• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Franklinove dobrodružstvá

DeletedUser

Guest
Úvod

Ahoj, volám sa Franklin.
Nejaký ten čas pracujem ako barman v malom zapadlom mestečku, Santa Forte.
Možno ho poznáš, ale skôr sa prikláňam k možnosti, že nie.
Neznášam banditov, už hodnú chvíľu mi prepadávajú bar stále znova a znova.
Preto hľadám pomocníkov, ktorí by mi snáď pomohli zbaviť sa tej tlupy banditov raz a navždy.
Je v tom malý háčik, nikto doteraz nebol odvážny a ešte pri začiatku nejakého toho agresívnejšieho pokusu o obranu, ušiel.
Myslíš si, že si ten pravý, aby si mi pomohol a vydal sa so mnou na cestu dobrodružstiev, s úmyslom poraziť tých banditov a vydať ich do rúk spravodlivosti?
Potom neváhaj a prihlás sa u mňa v bare. (to znamená súkromná správa)
S pozdravom, Franklin.


Postavy:
Skúsený vojak -
Potulný duelant - SHARK4
Stopár(zálesák) - pejlka
Odvážny kovboj -

Darebák -
Darebákova pravá ruka - Delicius169
Pašerák - sgt.nemytý
Banditi(5) -

Pripomínam, Darebák je vodca banditov s veľkým D, je to jeho prezývka.
Postavy ešte pribudnú podľa žiadostí, ale až v ďalšej časti.
Tentokrát som začal s trošku netradičným úvodom, tak snáď je to dobré.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Obrana

Do baru dorazil niekedy podvečer neznámy chlap.
Mal čierny klobúk, zjavne starší, plášť šedej farby a nejaké boty.
V opasku však mal dva colty.
Keď si muž sadol na stoličku k baru, Franklin sa ho nesmelo opýtal: ,,Želáte si?"
Cudzinec sa na Franklina pozrel čiernymi očami tak prenikavo, až mu vypadla z ruky utierka, napokon sa cudzinec ozval: ,,Volám sa pejlka, nehovorili ste náhodou, že hľadáte odvážlivcov, dobrovoľníkov, aby vám pomohli pri pomste?"
Franklin nesmelo povedal: ,,No áno, avšak už 2 týždne sa mi nikto neohlásil, takže by ste mali záujem?"
Pejlka prikývol.