• Nově připravovaná aktualizace 2.147 je naplánována na středu 14.dubna. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru

Jak postupovat v případě nefungující bitvy?

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Vážení hráči,

Vzhledem k množícím se případům problémů s bitvami vás chceme informovat o tom, jak v takovém případě postupovat:

• V první řadě je třeba rozlišit mezi chybou na straně hráče a chybou serveru. Informace a postup - Když hra nefunguje tak, jak by měla - najdete ZDE

• Pokud se jedná o chybu serveru, oznamujte toto ihned výhradně prostřednictvím nového ticketu na support. V případě, že se chyba nepotvrdí se nemusíte obávat žádného postihu. Kontaktovat jiné hráče ve hře nebo hrající herní podporu je bezpředmětné.

• V hlášení o chybě popište, jak se hra chová - chybové hlášení, screeny, uvádějte prosím i to, zda bitva nefunguje jen vám, nebo mají problém s načtením i ostatní hráči. Support nebo moderátoři fóra vám rádi pomohou, potřebují však vědět, kde závadu hledat.

• Nefungující bitvy a do nich vložené prostředky nebudou supportem nahrazovány. Plně chápeme vaše rozhořčení, musíme však dodržovat nařízení firmy.

• Chybou se budeme zabývat prioritně, jakmile to bude možné, v žádném případě prosím nezakládejte další ticket se stejným tématem.

§ 13 Odpovědnost za vady

13.1 S Licenčním ujednáním získá Uživatel možnost používat Hry. Neexistuje nárok na používání určité verze Hry nebo na zachování nebo dosažení určitého stavu / rozsahu funkcí. Uživateli je známo, že Hry nabízené společností InnoGames – stejně jako jakýkoli jiný software – nikdy nemohou být prosté chyb. Vzhledem k tomu lze za vadu Hry považovat pouze závažnou a trvalou poruchu.

13.2 Společnost InnoGames nezaručuje žádnou konkrétní dostupnost Her, snaží se však zajistit její vysokou úroveň. V případě pravidelné údržby Her, která je možná pouze v offline režimu, v případě zásahu vyšší moci nebo v případě nedostupnosti v důsledku vnější manipulace může kromě toho dojít k výpadkům. Nevznikají tím žádné nároky uživatele, zejména ne nároky na náhradu škody.

13.3 Nedostatky, které Uživatel zjistí, je nutno bezprostředně po odhalení ohlásit. Uživatel by takové ohlášení měl kvůli zajištění důkazů zdokumentovat v textové podobě a zaslat (faxem, dopisem nebo e-mailem) na adresu společnosti InnoGames. Uživatel si před ohlášením eventuální chyby přečte všechny stránky nápovědy, stránky s častými dotazy a fórum.

13.4 Z odpovědnosti za vady jsou vyloučeny vady, které vznikly v důsledku vnějších vlivů, Uživatelových chyb při ovládání nebo vyšší moci.

13.5 Uživatel se v rámci možností zavazuje, že se bude podílet na odstraňování vad Her.

Děkujeme.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.