• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Windows 8

EREWAN

Člen týmu
Zdravím, tak co říkáte na ty nový Windowsy... Hřebíček do rakve pro MS
Přijde mi to, jako by se snažili udělat PC verzi Androidu.
Já jsem se v 8kách tedy vůbec nevyznal a Nabídka start přes celou obrazovku + Market mi připomněl TW 2.0

:D Pište názory
 

DeletedUser

Guest
Úplně s tebou souhlasím. Windows 8 bude pravděpodobně absolutní propadák. Opravdu XP a 7 jsou mnohokrát lepší než 8. Jinak ta nabídka start mě taky štvala, ale kámoš mi to nějak zmenšil ale jelikož já nejsem moc programátor tak nevím jak to udělal, ale důležité je že to jde zmenšit. Opravdu s tou 8 jsem to moc dlouho nevydržel a přešel jsem zpátky na 7 na které jsem zvyklý.
 

DeletedUser

Guest
S dovolením trošku oživím tohle téma... :)

Windows 8 by mě vůbec nevadila - je to dobrý krok, jak sjednotit systém pro tablety a počítače - kdyby zůstala zachována nabídka Start, bez toho abych musel kupovat nějaké další placené programy. Zmenšit Metro pod nabídku Start opravdu jde, ale ne někde z možností - je třeba instalovat další, i když už neplacený program. Ale co mi vadí opravdu nejvíc je to, že na mně Metro vyskočí, i když jsem normálně na PC a nemám o něj zájem. Třeba při spuštění Windows Media Player. Prostě nejsou tabletové a detskopové prostředí dostatečně oddělené. To je opravdu velké minus, protože nevím, na co mi přesně bude zamykací obrazovka typu “slide to unlock“* na klasickém stolním PC.

* - slide to unlock si plně patentovala společnost Apple. Raději to sem napíšu, protože po tom, co zažalovali polský obchod s ovocem za to, že ve svém logo používá jablko si myslím, že je opravdu Apple schopný zažalovat každého. Šušká se o tom, že jejich příští žaloba bude na Boha, za to že se při vymýšlení hrušky inspiroval jablkem. Ale to už je trošku OT.
 

DeletedUser11313

Guest