DeletedUser15358
Guest
Allan Pinkerton, zakladatel nejproslulejší detektivní agentury v USA, se narodil 25. srpna 1819 v Glasgow, ve Skotsku, jako syn irského policisty. V r. 1850 založil v Chicagu první soukromou detektivní agenturu, nesoucí jeho jméno.
Tolik historie, ale myslím, že tohoto člověka zná každý z nás. Pojďme si tedy trochu zahrát na jeho práci, kterou se proslavil.
Hra na Pinkertony může být spouštěna během celého roku, vždy v určený a předem oznámený den. V tento den začne honba na vlakové lupiče, dále označované jako desperáty. Hodina začátku honby bude stanovená na dobu, kdy je přihlášeno nejvíce hráčů a nejvíce hráčů se může připojit. V tuto dobu bude možné najít desperáty a získat odměnu. Každý z hráčů se tedy stává Pinkertonovým detektivem a snaží se vypátrat na mapě svého světa hledané desperáty.
Pravidla hry:
1. V určený den a hodinu vypustí moderátoři do hry 10 figurek představující vlakové
lupiče. Figurky zábavně oblečou a vybaví příjemně odpudivými ksichtíky.
2. Figurky umístí různě na herní mapě vždy u nějaké práce.
3. Figurky budou stejné jako ostatní hráči, takže žádné bílé body na mapě a jejich
nalezení bude možné jen pomocí indicií, které se zveřejní v informaci den předem.
4. Indicie:
Příklad: Prvním hledaným desperátem je „Pidlovokej Bill“
1- Zdržuje se vždy ve čtverci s pevností Alamo
2- Má rád hovězí steaky
3- Netrefí z 10 metrů stodolu
Z těchto tří indicií si tedy mohu vyvodit, že hledaný desperát bude ve čtverci
mapy, kde se nachází pevnost Alamo a bude se nacházet nejspíš u práce
„Hnát krávy“.
Z další indicie zjišťuji, že není moc dobrý ve střelbě a může ho tedy dostat i hráč
s nižším lvl.
Naopak desperát s indicií „trefí mouchu mezi oči“ asi nebude vhodný cíl pro
hráče s 20 lvl.
Takto podobně bude popsáno i dalších 9 desperátů.
5. Když takto odhalím desperáta na mapě, zadám na něj duel a pokud nad ním vyhraji
jako první, získám odměnu.
6. Duelová kvalita desperátů bude slabá i silná, aby měli šanci i hráči, kteří se na duely
nespecializují. Bude tedy důležité, jakého protivníka si zvolím.
7. Hra bude probíhat namátkově v různých dnech a hodinách a figurky desperátů se
budou nalézat nahodile pokaždé v jiných částech mapy, aby měli šanci na výhru
všichni hráči. Bude totiž záležet nejen na důvtipu, ale hlavně na rychlosti. Takže
najde uplatnění indiánská či mexická sada, oves, nugety a další urychlovače
cestování.
8. Vítězem herního dne se stává 10 hráčů, kteří jako první zneškodní 10 desperátů
(vyhrají nad nimi duel).
9. Pokud se některému hráči podaří zneškodnit více desperátů, získá odměnu za
každého, ale tato skutečnost bude zřejmě málo pravděpodobná.
Kdo budou desperáti?
Desperáti budou fiktivní herní účty založené týmem moderátorů na dobu trvání hry. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby mohli na některé desperáty zaútočit i hráči, kteří jinak duely neuskutečňují a mají nízkou duelovou úroveň. Cíl této hry je zaujmout všechny hráče na herním světě. Desperáti se vždy ve stanovenou dobu (např. 18:00 - 20:00 hodin) budou nalézat na práci, kterou bude specifikovat jedna z indicií. Každý desperát bude na jiné práci a jinde na mapě, zase určené další indicií. Po stanovenou dobu bude možné desperáta najít a získat tak odměnu.
Pozn.: Jméno účtu nebude zveřejněno, aby desperáti nešli hledat přes žebříček hráčů. Desperáti budou známi jen pod svojí přezdívkou, ta ale není jejich skutečné jméno ve hře.
Odměna:
10 úspěšných hráčů herního dne získá 1x dřevěnou skříňku a hotovost od 100 do 1000 dolarů, podle toho jak byl dotyčný desperát bohatý.
Každý hráč, který se zúčastnil honby, ale porazil desperáta jako druhý až x-tý dostává cenu útěchy a to expy za vyhraný duel s desperátem.
Pozn.: Odměny se mohou měnit podle nálady a získání dalších hráčů do projektu (jeden den skříňka jindy třeba "svítící zbraň").
Klady:
- Oživení hry o novou zábavnou akci
- Vystačí se s běžným herním vybavením hry The West
- Žádné změny herního systému nebo zásahu do programu hry nejsou potřebné
- Kdykoliv lze znovu spustit během roku, když bude o tuto akci zájem
- Lze doplňovat o další úkoly a indicie ztěžující pátrání po desperátech
Zápory:
- Záleží tu na rychlosti a štěstí, kdo bude od desperáta moc daleko, má bohužel smůlu a musí doufat, že příště to
vyjde
- Hráči bez měst mají také smůlu, ale může je to třeba motivovat k přihlášení do města
Tak to je všechno, myslím, že to není ani moc složité. Případné nejasnosti v pravidlech doplním a vysvětlím.
