DeletedUser18995
Guest
Zrychlené expení lvl 1-120
Jestli jste jako já, pak levelování postavy je pro vás jen nutné zlo, aby se postava dala využít v multiplayerové (MP) hře, hlavně bitvy u mě. Možná jednou nebo dvakrát, někdo vydrží vícekrát, ale nakonec i když samotná hra ještě baví, a jeden by chtěl hrát např. bitvy, už to nestojí za investici času, jež je s dalším začátkem spojená a tak se znovu nezačíná. Cílem tohoto návrhu je, aby bylo příjemnější začínat hrát za novou postavu, a tedy aby to o pár lidí navíc nalákalo k novému začátku.
Samozřejmě mířím na většinovou populaci doufám. Velmi aktivní hráči dokáží tuto trasu během krátké doby už nyní, ale kolik takových je?
Začátek na starém světě
Zrychlené dosažení levelu 120 nijak neovlivní konkurování v žebříčcích 150kám, které navíc mají miliony zkušenostních bodů navíc už jenom z namáhavého každodenního přihlašování pro bonus. Tak jaká je pointa že jo? Nu i když rychlé dosažení 120 není žádná výhra, stále už je to základ, od kterého se odrazit. S dobrou výbavou lze i v MP býti konkurenceschopným, nebo dosáhnout na lepší kostely a tím dále urychlit vývoj postavy a přiblížit se levelově ještě více. To už je rozdíl než začínat od píky.
Začátek na novém světě
Krom toho, že snadnější začátek by mohl přilákati vícero hráčů k začátku, zmenší se rozptyl levelů. Nyní je skupina velmi aktivních hráčů, pak aktivních. a pak většina co to tak nějak občas klikne. V MP pak pochopitelně vznikne problém. Několik velkých levelů, kterým nelze odolati a hra se stává méně zábavnou. V případě rychlého dosažení lvl 120 by se rozptyl zmenšil a bylo by to vyrovnanější i zábavnější věřím.
Proč 120
Je to stále milník. Od tohoto levelu se začínají nároky na další level výrazně zvyšovat. A zároveň už to není tak daleko od lvl 150. Aktivní hráči (nebo hráči na starých světech, co hrají déle) by stále měli výhodu - od zlomového 120 všichni stejným tempem bez bonusu, takže kdo aktivně bude mít stále v levelu náskok. Ale ti kdo né, nebudou tolik pozadu.
Způsob jakým
Ideálně způsobem, tak jako je nyní od lvl 1-15 bonus na rychlost, tak aby bylo od 1-120 bonus na xp.
Alternativou bonus časově omezený - nejjednodušeji k implementaci je item do začátku např, z bedýnky na určenou dobu a s bonusem. Ale tento způsob má z mého pohledu vážné nedostatky - aktivní hráči by odskočili v žebříčku více a u ostatních by stačilo nežrat to každý den a už by se cíl návrhu vytratil.
Hodnota bonusu
200-500% , spíše k horní hranici
Vycházím z toho, že na lvl 120 při soupravě co dává bonus 100%+ a na stříbrných pracech převážně je zapotřebí cca 25k+ 15s , tj. s cestou, prodlevou při zadávání apod zaokrouhleně 120 hodin aktivního zadávání. Bez bonusů z oblečení a stříbrných samozřejmě mnohem více. Samozřejmě velkou sumu xp by šlo zároveň získat z duelů/bitev o pevnosti, takže přesně odhadnout hodnotu bonusu, aby to bylo rychlé ale ne během hodiny 120 level, odhadnout nedokáži.
Vyplatí se to?
Nuggetově netuším. Z mé zkušenosti na expení padne minimum nuggetů. Kor teď když skoro od začátku světa např. na Indianě byly k dispozici energetické truhly, nebo když se začne na starším světě, není problém sehnat z řemesel. Samozřejmě nějaká suma lidí urychlila dny mrtvých akci za nuggety, aby měli sadu na xp - množství kupujících by se předpokládám snížilo, ale ne na 0, páč stejně od lvl 120 by bylo zapotřebí k expení a k tomu aby bylo dost pb k dosažení všech prací.
Velká suma nugget padne do tombol, a v tomto případě, když začne víc lidí, pak by víc lidí mohlo sypnout do získání sad. Možná.
