• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Debata o zbraních mezi nej duelanty

DeletedUser

Guest
Nedávno jsem dostal dopis od Urzy, zda bychom se nemohli pokaždé na duel domluvit s tím, že bychom na sebe šli se stejnou slabou zbraní, např. kamenem. Předpokládám, že tímto psaním obeslala nejlepší duelanty. V současné době všichni nosíme přesnou brokovnici, takže z hlediska dmg je to jedno. Čili by to byl souboj skillů a štěstí.

A teď proč o tom píšu. Jedná se mi o jeden háček. Mám pocit, že by na tom byli biti ti, kteří mají hodně bodů ve střílení. Na první pohled, by se mohlo zdát, že to je fuk, ale podle mne není.
Střílení procentuelně zvedá dmg dané střelné zbraně ( pokud se mýlím, prosím rychle opravit!), to znamená, že % se mnohem lépe projeví na vyšší dmg, čili na brokovnici. A naopak by získali velkou výhodu ti, kteří mají hodně bodů v reflexech, nebot jsou schopni lépe "pohltit" dmg nízkodmgové zbraně.
Takže z tohoto duvodu s tím nesouhlasím.
Co si o tom mylsíte vy ostatní.
Jinak díky Urzo za tuto iniciativu.

PS: A ještě jeden muj osobní postřeh - každý, kdo opustí mesto z duvodu, aby nepadnul do mdlob, je neuvěřitelnej srab a posera.
 

DeletedUser606

Guest
Neobepsala jsem všechny nej duelanty . Obepsala jsem jen tři z Tvého města . Se Seanem do sebe nejdeme a s Blendamedem je ( minimálně pro mě ) problém se dohodnout na čemkoli .

Dále debatuji s Adminkou o celkovém oslabení síly všech zbraní , protože časem budou lidi padat po jednom duelu . Ta argument uznala , postoupila ho dále programátorům hry a teď se čeká , co oni na to .

Co se týče Tvého problému se střelbou a reflexy , nemáš pravdu . Nemáš pravdu proto , že výsledek operace porovnání dvou čísel neovlivní přenásobení dotyčných čísel reálným kladným číslem .

Kdyby byly například z duelu zkušenosti/peníze/výsledek závislé na VELIKOSTI zranění , které si soupeři způsobí , měl bys pravdu . Jenže ono jde jen o to , kdo dá větší zranění , což se Ti nemůže změnit .
Dám Ti to na příkladech :
BEZ ZAPOČÍTÁNÍ střelby a reflexů dopadne duel 10:10 . SE ZAPOČÍTÁNÍM dopadne třeba 15:5 .
Nic se nemění , pokud duel dopadne 100:100 , protože pak SE ZAPOČÍTÁNÍM střelby a reflexů dopadne 150:50 , právě proto , že to dává procenta a nepřičítá .
Totéž když třeba bys BEZ započítání střelby/reflexů prohrál 5:10 . Řekněme , že bys měl lepší střelbu , která by bonusovala Tvé zranění o +200% . Soupeřova střelba odpovídá Tvým reflexům . Pak souboj dopadne 15:10 . S lepší zbraní 50:100 by to dopadlo 150:50 .
Matematicky jde prostě o operaci , kdy poměr střelby a reflexu pouze přenásobíš útokem zbraní . Je jedno , jestli to násobíš zraněním 10 nebo 40 .
 

DeletedUser

Guest
Nemáš pravdu s matematikou.

Pokud kamenem dám dmg 2 a mám zvýšení střelbou dmg o 5%, dám dmg 2 (silně pochybuji o tom, že by system zaokrouhloval automaticky nahoru, bez pravidel zaokrouhlování),
pokud mám zvýšení o 20%, jsem pdstatně lepší než v předchozím případě a stále dám tu samou dmg, takže musím mít dmg zvýšenou aspon o 50%, aby se dmg zvýšila o 1. Zatímco u dmg 100, se projeví každé procento.
Přesně opačne to funguje u reflexů.

Naprosto tvuj přístup a názor chápu, je tam ovšem jedno velké ale.
Omezí to lidi, kteří jedou charakter tak, že rvou body do reflexů a houževnatosti.

Měl bych návrh, určitě budeš souhlasit. Duelová uroven, která v podstatě duelantům spíš život komplikuje, než jim pomáhá, by mohla mít pozitivní efekt. Duelová uroven vyjadřuje, jak dobrý člověk dueant je. Čili jak je tzv. ostřílený.
Proč nezavést do praxe to, že by duelová uroven snižovala přijatou dmg.

Myslím, že by to bylo realné a že by se konečně i vyplatilo být top duelant.
 

DeletedUser

Guest
Já bych posunul debatu trochu jiným směrem. Přijde mi nesmysl samotné tvrzení, že tu všichni běhají s brokovnicemi. Já například s brokovnicí neběhám, protože samotná střelná zbraŇ neznamená "zázrak". Chladné i palné zbraně tu podle mne jsou naprosto vyrovnané a jen zpestřují taktiku hráčů, protože je náročné mít body jak v houževnatosti (která snižuje zranění úderem) a reflexech (které uhýbají střelám).

Záleží na tom, jaké jsou ve vašich obchodech šaty a doplňky, jak můžete přehodit výzbroj, jestli se budete specializovat na střelné zbraně a doufat, že je ve vašem obchodě budou mít v dobrém stavu nebo naopak na úderné...

Zbraň jako taková je tedy jen jedna z částí mozaiky a pokud já půjdu se svou bodnou dýkou proti pušce, nejsem vůbec v nevýhodě (pokud budu posuzovat jen to, že jde úderná zbraŇ proti palné).

Tady to není jako v reálném životě, že pistole je víc, než nůž.
 

DeletedUser606

Guest
S matematikou pravdu mám . Problém není v matematice , ale v informatice ( se zaokrouhlováním ) .

Nicméně mám pocit , že je to tak šíleně malá pravděpodobnost , že by něco takového rozhodlo .... obvzláště když se ti dva ve střelbě a obraně střídají ( čili se tedy střídají částečně i ty výhody/nevýhody ) .

Krom toho zas někdy se to může zaokrouhlit nahoru místo dolu .... krom toho je tam pravděpodobně nějakej random jako ve všem .

Takže celkově mám pocit , že každá čepička/botička/tričko či bodík kdekoli rozhodne výrazně víc než to zaokrouhlení .
 

DeletedUser

Guest
:) no do bezvedomí to bude častý když z břitvou seberu přes 100HP ale zase se bude zvyšovat zdravý takže by to mělo být normální
 

DeletedUser606

Guest
Zdraví se bohužel nezvyšuje ani omylem rychlostí růstu damage zbraní .
 

DeletedUser

Guest
Taky jsem se dneska potýkal se zdravím. Stačili tři duely a už mi zbývalo jenom 100 bodů zdraví, což není mnoho stačí, aby tě několik lidí vyzvalo a máš po penězích.
 

DeletedUser

Guest
Měl bych návrh, určitě budeš souhlasit. Duelová uroven, která v podstatě duelantům spíš život komplikuje, než jim pomáhá, by mohla mít pozitivní efekt. Duelová uroven vyjadřuje, jak dobrý člověk dueant je. Čili jak je tzv. ostřílený.
Proč nezavést do praxe to, že by duelová uroven snižovala přijatou dmg.

Myslím, že by to bylo realné a že by se konečně i vyplatilo být top duelant.

A můžeš my pak říci jak se na tu špičku dostat, když čím víc budeš vepředu tím méně ti pak něco ublíží? Když bych to vyhnal k extrému, mám mít "teoretickou" šanci tě umlátit i pomocí dmg 1 jenže pokud by ti to redukovalo ještě pod 1 jsi nesmrtelný.:loool:

Další věc se zaokrouhlováním, to si jako myslíš že se zaokrouhluje po každém kroku? Zaokrouhlí se až výsledek, tak že až tak hrozné to není s těmi % PC je jedno jestli počítá s desetinami nebo miliontinami, je to jen exponent.:crazy:
 

DeletedUser

Guest
A můžeš my pak říci jak se na tu špičku dostat, když čím víc budeš vepředu tím méně ti pak něco ublíží? Když bych to vyhnal k extrému, mám mít "teoretickou" šanci tě umlátit i pomocí dmg 1 jenže pokud by ti to redukovalo ještě pod 1 jsi nesmrtelný.:loool:

Další věc se zaokrouhlováním, to si jako myslíš že se zaokrouhluje po každém kroku? Zaokrouhlí se až výsledek, tak že až tak hrozné to není s těmi % PC je jedno jestli počítá s desetinami nebo miliontinami, je to jen exponent.:crazy:

Rozdíl mezi prvním a druhým duelantem nebude zásadní, naopak prodlouží to životnost. Podívej se na žebříček nyní. Například Urza by měla snížení poškození 15%, Dejavie 13%, Blendamed 10%, Sean 9% atd....s rostoucí duelovou urovní by se ten bonus zvyšoval, řekneme polovina duelové urovne, s hranici 75%. Ano 80. duelant to bude mít hodně těžké proti Urze, ale to má už i ted ne ? A hlavne by se tím vyřešil (částečně) ten problém, kdy do sebe začnou duelanti chodit víc a navíc s nechutnými kvéry - přesná brokovnice má oproti nim "minidmg" a už ted jsem schopen s ní udělat až 350 poškození.
Nechci zvýhodnovat jen nej duelanta, ale všechny, kteří duelují a zajistit všem, kdo se duelu učastní, delší "trvanlivost".
A minimální poškozen by melo být 1 dmg, ale silne pochybuji, žeby k tomu nekdy doslo, protože tě do duelu s takovou osobou nepustí duelová uroven.

Ježíš!!!!! jistě že se zaokrouhluje při každé trefe, nebo máš snad pocit, že při zásahu vidíš 20,4453224 ??? Ne. Takže se zaokrouhluje. Co ovlivní poškození - střelba + síla uderu - jak ? procenty. Kolik je 6%, 15%, 33% ze 2 dmg ? Ha!!
Chápeme se ?

A řekni, kolik soubojů končí výsledkem 20:21 a podobně ? Odpovím si sám - takže to hraje roli a velkou.
 

DeletedUser606

Guest
V tomhle má Dejavie pravdu ; dost pochybuju , že by se pamatovaly setiny damage z každé rány , které se ztratily při zaokrouhlení , a připočítávaly by se k ráně další .

Nicméně vzhledem k tomu , že tam hraje roli OBROVSKÝ random ( myslím , že klidně +/- 50% , protože kolikrát už se Vám stalo , že jste v jednom duelu zasáhli totéž místo na protivníkovi za 10 a pak za 30 ) , mám pocit , že se ty zaokrouhlovací chyby ztratí ( jendou ve prospěch jednoho a podruhé ve prospěch druhého ) .

A zrvona Dejavie má vysoké jak střílení , tak reflexy , čili jemu to zrovna může být celkem jedno , protože ať by zaokrouhlování dávalo výhodu jednomu či druhému , jeho to nijak neoslabí .

Netvrdím , že se slabšíma zbraněma nebude docházet k zaokrouhlovacím chybám . To určitě bude . Jen tvrdím , že ty chyby můžou jít v prospěch jak jednoho tak druhého hráče .
 

DeletedUser

Guest
matematika mi není neznámá a za pravdu dát urze musím...

já sám jsem v topce duelantů, tudíž by to byla pro mne výhoda, ale stejně jsem proti snižování zranění na základě duelové úrovně

to že časem bude stačit jeden duel a pujdeš do komatu je velký problém a chce to vyřešit:)
 

DeletedUser

Guest
No a co třeba na zbraně nešahat a zvednout místo toho počet životů za úroveň, hm? :ehm:
 

DeletedUser

Guest
Nenene, tam to bylo úplně o nečem jiným :shock:

Tam šlo o to, že by se měla každou úrovní zvedat schopnost zdraví, což je pitomost. Od toho je to schopnost, aby si ji zvedal jen ten, kdo to uzná za vhodné ... ale když o tom tak přemýšlím, tak my cpeme dovednosti do všeho, jen ne do zdraví a stěžujeme si, že máme málo životů. No já nevím, to bych si stejnětak mohl dát všechny dovednosti do zdraví a stěžovat si, že neumím střílet a chtít, ať se podle toho upraví nastavení hry.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser606

Guest
To není pravda z důvodu , že když je budeš cpát jinam , tak si nepomůžeš .
Jako dělník/dobrodruh možná ano , protože Tě práce bude zraňovat přibližně stejně a Ty budeš mít o to víc životů .
Jenže když si teď jako duelant odebereš třeba 10 bodů z nějakejch duelantskejch schopností a dáš je do zdraví , tak Ti to sice přidá životy , ale budeš jich pravděpodobně i více ztrácet .
Jinak je to schopnost od toho , aby sis tam dával body . Nicméně proč by se Ti tam MIMO TO , ŽE SI JE TAM MŮŽEŠ DÁVAT , nemohly přidávat ještě samy od sebe ? To přece není nic proti ničemu . Ono možná i to je důvod , proč schopnost ,, zdraví ´´ nelze využít v žádné práci .
 

DeletedUser

Guest
Jestli se nepletu, tak za zdraví je bonus 10 hp, což je žalostně málo, proč to nezvýšit, to by pak už človek nad tím uvažoval.
Představme si třeba 50 hp.
 

DeletedUser

Guest
Anebo 100 :shock: A taky by se mohlo každou úrovní přidat 5 bodů do střílení a do uhýbání, ty taky nejde použít v žádné práci. :ehm:

EDIT: Ne, opravdu nechci na 80. úrovni 400 bodů ve schopnosti zdraví ...
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Hezká ironie, ale ruku na srdce, kolik znáš hráču, kteří si dají extra body do zdraví ? Já ani jednoho. Z toho vyplývá, že to je špatně. Do přenosti nebo uhýbání si lidé body dávají, ačkoli je v práci neuplatní. Proč ? Protože to je užitečný duelový skill.
Proč tedy ze zdraví neudělat taktéž užitečný duelový skill ?
Nechci z toho udělat tzv. overpowered skill, ale skill,nad kterým budu uvažovat....
 

DeletedUser

Guest
Souhlasím, že (snad mimo vojáka) je zdraví dost mizerná schopnost. Jenže to je možná ten problém - proč sis vybral muší váhu, byť s přesnou muškou, když sis mohl vybrat vojáka a cpát to do zdraví? Zvolil sis rychlost, duely a loupení, obětoval jsi pevné zdraví, silnější zbraně a obranu.

Paradoxem je, že více duelů je ti k ničemu, když je fyzicky neustojíš. Jenže to je další problém - proč bojuješ se silnými soupeři? Protože jsi nenažranej (jako já) a chceš 100 XP za duel. Kdybys napadal slabší, máš třeba 50 XP nebo nedejbože dokonce 30 XP, ale vyvázneš třeba i bez jediného škrábnutí.
 
Nahoru