DeletedUser
Guest
Dostihy:kobylka:
Základní popis, předpoklady
- každé město bude moci pořádat dostihy
- 48h (24h) předem město vyhlásí dostihy v kategoriích mustang a ostatní koně pro mužské pohlaví :radní:a stejné kategorie pro ženské pohlaví :hoj:a pak ještě hlavní dostih společný pro obě pohlaví
- město může pořádat dostihy pouze 1x týdně
- za pořádání zaplatí 5000$
- každý dostih bude mít 10 překážek
- hráče se přihlásí podle pohlaví max. do 1 kategorie a pak se mohou přihlásit do společné. Podmínkou účasti v každém z dostihů je úhrada 500$, hráč dostane informaci kolikátý se přihlásil do dostihu
- hráč musí být v době dostihu on-line v pořadajícím městě
- zařazení do soutěže probíhá podle stavu on-line, pokud hráč není on-line je z dostihu vyřazen, je mu vrácena polovina poplatku za účast a na jeho místo je zařazen jiný hráč podle pořadí přihlášení
- hráči na které nepřišla v dostihu řada je vrácen poplatek
- maximální počet účastníků každé kategorie je 30
- před každým dostihem si hráč vybere koně, dá do inventáře sedlo a obleče si oblečení s nejvyšším bodů v těchto schopnostech:
jízda na koni, vytrvalost, houževnatost, zacházení se zvířaty, taktika
- je možno používat produkty pro zkrácení cestování, bonusy zdraví a energie
- před započetím dostihu se objeví tabulka s účastníky
v tabulce je uvedeno kolik schopnostních bodů je použito u jezdce a kolik rychlosti má jezdecké zvíře
výpočet bodů jezdec
součet všech schopností jezdce použitých v oblečení
součet energie = ta se rovná vždycky 100 plus bonusy na energii
součet zdraví = ta se rovná vždycky 100 a bonusy na zdraví
celkem vyjde např. 300
výpočet bodů jezdecké zvíře
procentní vyjádření překlopit na číselné, tj. mustang bude mít 75, pinto 125
stejně tak se procenta u bonusů překlopí na body
celkem vyjde např. 90 (lépe je sto a více)
Dostihy:kobylka:
- po startu se objeví tabulka nebo jiná animace kolik vteřin zbývá do první překážky
každý přeskok překážky bere jezdeckému zvířeti 10 bodů jeho rychlosti (i do minusu), jezdci 15 bodů jeho schopností - od každého použitého bodu 3
- vyhrává kůň a jezdec jehož celková bodová hodnota bude nejvyšší - v případě rovnosti bodů vítězí ten s nejvyšší počtem v pořadí jezdecké schopnosti, zacházení se zvířaty, taktika, vytrvalost, houževnatost
z dostihu jsou diskvalifikováni hráči, kteří na konci dostihu nebudou on-line a jejiž bodový součet bude nula a méně.
- v případě, že se hráč účastnil předchozího dostihu, je mu odečteno 10% jeho schopností, kůň začíná s bodovou hodnotou s jakou skončil, ale nemůže se účastnit dostihu, pokud jsou schopnosti nula a méně - takový hráč je automaticky vyloučen a do dostihu je zařazen čekající hráč
Ocenění :10:
město dostane 10% vkladů po odečtení vrácených poplatků
zbytek se rozdělí následovně
na malé dostihy je vyčleněno 16,67%
1. 41,67% (při plné účasti 10000$)
2. 25% (6000)
3. 14,58% (3500)
4. 6,25% (1500)
5.až 10. 2,08 (500)
hlavní dostih má 23,33%:10:
1. 42,86% (15000)
2. 22,86% (8000)
3. 14,29% (5000)
4. 8,57% (3000)
5. 4,29% (1500)
6. až 10. 1,43% (500)
Číselné vyjádření v závorce vyjadřuje předpokládanou výplatu při zaplnění všech místa na dostizích)
pro zvýšení atraktivnosti je možné rozšíření
- hráči si zvolí, v kterém kole použije produkt pro zkrácení cestování a kdy bonusy pro zdraví a energie, tzn. hráči mohou ušetřit za bonusy a zároveň do konce neví, jestli jsou první nebo poslední - mělo by však platit čím později bonus použiju, tím méně z něj budu mít, takže např. oves mi nedodá 25 bodů v posledním kole ale třeba jen 5 atd.
