• Nově připravovaná aktualizace 2.154 je naplánována na úterý 20. července. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru

Není chyba Dobrodružství

Ahoj, dnes jsem vyhrála s týmem Dobro, ale ve výsledku mi hra vrátila hlášku "Porážka", a nepřičetla se mi výhra v úkolech. Dá se to nějak zpětně řešit? Jde mi hlavně o ten časově omezený úkol.
 
Když nedosáhne ani jeden tým 35 bodů tak se zobrazí porážka oboum. Jinak řečeno vítězný tým musí dosáhnout 35 bodů, nestačí vyhrát na body nad soupeřem.
 
@FHRFHR
Nedá se to zobrazit ale mohla taky nastat situace že soupeř měl 34 bodů a vy taky jenže soupeř dostal 2 body a vy jeden tudíž konečný výsledek byl 36:35 pak se výhra připisuje týmu který v posledním kole dostal víc bodů pokud by body byli opravdu 35:35 takže by oba týmy v posledním kole dostali stejně bodů 1:1 nebo 2:2 rozhoduje se který tým dál více KO , prioritní pak je co ti to napíše zda vítězství nebo porážku , nejspíš k chybě vůbec nedošlo , mám odehráno nespočet dobrodružství a vždy to takhle fungovalo.
S pozdravem
Cz tým .
 
@FHRFHR
Nedá se to zobrazit ale mohla taky nastat situace že soupeř měl 34 bodů a vy taky jenže soupeř dostal 2 body a vy jeden tudíž konečný výsledek byl 36:35 pak se výhra připisuje týmu který v posledním kole dostal víc bodů pokud by body byli opravdu 35:35 takže by oba týmy v posledním kole dostali stejně bodů 1:1 nebo 2:2 rozhoduje se který tým dál více KO , prioritní pak je co ti to napíše zda vítězství nebo porážku , nejspíš k chybě vůbec nedošlo , mám odehráno nespočet dobrodružství a vždy to takhle fungovalo.
S pozdravem
Cz tým .
Chtěl bych se zeptat, jak může poslední (nebo vůbec nějaký) kolo skončit 2:2...? :D Ale jinak dobře vysvětleno :). Taky jsem přesvědčen, že se o chybu nejednalo a hra skončila "remízou", ať už s plným počtem bodů nebo ne, a rozhodly právě další aspekty (36v35, KO, dmg)

Když nedosáhne ani jeden tým 35 bodů tak se zobrazí porážka oboum. Jinak řečeno vítězný tým musí dosáhnout 35 bodů, nestačí vyhrát na body nad soupeřem.
S tímhle nesouhlasím. Ruku do ohně za to teda asi nedám, ale podle mě se zobrazí normálně "vítězství"... jen nemáš šanci na truhlu no.
 
Chtěl bych se zeptat, jak může poslední (nebo vůbec nějaký) kolo skončit 2:2...? :D Ale jinak dobře vysvětleno :). Taky jsem přesvědčen, že se o chybu nejednalo a hra skončila "remízou", ať už s plným počtem bodů nebo ne, a rozhodly právě další aspekty (36v35, KO, dmg)


S tímhle nesouhlasím. Ruku do ohně za to teda asi nedám, ale podle mě se zobrazí normálně "vítězství"... jen nemáš šanci na truhlu no.
jasný no 2:2 je blbost , myslel jsem samozřejmě že pokud poslední kolo skončí remizou :D

pokud není dovršen plný počet bodů , tedy 35 rozhoduje o vítězství za 1. počet bodů , za 2. když jsou body stejné tak počet KO , a vítězná strana má šanci na truhlu i když není plný počet bodů. Truhla se neřídí počtem bodů ve hře ale pouze vítězství x prohra.
Mám dokonce dojem ,ale ještě si to ověřím a potvrdím později , že pokud je remíza 35:35 a počet KO je stejný ukáže to jednomu týmu prohru a jednomu týmu vítězství ale šanci na bednu mají obě strany , ale jak říkám ještě si to ověřím.
s pozdravem
CZ tým.
 
Co tak vím, tak šance na truhlu je jen při zisku plnýho počtu bodů (nezáleží na prohře či výhře), aspoň tak je to vysvětleno na wiki a dle mých zkušeností bych to potvrdil.
 
@cesc4444 jo máš pravdu ověřoval jsem si to a je to opravdu tak , že truhla se dostane při dovršení 35 bodů tzn. že můžeš tu truhlu dostat i když se zobrazí vítězství/prohra pokud je 35bodů.Takže při stavu 35:36 jak už jsme řešili výše je šance že truhla padne na obou stranách.
S pozdravem
CZ tým.
 
DOBRODRUŽSTVÍ: jako součást hry souhlasím,je to pro svým způsobem vyvolené a člověk se nemusí do něj pouštět...až do doby kdy je to součástí úkolu.
Je to velmi nešťastné volba :( Snaha odehrát dobro se rovná vzít si den dovolené a sedět u kompu a zkoušet,hlídat a nestřelit se z toho do palice ;)
Ať INNO dělá soutěže v dobru,spešl úkoly,ale ať to necpe do běžných úkolů !!!
Nehledě na to,že díky výše jmenovanému se bitvy rapidně zhoršily,většina hráčů chodí jen do obrany kdy mají jakousi 99.9% jistotu,že přežijí.
Již jsem zažil Awesonomii 3:1 jen pro splnění úkolu a podle mne je to zbytečné a jen popuzujete hráče k přesvědčení nehrát TW.
Prostě z úkolů odstranit dobrodružství,bitvy a výrobky z řemesla...požadujete po lidech nesplnitelné díky skvělému řízení hry.
Já vím odpověď je jednoduchá,PŘESTAŇ TO HRÁT :D

PS:A migrace???Proč neumožnit "vyber si co chceš sebou" v daném množství a prostě to převést na svou postavu v jiném světě???
Peripetie které migrace obnáší jsou zbytečné už vzhledem k tomu,že stejně nejde vylepšené věci prodávat atd.
INNO prober se a neber drogy :D
 
Tak to sčítání inventářů má dva důvody. Prvním je složitost - hra to nemá implementováno a Support nemá čas na to, přesouvat desítky účtů ručně. Druhý důvod jsou finance - Pokud chci bejt top na Ari (například) tak buď budu točit tomboly za nugety, nebo bych vyhrával tomboly zadarmo na mrtvých světech a pak si inventář migroval tam.

Jinak bych se přimlouval za to, co už se někdy děje - alternativní úkoly k dobrodružství. Například v loňském úkolu na den nezávislosti bylo tuším vyhraj dobrodružství, nebo 5 hodin Vyhnat zlodějíčky.
 
Prostě z úkolů odstranit dobrodružství, bitvy a výrobky z řemesla...požadujete po lidech nesplnitelné díky skvělému řízení hry.
Se vším souhlasím s výhradou k této větě. Dobrodružství a bitvy můžou klidně zůstat, pokud budou jako varianta třeba k pracem nebo k duelům. Výrobky z řemesla jsou podle mě normálně splnitelné, vždycky se to dá s někým vyčenžovat.
Navíc bitva je pro nováčka mnohem přijatelnější než dobro, v davu se dá vždycky někam schovat: buď tě pošlou dřepět na vlajku nebo někam jinam neškodně zalézt, ale dobro je pro ty, co to nehrajou denně, čistokrevný zlo. Zvlášť pokud je požadavek na výhru.