• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Není chyba Dev-Blog - Velká aktualizace bitev o pevnost

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Jsme připraveni vypustit do pevnostních bitev několik velkých změn!
Na rozdíl od minulých aktualizací zaměřených na vyvažování týmů se tyto změny zaměřují především na uživatelské rozhraní a taktiku bitev.

Štítky sektorů


První změnou, kterou jsme provedli, je přidání štítků sektorů na mapu bitvy. Tyto štítky se přizpůsobí podle velikosti pevnosti a úrovně jejích budov a budou přeloženy správcem místní komunity s různými názvy používanými našimi různými komunitami. Ve výchozím nastavení se štítky začnou skrývat, ale můžete je přepnout kliknutím na tlačítko "1234" nad mapou bitvy.

Snímek obrazovky se sektorovými štítky​


devblog_sector_labels.png


Velká pevnost s povolenými štítky anglických sektorů.

Režim vůdce


Druhou změnou, kterou jsme provedli, je umožnění generálům kreslit na bitevní mapu vlastní šipky, které doplňují bitevní chat a navádějí jejich jednotky. Kliknutím na prostřední tlačítko myši můžete nakreslit stříbrnou šipku ⛨ mezi libovolná dvě políčka a kliknutím pravým tlačítkem myši nakreslíte zlatou šipku ⚔. Generálové hrající na trackpadech a dotykových obrazovkách mohou také přepínat mezi třemi režimy pro levé tlačítko myši kliknutím na tlačítko "ukazatele myši" nad mapou bitvy. Tyto šipky se automaticky vymažou po zpracování dalšího kola nebo je lze odstranit ručně stejným způsobem jako šipky pohybu, tedy nakreslením jedné, která začíná a končí ve stejném políčku. Ostatní bojovníci mohou také přepínat svou viditelnost kliknutím na tlačítko "ukazování rukou" nad mapou bitvy. Jedním z upozornění je, že prozatím neukládáme vizuální šipky generálů na server, takže pokud se připojíte k bitvě uprostřed boje, neuvidíte dříve nakreslené šipky (ale nezapomeňte, že stejně vydrží jen jedno kolo).
Tento rozkaz je asi lepší si schovat pro případ/pokud se útočníci vrhnou na vlajku...

Snímek obrazovky se šipkami velitelů​


devblog_leader_arrows.png


devblog_retarget_offliners.png



Experimentální: Opětovné zaměření offlinerů


Třetí změna, kterou jsme provedli, je nejvlivnější: jednou za bitvu mohou generálové změnit cílovou buňku všech offlinových spoluhráčů. Jakmile shromáždíme vaši zpětnou vazbu, bude tato změna omezena pouze na veřejnou betu. Po kliknutí na staré tlačítko "přepnout mlhu války" nebo "oko" (čeká se na novou grafiku) se zobrazí tenké černé šipky směřující od všech offline spoluhráčů k buňce pod vaším kurzorem. Jakmile kliknutím potvrdíte buňku, cíl všech aktuálně offline spoluhráčů se okamžitě změní na tuto buňku a tlačítko je pro všechny generály vypnuto. Příkaz ovlivňuje pouze offline spoluhráče v okamžiku jeho vydání, online spoluhráči, kteří později zavřou bitevní obrazovku, ovlivněni nejsou. Stejně tak offline spoluhráči, kteří otevřou bitevní obrazovku později, mohou stále libovolně měnit svůj cíl. Tuto možnost používejte s rozvahou, protože jakmile je tento rozkaz potvrzen, generálové vašeho týmu již nemohou zadávat žádné další rozkazy pro offline hráče.

Věříme, že tato změna představuje spravedlivou rovnováhu mezi zážitkem pro online a offline hráče. Chceme i nadále poskytovat taktickou výhodu online hráčům a zároveň je méně trestat za stav aktivity jejich spoluhráčů. Stejně tak se chceme vyhnout tomu, abychom offline hráčům odebrali hráčskou agenturu, a zároveň jim poskytli větší užitečnost v boji. Neuvažujeme o žádné možnosti přesunu online hráčů, přesunu jednotlivých hráčů nebo přesunu hráčů v každém kole. Změnu budeme i nadále sledovat na veřejné betě a přečteme si vaši zpětnou vazbu.

Seznam přání: Osmá hodnost?


Dvě ze změn diskutovaných v tomto příspěvku mohou využívat pouze generálové. Aktivně zvažujeme, zda by hře prospěla osmá hodnost, například generálporučík mezi kapitánem a generálem, který by mohl tyto funkce také využívat, a také zda jsou nutné nějaké změny výchozích hodností přidělených zakladatelům měst a radním. Na toto téma také hledáme vaši zpětnou vazbu.

Převzato a přeloženo z anglického originálu ze stránky The West Dev Blog
 
Naposledy upraveno:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru