DeletedUser
Guest
Ahoj,
napadlo mě, jak by bylo možné trochu oživit řemeslo pro ty, co již ve svém řemesle mohou vyrábět vše. Předem se omlouvám, pokud už tu takový návrh padl.
Návrh je poměrně jednoduchý a spočívá v tom, že by se po dosažení určité hranice řemeslnických bodů (např. 625 nebo 630) v primárním řemesle objevila možnost volby sekundárního řemesla. Jednalo by se o jedno ze tří zbývajících řemesel a hráč/ka by u tohoto řemesla začínal/a s 0 ŘB. Primární řemeslo by bylo přístupné i nadále, ale existovala by možnost se zdokonalovat v řemesle dalším. Přijde mi, že z technologického hlediska by zapracování tohoto návrhu do hry bylo poměrně jednoduché, protože všechny produkty a recepty již ve hře dostupné jsou.
A teď k změnám, které by souvisely, se zavedením sekundárního řemesla:
1. V Informacích o charakteru by záložku s názvem řemesla (Sedlářský mistr,...) nahradila záložka se slovem: Řemeslo. Po kliknutí na tuto záložku by se klasicky objevilo okno se Řemeslem, které se objeví i po kliknutí na ikonu na liště umístěné v dolní části hlavního herního okna.
2. V okně řemesla by se v horní části uvolnil prostor potřebný pro záložky odkazující na název řemesle. Po kliknutí na tyto záložky by bylo možné přepínat mezi řemesly.
3. Série úkolů, ve kterých se vyskytuje souvislost s řemeslem, by se zajímaly pouze o primární řemeslo. Jinak řečeno, produkty potřebné k plnění těchto úkolů by souvisely pouze s primárním řemeslem.
4. V Úspěších by mohla vzniknout nová kolonka týkající se sekundárního řemesla, přičemž jednotlivé úspěchy by byly stejné jako v primárním řemesle.
PRO: nový impulz pro ty, co již v řemesle nemají kam pokračovat + zvýšení nezávislosti na jiných hráčích + po dosažení určité hranice v sekundárím řemesle, existuje možnost volby dalšího (terciárního) řemesla
Pozn. není nutné tomu řikat primární, sekundární ...,lze třeba použít Hlavní a Vedlejší, ...
PROTI: mohlo by to zvýšit počet samotářů, nicméně nemyslím si, že by řemeslo mělo na tento jev velký vliv
Ex :klubun:
napadlo mě, jak by bylo možné trochu oživit řemeslo pro ty, co již ve svém řemesle mohou vyrábět vše. Předem se omlouvám, pokud už tu takový návrh padl.
Návrh je poměrně jednoduchý a spočívá v tom, že by se po dosažení určité hranice řemeslnických bodů (např. 625 nebo 630) v primárním řemesle objevila možnost volby sekundárního řemesla. Jednalo by se o jedno ze tří zbývajících řemesel a hráč/ka by u tohoto řemesla začínal/a s 0 ŘB. Primární řemeslo by bylo přístupné i nadále, ale existovala by možnost se zdokonalovat v řemesle dalším. Přijde mi, že z technologického hlediska by zapracování tohoto návrhu do hry bylo poměrně jednoduché, protože všechny produkty a recepty již ve hře dostupné jsou.
A teď k změnám, které by souvisely, se zavedením sekundárního řemesla:
1. V Informacích o charakteru by záložku s názvem řemesla (Sedlářský mistr,...) nahradila záložka se slovem: Řemeslo. Po kliknutí na tuto záložku by se klasicky objevilo okno se Řemeslem, které se objeví i po kliknutí na ikonu na liště umístěné v dolní části hlavního herního okna.
2. V okně řemesla by se v horní části uvolnil prostor potřebný pro záložky odkazující na název řemesle. Po kliknutí na tyto záložky by bylo možné přepínat mezi řemesly.
3. Série úkolů, ve kterých se vyskytuje souvislost s řemeslem, by se zajímaly pouze o primární řemeslo. Jinak řečeno, produkty potřebné k plnění těchto úkolů by souvisely pouze s primárním řemeslem.
4. V Úspěších by mohla vzniknout nová kolonka týkající se sekundárního řemesla, přičemž jednotlivé úspěchy by byly stejné jako v primárním řemesle.
PRO: nový impulz pro ty, co již v řemesle nemají kam pokračovat + zvýšení nezávislosti na jiných hráčích + po dosažení určité hranice v sekundárím řemesle, existuje možnost volby dalšího (terciárního) řemesla
Pozn. není nutné tomu řikat primární, sekundární ...,lze třeba použít Hlavní a Vedlejší, ...
PROTI: mohlo by to zvýšit počet samotářů, nicméně nemyslím si, že by řemeslo mělo na tento jev velký vliv
Ex :klubun: