DeletedUser3338
Guest
Zdravím všechny obyvatele fóra,
Nevím, jestli bežní hráči ještě mohou navrhovat nějaké změny hry, ani si nejsem jist, jestli jsem se úplně trefil do místnosti (Sekci "Návrhy a nápady", která tu kdysi bývala, jsem nenašel :angel. Nicméně napadl mě jeden takový malý zlepšovák hry.
A nyní už k samotnému návrhu.
Myslím si, že by bylo dobré zvýšit zranění, které může hráč utrpět při práci. V současnosti si stačí k práci přidat 10, 20 pracovních bodů a nemusíte se obávat, že vás pracovní úraz pošle na pár hodin do hotelu. Nechci, aby se zvýšila hranice rozsahu zranění při 0 PB, jen bych navrhoval, aby se velikost zranění tak rapidně nesnižovala s nepatrným přidáváním pracovních bodů.
Například: Při práci "přeprava munice" je riziko zranění při <0 PB 909 bodů. Při 6 PB je už riziko zranění pouze 364 bodů. A při 18 PB se hráč může zranit maximálně za 165 bodů zdraví.
Jedno z možných řešení by bylo, aby se riziko zranění s rostoucími pracovními body snižovalo procentuálně - při přidání 5 PB by se maximální hranice zranění snížila o 5%, při přidání 48 PB by se maximální hranice zranění snížila o 48%, atd. Podle tohoto návrhu pokud by hráč do práce vložil více než 100 PB, tak by se zranit nemohl. To by se mohlo zaopatřit tak, že při jakémkoli počtu pracovních bodů větším než 75 by se procentuální hranice snížení zranění nezvyšovala. Takže pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75%.
Ještě uvedu příklad, ke kterému opět použiju práci přeprava munice (maximální hranice zranění při 0 PB je rovna 909 ZB) :pianista:
Pokud by hráč do práce vložil 6 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 6% (909 - 0.06 x 909 = 854 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 18 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 18% (909 - 0.18 x 909 = 745 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 48 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 48% (909 - 0.48 x 909 = 473 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75% (909 - 0.75 x 909 = 227 ZB)
Obecný vzorec pro výpočet maximální hranice velikosti zranění pro danou práci by tedy byl: M - P x M
M: maximální hranice zranění při 0 PB
P: počet pracovních bodů vydělených 100 (max 0.75)
Nakonec, pokud by došlo během práce ke zranění, by se náhodně vybrala hodnota mezi jedním bodem zranění a maximálním bodem zranění, které by hráč utrpěl. (při 48 pracovních bodech u práce přeprava munice by hráč utrpěl zranění o velikosti v rozmezí od 1 ZB do 473 ZB).
Hlavní změna: Hráč by se už při vložení velkého počtu pracovních nezraňoval pouze za 1 ZB, ale mohl by se zranit třeba za 80 ZB. Myslím, že by nápad přinesl větší napětí a dynamičnost do hry :-).
Snad už jsem napsal vše důležité.
Popřípadě pište případné nápady k nápadu, nebo se ptejte, pokud byste něčemu nerozuměli. :angel:
Nevím, jestli bežní hráči ještě mohou navrhovat nějaké změny hry, ani si nejsem jist, jestli jsem se úplně trefil do místnosti (Sekci "Návrhy a nápady", která tu kdysi bývala, jsem nenašel :angel. Nicméně napadl mě jeden takový malý zlepšovák hry.
A nyní už k samotnému návrhu.
Myslím si, že by bylo dobré zvýšit zranění, které může hráč utrpět při práci. V současnosti si stačí k práci přidat 10, 20 pracovních bodů a nemusíte se obávat, že vás pracovní úraz pošle na pár hodin do hotelu. Nechci, aby se zvýšila hranice rozsahu zranění při 0 PB, jen bych navrhoval, aby se velikost zranění tak rapidně nesnižovala s nepatrným přidáváním pracovních bodů.
Například: Při práci "přeprava munice" je riziko zranění při <0 PB 909 bodů. Při 6 PB je už riziko zranění pouze 364 bodů. A při 18 PB se hráč může zranit maximálně za 165 bodů zdraví.
Jedno z možných řešení by bylo, aby se riziko zranění s rostoucími pracovními body snižovalo procentuálně - při přidání 5 PB by se maximální hranice zranění snížila o 5%, při přidání 48 PB by se maximální hranice zranění snížila o 48%, atd. Podle tohoto návrhu pokud by hráč do práce vložil více než 100 PB, tak by se zranit nemohl. To by se mohlo zaopatřit tak, že při jakémkoli počtu pracovních bodů větším než 75 by se procentuální hranice snížení zranění nezvyšovala. Takže pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75%.
Ještě uvedu příklad, ke kterému opět použiju práci přeprava munice (maximální hranice zranění při 0 PB je rovna 909 ZB) :pianista:
Pokud by hráč do práce vložil 6 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 6% (909 - 0.06 x 909 = 854 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 18 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 18% (909 - 0.18 x 909 = 745 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 48 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 48% (909 - 0.48 x 909 = 473 ZB)
Pokud by hráč do práce vložil 167 PB, tak by se maximální hranice zranění snížila o 75% (909 - 0.75 x 909 = 227 ZB)
Obecný vzorec pro výpočet maximální hranice velikosti zranění pro danou práci by tedy byl: M - P x M
M: maximální hranice zranění při 0 PB
P: počet pracovních bodů vydělených 100 (max 0.75)
Nakonec, pokud by došlo během práce ke zranění, by se náhodně vybrala hodnota mezi jedním bodem zranění a maximálním bodem zranění, které by hráč utrpěl. (při 48 pracovních bodech u práce přeprava munice by hráč utrpěl zranění o velikosti v rozmezí od 1 ZB do 473 ZB).
Hlavní změna: Hráč by se už při vložení velkého počtu pracovních nezraňoval pouze za 1 ZB, ale mohl by se zranit třeba za 80 ZB. Myslím, že by nápad přinesl větší napětí a dynamičnost do hry :-).
Snad už jsem napsal vše důležité.
Popřípadě pište případné nápady k nápadu, nebo se ptejte, pokud byste něčemu nerozuměli. :angel: