• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

8. supportér stenly30

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Deleted User - 31870

Guest
Přeji všem čtenářům příjemný podvečer a jsem ráda, že jste si udělali chvilku k přečtení našeho dalšího posezení, tentokráte s hostem z řad supportérů - stenlym30. Jsem přesvědčena, že mnozí jej znáte především ze hry, kde působí jako zkušený velitel v bojích o pevnosti.

Vítej, stenly, na začátku naše rozhovoru bych tě chtěla požádat, zda by ses mohl ostatním, kteří o tobě nic nevědí, trošku představit.
 

DeletedUser

Guest
Ahoj Darling... :-)
Děkuji za přivítání. Jmenuji se Standa. Je mi momentálně 18 let. Studuji 3. rokem Střední školu informatiky a finančních služeb v Plzni. Mezi mé záliby patří hlavně lukostřelba a west. Z westa mě můžete znát hlavně ze světů 8 a COL. Nově na sv.5.
 

Deleted User - 31870

Guest
Nejprve bych se ráda zaměřila na tvůj soukromý život, nějaké drby,.. Lukostřelba je nezvyklý koníček, v ČR zřejmě i málo známý, jak ses k němu dostal?
 

DeletedUser

Guest
Je pravda, že tento krásný sport je u nás velmi málo rozšířen. Je to docela škoda. K lukostřelbě jsem se dostal díky základní škole. V 6. třídě ZŠ jsem měl možnost výběru "zaměření". Informatika, sport nebo jazyk. Na jazyky jsem poleno od jakživa :D, počítače mě tehdy tolik nebrali. Takže sport byla jasná volba. Měl jsem možnost mít zaměření právě na lukostřelbu. Dodnes jsem za toto rozhodnutí opravdu rád. :)
 

Deleted User - 31870

Guest