Tolik k návrhu.
Jestli jste jako já, pak levelování postavy je pro vás jen nutné zlo, aby se postava dala využít v multiplayerové (MP) hře, hlavně bitvy u mě. Možná jednou nebo dvakrát, někdo vydrží vícekrát, ale nakonec i když samotná hra ještě baví, a jeden by chtěl hrát např. bitvy, už to nestojí za investici času, jež je s dalším začátkem spojená a tak se znovu nezačíná. Cílem tohoto návrhu je, aby bylo příjemnější začínat hrát za novou postavu, a tedy aby to o pár lidí navíc nalákalo k novému začátku.
Samozřejmě mířím na většinovou populaci doufám. Velmi aktivní hráči dokáží tuto trasu během krátké doby už nyní, ale kolik takových je?
Začátek na starém světě
Zrychlené dosažení levelu 120 nijak neovlivní konkurování v žebříčcích 150kám, které navíc mají miliony zkušenostních bodů navíc už jenom z namáhavého každodenního přihlašování pro bonus. Tak jaká je pointa že jo? Nu i když rychlé dosažení 120 není žádná výhra, stále už je to základ, od kterého se odrazit. S dobrou výbavou lze i v MP býti konkurenceschopným, nebo dosáhnout na lepší kostely a tím dále urychlit vývoj postavy a přiblížit se levelově ještě více. To už je rozdíl než začínat od píky.
Začátek na novém světě
Krom toho, že snadnější začátek by mohl přilákati vícero hráčů k začátku, zmenší se rozptyl levelů. Nyní je skupina velmi aktivních hráčů, pak aktivních. a pak většina co to tak nějak občas klikne. V MP pak pochopitelně vznikne problém. Několik velkých levelů, kterým nelze odolati a hra se stává méně zábavnou. V případě rychlého dosažení lvl 120 by se rozptyl zmenšil a bylo by to vyrovnanější i zábavnější věřím.
Proč 120
Je to stále milník. Od tohoto levelu se začínají nároky na další level výrazně zvyšovat. A zároveň už to není tak daleko od lvl 150. Aktivní hráči (nebo hráči na starých světech, co hrají déle) by stále měli výhodu - od zlomového 120 všichni stejným tempem bez bonusu, takže kdo aktivně bude mít stále v levelu náskok. Ale ti kdo né, nebudou tolik pozadu.
Způsob jakým
Ideálně způsobem, tak jako je nyní od lvl 1-15 bonus na rychlost, tak aby bylo od 1-120 bonus na xp.
Alternativou bonus časově omezený - nejjednodušeji k implementaci je item do začátku např, z bedýnky na určenou dobu a s bonusem. Ale tento způsob má z mého pohledu vážné nedostatky - aktivní hráči by odskočili v žebříčku více a u ostatních by stačilo nežrat to každý den a už by se cíl návrhu vytratil.
Hodnota bonusu
200-500% , spíše k horní hranici
Vycházím z toho, že na lvl 120 při soupravě co dává bonus 100%+ a na stříbrných pracech převážně je zapotřebí cca 25k+ 15s , tj. s cestou, prodlevou při zadávání apod zaokrouhleně 120 hodin aktivního zadávání. Bez bonusů z oblečení a stříbrných samozřejmě mnohem více. Samozřejmě velkou sumu xp by šlo zároveň získat z duelů/bitev o pevnosti, takže přesně odhadnout hodnotu bonusu, aby to bylo rychlé ale ne během hodiny 120 level, odhadnout nedokáži.
Vyplatí se to?
Nuggetově netuším. Z mé zkušenosti na expení padne minimum nuggetů. Kor teď když skoro od začátku světa např. na Indianě byly k dispozici energetické truhly, nebo když se začne na starším světě, není problém sehnat z řemesel. Samozřejmě nějaká suma lidí urychlila dny mrtvých akci za nuggety, aby měli sadu na xp - množství kupujících by se předpokládám snížilo, ale ne na 0, páč stejně od lvl 120 by bylo zapotřebí k expení a k tomu aby bylo dost pb k dosažení všech prací.
Velká suma nugget padne do tombol, a v tomto případě, když začne víc lidí, pak by víc lidí mohlo sypnout do získání sad. Možná.
Tolik k návrhu.