• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Allan Pinkerton, aneb honba na desperáty

  • Zakladatel vlákna DeletedUser15358
  • Vytvořeno

Líbí - nelíbí, hlasujte prosím.


  • Celkový počet hlasujících
    64
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser15358

Guest
Allan Pinkerton, zakladatel nejproslulejší detektivní agentury v USA, se narodil 25. srpna 1819 v Glasgow, ve Skotsku, jako syn irského policisty. V r. 1850 založil v Chicagu první soukromou detektivní agenturu, nesoucí jeho jméno.
Tolik historie, ale myslím, že tohoto člověka zná každý z nás. Pojďme si tedy trochu zahrát na jeho práci, kterou se proslavil.

Hra na Pinkertony může být spouštěna během celého roku, vždy v určený a předem oznámený den. V tento den začne honba na vlakové lupiče, dále označované jako desperáty. Hodina začátku honby bude stanovená na dobu, kdy je přihlášeno nejvíce hráčů a nejvíce hráčů se může připojit. V tuto dobu bude možné najít desperáty a získat odměnu. Každý z hráčů se tedy stává Pinkertonovým detektivem a snaží se vypátrat na mapě svého světa hledané desperáty.

Pravidla hry:

1. V určený den a hodinu vypustí moderátoři do hry 10 figurek představující vlakové
lupiče. Figurky zábavně oblečou a vybaví příjemně odpudivými ksichtíky.

2. Figurky umístí různě na herní mapě vždy u nějaké práce.

3. Figurky budou stejné jako ostatní hráči, takže žádné bílé body na mapě a jejich
nalezení bude možné jen pomocí indicií, které se zveřejní v informaci den předem.

4. Indicie:
Příklad: Prvním hledaným desperátem je „Pidlovokej Bill“
1- Zdržuje se vždy ve čtverci s pevností Alamo
2- Má rád hovězí steaky
3- Netrefí z 10 metrů stodolu
Z těchto tří indicií si tedy mohu vyvodit, že hledaný desperát bude ve čtverci
mapy, kde se nachází pevnost Alamo a bude se nacházet nejspíš u práce
„Hnát krávy“.
Z další indicie zjišťuji, že není moc dobrý ve střelbě a může ho tedy dostat i hráč
s nižším lvl.
Naopak desperát s indicií „trefí mouchu mezi oči“ asi nebude vhodný cíl pro
hráče s 20 lvl.
Takto podobně bude popsáno i dalších 9 desperátů.

5. Když takto odhalím desperáta na mapě, zadám na něj duel a pokud nad ním vyhraji
jako první, získám odměnu.

6. Duelová kvalita desperátů bude slabá i silná, aby měli šanci i hráči, kteří se na duely
nespecializují. Bude tedy důležité, jakého protivníka si zvolím.

7. Hra bude probíhat namátkově v různých dnech a hodinách a figurky desperátů se
budou nalézat nahodile pokaždé v jiných částech mapy, aby měli šanci na výhru
všichni hráči. Bude totiž záležet nejen na důvtipu, ale hlavně na rychlosti. Takže
najde uplatnění indiánská či mexická sada, oves, nugety a další urychlovače
cestování.

8. Vítězem herního dne se stává 10 hráčů, kteří jako první zneškodní 10 desperátů
(vyhrají nad nimi duel).

9. Pokud se některému hráči podaří zneškodnit více desperátů, získá odměnu za
každého, ale tato skutečnost bude zřejmě málo pravděpodobná.

Kdo budou desperáti?

Desperáti budou fiktivní herní účty založené týmem moderátorů na dobu trvání hry. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby mohli na některé desperáty zaútočit i hráči, kteří jinak duely neuskutečňují a mají nízkou duelovou úroveň. Cíl této hry je zaujmout všechny hráče na herním světě. Desperáti se vždy ve stanovenou dobu (např. 18:00 - 20:00 hodin) budou nalézat na práci, kterou bude specifikovat jedna z indicií. Každý desperát bude na jiné práci a jinde na mapě, zase určené další indicií. Po stanovenou dobu bude možné desperáta najít a získat tak odměnu.
Pozn.: Jméno účtu nebude zveřejněno, aby desperáti nešli hledat přes žebříček hráčů. Desperáti budou známi jen pod svojí přezdívkou, ta ale není jejich skutečné jméno ve hře.

Odměna:
10 úspěšných hráčů herního dne získá 1x dřevěnou skříňku a hotovost od 100 do 1000 dolarů, podle toho jak byl dotyčný desperát bohatý.
Každý hráč, který se zúčastnil honby, ale porazil desperáta jako druhý až x-tý dostává cenu útěchy a to expy za vyhraný duel s desperátem.
Pozn.: Odměny se mohou měnit podle nálady a získání dalších hráčů do projektu (jeden den skříňka jindy třeba "svítící zbraň").

Klady:
- Oživení hry o novou zábavnou akci
- Vystačí se s běžným herním vybavením hry The West
- Žádné změny herního systému nebo zásahu do programu hry nejsou potřebné
- Kdykoliv lze znovu spustit během roku, když bude o tuto akci zájem
- Lze doplňovat o další úkoly a indicie ztěžující pátrání po desperátech


Zápory:
- Záleží tu na rychlosti a štěstí, kdo bude od desperáta moc daleko, má bohužel smůlu a musí doufat, že příště to
vyjde
- Hráči bez měst mají také smůlu, ale může je to třeba motivovat k přihlášení do města


Tak to je všechno, myslím, že to není ani moc složité. Případné nejasnosti v pravidlech doplním a vysvětlím.

Děkuji za pozornost a hodně zábavy u The West

přeje Anti:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Deleted User - 31870

Guest
A jak si ty desperáty představuješ? Abys na někoho mohl zaútočit, orientuješ se podle duelové úrovně - takže nikdy nikdo nebude moci sejmout všech 10 desperátů, pokud jim budeme dávat rozdílné duelové úrovně. Zkus to ještě trochu přepracovat.
 

DeletedUser15358

Guest
A jak si ty desperáty představuješ? Abys na někoho mohl zaútočit, orientuješ se podle duelové úrovně - takže nikdy nikdo nebude moci sejmout všech 10 desperátů, pokud jim budeme dávat rozdílné duelové úrovně. Zkus to ještě trochu přepracovat.

Ahoj,
myslela jsem to přesně tak, jak píšeš, nebude možné jedním hráčem sejmout všech 10 desperátů. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby se mohli zapojit do hry i hráči s nižšími lvl a duelovými úrovněmi. Na tu duelovou úroveň desperáta by napovídaly již zmíněné indicie a podle nich si hráč začne hledat desperáta, na kterého by mohl zaútočit. Po úspěšném objevu desperáta na něj najede kurzorem a objeví se mu symbol duelu. V tomto případě zaútočí. Když se mu symbol neobjeví, špatně odhadl indicii a musí hledat jiného desperáta. Tím se snad hra stane napínavější a také se budou moci zapojit hráči, kteří se nespecializují na duely. Jelikož jsou nyní duelové vlastnosti upraveny a je, zdá se mi, větší tolerance mezi duelovými úrovněmi, bude moci jeden hráč, když to časově stačí, zaútočit třeba na tři desperáty v jednom dni.

Děkuji za příspěvek
Anti
 

Deleted User - 31870

Guest
A ten desperát bude kdo - fiktivní účet ovládaný týmem, účet ovládaný nějakým vybraným hráčem, zadavatel úkolu nebo nějaký kontrolní bod?
 

DeletedUser15358

Guest
A ten desperát bude kdo - fiktivní účet ovládaný týmem, účet ovládaný nějakým vybraným hráčem, zadavatel úkolu nebo nějaký kontrolní bod?

Přesně tak fiktivní účet ovládaný týmem.

Tak jsem všechny připomínky doplnila do pravidel hry.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Konečně přijatelné odměny... konečně někdo, komu jde o spestření a ne o znevyvážení. :-) Máš mé ANO. :-)
 

DeletedUser

Guest
Ano , moc dobrý nápad i pro mě neduelanta ,ale trošku bych zvíšil odměny :)
 

DeletedUser14157

Guest
Je tu možnost jak zjistit, kolik lidí toto téma četlo ???
 

DeletedUser

Guest
dobrý nápad, ale keď to bude obyčajný učet, tak bude problém s kómou, keď upadne do kómy, neni možný duel.. :) musel by mať vela hp.. inak sa mi nápad páči = ANO
 

DeletedUser15358

Guest
dobrý nápad, ale keď to bude obyčajný učet, tak bude problém s kómou, keď upadne do kómy, neni možný duel.. :) musel by mať vela hp.. inak sa mi nápad páči = ANO

Nevyznám se v technické stránce hry, ale tak nějak doufám, že lze ze strany TW týmu nastavit tyto podmínky, aby měl hodně HP, nebo neupadal do komy.

Jinak všem děkuji za hezké příspěvky k tomuto projektu.
 

DeletedUser13667

Guest
A jak budeš chtít zamezit tomu. Aby hráči nehledali toho desperáda přes žebříček, třeba duelů ? (když půjde o vysoký level)
 

DeletedUser15358

Guest
A jak budeš chtít zamezit tomu. Aby hráči nehledali toho desperáda přes žebříček, třeba duelů ? (když půjde o vysoký level)

Přes žebříček by šli desperáti hledat jedině podle jména, ale to nebude známé, jen jejich přezdívka, aby se v seznamu desperátů nemuselo psát desperát 1...2....atd.

Duelovou úroveň desperátů nebude přesně nikdo znát a hráčů s vysokou duelovkou je hodně. Když se někdo pokusí na to jít tímhle způsobem a uspěje nebude to proti pravidlům, ale čistě o náhodě. Taky cesta.:D

Jinak ale díky za připomínku, doplnila jsem do pravidel to s tím jménem, aby to bylo jednoznačně jasné, neměla jsem to tam přesně vysvětlené.
 

DeletedUser

Guest
hrozné, hrozné, hrozné... nápad dobrý ale to je hrozné ako si to predstavuješ. ako vždy bi vyhrala niaká 120ka, lebo si vravel, že budú silný aj slabý... nie:3
 

DeletedUser15358

Guest
hrozné, hrozné, hrozné... nápad dobrý ale to je hrozné ako si to predstavuješ. ako vždy bi vyhrala niaká 120ka, lebo si vravel, že budú silný aj slabý... nie:3

Špatně jsi četl pravidla, nebo jsi je nedočetl do konce:
..................
Desperáti budou fiktivní herní účty založené týmem moderátorů na dobu trvání hry. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby mohli na některé desperáty zaútočit i hráči, kteří jinak duely neuskutečňují a mají nízkou duelovou úroveň. Cíl této hry je zaujmout všechny hráče na herním světě.
.................................................................
Tady vidíš, že je pamatováno na všechny hráče a nevyhraje všechno jen "120".:D

Zase je, ale dobré, že když dáš NE, tak alespoň napíšeš proč.
 

DeletedUser

Guest
Špatně jsi četl pravidla, nebo jsi je nedočetl do konce:
..................
Desperáti budou fiktivní herní účty založené týmem moderátorů na dobu trvání hry. Každý desperát bude mít jinak vysokou duelovou úroveň, aby mohli na některé desperáty zaútočit i hráči, kteří jinak duely neuskutečňují a mají nízkou duelovou úroveň. Cíl této hry je zaujmout všechny hráče na herním světě.
.................................................................
Tady vidíš, že je pamatováno na všechny hráče a nevyhraje všechno jen "120".:D

Zase je, ale dobré, že když dáš NE, tak alespoň napíšeš proč.

hej ale on/a tam písal/a že dostane odmenu ten, kto dá všetkých...
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru