• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: aktualizace hry na verzi 2.28

DeletedUser7239

Guest
Bando, ve hře je zase nějaký "event", asi něco odborářského...

Myslíš toho Annasauruse Reginu ? Ještě lepší než Liška... škoda, že není pro nás obyčejné hráče. :(
xshteff_mw_dino.png
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser3648

Guest
Po uplynutí 24 hodin od KO, když zadáte duel, tak se vás to zeptá ve stylu. "Chceš si zrušit duelovou ochranu, která ti trvá přesně do xxxx? Bude tě to stát 1 energii."

Takže děkuji za menší doopravu, už vím kde to najít.
 

DeletedUser17809

Guest
Funebrák zobrazí hodnotu cti, na základě schopností protivníka
Když člen města dokončí duelu proti jinému hráči, budou statistiky obou hráčů porovnány. Pokud vyzyvatel bude mít výrazně silnější schopnosti než obránce, jejich město ztrácí bod cti, jinak by ho získal. Body cti se nezapočítají zpětně, všechna města začínají na 0.
V současné době je tato hodnota pouze statistika. Posoudíme možnosti, zda a jak to může být implementováno jako funkce hry.

Doufám, že tohle ještě doladí.Když napadnu jakýkoliv jiný char než duelanta okamžitě se to počítá jako nefér duel - ač daný dobrodruh - dělník - voják má duelovku vysokou a skill zcela jasně duelovej.
 
konečně by třeba mohli vymyslet, co ty nové recepty vlastně dělají. případě aspoň mohli říct, proč je teda vůbec dávali do hry, když jsou k ničemu.

navíc není vyřešené prodávání mezi řemeslama (papír, kožený pás - nejsou dražitelné)

statistika ve funebráku je naprd. nicneříkající a nikdo neví jak se počítá. kdo je silnější? ten co má víc schopností v duelových? takže ten co nahází vše do vystupování, tak bude mít stejně schopností v duelu, jako ten co má všechno v úhybu a přesnosti (samosřejmě při schodě počtu celkových bodů)

že byla snížena duelovka? to je k smíchu.. nebylo by lepší, když by všichni hráči nad 323 mohli duelovat nahoru kohokoli a všichni nad ním by ho také mohli duelovat (lvl 323 je i aktuální spodní hranice na 450. lvlu) když se někdo snažil jet duely a měl duelovku třeba 600, tak teď je mu to prd platné. pokud by se to nechalo, tak mohl stoupat dál.. (a stejně by mohl duelovat stejný počet lidí a on mohl být duelován stejným počtem lidí.

ztráta zkušeností v duelech je taky k ničemu. od čeho se to odečítá? od celkového množství získaných zkušeností? tak to můžu prohrát třeba 200 duelů a furt budu stejná (450) úroveň
ale chápu, že kdo nechce mít vysokou duelovku, tak bude úmyslně prohrávat aby rychleji ztratil duelové lvly

KO z prací že nefunguje byl dobrý krok dopředu. to už se mohl zavést KO z pevností třeba.. nebo KO z dobrodružství.. když už teda je možnost snižovat duelovku, tak za pár týdnů/měsíců kdo nechce duelovat bude mít duelovku malou. (případně místo toho mohli dát lektvar do shopu na snížení 100lvlů duelové úrovně)

dík všem co to dočetli až se, i když nevěřím, že to k nečemu je..
 

DeletedUser9350

Guest
( 1.09.15 v 09:16 hodin)
Yukon je dočasně nedostupný!

co je to zač? :D



( 1.09.15 v 09:16 hodin)
Arizona je dočasně nedostupný!

hmmm, to jako by chtěli něco říct :D
 
že byla snížena duelovka? to je k smíchu.. nebylo by lepší, když by všichni hráči nad 323 mohli duelovat nahoru kohokoli a všichni nad ním by ho také mohli duelovat (lvl 323 je i aktuální spodní hranice na 450. lvlu) když se někdo snažil jet duely a měl duelovku třeba 600, tak teď je mu to prd platné. pokud by se to nechalo, tak mohl stoupat dál.. (a stejně by mohl duelovat stejný počet lidí a on mohl být duelován stejným počtem lidí.

momentálně jsem duelově nastaven takže snížení duelovky na max 450 jsem uvítal (v té době jsem byl skoro 600). momentálně pokud dueluji 450ku tak mám cca 900 duelových zkušeností, kdežto při levelu 600 jsem dostal mnohem méně, protože většina ostatních byli nižší level a tudíž to generovalo méně expů. to že už nejsem duelovka 600 mě tak netrápí, pořád jsem na stejné pozici jako před updatem!
 
ale zas aby tě někdo předhonil by potřeboval stejné podmínky na duely jako jsi měl ty. takže by musel udělat cca stejný počet duelů jako ty aby se dostal na tvou úroveň (nebo tě předhonil).

přijde mi to trochu nespravedlivé... ale to je v dnešní době všechno :)
 
si trochu zatipuji: to víno dávalo +150 PB, je defakto pokročilá pracovní úloha za 49 dluháčů, což je shodou okolností cena za kterou máš olej +75 poškození ... Takže něco jako 3x75 poškození :-), i když mi to k sedlářovi moc nejde ...
 
Jediný výrobek na rychlost, který v shopu je je želva. Takže sedlář z těchto výpočtů trochu vypadává. Já tam spíš očekávám +100% na obě motivace a k tomu možná i nějakou energii nebo pár pracovních bodů či pár schopností na 5 použití. Čili výrazně vylepšené pouzdro na zbraň.

Samozřejmě by to bylo velmi silné, na druhou stranu při četnosti výroby 1x za týden...
 
nevim jeslti to tu už padlo..
sedlář - muniční pás- Útok na pevnost: +3 Počet použití: 3x
kovář - lampa- Šance najít předmět během práce: +20% Počet použití: 3x
kuchař- med- +150 Pracovní body Počet použití: 3x
šarlatán - strašidelná hudba- Zkušenosti z prací, duelů a bitev o pevnost: +15% Počet použití: 3x (vyroben první kus a sbírám suroviny na celkem 100ks)

ještě by bylo dobré zvětšit body řemesla z 650 na 700 ;)
 
Milí hráči,

zítra během dne proběhne malá aktualizace hry na verzi 2.29.


Obsah:

Opraveny nesprávné duelové časy v hotelu.
Cirkus bude začínat hned po skončení herních akcí.
Sada beze jména bude k dispozici za 2000 nugget.
Předměty z řemesel na vyšší úrovni budou dražitelné.


Podrobnější informace obdržíte během dne.

The West tým


Je fajn, že předměty na vyšších úrovních budou dražitelné. Ale budou dražitelné i suroviny potřebné pro výrobu od jiných řemesel?
 
update byl právě nahrán.. jsou dodané schopnosti co produkty dodávají, nicméně je hezké, že mohu dražit léčivou loutku, ale že nemohu koupit od sedláře kožený pás je všem jedno....

a je zvednutý strop řem. bodů na 700
 
Nahoru