• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Vykrádání skladiště pevnosti/banky ve městě

raketak95

Člen týmu
Napadlo mě jestli by nestálo za to upravit některé aspekty hry. Motivací je, že se při přebrání pevností občas válí ve skladech nepřeberné množství skvostu. V případě full vystavěných tam na ně úplně zbytečně padá prach a užitečnější by je bylo nasypat do questů/řemesla. Bohužel jediné, co jde je:
1606909243972.png

což je plýtvavé.

Navrhoval bych tedy úpravu, že by klobouky majitele pevnosti mohli sklad pevnosti vykrást, suroviny a peníze si přivlastnit do svého inventáře a naložit s ním podle vlastního uvážení - dialogové okno změnit na:
1606909810811.png
.

Tím to ale nekončí - značné rezervy se dají najít i ve městě. Když je na mapě práce Přepadení banky, proč tuto funkci nezavést i do hry. Na mrtvácích jsou banky naplněny nevyužitým $ až po okraj, přičmež by bylo lepší tyto zdroje použít k osobním investicím a rozvoji světa. Na ostatních světech by to zatraktivnilo hru novou funkcí. Do cizí banky by
se přidala funkce Přepadení městské banky. Potřebný skill by byl Vytrvalost, Skrývání, Man. zručnost, Taktika a Obchodovat. Moje představa by byla, že za cenu 100 ene/8 hod práce by bylo možné vykrást randomně 5-50 % městské pokladny, přičemž by existovalo nebezpečí (30/40/50/60/65/70/75/80/85/90 %), že umřu bez nároku na KO ochranu. Snižovalo by se nepatrně vlivem pracovních bodů. (Čísla by se doladily testy, to jsem zatím jen plácl.) Vykádat banku by šlo jen bez KO ochrany, aby zloděje bylo možné zaduelovat.
1606910773572.png


Podobnou funkci bych (podle případného úspěchu) zavedl i na Trh, kde by byla šance vyšší, což by motivovalo hráče ukládat Geld do bezpečnější banky.

Vzhledem k tomu, že hra nabízí různé krádeže/vyloupení/přepadení a pravidla/support nezakazují nemorální krádeže na trhu, mohlo by to být rozumné a tématické rozšíření hry.

Díky za podporu - a pokud je to naprostý kacířský blud, prosím o smazání...

(Za chabou kvalitu disajnu vzniklou v Malování za pomocí Výstřižků se omlouvám)
 
Naposledy upraveno:

z3l1

Člen týmu
Nápad dobrý :)
Jen bych u pevností dal jinou možnost:
VYLOUPIT x VYBRAT

Asi bych upřednostnil vybrat položky ze skladu - vždyt je to tvoje pevnost = tvuj sklad = tvoje suroviny (v případě města naše surovin = náš sklad)

Přepadení městské banky je celkem také dobré...
"Potřebný skill by byl Vytrvalost, Skrývání, Man. zručnost, Taktika a Obchodovat."

z atributů:
  • Obratnost
  • Zručnost
Kde by se mohla hodnota tohoto násobit třeba číslem 10 nebo 5

schopnosti:
  • Skrývání
  • Manuální zručnost
  • Taktika

z3l1
 

DeletedUser19291

Guest
@raketak95

ako nechcem byt nejako negatívny ale kebyze si tu dlhsie a vies ako tu chodia veci, tak vies ze sa neoplati venovat ziaden cas nad tymito napadmi, pretoze kazdy vie kde koncia tieto navrhy :D Poznam vela hracov (nie len tu aj na inych serveroch) ktori venovali svoj cas a spravili zaujimave navrhy podobnym tymto, ktore by ozivili West a pritiahli novych hracov. Ale sanca ze by pridali a aspon si vyvojari precitali tie napady a spravili nieco prevratne je asi taka ze Mikosansobi odpovie na vase otazky a dotazy.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Začetl jsem se do návrhu a připadá mi dobrý .. ale v půlce jsem přestal číst a musím souhlasit s čučkem - i když se budeš sebevíc snažit, a budeš mít vše do detailu promyšlené, do hry se to stejně nedostane.

zelí, tvoje pevnost = tvůj sklad = tvoje suroviny ... to asi moc nesedí, když majitelem pevnosti může být každý den někdo jiný. to co navrhuješ by mohlo být snadno zneužito - např. dám do skladu něco, co se těžko shání a nejde prodat přes trh - a někdo jiný si to odtud může vybrat.
 

z3l1

Člen týmu
zelí, tvoje pevnost = tvůj sklad = tvoje suroviny ... to asi moc nesedí, když majitelem pevnosti může být každý den někdo jiný. to co navrhuješ by mohlo být snadno zneužito - např. dám do skladu něco, co se těžko shání a nejde prodat přes trh - a někdo jiný si to odtud může vybrat.

Tam by to muselo byt že se tam mohou dávat jen suroviny které jsou vyuzívany na stavbu pevností.
Jiné suroviny tam nepatří tak by tam neměli byt.
 

Mikosansobi

Člen týmu
Nějaké další reakce k tomuto příspěvku? Další nápad nebo doporučení? Děkuji, zítra budu posílat report.
 
Myšlenka použití bankovních peněz na něco dalšího je správná,-)

zbytek je jak píše abe, nekoncepční nesmysl (aspoň podle dosavadní koncepce hry, jak to tak sleduju)
ať už jde o nedotknutelnost banky
ať už jde o random odměny, buď to musí být konkrétní procento, nebo pevná částka, nikde nedostáváš random % dolarů, myslím
slovem ses nezmínil o hráčích mimo město, kteří KO ochranu nemaj, ale nelze je duelovat
a to pomlčím o aplikaci na trh, kde má většina hráčů "uložených" víc peněz než v bance, jejichž část by případným přepadením ztratily, chápu-li to správně

Na druhou stranu, proč by nemohl být návrh/myšlenka, podkladem pro vytvoření dalšího multiplayeru, ala bitva o pevnost, resp. dobrodružství.

Jinak návrh by asi rozvířil stojaté vody westu, ale je otázka, kolik lidí do hry by to přivedlo a kolik odradilo, pokud by to směřovalo k tomu, že hráčům šáhneš na peníze na trhu, případně v bance?

Pokud ti jde pouze o konto banky, pak bych to viděl na nový multiplayer, ideu by měl silnou,-)
 
Naposledy upraveno:

raketak95

Člen týmu
Snad jen ze je to nesmysl.
Taky názor - díky za něj. :)

hlavně mám takový dojem že se to řešilo v minulosti na global foru a bylo to zamítnuto
Pak asi není, co řešit.

zbytek je jak píše abe, nekoncepční nesmysl (aspoň podle dosavadní koncepce hry, jak to tak sleduju)
Bez urážky, máš pocit, že tahle hra má koncepci? Já sleduju jedinou koncepci - vytřískat z hráčů co nejvíc peněz; u drtivé většiny aspektů hry koncepce skončila tak v roce 2012-13, což ji v konečným důsledku dost ubližuje.

ať už jde o random odměny, buď to musí být konkrétní procento, nebo pevná částka, nikde nedostáváš random % dolarů, myslím
Dost věcí v téhle hře je random - ať jde o drop produktu/itemu u prací, všechny PvP módy jsou z nějaké větší, či menší části random.

slovem ses nezmínil o hráčích mimo město, kteří KO ochranu nemaj, ale nelze je duelovat
Vzhledem k tomu, že by město mělo mít možnost vykrádání zabránit duelama - logicky předpokládám, že hráči mimo město by neměli nárok se toho účastnit, stejně jako nemají nárok účastnit se duelů

a to pomlčím o aplikaci na trh, kde má většina hráčů "uložených" víc peněz než v bance, jejichž část by případným přepadením ztratily, chápu-li to správně
Myslím (ač to bude dost nepopulární názor), že je to chyba, že trh funguje jako uložiště peněz, protože člověk by z logiky věci řekl, že to má dělat právě banka. Ale to si musí říct vývojáři hry, co čekají od které budovy, protože z banky v současné době funguje tak Městská pokladna a Konto možná pro dělníky s prémkem - když vezmu fakt, že by zbytek ukládal peníze přes levné produkty na trhu. Druhý, co mi na obou institucích příjde zvláštní, že v nich vzniká "černá díra" - 1/2 bankovních a tržních poplatků končí bůhvíkde.
 