Děkuji za pozornost a hodně zábavy u The West
přeje Anti
Tolik historie, ale myslím, že tohoto člověka zná každý z nás. Pojďme si tedy trochu zahrát na jeho práci, kterou se proslavil.
Hra na Pinkertony může být spouštěna během celého roku, vždy v určený a předem oznámený den. V tento den začne honba na vlakové lupiče, dále označované jako desperáty. Hodina začátku honby bude stanovená na dobu, kdy je přihlášeno nejvíce hráčů a nejvíce hráčů se může připojit. V tuto dobu bude možné najít desperáty a získat odměnu. Každý z hráčů se tedy stává Pinkertonovým detektivem a snaží se vypátrat na mapě svého světa hledané desperáty.
Pravidla hry:
1. V určený den a hodinu vypustí moderátoři do hry 10 figurek představující vlakové
lupiče. Figurky zábavně oblečou a vybaví příjemně odpudivými ksichtíky.
2. Figurky umístí různě na herní mapě vždy u nějaké práce.
3. Figurky budou stejné jako ostatní hráči, takže žádné bílé body na mapě a jejich
nalezení bude možné jen pomocí indicií, které se zveřejní v informaci den předem.
4. Indicie:
Příklad: Prvním hledaným desperátem je „Pidlovokej Bill“
1- Zdržuje se vždy ve čtverci s pevností Alamo
2- Má rád hovězí steaky
3- Netrefí z 10 metrů stodolu
Z těchto tří indicií si tedy mohu vyvodit, že hledaný desperát bude ve čtverci
mapy, kde se nachází pevnost Alamo a bude se nacházet nejspíš u práce
„Hnát krávy“.
Z další indicie zjišťuji, že není moc dobrý ve střelbě a může ho tedy dostat i hráč
s nižším lvl.
Naopak desperát s indicií „trefí mouchu mezi oči“ asi nebude vhodný cíl pro
hráče s 20 lvl.
Takto podobně bude popsáno i dalších 9 desperátů.
5. Když takto odhalím desperáta na mapě, zadám na něj duel a pokud nad ním vyhraji
jako první, získám odměnu.
6. Duelová kvalita desperátů bude slabá i silná, aby měli šanci i hráči, kteří se na duely
nespecializují. Bude tedy důležité, jakého protivníka si zvolím.
7. Hra bude probíhat namátkově v různých dnech a hodinách a figurky desperátů se
budou nalézat nahodile pokaždé v jiných částech mapy, aby měli šanci na výhru
všichni hráči. Bude totiž záležet nejen na důvtipu, ale hlavně na rychlosti. Takže
najde uplatnění indiánská či mexická sada, oves, nugety a další urychlovače
cestování.
8. Vítězem herního dne se stává 10 hráčů, kteří jako první zneškodní 10 desperátů
(vyhrají nad nimi duel).
9. Pokud se některému hráči podaří zneškodnit více desperátů, získá odměnu za
každého, ale tato skutečnost bude zřejmě málo pravděpodobná.
Kdo budou desperáti?
Desperáti budou fiktivní herní účty založené týmem moderátorů na dobu trvání hry. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby mohli na některé desperáty zaútočit i hráči, kteří jinak duely neuskutečňují a mají nízkou duelovou úroveň. Cíl této hry je zaujmout všechny hráče na herním světě. Desperáti se vždy ve stanovenou dobu (např. 18:00 - 20:00 hodin) budou nalézat na práci, kterou bude specifikovat jedna z indicií. Každý desperát bude na jiné práci a jinde na mapě, zase určené další indicií. Po stanovenou dobu bude možné desperáta najít a získat tak odměnu.
Pozn.: Jméno účtu nebude zveřejněno, aby desperáti nešli hledat přes žebříček hráčů. Desperáti budou známi jen pod svojí přezdívkou, ta ale není jejich skutečné jméno ve hře.
Odměna:
10 úspěšných hráčů herního dne získá 1x dřevěnou skříňku a hotovost od 100 do 1000 dolarů, podle toho jak byl dotyčný desperát bohatý.
Každý hráč, který se zúčastnil honby, ale porazil desperáta jako druhý až x-tý dostává cenu útěchy a to expy za vyhraný duel s desperátem.
Pozn.: Odměny se mohou měnit podle nálady a získání dalších hráčů do projektu (jeden den skříňka jindy třeba "svítící zbraň").
Klady:
- Oživení hry o novou zábavnou akci
- Vystačí se s běžným herním vybavením hry The West
- Žádné změny herního systému nebo zásahu do programu hry nejsou potřebné
- Kdykoliv lze znovu spustit během roku, když bude o tuto akci zájem
- Lze doplňovat o další úkoly a indicie ztěžující pátrání po desperátech
Zápory:
- Záleží tu na rychlosti a štěstí, kdo bude od desperáta moc daleko, má bohužel smůlu a musí doufat, že příště to
vyjde
- Hráči bez měst mají také smůlu, ale může je to třeba motivovat k přihlášení do města
Tak to je všechno, myslím, že to není ani moc složité. Případné nejasnosti v pravidlech doplním a vysvětlím.
Děkuji za pozornost a hodně zábavy u The West
přeje Anti
Naposledy upraveno moderátorem: