• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Další řemeslo

Líbí se vám tento návrh?


  • Celkový počet hlasujících
    19
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Zadání :D

(Návrhy vkládejte propracované, textově i graficky, popište, proč se domníváte, že váš návrh by mohl být hře prospěšný, dále jaké dle vás může mít pro a proti. )
Nevím zda to tu již nepadlo....

textově...
Po dosažení 650bodů v řemesle nebo poté, co se hráč naučí všechny recepty svého řemesla umožnit hráči vyučit se řemeslu dalšímu.

graficky...





popište, proč se domníváte, že váš návrh by mohl být hře prospěšný...
Hráč, který řemeslo dokázal dokončit a dosáhl všeho co mohlo nabídnout, dle mého názoru uvítá možnost se dál zlepšovat v jiném řemesle. Byla by to nová výzva pro hráče, které evidentně řemeslo baví a věnují se mu.

dále jaké dle vás může mít pro a proti...
pro - nová výzva, bonus v podobě možnosti výroby produktů nového řemesla - zábava při postupu v novém řemesle.

proti - opět pozná, jaké to je snažit se sehnat recepty, které se nedají najít a musí se získat z truhel za pomoci dluhopisů/nugetů.
- zpruzelost těch, kteří se řemeslu nevěnují, ale budou remcat a tiše závidět těm, kteří mají dokonce dvě :D
 
Naposledy upraveno:
tak tak a INNO by to ani nestálo moc úprav :) jen by hráč mohl mít řemesel víc - raděj to dopíšu, protože jsou schopni to realizovat tak, že hotové řemeslo hráči zruší a makej si na novém :D
 

DeletedUser9371

Guest
Taky jsem pro, mít možnost změny řemesla. Určitě by to byl přínos do hry, než to přehršle setů v kterých se ztrácím a přestávají mě bavit. :)
 

DeletedUser13789

Guest
Určitě je to dobrý nápad. Nevím, jestli je dobré nechat možnost více řemesel, ale aspoň pro tu změnu řemesla bych určitě hlasoval. :)
Jenom si ze svého návrhu musíš udělat omalovánky, vyznačit tam tučně údaje, podtrhnout důležité věci, atd... Jinak dostaneš vynadáno.. :D
 
a nechtělo by to trochu racionality ?

1 – i kdyby ti pro tenhle nápad hlasovali všichni, kterých se to aktuálně týká, tak ti to nebude stačit
2 – se zvýšením lvl na +120, plánují upravovat i tohle, takže už to mají nějakým způsobem rozmyšlené/rozdělané a nějaká anketa v čechách výsledek ovlivní zhruba stejně jako erupce na slunci
3 – hlavně jak říká JL, nemít v příspěvku obrázek, je snad ještě horší, jak nemít doma akvárko ...
 
a nechtělo by to trochu racionality ?

1 – i kdyby ti pro tenhle nápad hlasovali všichni, kterých se to aktuálně týká, tak ti to nebude stačit
2 – se zvýšením lvl na +120, plánují upravovat i tohle, takže už to mají nějakým způsobem rozmyšlené/rozdělané a nějaká anketa v čechách výsledek ovlivní zhruba stejně jako erupce na slunci
3 – hlavně jak říká JL, nemít v příspěvku obrázek, je snad ještě horší, jak nemít doma akvárko ...

k č.1 - to je nejspíš pravda, ale proč to tu nenapsat... :D
k č.2 - snad každý, kdo už tu nějaký čas hraje The West ví, že zmínka INNA o tom - že na něčem "pracuje" - zdaleka neznamená, že to má "nějakým způsobem rozmyšlené/rozdělané" .
k č.3 - díky za varování- hned jdu nějaký obrázek vyplodit :D
 

DeletedUser

Guest
Nie. Prečo?
Ako bolo už vyššie spomenuté IGHAS-om, plánovaným zvýšením maximálneho levelu (pravdepodobne to bude na 150) sa zvýši aj počet receptov a vecí v remesle. To by znamenalo, že z maximálneho počtu remeselných bodov by to skočilo z 650 na napr. 1000 (1000 je len číslo k príkladu).
 
Skoro se nabízí odpověď proto :)

Slibů už bylo tolik a "skutek utek" , plánované - budeme čekat měsíc, rok... dva ?

Proč brdit hráče které výzva dalšího řemesla nabudí k dalšímu hraní (znovu nezmíním to, že z TOP receptů si INNO udělalo dojnou krávu - to za ty level 1000 dáme nejspíš zlaté prasátko)
Taky nezmíním to :), že možností nákupu posílení v shopu tak trochu "klesla" cena a poptávka po výrobcích z řemesla.
Nějak teda nechápu tvůj zásadně negativní postoj k tomu nápadu...
Zdá se ti, že westmen nemohl ovládat dvě a více řemesel?
Pokud se tedy "někdy" zvýšení levelu objeví, dejme tedy možnost dvou řemesel třeba od těch 650, pro bych je nemohl mít současně?
 

DeletedUser9371

Guest
Jsem pro, jak jsem už psal. Třeba na světě 7 jsem volil mastičkáře. Ten mi v průběhu hry a mém zaměření nevyhovoval, jako dobrodruhovi a na duely. Na bitvy už nejsem. Rád bych tam byl kovářem.
Na Dakotě jsem taky dobrodruh a kovář. Spokojený. Na Eldorádu tápu, plácám se na 17 úrovni jako dobrodruh a uvidím.
V každém případě, přivítal bych možnost změny řemesla. Nebo třeba něco jako zkušební dobu. Vyzkoušet s časovým omezením a pak buď potvrdit, nebo mít šanci změny.
Něco jako když jsem pokazil zlatou pušku, šel jsem jinou cestou a je vymalováno.
Prostě, když se udělá nechtěná chyba, mít možnost opravy.
 

DeletedUser9530

Guest
Doufám, že to není mrtvé. Jako u jiných MMORPG, kde se po dosažení max. levelu dá zvolit jiné povolání a z kouzelníka je lučištník, který má opět důvod proč expit, klidně by k tomu mohl být připojený nějaký pěkný quest.
 
A hráči by si mohli vyrábět polotovary pro svá řemesla. Užili by všechny nasbírané produkty.

Ps: ale tento návrh už je zjevně odpískaný...
 
Ano - nejspíš je :(
Zaplácnou nám pusu tím, že přidají jeden recept a najít ho půjde pouze v bedně za spoustu dluhopisů nebo nugety.
 
Nemám možnost to zkontrolovat, beta se teď nechce nalogovat - ale pokud je to jak říkáš, nejedná se o rozšíření řemesla.
Už mám 650 a 3 nové recepty z dolní části obtížnosti se tedy naučím okamžitě, Zvlášť když jak říkáš, jdou najít snadno - ale to jdou všechny recepty s touto obtížností....
 
rozhodně souhlasím s tím že to není posunutí řemesla, ale pouze jakési zaplácnutí aby se neřeklo že s řemeslem nic nedělají.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru