• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Bitevní třídy..

Pawn

Člen týmu
Hojte, tak mne napadá, jaký je Váš pohled na současný bitevní stav,sady, buildy..
Mne se totiž pouze zdá víc a víc, že jediná třída která má smysl hrát je duelant.. dávají se mu nové sady, celý boj nic netrefuje pak střelí náhodný jeden kritik a má dmg víc jak ten co trefil 5 kol a to jsem ještě mírný. Tanci umírají rychle, s full hp ano opět proti duelantům nevydrží s tím počtem kolik jich je, možnost buildu přizpůsobit ovšemže je, avšak pak zase chybí HP a stačí jeden smolný kritik a je na tom stejně, možná hůř.. Dobrodruh má dle mého pohledu snad nejhorší stav momentálně, jeho bonus je totálně náhodný, v případě že nevyjde tak skoro chcípne, a může se jít na celej zbytek boje zahrabat...Dělníka vidím jako silnou postavu nyní, skvěle uhýbá, a i dost trefuje. I umí díky tomu dobře tankovat.

Shrnnu to jak to vidím..
Voják - Pasivní HP, at chce nebo ne, HP mít prostě ve většině případů alespoň bude - avšak i tak umře na kritiky, nebo nehorázný dmg vést lidí.
Dobrodruh - Tank Build, je hod kostkou, pokud bonus vyjde i tam se často z vlastní zkušenosti najde kritik a v dnešní době i za 2000 klidně, takže to pocítí tak jako tak. Jiný build.. je sice krásný avšak bude poměrně k ničemu jako dobrodruh na boji.
Dělník - Toho vidím poměrně s předělanýma schopnostmi jako obstojnou třídu která může být lepší tank jak voják, a stejně tak super střelec..
A duelant - Zkrátka, nemusí mít ani bitevní build, stále má semtam kritik, s vést buildem střílí za 1000 skoro v základu na vyšším lvlu, kritiky mu občas padají dle mého skoro častěji jak dobrodruhovi s premkem :-D A je to dle mého taková "no skill třída" bez urážky, stojíte a nic neděláte, a máte jak expy tak dmg, a ještě West Ego.

Viz. Georgie.. je tam duelantů jako nam... a dle mého to vypovídá samo o sobě dost o tom, kde west je, co se týče balancu a zábavnosti jiných tříd.

Tímto nechci nikoho pohoršit, nebo tak, je mi jasné že někdo si to hájit bude jak mu to uhýbá nebo jak dobro je dobrý například.. ale jde o to porovnání s jinýma třídama. :-) Hraji každou na jiném světě, a bohužel i pro mne je nejzábavnější právě duelant, protože má dmg i bez kritiku jelikož většinou jedete vést.. a to mi přijde smutné. A zkrátka si s klidem zabije cokoli sám. A přijde mi to jako šílený unbalanc s novýma hadrama ještě na víc a víc vést, a odpor se nějak pozastavil na 150+- například.
Co myslíte vy? Jak na tom bitvy jsou co se tříd týče?
 

DeletedUser17126

Guest
Ahoj nad tímhle se docela často zamýšlím, tak bych si to taky nějak postupně rozebral a ke každé třídě přidám nějaké svoje postřehy

Voják: tanci to v dnešní době nemají jednoduché, je potřeba aby jich bylo na bitvě dost, když má velitel na výběr koho poslat na hrot a jak rozložit střelbu do více tanků, dá se vymyslet jak pěkně odrážet palbu. Nicméně praxe je taková, že tanků je málo, nebo se expením nevyšplhají nahoru tak rychle jako duelanti, kteří mají svůj úkol na bitvě podstatně jednodušší, takže mají menší levly zvlášť na nejnovějším světě. Ale stejně bez vojáků se bitva vyhrát nedá a když si dá voják na schopnostech a vybaven záležet (hombre je asi nezbytnost) , často o svých 16k hp (a víc) nepřijde tak rychle.

Dobrodruh: myslím, že za tuhle třídu hrávají dost často prostě bitvaři, lidi co mají rádi bitvy a vědí, že blokování je základ na každé bitvě, problém v premku bych moc neviděl, někdy to prostě nevyjde a schytáte kritik...ale bitva s jedním dobrodruhem se hrát nedá no

u dělníků není třeba nic dodávat souhlasím s tebou, a duelanti , když je duelantů hodně ty kritiky se nasčítají a hraje se jinak.

celkově je třeba každé postavy, celkem by mě zajímalo jaký je ideální rozložení tříd na malé pevnosti... zkusím nad tím popřemýšlet
 

DeletedUser

Guest
Jel jsem teď 4 postavy, 2 dělníky, duelanta a vojáka.

Třeba s Dělníkem na Ari se mi bitvaření líbí, je tam méně duelantů, a tak nějak celkově i když tam mám menší lvl (130) postava většinou dobře zauhýbá, i zastřílí (samo průměr dmg je menší), malé rozdíly ve výkonnosti , větší rozdíl když kryje na své věži nebo v trávě, ale stabilní postava, co dokáže odehrát svojí roli. Jedu: atributy rozdělené mezi zručnost/obratnost, 10k HP, full hombre sada, prémko jak kdy. Mínus je, že na Ari nyní bitvy méně často, ale když se sejdou počty, tak spojení užitečnosti postavy a vyrovnané bitvy dělají z Ari pro mě oblíbený svět.

Druhého Dělníka jsem měl na Georgii, to už je svět s mnoha duelanty, ale zatím menších úrovní, rozdíly ve výkonnosti postavy byly větší, dle neštěstí na kritiky. Jel jsem: atributy v síle, 12k HP, full hombre sada, většinou prémko. Mínus je, že Geo stále nevybouřený svět, střet veteránů s lidmi, co bitvy neřeší a méně jim rozumí, atd přes osobní rozepře, že tohle bitvy kazilo, ale jináč s pravidelnějšími bitvami dobrej svět ke hraní, jak to bude vypadat až budou ti duelanti na vyšších úrovních, to si třeba počkat.

Vojáka na Dakotě (lvl 137), tam to beru jen jako týmovou postavu, u které neřeším, jak se daří. Svět s více duelanty ve vést, že je to takové skočit na kolo-dvě hrot a pak jen pobíhat, a neumřít. Kdyby to byla jediná postava, hrál bych jinak, s rozhozenými atributy, možná vylepšenou puškou, a byla by to postava lehčího tančíka, co když se nešoupne na hrot hned na začátku, tak ke konci může zabodovat. Takhle jedu full HP, s tím že to není nejideálnější, ale kombo s dalšími lidmi, co jedou jiné buildy, důležité, HP od kterého se lze odrazit. Výkonnost celkem stabilní, dle toho jestli schytám 1 nebo 5 kritiků, většinou 3, ale s tím HP i tak ujde, jenom se nesmí nechat jako záložní HP pro případ pohybu, opticky vypadá v pohodě, že máte v záloze velké HP, ale při pohybu na hrotu proti 15 duelantům, to je většina pryč za kolo :D takže nechat si takovou postavu ke konci je loterie. Jedu: atributy v síle, 23k HP, full hombre sada, prémko. Mínus je , že ač jsou bitvy pravidelně, a i vyrovnanější, celkovej dojem je že ošklivé bitvy, jak je to jen o rychlé kose, dlouhodobě velmi těžké hrát, kor když se týmu nedaří.

Duelant na Eldorádu, není co rozepisovat, občas střílí líp, jindy hůř. Jedu: full vést, Garret, jednoranka 5. Mínus je, že tím, že nejsou zaplněné bitvy, je to hodně o jednotlivcích, jak se jim ne/zadaří, když se nedaří střílet, tak nespokojenej, že se nedaří, když se daří střílet a povede se několik super ran do jednoho člověka za sebou, tak zase nespokojenost, že tak uvažuju, jestli přijde i zítra nebo to vzdá a bude o bojovníka méně :D

....
Nehrál jsem dobrodruha, nevím jaké to je. Na bitvě je hezké když se sejdou všechny charaktery, když je málo duelantů, a hodně HP, je delší bitva, co se nevystřílí, když hodně duelantů a málo HP, pokosí se to až moc rychle. Pak je lepší mít více světů, někde je to tak, jinde onak.

Zavěrem, nemám rád hráče, co jen čekaj na migraci; posílej na bitvy své postavy všude kde máš postavu s ucházejícím levelem, pohoda, že jako off, a zabavíš se i bez zásahu shůry.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser16969

Guest
Mne se totiž pouze zdá víc a víc, že jediná třída která má smysl hrát je duelant..
Chahaha ty si asi na moc bitvách nebyl co, že prý jediná třída která má smysl hrát je duelant :D Zapomněls nějak dodat, že ten tvůj top duelant s vést buildem je taky pěkný papírák. Když třeba porovnám duelanty s vojáky, vést duelant má možná 1000 zásahy a občas 2000 i větší kritik, HP voják má sice zásahy tak přes 300 tj třetinové, ale zato devítinásobné HP (duelant 2000 x voják 18000 bez prémka) Jak asi dopadne bitva full HP vojáci x full vést duelanti? Duelanti dostanou výprask v obraně i v útoku. 50 duelantů nemá šanci dobýt pevnost plnou HP vojáků, duelanti budou padat od prvních kol, vojáci se mohou každé kolo prostřídat, za chvíli bude po útoku. A i obráceně, 42 duelantů nemá šanci ubránit pevnost, nevydrží na hrotu ani blokovat, budou padat jak shnilé hrušky.

Pro tým v bitvě bych dal pořadí důležitosti vojáci, dobro, duel, dělníci, ale důležitější než charakter je stejně jak kdo hraje, výbava, zkušenosti, lvl a tak.Taky dobro jsou důležitější v obraně ale zase míň v útoku. A nejlepší bude vždy namixovaný tým.
(abych neurazil dělníky ne že by to byl tak špatný charakter ale celkově je jich v bitvách nejmíň a ještě míň zaměřených na bitvy...jsou i dobří dělníci na bitvy jen těch bitevních dělníků je málo a míň vidět:)
 
Nahoru