.

Přepínám a končím (musel jsem vypustit trošku frustrace ven).
A kdyby jsme se už neviděli... Good Afternoon, Good Evening and Good Night.

Legate
 

EREWAN

Člen týmu
Jakožto příležitostný návštěvník dobrodružství plně chápu frustraci rezidentních hráčů, když je hra obdaruje do týmu hráči bez výbavy, bez znalostí, kterým na výsledku nezáleží, chat nečtou, nejspíš hrají snad i s vypnutým monitorem.

Dokud půjdete na dobro s mentalitou "nezajímá mě to, nechci si nic nastudovat, ať už to skončí" automaticky musíte počítat s tím, že hráč, který si přišel pořádně zahrát, tak bude frustrovaný z vašeho výkonu stejně jako vy z jeho následných reakcí. Výbava na dobrodružství je zpravidla velmi levná, velmi jednoduché si ji obstarat, návod zabere asi 20 minut k nastudování.
 
Dokud půjdete na dobro s mentalitou "nezajímá mě to, nechci si nic nastudovat, ať už to skončí" automaticky musíte počítat s tím, že hráč, který si přišel pořádně zahrát, tak bude frustrovaný z vašeho výkonu stejně jako vy z jeho následných reakcí. Výbava na dobrodružství je zpravidla velmi levná, velmi jednoduché si ji obstarat, návod zabere asi 20 minut k nastudování.

No a nebylo by logičtější, kdyby byly v questlinu možnosti (a) jdi na dobro, nebo (b) zdueluj pár lidí, nebo (c) nasbírej bobule, než nutit lidi se učit něco, co se učit nechtějí? Představovat si, že za 20 minut se tu ptákovinu naučíš tak, aby testosteroňáci kolem tebe byli spokojení, je prostě naivní, a navíc je to hra, proboha. Tady jsem proto, abych dělal věci na pobavení, ne se do něčeho nutit jen proto, aby mě někdo nezjebal jako sirotu.
 
Tak ve výsledku tě do toho nikdo nenutí - nechceš to hrát, nemusíš plnit úkol. Tvoje volba. Pokud by podmínkou ke vstupu do dobrodružství byl třeba poplatek 50 nugetů, tak bych chápal, že je to nucení k něčemu, co značná část hráčů zcela odmítá - tedy koupit si nugety. Pak bude asi vadit i to, když bude v úkolu duel proti hráči, tak ho nikdo nebude chtít dělat, aby si nezrušil skrytí v duelovém menu...
 

Mikosansobi

Člen týmu
Upřímně, mě dobrodružství nebacví, právě kvůli stání ve frontě a čekání, zda se někdo přihlásí. Úkoly s dobrodružstvím budou. To se zřejmě nezmění. Ale chtělo by to určitě oživit.
 
Tak ve výsledku tě do toho nikdo nenutí - nechceš to hrát, nemusíš plnit úkol. Tvoje volba. Pokud by podmínkou ke vstupu do dobrodružství byl třeba poplatek 50 nugetů, tak bych chápal, že je to nucení k něčemu, co značná část hráčů zcela odmítá - tedy koupit si nugety. Pak bude asi vadit i to, když bude v úkolu duel proti hráči, tak ho nikdo nebude chtít dělat, aby si nezrušil skrytí v duelovém menu...

Duely nejde srovnávat s dobrem. I pokud mě nebaví duely, lze úkol snadno splnit tím, že random někoho zmlátím jedním klikem a jdu od toho. Při úkolu na výhru si lze vybrat nějakou lemru. Riskuju pak sice to, že na mě na oplátku pošle velkýho kluka nebo vypíše odměnu, ale to je zcela fér a nelze si stěžovat. Nicméně dobro vyžaduje nejen otravné čekání ve frontě, ale pak si ještě nechat nadávat po celou dobu trvání té šílenosti. To není smysluplná podmínka pokračování v úkolové řadě.
 
Nahoru