- nabízí se i možnost sázení na koníčky pro všechny přihlášené jezdce, možnost zavést vstupné, aby se dostihu účastnili i nejezdci, ale mohli třeba sázet
po drobných úpravách je možno pořád rodeo v kategoriích
- krocení koní - každý hráč musí kromě peněz přivézt mustanga
- jízda na býku - zde by to mohl být bizon
použité schopnosti
jízda na koni, zacházení se zvířaty, reflex, síla, houževnatost
Třeba mě ještě další zajímavosti napadnou. Podobná úprava totiž přímo volá po zásahu do hry, kdy můžeme vyrábět vozy pro přepravu koní na dostihy
Klady
Dá se předpokládat, že uvedená nová možnost hraní zvedne poptávku po výrobcích v řemeslech. Do oběhu se dá více peněz, hráči začnou více utrácet. Hra se stane zajímavější. Nebudeme jenom bojovat, ale bavit se i jinak. Hráči se budou muset ještě více zamýšlet nad tím, jestli jít bojovat o pevnosti nebo se pobavit i jinde. Dostih je založen pouze na produktech a věcech, které máme všichni k dispozici. Do hry jsou zapojeni k diváci v podobě čekajících jezdců. Dostihu se mohou zapojit i řemeslníci, kteří na místní trh umístní zboží, které bude rychleji prodejné.
Vždyť ani na divokém zábavě taky pořád jen nestříleli a nechodili po salónech nepopíjeli špatnou whisky :beer:
Zápory
Dostihu se musí účastnit i náhradníci, nutnost být on-line
Základní popis, předpoklady
- každé město bude moci pořádat dostihy
- 48h (24h) předem město vyhlásí dostihy v kategoriích mustang a ostatní koně pro mužské pohlaví :radní:a stejné kategorie pro ženské pohlaví :hoj:a pak ještě hlavní dostih společný pro obě pohlaví
- město může pořádat dostihy pouze 1x týdně
- za pořádání zaplatí 5000$
- každý dostih bude mít 10 překážek
- hráče se přihlásí podle pohlaví max. do 1 kategorie a pak se mohou přihlásit do společné. Podmínkou účasti v každém z dostihů je úhrada 500$, hráč dostane informaci kolikátý se přihlásil do dostihu
- hráč musí být v době dostihu on-line v pořadajícím městě
- zařazení do soutěže probíhá podle stavu on-line, pokud hráč není on-line je z dostihu vyřazen, je mu vrácena polovina poplatku za účast a na jeho místo je zařazen jiný hráč podle pořadí přihlášení
- hráči na které nepřišla v dostihu řada je vrácen poplatek
- maximální počet účastníků každé kategorie je 30
- před každým dostihem si hráč vybere koně, dá do inventáře sedlo a obleče si oblečení s nejvyšším bodů v těchto schopnostech:
jízda na koni, vytrvalost, houževnatost, zacházení se zvířaty, taktika
- je možno používat produkty pro zkrácení cestování, bonusy zdraví a energie
- před započetím dostihu se objeví tabulka s účastníky
v tabulce je uvedeno kolik schopnostních bodů je použito u jezdce a kolik rychlosti má jezdecké zvíře
výpočet bodů jezdec
součet všech schopností jezdce použitých v oblečení
součet energie = ta se rovná vždycky 100 plus bonusy na energii
součet zdraví = ta se rovná vždycky 100 a bonusy na zdraví
celkem vyjde např. 300
výpočet bodů jezdecké zvíře
procentní vyjádření překlopit na číselné, tj. mustang bude mít 75, pinto 125
stejně tak se procenta u bonusů překlopí na body
celkem vyjde např. 90 (lépe je sto a více)
Dostihy:kobylka:
- po startu se objeví tabulka nebo jiná animace kolik vteřin zbývá do první překážky
každý přeskok překážky bere jezdeckému zvířeti 10 bodů jeho rychlosti (i do minusu), jezdci 15 bodů jeho schopností - od každého použitého bodu 3
- vyhrává kůň a jezdec jehož celková bodová hodnota bude nejvyšší - v případě rovnosti bodů vítězí ten s nejvyšší počtem v pořadí jezdecké schopnosti, zacházení se zvířaty, taktika, vytrvalost, houževnatost
z dostihu jsou diskvalifikováni hráči, kteří na konci dostihu nebudou on-line a jejiž bodový součet bude nula a méně.
- v případě, že se hráč účastnil předchozího dostihu, je mu odečteno 10% jeho schopností, kůň začíná s bodovou hodnotou s jakou skončil, ale nemůže se účastnit dostihu, pokud jsou schopnosti nula a méně - takový hráč je automaticky vyloučen a do dostihu je zařazen čekající hráč
Ocenění :10:
město dostane 10% vkladů po odečtení vrácených poplatků
zbytek se rozdělí následovně
na malé dostihy je vyčleněno 16,67%
1. 41,67% (při plné účasti 10000$)
2. 25% (6000)
3. 14,58% (3500)
4. 6,25% (1500)
5.až 10. 2,08 (500)
hlavní dostih má 23,33%:10:
1. 42,86% (15000)
2. 22,86% (8000)
3. 14,29% (5000)
4. 8,57% (3000)
5. 4,29% (1500)
6. až 10. 1,43% (500)
Číselné vyjádření v závorce vyjadřuje předpokládanou výplatu při zaplnění všech místa na dostizích)
pro zvýšení atraktivnosti je možné rozšíření
- hráči si zvolí, v kterém kole použije produkt pro zkrácení cestování a kdy bonusy pro zdraví a energie, tzn. hráči mohou ušetřit za bonusy a zároveň do konce neví, jestli jsou první nebo poslední - mělo by však platit čím později bonus použiju, tím méně z něj budu mít, takže např. oves mi nedodá 25 bodů v posledním kole ale třeba jen 5 atd.
- nabízí se i možnost sázení na koníčky pro všechny přihlášené jezdce, možnost zavést vstupné, aby se dostihu účastnili i nejezdci, ale mohli třeba sázet
po drobných úpravách je možno pořád rodeo v kategoriích
- krocení koní - každý hráč musí kromě peněz přivézt mustanga
- jízda na býku - zde by to mohl být bizon
použité schopnosti
jízda na koni, zacházení se zvířaty, reflex, síla, houževnatost
Třeba mě ještě další zajímavosti napadnou. Podobná úprava totiž přímo volá po zásahu do hry, kdy můžeme vyrábět vozy pro přepravu koní na dostihy
Klady
Dá se předpokládat, že uvedená nová možnost hraní zvedne poptávku po výrobcích v řemeslech. Do oběhu se dá více peněz, hráči začnou více utrácet. Hra se stane zajímavější. Nebudeme jenom bojovat, ale bavit se i jinak. Hráči se budou muset ještě více zamýšlet nad tím, jestli jít bojovat o pevnosti nebo se pobavit i jinde. Dostih je založen pouze na produktech a věcech, které máme všichni k dispozici. Do hry jsou zapojeni k diváci v podobě čekajících jezdců. Dostihu se mohou zapojit i řemeslníci, kteří na místní trh umístní zboží, které bude rychleji prodejné.
Vždyť ani na divokém zábavě taky pořád jen nestříleli a nechodili po salónech nepopíjeli špatnou whisky :beer:
Zápory
Dostihu se musí účastnit i náhradníci, nutnost být on-line