• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Dostihy

Líbí se Vám projekt?

  • Ano

    Hlasy: 42 75,0%
  • Ne

    Hlasy: 14 25,0%

  • Celkový počet hlasujících
    56
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Dostihy:kobylka:

Základní popis, předpoklady
- každé město bude moci pořádat dostihy
- 48h (24h) předem město vyhlásí dostihy v kategoriích mustang a ostatní koně pro mužské pohlaví :radní:a stejné kategorie pro ženské pohlaví :hoj:a pak ještě hlavní dostih společný pro obě pohlaví
- město může pořádat dostihy pouze 1x týdně
- za pořádání zaplatí 5000$
- každý dostih bude mít 10 překážek
- hráče se přihlásí podle pohlaví max. do 1 kategorie a pak se mohou přihlásit do společné. Podmínkou účasti v každém z dostihů je úhrada 500$, hráč dostane informaci kolikátý se přihlásil do dostihu
- hráč musí být v době dostihu on-line v pořadajícím městě
- zařazení do soutěže probíhá podle stavu on-line, pokud hráč není on-line je z dostihu vyřazen, je mu vrácena polovina poplatku za účast a na jeho místo je zařazen jiný hráč podle pořadí přihlášení
- hráči na které nepřišla v dostihu řada je vrácen poplatek
- maximální počet účastníků každé kategorie je 30
- před každým dostihem si hráč vybere koně, dá do inventáře sedlo a obleče si oblečení s nejvyšším bodů v těchto schopnostech:
jízda na koni, vytrvalost, houževnatost, zacházení se zvířaty, taktika
- je možno používat produkty pro zkrácení cestování, bonusy zdraví a energie
- před započetím dostihu se objeví tabulka s účastníky
v tabulce je uvedeno kolik schopnostních bodů je použito u jezdce a kolik rychlosti má jezdecké zvíře
výpočet bodů jezdec
součet všech schopností jezdce použitých v oblečení
součet energie = ta se rovná vždycky 100 plus bonusy na energii
součet zdraví = ta se rovná vždycky 100 a bonusy na zdraví
celkem vyjde např. 300
výpočet bodů jezdecké zvíře
procentní vyjádření překlopit na číselné, tj. mustang bude mít 75, pinto 125
stejně tak se procenta u bonusů překlopí na body
celkem vyjde např. 90 (lépe je sto a více)

Dostihy:kobylka:
- po startu se objeví tabulka nebo jiná animace kolik vteřin zbývá do první překážky
každý přeskok překážky bere jezdeckému zvířeti 10 bodů jeho rychlosti (i do minusu), jezdci 15 bodů jeho schopností - od každého použitého bodu 3
- vyhrává kůň a jezdec jehož celková bodová hodnota bude nejvyšší - v případě rovnosti bodů vítězí ten s nejvyšší počtem v pořadí jezdecké schopnosti, zacházení se zvířaty, taktika, vytrvalost, houževnatost
z dostihu jsou diskvalifikováni hráči, kteří na konci dostihu nebudou on-line a jejiž bodový součet bude nula a méně.
- v případě, že se hráč účastnil předchozího dostihu, je mu odečteno 10% jeho schopností, kůň začíná s bodovou hodnotou s jakou skončil, ale nemůže se účastnit dostihu, pokud jsou schopnosti nula a méně - takový hráč je automaticky vyloučen a do dostihu je zařazen čekající hráč

Ocenění :10:
město dostane 10% vkladů po odečtení vrácených poplatků
zbytek se rozdělí následovně
na malé dostihy je vyčleněno 16,67%
1. 41,67% (při plné účasti 10000$)
2. 25% (6000)
3. 14,58% (3500)
4. 6,25% (1500)
5.až 10. 2,08 (500)

hlavní dostih má 23,33%:10:
1. 42,86% (15000)
2. 22,86% (8000)
3. 14,29% (5000)
4. 8,57% (3000)
5. 4,29% (1500)
6. až 10. 1,43% (500)
Číselné vyjádření v závorce vyjadřuje předpokládanou výplatu při zaplnění všech místa na dostizích)

pro zvýšení atraktivnosti je možné rozšíření
- hráči si zvolí, v kterém kole použije produkt pro zkrácení cestování a kdy bonusy pro zdraví a energie, tzn. hráči mohou ušetřit za bonusy a zároveň do konce neví, jestli jsou první nebo poslední - mělo by však platit čím později bonus použiju, tím méně z něj budu mít, takže např. oves mi nedodá 25 bodů v posledním kole ale třeba jen 5 atd.
- nabízí se i možnost sázení na koníčky pro všechny přihlášené jezdce, možnost zavést vstupné, aby se dostihu účastnili i nejezdci, ale mohli třeba sázet

po drobných úpravách je možno pořád rodeo v kategoriích
- krocení koní - každý hráč musí kromě peněz přivézt mustanga
- jízda na býku - zde by to mohl být bizon
použité schopnosti
jízda na koni, zacházení se zvířaty, reflex, síla, houževnatost

Třeba mě ještě další zajímavosti napadnou. Podobná úprava totiž přímo volá po zásahu do hry, kdy můžeme vyrábět vozy pro přepravu koní na dostihy

Klady
Dá se předpokládat, že uvedená nová možnost hraní zvedne poptávku po výrobcích v řemeslech. Do oběhu se dá více peněz, hráči začnou více utrácet. Hra se stane zajímavější. Nebudeme jenom bojovat, ale bavit se i jinak. Hráči se budou muset ještě více zamýšlet nad tím, jestli jít bojovat o pevnosti nebo se pobavit i jinde. Dostih je založen pouze na produktech a věcech, které máme všichni k dispozici. Do hry jsou zapojeni k diváci v podobě čekajících jezdců. Dostihu se mohou zapojit i řemeslníci, kteří na místní trh umístní zboží, které bude rychleji prodejné.
Vždyť ani na divokém zábavě taky pořád jen nestříleli a nechodili po salónech nepopíjeli špatnou whisky :beer:
Zápory
Dostihu se musí účastnit i náhradníci, nutnost být on-line
 

DeletedUser

Guest
Nesplňuje požadavky na projekt - vyžaduje zásah programátora pro přidání tabulek apod., dělat to jinak by bylo velmi těžkopádné.
 

DeletedUser

Guest
Nesplňuje požadavky na projekt - vyžaduje zásah programátora pro přidání tabulek apod., dělat to jinak by bylo velmi těžkopádné.
Není třeba tabulky přidávat, je to jen o nastavení co je a co není vidět.
Nikde jsem neviděl co přesně je zásah programátora.
Ten přece bude muset být vždycky, ať už je to nějaký sběr či cokoli jiného.
 

Deleted User - 31870

Guest
Vypiš veškeré zásahy do hry, které by bylo potřeba - něco určitě půjde obejít a zbytek se dá vynechat (nebo vyřešit jinak).
 

DeletedUser

Guest
Jedním slovem: perfektní. :-)
Nadchlo mě to, dotáhni to a mé ANO máš už teď. :-)
 

DeletedUser

Guest
Protože se mi líbí originalita tohoto nápadu, dávám ANO :)
 

DeletedUser

Guest
Vypiš veškeré zásahy do hry, které by bylo potřeba - něco určitě půjde obejít a zbytek se dá vynechat (nebo vyřešit jinak).
Zkusím rozezpsat zásahy do hry. Co je tím myšleno? Předpokládám např. tady toto
- ve městě udělat ikonku pořádání dostihů
- nabídka na liště - tam jak jsou pevnosti - dodělat dostihy
- převod poplatků za pořádání dostihu
- startovní listiny jednotlivých dostihů
atd.
Je to tak? Pokud ano a opravdu se vám to líbí, tak prosím po mém doplnění o nějaké revize, ať je tam vše
 

DeletedUser

Guest
Jedním slovem: perfektní. :-)
Nadchlo mě to, dotáhni to a mé ANO máš už teď. :-)

A můžu se zeptat, co tě nadchlo? Možná jsem to jen nepochopil, je to psané dost zmateně, ale odnesl jsem si z toho toto:
Na začátku každý dostane tolik bodů, kolik má schopností v jízda na koni + vytrvalost + ...
Vždy se objeví překážka a některé z těchto bodů se odečtou, každému stejně, nedá se to moc nijak ovlivnit. Kdo má na konci nejvíc bodů, vyhrává.

Jenže vzhledem k tomu, že se všem odečítá stejně, nemusí se odečítat vůbec a tedy jde o to, kdo má na začátku nejvíc, ne? Takže vlastně místo zmateného sáhodlouhého textu stačilo napsat:

1) Hráči se přihlásí do soutěže.
2) Na začátku se sečtou body za jízdu na koni, vytrvalost, ..., taktiku, rychlost jízdního zvířete.
3) Hráči mohou sníst produkty, a tím si přidat další body.
4) Kdo má víc bodů, vyhrál.
5) Hráči si mohou vsadit, kdo ze zúčastněných má nejvíc bodů.

Atraktivitu, zajímavost a nápaditost v tom při nejlepší vůli nevidím. Prostě jen odměna hráčů, kteří mají hodně bodů v určitých schopnostech.
 

DeletedUser

Guest
A můžu se zeptat, co tě nadchlo? Možná jsem to jen nepochopil, je to psané dost zmateně, ale odnesl jsem si z toho toto:
Na začátku každý dostane tolik bodů, kolik má schopností v jízda na koni + vytrvalost + ...
Vždy se objeví překážka a některé z těchto bodů se odečtou, každému stejně, nedá se to moc nijak ovlivnit. Kdo má na konci nejvíc bodů, vyhrává.

Jenže vzhledem k tomu, že se všem odečítá stejně, nemusí se odečítat vůbec a tedy jde o to, kdo má na začátku nejvíc, ne? Takže vlastně místo zmateného sáhodlouhého textu stačilo napsat:

1) Hráči se přihlásí do soutěže.
2) Na začátku se sečtou body za jízdu na koni, vytrvalost, ..., taktiku, rychlost jízdního zvířete.
3) Hráči mohou sníst produkty, a tím si přidat další body.
4) Kdo má víc bodů, vyhrál.
5) Hráči si mohou vsadit, kdo ze zúčastněných má nejvíc bodů.

Atraktivitu, zajímavost a nápaditost v tom při nejlepší vůli nevidím. Prostě jen odměna hráčů, kteří mají hodně bodů v určitých schopnostech.
1. Projekt je založen na tom, co máme k dispozici.
2. O co jde při duelech? Taky jenom o nastavení schopností a navíc jen kam hráče trefit a jak se bránit. Výsledek je předem dán, jen to neví duelanti.
3. O co jde při bitvách o pevnosti? Taky jenom o nastavení schopnosti ....
4. Při duelech jde přece o peníze, ne? V dostihu taky. Spousta hráčů má nastaveny body na duelování, tímto se hráč musí rozhodnout, jestli být lepší duelant nebo jezdec dostihů.
5. Diskutujme o tom, co tam ještě přidat, ubrat nebo nastavit jinak.
 

DeletedUser

Guest
1. Projekt je založen na tom, co máme k dispozici.
2. O co jde při duelech? Taky jenom o nastavení schopností a navíc jen kam hráče trefit a jak se bránit. Výsledek je předem dán, jen to neví duelanti.
3. O co jde při bitvách o pevnosti? Taky jenom o nastavení schopnosti ....
4. Při duelech jde přece o peníze, ne? V dostihu taky. Spousta hráčů má nastaveny body na duelování, tímto se hráč musí rozhodnout, jestli být lepší duelant nebo jezdec dostihů.
5. Diskutujme o tom, co tam ještě přidat, ubrat nebo nastavit jinak.

Ad 2. Při duelu si vybírám protivníka, snažím se zastihnout ho nepřipraveného, případně se snažím najít takového, který mám "špatné vlastnosti". Nevím jak teď, ale v době, kdy odpor měl ještě svoji váhu, jsem mohl mít všechno v reflexech a vybírat si protivníky se střelnou zbraní, kteří pak proti mě neměli šanci. A riskoval jsem, že mě sejme nějaký chlaďák. Vlastně takové složitější kámen-nůžky-papír. Tady o nic takového nejde. Prostý součet, být online a je to. Neexistuje nic jako strategie...
Ad 3. Jestli ses někdy účastnil bitvy o pevnost, tak sis MUSEL všimnout, že jde také o víc. Dávat správné rozkazy, vynutit si poslušnost...
Ad 5. Nevěřím, že se z tohohle nějak rozumně dá udělat něco, co by byl "projekt".
 

DeletedUser

Guest
Old Cadger: Přidá se faktor náhody, náhodného rozsahu atd. a Tvůj sáhodlouhý příspěvek je vyřešen jednou větou. :-) -; Tak, jako v duelech.
Rozhodně je to lepší, než většina ostatních "projektů".
 

Deleted User - 31870

Guest
Zkusím rozezpsat zásahy do hry. Co je tím myšleno? Předpokládám např. tady toto
- ve městě udělat ikonku pořádání dostihů -> není možné
- nabídka na liště - tam jak jsou pevnosti - dodělat dostihy -> není možné
- převod poplatků za pořádání dostihu -> lze vyřešit
- startovní listiny jednotlivých dostihů -> lze vyřešit
atd.
Je to tak? Pokud ano a opravdu se vám to líbí, tak prosím po mém doplnění o nějaké revize, ať je tam vše

Ikony ani nabídku na liště nelze přidat, jednalo by se o nutný zásah do hry - tj. návrh na změnu hry (ne projekt). Doporučuji odstranit.

Převod poplatků je možné vyřešit posíláním na fiktivní účet, který by nikdo neovládal, nebo stržením částek supportem.
Startovací listiny je možné sepsat na fóru.
 

DeletedUser

Guest
Celkem dost tápu, co je zásah a co ne. Vůbec nevím, co kdo vlastně může dělat. U tohoto projektu vlastně ani nevím, kdo vlastně bude podobný projekt vyhodnocovat, kdo bude sledovat zasílání peněz a jejich vracení zpět. Měl jsem představu, že to vše půjde nějak zautomatizovat.
 

DeletedUser

Guest
Darling: Ale pokud by se to chytlo jako poker a stalo se to normální součástí hry, tak v pravé liště je pořád místa dost. Teď ještě trošku od tématu.. prosím Tě, kdy se zprovozní poker o dolary? :-) Když už se můžou peníze převádět, tak strach o podvody - převody dolarů z účtu na účet - odpadl. :-)
 

DeletedUser9371

Guest
.. prosím Tě, kdy se zprovozní poker o dolary? :-) Když už se můžou peníze převádět, tak strach o podvody - převody dolarů z účtu na účet - odpadl. :-)

Pokr na 100 % ještě nešlape, stejně ho neumím. Umím zdatně Mariáš ( volený, čtyřku, liciťák ) a ten tady není. Tak na něj pře 30 let chodím do hospody. Tam je výhoda, že švindlovat nemůžeš, dostal by si duel půllitrem :):)
 

DeletedUser

Guest
Počkej, v čem poker na stránkách nefunguje?
Jinak já v hospodě hraju šipky/fotbálek/kostky... na karetní hry (poker) chodím do herny, ke stolům.. vždycky na nějakej malej finančně nenáročnej turnájek. :-)
 

DeletedUser9371

Guest
Wyrdasi, nejde stále hrát za herní peníze, ne ? Aspoň na sedmičce. Na jiné světy nevidím.

Jak jsem psal, držím se korunového mariáše, bez re se nehraje. Pivko a když je renonc tak kafe s malým. Někdy ty "turecké kafata" jsou na "kardiaka" když chytneš borce ke stolu :)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru