DeletedUser17064
Guest
Tak přicházím s dalším nápadem...
Jak již je pochopitelné z názvu, můj nápad spočívá v tom, že by si každý mohl navrhnout do určité míry předmět, který by mu vyhovoval.
Každý by mohl svůj předmět pojmenovat, avšak pouze v souladu s pravidly hry a měl by na výběr z cca. 20 možných grafických zpracování ( záleží na tom, kolik by jich bylo Inno ochotno vytvořit ). Následně by rozdělil volné atributy a schopnosti podle svého uvážení, avšak případná změna by pak nebyla možná ( leda přes nuggety, aby Inno netratilo ). U zbraní by si pak každý mohl určit, jaké poškození má zbraň mít podle jeho představ.
Jednotlivé předměty jsem navíc rozdělil do skupin podle ceny, kterou by bylo nutno zaplatit při vytváření.
Zdarma
Boty - 2 atributy, 16 schopností
Náhrdelník - 20 schopností
500 Nugget/Dluhopisů
Klobouk - 3 atributy, 24 schopností
Pásek - 30 schopností
1500 Nugget/Dluhopisů
Kabát - 4 atribut, 32 schopností
Kalhoty - 40 schopností
2000 Nugget/Dluhopisů
Duelová zbraň - 275 bodů na určení rozsahu poškození, 20 schopností
Zbraň do pevnosti - 575 bodů na určení rozsahu poškození, 20 schopností
Popřípadě by mohl být převodní vztah mezi atributy schopnostmi a a speciálními vlastnostmi.
6 schopností -> +1 obrana v bitvě o pevnost
6 schopností -> +1 útok v bitvě o pevnost
3 schopnosti -> +1% štěstí
3 schopnosti -> +1% regenerace zdraví
3 schopnosti -> +1% regenerace energie
6 schopností -> +3-3 poškození v duelu
6 schopností -> +6-6 poškození v bitvě o pevnost
2 atributy -> +1 obrana v bitvě o pevnost
2 atributy -> +1 útok v bitvě o pevnost
1 atribut -> +1% štěstí
1 atribut -> +1% regenerace zdraví
1 atribut -> +1% regenerace energie
2 atributy -> +3-3 poškození v duelu
2 atributy -> +6-6 poškození v bitvě o pevnost
Možnost vytvoření tohoto předmětu by byla na úrovni 120, přičemž výsledný předmět by nebyl prodejný ani dražitelný.
Každý by mohl vytvořit pouze 1 předmět.
Výhody
Každý by si mohl vytvořit předmět přesně na míru a dočkal by se 'odměny' za dosažený maximální level.
Nevýhody
Hrozil by enormní nárůst HP na bitvách.
Zvýšil by se rozdíl mezi hráči, kteří dosáhli maximálního levelu a těmi, kteří se k němu zase blíží.
Jak již je pochopitelné z názvu, můj nápad spočívá v tom, že by si každý mohl navrhnout do určité míry předmět, který by mu vyhovoval.
Každý by mohl svůj předmět pojmenovat, avšak pouze v souladu s pravidly hry a měl by na výběr z cca. 20 možných grafických zpracování ( záleží na tom, kolik by jich bylo Inno ochotno vytvořit ). Následně by rozdělil volné atributy a schopnosti podle svého uvážení, avšak případná změna by pak nebyla možná ( leda přes nuggety, aby Inno netratilo ). U zbraní by si pak každý mohl určit, jaké poškození má zbraň mít podle jeho představ.
Jednotlivé předměty jsem navíc rozdělil do skupin podle ceny, kterou by bylo nutno zaplatit při vytváření.
Zdarma
Boty - 2 atributy, 16 schopností
Náhrdelník - 20 schopností
500 Nugget/Dluhopisů
Klobouk - 3 atributy, 24 schopností
Pásek - 30 schopností
1500 Nugget/Dluhopisů
Kabát - 4 atribut, 32 schopností
Kalhoty - 40 schopností
2000 Nugget/Dluhopisů
Duelová zbraň - 275 bodů na určení rozsahu poškození, 20 schopností
Zbraň do pevnosti - 575 bodů na určení rozsahu poškození, 20 schopností
Popřípadě by mohl být převodní vztah mezi atributy schopnostmi a a speciálními vlastnostmi.
6 schopností -> +1 obrana v bitvě o pevnost
6 schopností -> +1 útok v bitvě o pevnost
3 schopnosti -> +1% štěstí
3 schopnosti -> +1% regenerace zdraví
3 schopnosti -> +1% regenerace energie
6 schopností -> +3-3 poškození v duelu
6 schopností -> +6-6 poškození v bitvě o pevnost
2 atributy -> +1 obrana v bitvě o pevnost
2 atributy -> +1 útok v bitvě o pevnost
1 atribut -> +1% štěstí
1 atribut -> +1% regenerace zdraví
1 atribut -> +1% regenerace energie
2 atributy -> +3-3 poškození v duelu
2 atributy -> +6-6 poškození v bitvě o pevnost
Možnost vytvoření tohoto předmětu by byla na úrovni 120, přičemž výsledný předmět by nebyl prodejný ani dražitelný.
Každý by mohl vytvořit pouze 1 předmět.
Výhody
Každý by si mohl vytvořit předmět přesně na míru a dočkal by se 'odměny' za dosažený maximální level.
Nevýhody
Hrozil by enormní nárůst HP na bitvách.
Zvýšil by se rozdíl mezi hráči, kteří dosáhli maximálního levelu a těmi, kteří se k němu zase blíží.
Naposledy upraveno moderátorem: