• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Sekundární řemeslo

Sekundární řemeslo


  • Celkový počet hlasujících
    13
  • Anketa uzavřena .

DeletedUser

Guest
Ahoj,

napadlo mě, jak by bylo možné trochu oživit řemeslo pro ty, co již ve svém řemesle mohou vyrábět vše. Předem se omlouvám, pokud už tu takový návrh padl.

Návrh je poměrně jednoduchý a spočívá v tom, že by se po dosažení určité hranice řemeslnických bodů (např. 625 nebo 630) v primárním řemesle objevila možnost volby sekundárního řemesla. Jednalo by se o jedno ze tří zbývajících řemesel a hráč/ka by u tohoto řemesla začínal/a s 0 ŘB. Primární řemeslo by bylo přístupné i nadále, ale existovala by možnost se zdokonalovat v řemesle dalším. Přijde mi, že z technologického hlediska by zapracování tohoto návrhu do hry bylo poměrně jednoduché, protože všechny produkty a recepty již ve hře dostupné jsou.

A teď k změnám, které by souvisely, se zavedením sekundárního řemesla:

1. V Informacích o charakteru by záložku s názvem řemesla (Sedlářský mistr,...) nahradila záložka se slovem: Řemeslo. Po kliknutí na tuto záložku by se klasicky objevilo okno se Řemeslem, které se objeví i po kliknutí na ikonu na liště umístěné v dolní části hlavního herního okna.

2. V okně řemesla by se v horní části uvolnil prostor potřebný pro záložky odkazující na název řemesle. Po kliknutí na tyto záložky by bylo možné přepínat mezi řemesly.

3. Série úkolů, ve kterých se vyskytuje souvislost s řemeslem, by se zajímaly pouze o primární řemeslo. Jinak řečeno, produkty potřebné k plnění těchto úkolů by souvisely pouze s primárním řemeslem.

4. V Úspěších by mohla vzniknout nová kolonka týkající se sekundárního řemesla, přičemž jednotlivé úspěchy by byly stejné jako v primárním řemesle.

PRO: nový impulz pro ty, co již v řemesle nemají kam pokračovat + zvýšení nezávislosti na jiných hráčích + po dosažení určité hranice v sekundárím řemesle, existuje možnost volby dalšího (terciárního) řemesla

Pozn. není nutné tomu řikat primární, sekundární ...,lze třeba použít Hlavní a Vedlejší, ...

PROTI: mohlo by to zvýšit počet samotářů, nicméně nemyslím si, že by řemeslo mělo na tento jev velký vliv

Ex :klubun:
 

DeletedUser

Guest
Já jsem proti. Předně řemesla jsou zde na vyšších levlech proto, aby došlo ke spolupráci s ostatními řemesly, jejichž produkty jsou často nutné k vyrobení mých vlastních produktů. Tímto by tenhle problém odpadl a jak píšeš, došlo by k nárůstu samotářů alias sólistů.

Mimo jiné mi to přijde zbytečně. Pokud něco chci, seženu si hráče, se kterým se domluvím. Popřípadě si věc najdu na trhu. Tudíž to vidím jako zbytečné programování navíc.

Takhle by výhodu, tedy +, měli pouze ti, co mají řemeslo na maximální úrovni. Ostatní, třeba nováčci, by v tomto ohledu byli ošizeni.
 

DeletedUser7239

Guest
Já jsem na druhou stranu PRO. Hráči, kteří dosáhli nejvyšších počtu bodů v řemesle si stejně stěžuji, že nemají co dělat. Navíc hráč, který by dosáhl nejvyššího počtu bodů u všech řemesel by mohl získat titul VŠEUMĚL, jak už jsem to tu někde psal. :) Každopádně teď mají spoustu práce s medvědem. Potom budou možná pracovat na obchodování mezi hráči a pak ještě slibovali železnici. Takže jestli do té doby nepřijdou s naháněním stáda bizonů možná se podívají i na návrhy hráčů. lol
 

DeletedUser9371

Guest
Jsem taky proti. To by ztratilo celý smysl řemeslníků. Prostě to, co Tobě chybí jde koupit na trhu, nebo přes hráče ve městech a aliancích. Jedou jsem zvolil řemeslo a to prostě jedu.
Ale v každém případě to změnu nějakou chce. Spíš bych viděl změnu - rozšíření možných výrobků.
Na tohle téma už tady byl někde pokec. Mám pocit že od McBraceye.
:)
 

DeletedUser1318

Guest
...došlo by k nárůstu samotářů alias sólistů...
Což by bylo do důsledku lepší, než nárůst odpadlíků z důvodu nudy.


...Ostatní, třeba nováčci, by v tomto ohledu byli ošizeni...
Ovšem pouze do doby, než by se z nich stali staroušci pak by z toho mohli jenom těžit.

To by ztratilo celý smysl řemeslníků. Jednou jsem zvolil řemeslo a to prostě jedu.

Proč by to ztratilo smysl? Jestli už je někdo v řemesle na vrcholu a nebaví ho vyrábět "na sklad", ať si udělá rekvalifikaci a vyrábí něco jiného. To, co pro "svou" původní výrobu potřebuje prostě umět nebude a tím zůstane potřebný obchod s výrobky.

Já si myslím, že není možné přehlédnout fakt, že MPI, není v principu nic jiného, než o něco menší bitva o pevnost s trošku jinými pravidly.
Pokud nedostanou podobnou "zábavu" třeba i řemeslnící a stavbaři, nastane zase migrace a zavírání.
Jasně se mohou taky zúčastnit, otázka je, na jak dlouho je to zabaví. Opačně by asi třeba "bitevníky" nebavilo třeba sbírat hrášek a vařit polívku.
 
Jsem proti tomuhle...lepsi by bylo vymyslet dvojí pokracování remesel....treba kuchar by se potom delil na gurmanskeho kuchare a polního/vojenskeho kuchare...jenze kdo si pro tohle najde cas :unknow: :unknow:
 
Nahoru