• V úterý 11.8. proběhne aktualizace na verzi 2.131. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte na každoroční události Den nezávislosti! Jste připraveni na oslavy? 4. červenec je již za dveřmi. Opět nastal čas na oslavu svobody na The West se spoustou jídla, nápojů a ohňostrojů! Od 2.července (11:00) až do 23.července (23:59) budeme s vámi oslavovat Den nezávislosti!Více informací najdete na herním fóru

HIV- s1

HIVe, nejsi ty v reálu politik? Tady popíšeš situaci, kde s lukem Tlingitů vyhrajete i v oslabení o jednoho hráče a chceš, aby to vyznělo, že ten luk zachránil jinak ztracenou hru a tak je vlastně pro Tombstone přínosnej...
Jedno téma je pitomci, co tam lezou, aniž by si zjistili, co a jak, týpci, co jsou schopní se nelognout, v průběhu hry se odhlásit a vůbec různí kaziči hry. Jenže tyto zoufalce potkáváme (celkem pravidelně) i my bez luku Tlignitů. Takže je to sice opruz, nicméně smůla, ovlivňující relativně vyváženě všechny hráče.
Naddimenzovanost toho luku je téma jiné. Ten udělá jatka z vyrovnané hry ještě rychleji, než odchod nějakýho pidilevela. A než budou k mání (budou-li) bez rance nugetů srovnatelné věci, potrvá to strašlivě dlouho.
Do té doby prostě proti luku nehraju, je to plýtvání časem a posilkama, boj s předem daným koncem, tudíž nezábavný a nudný.
 
Snažím se nabídnout co nejvíce důvodů, proč si myslím, že není třeba tu zbraň a priori odmítat. Pokud bychom ji tedy brali jako chybu ze strany tvůrce hry, že ji vypustil, pak bychom k tomu měli připojit i další chyby od náhodnosti dropu předmětů z trezorů, úzké nabídky odměn za dobrodružství i stále chybějících jiných módů dobrodružství, ať už by se jednalo o pouhé navolení protivníků dle svého gusta.
 
Nemám rád, pokud se někdo nade mne povyšuje, což vycítíš z textu a myslí si, že je snad lepší hráč, či člověk, jak ty. Takže bych to taky nerad dělat, jen pro případ, kdyby to tak vyznívalo. Asi tak, i kdyby dali možnost zakoupení toho luku, nekoupil bych ho a nehrál bych s ním dobro. Peníze na to není problém, ale sakra jsou zde hráči - co já vím děti apod., kteří nemají peníze. Takže neměl možnost si to pořídit každý. A vrátím se k tomu, kdyby byla možnost zakoupení a další hráči si tu zbraň pořídili - víš co by se stalo, byl by to definitivní konec dobrodružství, už by nehrál nikdo a odhlašovali by se mnohem častěji. Hrálo by se jen, pokud by proti sobě byly ty dva luky např. Chceš toto riskovat!!!! Jak jsem psal, psancovu pušku si může vylepšit každý, jen být trpělivý, až padne. Ano je to mraky her, kdo jiný, než já toto může říci, ale tady má možnost si jí každý vylepšit, ne u pořízení luku z tomboly.
 
Súhlasím s Billym a Artillom. Osobne mám odohratých okolo 800 hier, psancovka ani jedna, takže koľko mi asi tak bude trvať tých 27 aby som sa vyrovnal luku? (ak nepridajú ešte silnejšiu zbraň, za 2 roky bude hp už 20 000) HIV si tú zbraň väčšinou dáva dole, začo ho uznávam ale napríklad taký Vencju ju používa vždy a je proti nemu problém nahrať aj mizerných 14 bodov..väčšinou som v modrom tíme, takže keď si dám hanksa na HP a budem utekať vydržím aj tak 3-4 kolá, keď si dám zbraň na poškodenie uberiem mu 1000 a padnem za kolo...už sa moc ľudí sťažuje, že sa to proti prémiovkám nedá hrať a veľa ľudí to hrať aj prestane, ak to bude takto pokračovať
 
Diskuze se posunula do míst, kde lze téměř každé tvrzení rozporovat a ani se člověk nemusí příliš snažit. V zásadě pak vyčnívá několik bodů:

1. Otázka využívání nugetů versus obrovské množství času obětovaného hře

Já sám jsem dlouho jel úplně bez nuget, pak jen s nugety za denní login, ale jak se stále navyšoval čas investovaný do hry (díky kterému jsem vydělal víc peněz, ale i získal víc nuget díky soutěžím zde na fóru, které jsem pečlivě spořil a nedávno využil), tak už mě ani představa finanční investice tolik netrápila. Názor na to má samozřejmě asi každý trochu jiný. Jisté je však to, že tuto problematiku nevyřešíme.

2. Věc navazující na předchozí bod - čas strávený u hry

U různých her bývá kritizováno to, když jediným klíčem k získání toho či onoho je jen obrovská časová investice do hraní a pokud člověk nemá "napařeno několik tisíc hodin", nemá šanci se k tomu či onomu dostat. Pak je ovšem na zvážení, zda je to fér, zda nemá rozhodovat spíš individuální chytrost či zručnost. Je to ale stejně začarovaný kruh jako u problematiky "pay to win".

Nyní se od obecných témat posunu ke konkrétnějším.

3. Nugety na zisk luku

Celkem jsem do tomboly dal 3210 nuget (bez nuget za VIP), přičemž 2720 jsem jich měl na začátku akce před mým prvním nákupem nuget za peníze. Poté jsem za 200 nuget koupil VIP prémium na 14 dní. Celkem tedy 690 koupených nuget jsem použil pro výhru v tombole. Kddybych byl odvážnější, možná by to vyšlo i bez nákupu.

4. Štěstí při dropu dobrých věcí z trezorů

Někomu ta či ona věc z trezoru prostě padnout nechce. Doposud jsem ani jednou nedostal Hanksův revolver, nebo psancovy kalhoty. Odehráno mám aktuálně kolem 1500 her, přičemž mám myslím dost solidní % výher, díky čemuž bych měl mít i relativně vyšší % zisku trezorů než třeba hráči na malých levelech apod. Nevylučoval bych asi ani variantu, že každý hráč má na některé itemy systémem náhodně sníženou šanci nálezu na minimum. Smolaři, kterým to padlo na pušku by pak mohli hrát jak dlouho chtěli a stejně by ji nezískali v takovém množství, aby si ji mohli uspokojivě vylepšit (to je jen dodatek k Billyho tvrzení, že pušku si může vylepšit každý, což rozporuje už i M1šo). I když ano, opět balancujeme na tenkém ledě a hraně teorie.

5. Reálný přínos luku pro mě osobně

Za poslední týden jsem odehrál možná jednu či dvě hry s lukem, víc asi ne. A to mám za poslední týden odehráno 26 her. Ve výsledku si tedy můžu trochu postěžovat a zaplakat (pro jistotu mávám cedulí SARKASMUS), že jsem vlastně chudáček, kterej má parádní neporazitelnou zbraň, ale ani si s ní nezahraje, protože všichni ostatní jsou oškliví a nezkousnou prohru.

Teď ale vážně. Opravdu si myslím, že v případě dobrodružství mi vlastnictví luku jen uškodilo, protože jeho použitelnost se blíží nule a lidi mi akorát nadávají, kydají na mě kde co a vůbec.


6. A priorní odmítači a nedůvěřivci

Ještě doplním výčet o speciální kategorii. Jedni mi nevěří, že luk doopravdy sundám i když to píši před začátkem na chatu (např. Thirster) a jiní se se mnou pro jistotu vůbec nebaví, hru rovnou vypínají a jen nadávají, že "jsme tím (lukem)" zkazili dobrodružství. (např. dydy79).
 
Takže po 700-750 odohraných hrách mi padla puška :D ( aj keď truhla bola kúpená, a na ne som tiež minul dokopy okolo 4 milióny, aj tak je prvá, som zvedavý kedy ju dám na level 3 :D)
"Trochu" sa tu odbočilo od témy, ale je každého osobná vec na čo ( a koľko minie peňazí), takže vykrikovanie o nuggeťákoch je zbytočné, bez nich by už hra bola dávno zrušená :) Ten luk e chyba INNA, kam tu hrú posúvajú a aké predmety pridávajú, o negatívnych ohlasoch určite vedia, ale nič s tým nerobia a naopak to ešte viac hrotia, takže si môžme zatipovať koľko ešte potrvá kým west nezrušia úplne.
 
Upřímně nechápu proč to tady „vyčítáte“ hráči HIV-, ano vím, že Luk Tlingitů je velký úlet, troufám si říct, že i HIV- ví, že je to blbost, ale on ho snad do hry nepřidal. Je celkem pochopitelné, že další „nuggetová zbraň“ v tomto případě Luk Tlingitů je lepší než předcházející. Bohužel pro nás, co na tyto pozlacené tyčky nehrajeme, je ten pokrok v počtu atributů už příliš vysoký, 10-10-10-11 je opravdu síla, na druhou stranu na dobrodružství občas hráče HIV- potkám a musím uznat, že Luk Tlingitů (většinou) vymění za Psancovu pušku (vylepšená na úrovni 1). Bylo zde zmíněno i jméno Vencju, který má toto dřívko také. Myslím, že má také Psancovu pušku (vylepšená na úrovni 1), ale nepoužívá ji, je to prostě jeho věc, asi chce nastřílet 30k či co já vím. Ale rád bych zmínil, že hraji tuto hru (myšlenou dobrodružství), protože mě baví a ne, proto abych nastřádal 27 pušek na Psancovu pušku (vylepšená na úrovni 3). Chápu, že by ji asi každý, ale padá, to co padá. Osobně bych raději uvítal lepší možnost využití veteránských bodů v UPC-shopu, jelikož trezory nekupuji. V posledních 6 trezorech co mi padly, bylo 5x Mojo, ale každý má štěstí na jiné předměty.

Až bude další akce, vsadím se, že další zbraň bude přidávat minimálně 9-9-9-9, pokrok nezastavíš. Silně pochybuji, že by přidali pušku, co bude přidávat, 6-6-6-6, když do toho lidé ty nuggety přímo rvou.
 
Já přišel na jiné řešení, zaregistroval jsem se na prvním světě EN, nechci zde zvedat moc level, kolem 50 ideál, psancovu sadu skoro už mám, tedy krom pušky, něco už vylepšené, no a zjistil jsem, že je 1000x lepší být dobrý malý level, který pomůže těm dvou silným a vyhrávat. Je to mnohem lepší, než hrát CZ, moc se neodhlašuje, hra se spouští mnohem častěji a luk jsem potkal jednou a to u hráče, který tam chodí jen na úkol a skoro stojí. Na českém odehraji jen počet her do první výhry a pak už jen EN. Poenta - opravdu mě to těší hrát za malý level více, než jak zde někdo psát prohrávat s hráči ... však víte ...
 
Já přišel na jiné řešení, zaregistroval jsem se na prvním světě EN, nechci zde zvedat moc level, kolem 50 ideál, psancovu sadu skoro už mám, tedy krom pušky, něco už vylepšené, no a zjistil jsem, že je 1000x lepší být dobrý malý level, který pomůže těm dvou silným a vyhrávat. Je to mnohem lepší, než hrát CZ, moc se neodhlašuje, hra se spouští mnohem častěji a luk jsem potkal jednou a to u hráče, který tam chodí jen na úkol a skoro stojí. Na českém odehraji jen počet her do první výhry a pak už jen EN. Poenta - opravdu mě to těší hrát za malý level více, než jak zde někdo psát prohrávat s hráči ... však víte ...
Na tomto niečo bude, keď som mal level od 40-50 každú druhú výhru mi trezor padol, teraz som niečo pod 70 a stáva sa, že aj 20 výhier po sebe mi trezor nepadne. ( a ak hej, je v ňom mojo)
 
HIV- není moc dobré psát na chat "beru psance", když máš ho máš vyhraného díky nugetluku (teď sem budeš psát, že pušku jsi měl už předtím, vím, ale není to jen o té jedné pušce ;-)

Porazili jsme už (s Manasitem, Jankou, atd... píšu schválně jsme, aby si někdo nemyslel, že vám vnucuju fakt, že jsem nejlepší :D) všechny nugeťáky (HIV-, Vencju, atd... zvláštní, že mě jich víc teď hned nenapadá - asi jich tam už zase tam moc s nugetlukem neleze - proč asi :D ) a když budou modří, prohrají vždycky - jenže to jen teoreticky - už v lobby se dá poměrně snadlo rozpoznat, jestli se to bude dát hrát (a já si chodím zahrát) nebo to bude jen 20 minut ztráty času a nesmyslného klikání (lvl, zbraně, samotní hráči/plniči úkolů na obou stranách).

Takže dokud si budu moct vybrat proti komu/čemu mám hrát, tak si vybírat prostě budu - výběr se mi zjednoduší tím, že proti nugeťákovi to leavnu hned a tím neriskuju, že se odpojí někdo až ve hře

Nugety/placené výhody do her patří, zadarmo nikdo nic provozovat nebude, bohužel v tomto případě byly zvolené špatně - zkazilo to celé dobrodružství.
 
Ohánět se zrovna Jankou, je slušnej výkon, vzhledem k tomu, že ta nepřestřílí prakticky nikoho i kdyby měla psance snad na 3. lvlu kompletně :-D. ehh k topicu.

Pokud si někdo prostě "vybojoval" nuggetovou zbraň, at si ji používá i na dobrodružství, defakto si za tu "výhru" i připlatil, a vystřílí si ji pak, tak ať. Jak je psáno, porazit se dá všecko, i když je to záhul, tak spoluhráči daného nuggetáka nemusí hrát tak dobře, a můžou to s klidem potopit. Jsou i hry který jsou bez šancí pro jeden team, a ani tam nemusí být nuggeták - respektive ta zbraň, takže je to úplně jedno, zda tam je nebo ne..

Do doby dokud balanc hry bude dávat nejslabší lvl na modrou, a ještě slabší team většinou k modré, kdyby alespoň červenou a dal jim tím alespoň "menší" výhodu, když už mají ten lvl.. ale ne, ono to ještě rozrazí k modré at jsou bez šance úplně.. :-D Sám odcházím, ale avšak to je každého možnost, pokud se ti hra nelíbí není nic snadnějšího, než se ji vyhnout. :)