• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Zranění při práci

  • Zakladatel vlákna DeletedUser3338
  • Vytvořeno

DeletedUser3338

Guest
Zdravím všechny obyvatele fóra,
Nevím, jestli bežní hráči ještě mohou navrhovat nějaké změny hry, ani si nejsem jist, jestli jsem se úplně trefil do místnosti (Sekci "Návrhy a nápady", která tu kdysi bývala, jsem nenašel :angel:). Nicméně napadl mě jeden takový malý zlepšovák hry.

A nyní už k samotnému návrhu.
Myslím si, že by bylo dobré zvýšit zranění, které může hráč utrpět při práci. V současnosti si stačí k práci přidat 10, 20 pracovních bodů a nemusíte se obávat, že vás pracovní úraz pošle na pár hodin do hotelu. Nechci, aby se zvýšila hranice rozsahu zranění při 0 PB, jen bych navrhoval, aby se velikost zranění tak rapidně nesnižovala s nepatrným přidáváním pracovních bodů.
Například: Při práci "přeprava munice" je riziko zranění při <0 PB 909 bodů. Při 6 PB je už riziko zranění pouze 364 bodů. A při 18 PB se hráč může zranit maximálně za 165 bodů zdraví.

Jedno z možných řešení by bylo, aby se riziko zranění s rostoucími pracovními body snižovalo procentuálně - při přidání 5 PB by se maximální hranice zranění snížila o 5%, při přidání 48 PB by se maximální hranice zranění snížila o 48%, atd. Podle tohoto návrhu pokud by hráč do práce vložil více než 100 PB, tak by se zranit nemohl. To by se mohlo zaopatřit tak, že při jakémkoli počtu pracovních bodů větším než 75 by se procentuální hranice snížení zranění nezvyšovala. Takže pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75%.
Ještě uvedu příklad, ke kterému opět použiju práci přeprava munice (maximální hranice zranění při 0 PB je rovna 909 ZB) :pianista:

Pokud by hráč do práce vložil 6 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 6% (909 - 0.06 x 909 = 854 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 18 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 18% (909 - 0.18 x 909 = 745 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 48 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 48% (909 - 0.48 x 909 = 473 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75% (909 - 0.75 x 909 = 227 ZB)
Obecný vzorec pro výpočet maximální hranice velikosti zranění pro danou práci by tedy byl: M - P x M
M: maximální hranice zranění při 0 PB
P: počet pracovních bodů vydělených 100 (max 0.75)


Nakonec, pokud by došlo během práce ke zranění, by se náhodně vybrala hodnota mezi jedním bodem zranění a maximálním bodem zranění, které by hráč utrpěl. (při 48 pracovních bodech u práce přeprava munice by hráč utrpěl zranění o velikosti v rozmezí od 1 ZB do 473 ZB).

Hlavní změna: Hráč by se už při vložení velkého počtu pracovních nezraňoval pouze za 1 ZB, ale mohl by se zranit třeba za 80 ZB. Myslím, že by nápad přinesl větší napětí a dynamičnost do hry :-).

Snad už jsem napsal vše důležité.
Popřípadě pište případné nápady k nápadu, nebo se ptejte, pokud byste něčemu nerozuměli. :angel:
 

DeletedUser12110

Guest
Navrhy uz je mozno podavat jen na DE, NET a BETA forum, z CZ fora se jiz neposilaji. Je tu ale samozrejme moznost o nich diskutovat a pomahat s jejich ladenim a preklady, to samozrejme ano ;)

Nejake zmeny v tomto systemu zranovani se pri praci ale Inno v planu melo - Jake konkretne nevime.
 

DeletedUser

Guest
Mě se ten nápad líbí! Nemám proti němu výhrady, ale myslím že TW - verse 2.0 bude natolik jiná, že tento návrh bude nemožné uskutečnit
 
Mě se ten nápad líbí! Nemám proti němu výhrady, ale myslím že TW - verse 2.0 bude natolik jiná, že tento návrh bude nemožné uskutečnit

V tom není žádné kolize, zranění při práci můžou být větší a updaty anebo jiná verze na to nemá vliv.

Taky jsem pro větší zranění...
 

DeletedUser3338

Guest
V tom není žádné kolize, zranění při práci můžou být větší a updaty anebo jiná verze na to nemá vliv.

Taky jsem pro větší zranění...

Někde tady na fóru, myslím, že v diskuzi "The west 2.0", jsem četl, že by měly být práce kompletně předělány, současně s nimy i systém zraňování.
Necháme se překvapit, co si na nás přichystají. Pokud by to opět nebylo ono, pak by se něco mohlo řešit tímto, či jakýmkoli jiným nápadem o zranění :)
 

DeletedUser

Guest
Přesně tak, dle mého názoru se vše kompletně přepracuje - i zranění
 
Naopak všechno zůstane stejné, jediná zmněna bude že práce se budou přijímat z jiných míst. Podstatu měnit nebudou, všechno zůstane při starém.
 

DeletedUser

Guest
no podle všeho chtěli změnit čas prací a de faktoi šance na produkty.
 
Šance na produkty chtějí zvýšit pro kratší časoé úseky prací, možná taky při jejich větší intenzitě. Nepamatuju se přesně jak a co bylo kde napsané, ale čul jse tam i cosi o zranění při kratších dobách. Jenže když se bude zranění snižovat s PB tak je to pořád na tom samém. Obvzláště když pravděpodonost zranění, je nespíš usměrněna dalším faktorem "možnosti" se zranit.

Maximálně že by všechno přispůsobili jinak. Ale to se nestane, změna bude v grafice a místech zadavání práce.
 
stavajici zraneni jsou spise symbolicka skrabnuti - tj. jakakoliv uprava smerem nahoru je dle me spravna, klidne i tvrdeji nez je tu nadneseno ( napr na redukci zraneni o pet procet, mit o pet procet vice PB nez je pozadavek na praci)
 

DeletedUser3338

Guest
Jak tak na to koukám, sytém zranění už je téměř přesně takový, jak jsem kdysi psal. Jen místo 75% hranice je ta hranice 90% :)
 
Nahoru