neber mé připomínky zle, ani já tvoje odpovědi tak neberu
jak říkám jako podklad nového multiplayeru dobrý

jinak se více zamysli nad svými odpovědmi a přečti si lépe mé připomínky,-)(hra má jasné zákonitosti, nedoknutelnosti,-)
přiklady za všecky:
1) město se má právo bránit duelama
pokud na tvoje město zaútočí na starém světě lv 20, jak se budeš bránit pokud máš město se 2 obyvateli o lv 150?
2) nějaký rok zpět zrušily diskriminaci neměšťanů ohledně bitev a teď tohle? asi ne,-)
3) u toho randomu do sebe pleteš hrušky s jabkama, pevná % dolarů a produktů jsou jasně daná všude, mají svá pravidla, žádnej random
 
co by podle mě mělo větší smysl, kdyby v pevnostním skladišti byla možnost uložit posilka pro nadcházející bitvu. Třeba zásobníky, kapky, taštičky a pod, s nastavitelnou možností aby každý mohl vzít od každého určený počet, aby nepřišel první a nevybral vše.

Popř nějaké nastavení volitelné odměny, např ten co kopne dá do banku 50k a to by se pak po konci bitvy rozdělilo automaticky mezi hráče co se zůčastnili, myslim že by to třeba mohlo zvednout účast
 
Myslím (ač to bude dost nepopulární názor), že je to chyba, že trh funguje jako uložiště peněz, protože člověk by z logiky věci řekl, že to má dělat právě banka. Ale to si musí říct vývojáři hry, co čekají od které budovy, protože z banky v současné době funguje tak Městská pokladna a Konto možná pro dělníky s prémkem - když vezmu fakt, že by zbytek ukládal peníze přes levné produkty na trhu. Druhý, co mi na obou institucích příjde zvláštní, že v nich vzniká "černá díra" - 1/2 bankovních a tržních poplatků končí bůhvíkde.

s tím souhlasím a doteď nechápu, proč tomu tak je a půlka poplatků mizí... stejně tak, proč se do pokladny nevkládají peníze za nákupy v obchodech (od lidí z města)
 
TRH - měl by mít ochranu proti krádeži i kdyby toto zadání (nově aplikované) mělo nějaký poplatek jako pojištění
SUROVINY Z PEVNOSTI - mohly by býti přenositelné na jinou pevnost,nikoli jen vybratelné pro svou potřebu
PŘEPADENÍ BANKY - to je celkem,ono by to pak mohlo být jako ve hrách kdy se ráno probudíš a nemáš nic :D Týkat by se to mělo jen prázdných měst pak nejsem proti,zkoumal jsem města důchů a nikdy nic nenašel.Ale pokud se z aktivního města stalo město duchů pak by v obchodech a bankách měl zůstat obsah a být za nějakých okolností vybratelný (výhoda pro aktivní hráče)
a je celkem dosti dalších připomínek a možností,ale již jsem to prozatím vzdal ;)
 
Naposledy upraveno:
Podle mě je většina nápadů příliš komplikovaná (pro vývojáře) a nevidím v ní žádnou prvoplánovou monetizaci.
A hlavně to mění základní myšlenku hry - každý hraje sám za sebe. Na skupinové poměřování jsou bitvy a tohle je jenom cesta jak spoustu lidí odradit od toho být ve městě (protože pokud nejsem ve městě, nikdo mi nemůže vybrat banku). Celkově mi nápad s městskou kasou přijde zbytečnej.
Přesun surek mezi pevnostmi by mi smysl dával, výběr už tolik ne, protože by to mohl snadno někdo zneužívat jako prodej bez poplatků a hráči by jistě vymysleli spoustu fíglů jak pomocí toho obcházet jiné mechanismy hry.

Maximálně bych byl pro, aby se peníze v pevnosti daly přesouvat do městské kasy a obráceně.
 
Moc složitej nápad. Spíš by mohli suroviny z pevností až bude dostavěná úplně, tudiž všechny budovy na miximu, vybírat jenom zakladatelé měst, kterým patří ta pevnost a nikdo jiný. Stejně když už má někdo pevnost, tak je v alianci a mohly by se ty suroviny vzít na stavbu další pevnosti. Nebo prostě dát do skladu v pevnosti tlačítko přesunout suroviny do další nevystavěné pevnosti. Jinak ty banky bych nechal jak jsou, ale jenom bych udělal něco s těmi peněži v bance.
 
Nahoru