• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Voják-aktuální rady,postřehy od zkušených hráčů

DeletedUser

Guest
Zdravím příznivce Westu.Hledal sem a našel sem spoustu starých témat ve kterém se mluví a charakteru voják a jak tak asi na něj.Ale chybělo mi skutečně něco aktuálního.Zajímá mě hlavně vývoj postavy a rozhodnutí,jestli tento voják bude spíše jako duelant a nebo jako voják specializující se na bitvy o pevnost.Mam rád duely a chtěl bych se jim věnovat (raději duely než práce),ale také by jsem chtěl být úspěšný v bitvách o pevnost.

Za vojáka hraji poprvé a potřebuji poradit od zkušených hráčů jak postupovat pokud by jsem chtěl být za A duelant voják a nebo za B voják do bitvy.

Když sem se díval na charakterovou skupinu,tak se píše cituji: Za každou schopnost "Zdraví", obdržíš navíc 5 životů.Říkám si to by bylo dobré,kdyby jsem hrál za vojáka,který se v duelech specializuje na chladné zbraně.V atributech bych nejvíce rozvíjel "sílu" a měl bych skutečně hodně životů.Jaké by to však bylo,kdybych s "chladňákem"bojoval v bitvách o pevnost to už nevím-já nemám zkušenosti.

Také vím,že se zde změnil nový duelový systém ve kterém jsou prý zvýhodněni střelci,takže si zase říkám "sakrblé" ta stavba charakteru bude těžší než sem si myslel.Proto by jsem vás chtěl požádat,jestli by jste mi mohli poradit a říct vaše názory a postřehy jak postupovat,kdyby jste měli hrát za vojáka a rozhodovat se,jestli budete spíše duelant a nebo voják do bitvy.Jestli raději střelec a nebo chladňák.

Různě na googlu jsem hledal návody jak bych měl postupovat,kdyby jsem chtěl hrát za toho a tamtoho,ale vše už je tak staré a kdo ví,jestli bych našel po "novém duelovém systému" nějaký aktuální návody a postřehy zkušených hráčů,kteří hráli za charakter voják.Děkuji za pozornost a můžete se předvést :)
 

DeletedUser

Guest
Zajímala by mě jedna věc.Pokud by jsem chtěl být dobrý voják,který bude více duelovat a i bude schopný obstát v bitvě o pevnost,tak jestli má cenu takto přidávat atributy a schopnosti.

Síla->jen přidávat schopnost zdravý
Pohyblivost->jen přidávat body uhýbání
Zručnost->jen přesnost a střílení
Charisma->jen taktika a vést

Každý píše,že voják by měl dávat většinu atributů do síly,ale z toho mám vždy 1 bod do všech schopností v síle.A já využiju jen to zdravý.(pokud by šlo o pevnost)
Co když by byl voják,který bude do zdravý přidávat jen jeden bod ze svých schopností a na místo toho,aby dával atributy do síly,tak by je naopak dával do zručnosti ze které má přesnost a střílení.Mě jde o to,že bych rád i úspěšně dueloval,protože se mi zdá,že pokud budu dávat body do síly,tak si tím pádem budu zvyšovat sílu úderu a budu muset být chladňák.A když je jeden chladnák,tak si nemůže zvýšit střílení a když má nízké střílení,tak jaké pak může mít voják poškození v bitvě o pevnost,když své střílení bude mít na nule a jiný hráči budou mít střílení na nějakých 200 bodů.
 

DeletedUser3338

Guest
Tak já se tedy ujmu nějaké odpovědi :).

Nejdřív k základním informacím:
Pro boj o pevnost nepotřebuješ schopnost střílet. To jakou dáš ránu záleží na tom, jak výkonnou máš zbraň (popřípadě jaké použiješ vylepšení z řemeslnických výrobků nebo z United premium shopu).
Na boje o pevnosti potřebuješ tyto schopnosti: zdraví, vytrvalost/skrývat se, uhýbání, přesnost a vést. Jak už je tak známo, dobré je na pevnosti mít hodně vysoké zdraví, které se ale příliš nehodí pro duely. Nechá se to vyřešit tím, že budeš používat chladnou zbraň a všechny atributy budeš cpát do síly (tím si zvyšuješ jak zdraví, tak i sílu úderu a houževnatost. Navíc si tím zvyšuješ i vytrvalost potřebnou při útoku na pevnost).

Také jsem hrával za vojáka zaměřeného na duely a pevnosti. Všechny atributy jsem měl v síle, a tudíž jsem nepotřeboval přidávat k žádné "červené" schopnosti žádné schopnostní body.
Body schopnosí je dobré dávat pouze do duelových schopností, pokud chceš být dobrý v duelech. Já všechno cpal do uhýbání, přesnosti a vystupování, méně bodů (asi tak o polovinu) jsem dával do reflexů a taktiky (na taktiku máš 50% / 100% bonus, takže jí není zase tak potřeba :), k odporu ti napomáhá silová houževnatost).

Zbývají ještě 2 schopnosti, které jsou potřeba a zatím o nich nebylo řečeno: skrývání a vedení. Schopnost skrývání se vyřeší skoro sama oblečením. Nepotřebuješ v ní mít příliš bodů, protože je potřebná na obranu, kde máš mnoho dalších obranný chvýhod (já v ní měl s bonusem oblečení přibližně jen 20 bodů). Druhá zatím nezmíněná schopnost je vést. Vysoké vedení vyřešíš tak, že budeš mít co nejlepší oblečení, které zvyšuje schopnost vést.
Z tohoto typu strategie vyplývá, že na pevnosti by pro tebe bylo nejvhodnější oblečení na pevnost, kde se bude v hojné míře vyskytovat: vést, zdraví a skrývat se (při obraně).
Já sám jsem s touto strategií byl úspěšný jak v bojích o pevnosti, tak i v duelech, kdy jsem prohrával jen asi každý 10. při duelech s přibližně stejně úrovňově vyspělými hráči.

Ale je tu ještě jedna důležitá věc. Rada platí pro nynější dobu. Nevím, co přinese west 2.0 a jestli se pak tato strategie vyplatí.
 
Já nevím proč se ptáš na postup stavby a vývoje postavy, když tě zajímá jak rozvrhnout body v nějakém finálním stavu. Ty se tam nejdříve potřebuješ nějak dostat, a jak to uděláš?
Vencju ti tady snad dobře poradil, jak mít rozvržené schopnosti, nutno říct že na vyšším levlu. Každopádně nemáš danou cestu, jak toho dosáhnout. Je jasné že atributy budeš dávat do síly, ale jak naložíš s body? I kdyby jsi na to měl schéma, tak si já sám za sebe myslím, že tady s tímto neporosteš.
 

DeletedUser3338

Guest
Já nevím proč se ptáš na postup stavby a vývoje postavy, když tě zajímá jak rozvrhnout body v nějakém finálním stavu. Ty se tam nejdříve potřebuješ nějak dostat, a jak to uděláš?
Vencju ti tady snad dobře poradil, jak mít rozvržené schopnosti, nutno říct že na vyšším levlu. Každopádně nemáš danou cestu, jak toho dosáhnout. Je jasné že atributy budeš dávat do síly, ale jak naložíš s body? I kdyby jsi na to měl schéma, tak si já sám za sebe myslím, že tady s tímto neporosteš.

Uvedený postup jsem začal uplatňovat hned na začátku hry. Úkoly mi docela dlouho šly plnit. Postupem času jsem si našel město a začal duelovat. Najednou jsem byl na nějaké 35. úrovni a pustil jsem se do bojů o pevnost.
V té době mi kombinace úkoly, práce, duely a pevnosti přinášela dost zkušeností, abych se dokázal vyšvihnout na vyšší úrovně.
 

DeletedUser

Guest
A podle toho tvého návodu je jedno jestli budu mít střelnou, nebo chladnou zbraň?
 

DeletedUser9530

Guest
Pokud i v 2.0 platí vzorce, uvedené na wiki, tedy
Útočník
šance na zásah: 25 + (přesnost^0,4)+(vést^0,4)+(vytrvalost^0,4)
šance na vyhnutí: 10 + (uhýbání^0,4)+(vést^0,4)+(vytrvalost^0,4)
Obránce
šance na zásah: 25 + (přesnost^0,4)+(vést^0,4)+(skrývání^0,4)
šance na vyhnutí: 10 + (uhýbání^0,4)+(vést^0,4)+(skrývání^0,4)
není potom nejlepší přesunout všechny body schopností do Vést? Nebo do výpočtu zásahu/úhybu vstupuje další faktor, který není uvedený? Sice je hned pod tím uvedeno, že "Při útoku a obraně funguje standardní poměřování, čímž se vyhodnotí, zda-li je cíl zasažen.", ale v duelu se s Vést nepracuje.
 

DeletedUser

Guest
Právě, že kvůli tomu vzorečku se nevyplatí.
Zjednodušeně útočník 20 vést = 20^0.4 = 3,3 bonus
útočník 10 vést 10 vytrvalost =10^0.4+10^0.4= 5 bonus
 

DeletedUser9530

Guest
Ach jistě, matematické symboly, a já za mocninou stále viděl znamínko násobení :zed:.
 
Nahoru