• Nově připravovaná aktualizace 2.149 je naplánována na úterý 11. května. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru

Návod Když hra nefunguje, jak by měla..

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser9058

Guest
Vážení hráči,

bohužel ne vždy hra funguje na 100% - je třeba počítat s výpadky, které souvisejí s nahráním nových updatů (aktualizací), nebo s chybami spojenými s prohlížečem.

Co dělat, pokud se hra načítá pomalu
- F5 (aktualizovat)
- odhlásit / přihlásit
- vypnout scripty
- vymazat cookies a dočasné soubory
- zkontrolovat aktualizace Flash Playeru a Java scriptů
- zkontrolovat nastavení antivirového programu

Co dělat, pokud se špatně načte mapa (zelená plocha nebo jen části)
- F5 (aktualizovat)
- odhlásit / přihlásit
- zmenšit si rozlišení mapy
- upravit zobrazení prohlížeče (Zobrazit - Měřítko - 100%) nebo CTRL + 0 [nula]
- vypnout scripty
- zadat do url prohlížeče - javascript:WMap.mapData = new MapData(); WMap.scroll_map_to_char(); void(0);

Co dělat, pokud se nenačítá bitva o pevnost
- F5 (aktualizovat)
- odhlásit / přihlásit
- vypnout scripty
- vymazat cookies a dočasné soubory
- zkontrolovat aktualizace Flash Playeru a Java scriptů
- zkontrolovat nastavení antivirového programu
- zkontrolovat nastavení portů programy Skype a odhlásit se z něj
- překontrolovat nastavení síťových portů pro Flash - 1028 a 1582
- pokud problémy přetrvávají, je třeba se obrátit na poskytovatele internetu s dotazem na povolení portů pro bitvy
- doporučujeme přečíst:[SPOIL]od hráče Old Bekend
Sesbíral jsem různé informace tady z fóra od všech znalců:

Pokud se objeví zmiňovaný error 2048, nejspíš něco blokuje připojení.
Tady je návod, jak to zjistit. (od Hairymana) - návod je na Win XP

Zde jsou informace, které se nám na UK fóru povedly "vyšťourat" z Morthyho :
Ona flashová chyba "2048" je vlastně jen základní hláška, která vám říká, že jste se nedokázali připojit k serveru.
Problém vzniká zřejmě díky neschopnosti komunikace počítače a serveru na požadovaných portech a to buď díky nastavení firewallu nebo proxy provozovatele netu.

Vyzkoušet, jestli je právě v tom zakopaný pes můžete přes příkazový řádek příkazem telnet.

Nabídka start--->spustit--->napište cmd a jste v příkazovém řádku.
napište "telnet cz1.the-west.cz 1582" (samozřejmě bez uvozovek a cz1 můžete nahradit na kterém serveru hrajete)
pokud je vše v pořádku, mělo by naběhnout černé okno
napište "telnet cz1.the-west.cz 1028" (stejná procedura jako u předchozího portu)

Pokud se u jednoho (nebo obou) ze dvou pokusů objeví chybová hláška, něco na cestě blokuje připojení. Teď je už na vás zjistit, jestli váš firewall nebo provider.

Řešením je povolit výjimky ve firewallu, zjistit u providera, jestli má zavřené porty případně vytvořit "tunel" přes někoho, komu to jde. (k řešení tunelem bych se jako běžný uživatel neodvažoval)

Jak už jsem napsal, informace jsou získané na anglickém fóru, nejsou z mé hlavy.

No a jedna bulvární nepotvrzená informace... komu se to nepodaří vyřešit samotnému, má zřejmě smůlu (kdysi dev skupina vypustila informaci, že se ještě neví, jestli jsou vůbec schopni a ochotni problém vyřešit kvůli malému procentu lidí s problémem... od té doby je z oficiálních zdrojů ticho po pěšině, takže závěr si udělejte sami )
Pokud máte Win Vistu a nejde vám funkce "telnet", musíte provést nejdřív tento postup (od Freshmeata)

1. Kliknout na Start, pak (asi) Ovladací Panely, Programy, kliknout na "Zapnout/vypnout funkce Windows" (nebo něco podobného). Je potřeba byt nalogován jako Administrátor, popř. dát heslo k Administrátorskému účtu.

2. Odšrtnout políčko u "Telnet Klient"

3. Odkliknout OK. Instalace může trvat několik minut.
Po tomhle kroku provést krok uvedený výše.

Pokud tedy něco blokuje připojení v oněch dvou portech, napište e-mail poskytovateli internetu, on vytvoří výjimku a bitvy by měly šlapat.

Doufám, že to někomu pomůže[/SPOIL] [SPOIL]od hráče Freashmeat
Tady je z oficiální mrkwosoftí nápovědy jak nainstalovat Telnet na Visty:


How do I install Telnet?


By default, Telnet is not installed with Windows, but you can install it by following the steps below.

To install Telnet Client

1. Click the Start button Picture of the Start button, click Control Panel, click Programs, and then click Turn Windows features on or off. Administrator permission required If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.
2. In the Windows Features dialog box, select the Telnet Client check box.
3. Click OK. The installation might take several minutes.


---------------------------------------------------------------

Překlad:

1. Kliknout na Start, (asi) Ovládací Panely, Programy, kliknout na "Zapnout/vypnout funkce Windows" (nebo něco podobného). Je potřeba být nalogován jako Administrátor, popř. dát heslo k Administrátorskému účtu.

2. Odškrtnout poličku u "Telnet Klient"

3. Odkliknout OK. Instalace může trvat několik minut.



---------------------------------------------------------------

můžeš použít postup výše na ověření, zda jsou oteveřeny příslušné porty:

Vyzkoušet, jestli je právě v tom zakopaný pes můžete přes příkazový řádek příkazem telnet.

Nabídka start--->spustit--->napište cmd a jste v příkazovém řádku.
napište "telnet cz1.the-west.cz 1582" (samozřejmě bez uvozovek a cz1 můžete nahradit na kterém serveru hrajete)
pokud je vše v pořádku, mělo by naběhnout černé okno
napište "telnet cz1.the-west.cz 1028" (stejná procedura jako u předchozího portu)

Pokud se u jednoho (nebo obou) ze dvou pokusů objeví chybová hláška, něco na cestě blokuje připojení. Teď je to na vás zjistit, zda váš firewall nebo provider.
Někde to tam možna je, ale dodávám, že "úspěšným" pokusem o připojení na portech (1582, 1028) bude černá obrazovka (okno).[/SPOIL]

Co dělat, když chybí zadavatel v salóně (Marie, šerif...)
- zkuste dokončit všechny tutorialové úkoly - to jsou ty, které jsou označené červenou barvou. Po jejich dokončení se všichni zadavetelé vrátí do salónu.
- dokončená série úkolů Zachraň salón, část 2


Máte-li další osvědčené zkušenosti s odstraněním některé z těchto potíží, budeme rádi, pokud se o ně podělíte. Zaslat je můžete moderátorům po PM, nebo vložit do některého z témat řešící chybu a moderátorům zaslat odkaz s žádostí o zapojení odkazu do tohoto threadu.

Předem děkujeme za spolupráci.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.