@Twice Alive
- "jak a proč někdo vůbec skončí na neaktivních světech, co tam ještě dělá?"
V první řadě je třeba podotknout, že v minulosti byla migrace na staré světy možná (Buffalo, Colorado, dokonce i poměrně "nová" Georgia), tzn. jako hráč který začínáš na novém serveru tak podle mě není neopodstatněné předpokládat, že i ty jednou budeš mít možnost přesunout se na starý svět. Právě začínajícího světa využiješ právě pro ten prvotní "hype" a aktivitu, kterou nový server nabízí, a pokud jsi s postavou spokojený, a chceš do ní investovat i nadále, ale v aktivním prostředí, potom migrace je pro tebe skvělé řešení.
- svět, na který se migruje, má vždy svoji historii a problémy, je uzavřen v blbé smyčce a situaci a jak jsou lidi zvyklí, protože hráči jsou tam jací jsou
S tímhle souhlasím, samozřejmě každý server i S1/S9 má své problémy, konflikty a nějaký vlastní kontext, každopádně samotná migrace byla zabudovaná ve hře od dávných dob, viz uplně první migrace serverů S2-S8 na 1/9. Taky se nám kdysi dávno stalo, že jsem se vrátil po víkendu na West, a vedle našeho města na devítce stálo plné město 50 hráčů "Nebeští jezdci", které tam ještě minulý týden nebylo, a samozřejmě to mělo i nějaký vliv na náš server, bylo potřeba řešit věci, domluvit se, vysvětlit si na co je kdo zvyklý, ale nevidím jediný důvod, proč by víc hráčů mělo být negativum.
- nemálo hráčů je do jisté míry fixováno na "svůj svět", na historii a situaci tam, na své městečko, které si vystavěli atd
Toto si podle mě trošku protiřečí s
- "proč tu někdo shromažďuje dědictví pro vnoučata a staví vzdušné zámky, místo aby hrál?"
tady to prezentuješ jako negativum, ale prakticky stejnou situaci používáš jako argument, proč by se lidi neměli na svůj server tolik fixovat... Město si postavíš nové, nebo se přidáš do jiného, přijdeš maximálně tak o umístění v síni slávy, naopak získáš možnost hrát s dalšími hráči...
- jádro hráčů, kteří mají zájem o pvp, je tvořeno na většině světech stejnými lidmi pod různými nicky - ne úplně, že spojením světů se skutečně zvětší aktivita, ale toto překrývání také znamená, že spousta hráčů je naštvaná, že musí nějaké "těžce vymakané" účty smazat a všechen nahromaděný odpad nemůže sloučit do jednoho inventu
Uznávám, že tohle je u migrace problém, ale tohle je jedna věc, za kterou bojujeme... Právě omezení migračních pásem pouze na irelevantní světy a Arizonu způsobuje, že hráči tyto účty musí smazat, otevřením S1 a S9 se tento problém sice neřeší, ale částečně to situaci napomáhá.
- nějak probíhají bitvy na nových světech při počtech xx a menších lvl a jinak na sloučených při yy a větších -> zdají se mi statičtější, protože nemáš co vymyslet, obránci ti zablokují sektory a buď to přestřílíš anebo ne, nemusíš se ani hnout
Tohle je chyba systému bitev, nikoliv migrace, pokud jsou bitvy na starých světech nezajímavé a statické, je potřeba vyřešit jak bitvy fungují, nikoliv jak fungují migrace.
- jedna věc je když jsou topka vybavení a vylevelovaní hráči roztroušení po všech světech, ale když to vše nacpeš do jednoho -> lidi, kteří na svých světech žili v iluzi, že jak jsou skvělí a topka, tvrdá realita že hra je "0 a 1", běžní hráči jsou pocitově ještě více do počtu .. tanky dostávají ještě větší nálož atd. Že střet reality a subjektivní reality.
Zdravá konkurence si myslím, že nikomu neublíží, pokud jsi "běžný hráč" tak nejspíš budeš převálcován na jakémkoliv světě, naopak na starém světě budeš mít mnohem víc lidí, kteří ti můžou pomoct s výbavou, protože sami mají postavu stabilní a vybavenou, a mají víc času a prostředků pomáhat ostatním. Co se "tanci dostávají nálož" týče, opět problém bitev, ne migrace.
- Krátce po migraci je velký hype, pak se zas usadí do vyjetých kolejí, vykořenění lidé, kteří po léta vyhlíželi fata-morganu jsou zas jen naštvaní a opouštějí hru, a za chvíli jsi skoro kde jsi byl :p
To je i není pravda, pokud odmigruješ z Dakoty na Jericho, tak je to samozřejmě pravda, a nic se nezmění, proto opět jak říkám, chceme otevřít S1/S9, staré a zavedené servery. Spousta lidí co odmigrovala z mrtvých serverů např. na Arizoně je stále aktivní, a díky migraci mohli chytit druhý dech a smysl zase postavu hrát.
Shrnul bych to ještě tak, že nevidím jediný důvod, proč by hráč měl zahodit úsilí a investici do své postavy, jen proto, že se ostatní přesunou každý rok dál, pokud chceš začít od začátku, vždycky tu možnost budeš mít, ale měli by mít i lidi, kteří chcou pokračovat se stávající postavou, příležitost dostat se někam, kde to má smysl, tohle je může motivovat k dalšímu utrácení peněz, což je pro Inno nic než výhra.
- Značkou "the-west" jsou pro mě duely a bitvy o pevnosti
Což je přesně něco, co na mrtvém světě můžeš praktikovat jen těžko... Přesně kvůli tomu migraci prosazujeme