• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Blog Rannyho #2 Rozhovor s Darling :)

DeletedUser

Guest
Dnes jsem si pro vás připravil rozhovor s moderátorkou Darling.Chcete se něco dozvědět?Tak čtěte dále..

Ahoj Darling, nejprve děkuji za tvůj čas udělat tento rozhovor stebou.Nejprve se nám nějak představ.

Zdravím čtenáře Tvého nově vznikajícího blogu. Děkuji, že jsi mne oslovil, abych mohla pomoci s rozjetím nového projektu. Jmenuji se Martina, je mi 21 let a bydlím kousek od Plzně. V současné době studuji druhým rokem obor Bankovnictví.

Jsou vánoce.Pochlub se nám máš už napečené cukroví?Koupené dárky?

Letošní Vánoce jsou dosti hektické, bohužel jsem nestíhala ani pomáhat mamce s pečením cukroví (vyjma pár druhů). Když si pomyslím, že mi chybí koupit pár dárků, polévá mi pot, kolik minut strávím čekáním ve frontách. :) Jednou za rok ale musíme tyto drobnosti zkousnout - to vše přeci patří k nezaměnitelné vánoční atmosféře.

Jak se osobně těšíš na Štědrý den?Byla jsi hodná?Myslíš že dostaneš hodně dárků nebo jenom pár uhlí? :)

Na Vánoce se velmi těším, konečně si pár dní snad odpočinu od školy a budu moci strávit nějaký čas se svým přítelem a rodinou. Ve svém věku pochopitelně již na Ježíška nevěřím, naopak velmi ráda obdarovávám ostatní. Jestli jsem byla hodná - těžko mohu posoudit, to by byla spíše otázka pro moji mamku, mé hodnocení by nebylo objektivní. :) Na část, kdy mi budou ostatní dávat dárky, se příliš netěším - ne že bych za dárky nebyla ráda, ale nejsem ráda středem pozornosti objektivu fotografa (tatí miluje focení). Naštěstí letos bude středem Nikolka, sestry dcera, takže se snad vyhnu focení. :D O pár dárcích vím, neboť jsem si je sama vybrala - přála jsem si knižní sérii Twilight, mikinu a škrábadlo pro kočku. A tento týden mi dorazil dáreček od Inna (šála s přáníčkem), čímž mi udělali ohromnou radost.