DeletedUser15332
Guest
Mám návrh co s hráči, kteří mají už naučeny všechny recepty jejich řemesla.
O co jde?
Po dosažení 625 řemeslnických bodů (přechod u nejtěžšího receptu na zelenou) a za podmínky, že hráč má naučeny všechny řemesla, tak by si mohl vybrat druhé řemeslo.
Proč?
Hráč dostane novou motivaci zase něco dělat. Ono na lvl 120 a při splnění všech úkolů toho moc už není co dělat krom řemesla, duelů a bojů. Navíc když v řemeslu umí všechny recepty a u posledního musí určitý čas (teď nevím přesně jak dlouho) čekat než bude ten produkt zase moc vyrobit, rak vlastně jen sbírá suroviny dále na řemeslo a bojuje. Takto by mohl jít od začátku a znovu se aspoň v něčem zlepšovat.
Výhody:
- nová motivace pro hráče (naučení se kompletně dalšího řemesla)
- hráč nebude muset shánět pomocníky k řemeslu na výrobu nějakého meziproduktu
- hráč může potřebovat jiné věci z řemesel než potřeboval na začátku a vybral si kvůli tomu řemeslo
Nevýhody:
- velká konkurence řemesel, což bude mít za následek pokles cen na trhu (pro kupující výhoda, pro výrobce nevýhoda)
O co jde?
Po dosažení 625 řemeslnických bodů (přechod u nejtěžšího receptu na zelenou) a za podmínky, že hráč má naučeny všechny řemesla, tak by si mohl vybrat druhé řemeslo.
Proč?
Hráč dostane novou motivaci zase něco dělat. Ono na lvl 120 a při splnění všech úkolů toho moc už není co dělat krom řemesla, duelů a bojů. Navíc když v řemeslu umí všechny recepty a u posledního musí určitý čas (teď nevím přesně jak dlouho) čekat než bude ten produkt zase moc vyrobit, rak vlastně jen sbírá suroviny dále na řemeslo a bojuje. Takto by mohl jít od začátku a znovu se aspoň v něčem zlepšovat.
Výhody:
- nová motivace pro hráče (naučení se kompletně dalšího řemesla)
- hráč nebude muset shánět pomocníky k řemeslu na výrobu nějakého meziproduktu
- hráč může potřebovat jiné věci z řemesel než potřeboval na začátku a vybral si kvůli tomu řemeslo
Nevýhody:
- velká konkurence řemesel, což bude mít za následek pokles cen na trhu (pro kupující výhoda, pro výrobce nevýhoda)