• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze Konec útoků

Jen vykopávám diskuzní téma "Konec útoků".

INNO popravilo útoky třemi za sebou jdoucími kroky bez jakékoliv zpětné vazby.

1. snížení počtu útočníků
2. posílení bonusů, což je vstupní výhoda pro obránce
3. nasazení sady cortiny, která je OP pro tanky do obrany, ale v útoku si s ní může každý

Vidíte nějaké světlo v tunelu, že by se mohla situace zlepšit? Alespoň na s1 je situace taková, že se lidem nechce chodit do útoků (lidi, kteří můžou se nacpou do obrany) a ostatní raději nejdou vůbec než by šly do útoku, což následně znamená jen a pouze vraždění útočníků, kteří jsou cca ve 40-45 kole postřílení, aniž by se obránci nějak víc snažili.

Pro mikosansobi do reportu: současné nastavení bitev je totálně naprd, a pokud se s tím nic neudělá, povede to k velmi brzkému zániku bitev a brutálnímu odlivu hráčů.
 
Naposledy upraveno:

raketak95

Člen týmu
Vidím to podobně optimisticky... :D Na K je % zásahu v útoku mezi 25-35 %, s tím, že se těsně nad 50 % dostanou jen hoodně občas dělníci s prémkem. Nástřel tanků v Cortinách je obvykle lehce vyšší než Murriet a kapitánů v útoku... Že by INNO přiznalo chybu a vrátilo staré bonusy a počty, nebo že by dokonce nerflo pasti nebo bonusy do obrany Cortiny vidím jako sci-fi. Nejreálněji vidím, že se vytluče klín klínem a na Velikonoce přijde OP sada do útoku skrz skrývání, která trumfne kapitána i důstojníka Unie. :)

současné nastavení bitev je totálně naprd, a pokud se s tím nic neudělá, povede to k velmi brzkému zániku bitev a brutálnímu odlivu hráčů.
Začínám si říkat, jestli ten odliv hráčů není z nějakého důvodu konečným cílem společnosti, protože minulý rok bylo tolik změn, co stávající hráče spíš otrávilo bez jakéhokoliv potenciálu přitáhnout nové (zbabrané eventy, projekt Angus, rozvrtání bitev - aspoň ty vzorce nechali už být..., obrovské meziroční překonání nejlepších free sad na % produktu, peněz i štěstí na hodnoty sad za nugáty...)
 

EREWAN

Člen týmu
HIV- má samozřejmě pravdu, prostřelit Cortiny na bonusech je obrovský problém, šance na zásah v útoku jsou naprosto minimální, pokud se útočníkům nepodaří obsadit bonusy (v tu chvíli, kdy se dostanete na bonusy, např. Kapitán začíná fungovat dost slušně, pokud vám zůstal nějaký tank, který vás na bonusech ochrání)

Bohužel jakékoliv stížnosti hráčů a jejich poznatky jsou umlčovány a přímá interakce s InnoGames samotným je prakticky nemožná, na každém fóru v jakékoliv jazykové verzi máte pouze možnost komunikace s týmem pro danou komunitu, která přislíbí, že všechno bude přeposláno dál. Apeloval jsem na toto téma už na .NET fóru, ale je potřeba sehnat větší podporu, aby na to někdo reagoval. Je potřeba nějakým způsobem kontaktovat někoho z Inna, kdo má možnost dělat změny, kdo může říct "ano, tohle se stane" a pak se to stane. Je však důležité, aby nám byla komunikace s někým kompetentním umožněna, protože do té doby se bude opakovat pouze
Hráči kontaktují český tým -> český tým do 14 dnů možná zareaguje a příslíbí přeposlání do Inna -> informace jsou (možná?) přeposlány -> nic se neděje
 

z3l1

Člen týmu
Zdravim,
už jsem to napsal do chatu pro CZ tým. Víc nedokážu.
Jinak mám na to stejný natož asi jako vy.
 
Bohužel musím souhlasit také, Cortina je extrémně silná a v obranách je to insane. Vidíme to sami na Klondiku, možnosti jsou takové, že hráči nebudou Cortiny používat, což je samo o sobě nesmysl, když za to utratily peníze, nemyslím si, že by Inno udělalo nerf, protože potom by si hráči mohli psát o refund? Další možností pro zlepšení bitev je ta, že se mezi sebou budou muset dohodnout obránci s útočníky s tím, že obrana bude spíše pasivní a nechá útočníky hrát, protože pokud obrana zablokuje sektory na pohyb, není víceméně šance se přes ty sektory dostat, útočník je obklíčen a postřílen, což je velmi smutné a nedivím se, že to pro útočníky je frustrující.
 
Jistě Vám Inno vyjde vstříc :D Jak dlouho se ladily ony změny na bitvy? Někdy v březnu se započalo s IFBC,pokud je mi známo toto mělo přispět k vyrovnání bitev.
Ale co mne obzvláště mrzí je že (jistě,je to jen a jen jejich dobrá vůle) nebude další možnost si nepotřebný set nechat "rozložit" a poslat dál k užitku dalších.
Je to asi novoroční krok to tu co nejvíc rozložit a hru ukončit...

Důstojníkovi dáme do cesty Cortinu,Cortinovi kapitána (nijak extra povedený) a zase bude set co překoná další a to by se museli na pevnostech měnit hodnoty každým vydáním nového setu...
A mám návrh:do útoku udělat set ŽENISTA a obraný prvek v útoku "zákop" :D

Jakékolii dotování do budoucna vidím jako zbytečné mrhání finančními prostředky,které nic světoborného nezajistí.
Hodně štěstí Weste ;)
 
Bohužel jakékoliv stížnosti hráčů a jejich poznatky jsou umlčovány a přímá interakce s InnoGames samotným je prakticky nemožná, na každém fóru v jakékoliv jazykové verzi máte pouze možnost komunikace s týmem pro danou komunitu, která přislíbí, že všechno bude přeposláno dál. Apeloval jsem na toto téma už na .NET fóru, ale je potřeba sehnat větší podporu, aby na to někdo reagoval. Je potřeba nějakým způsobem kontaktovat někoho z Inna, kdo má možnost dělat změny, kdo může říct "ano, tohle se stane" a pak se to stane. Je však důležité, aby nám byla komunikace s někým kompetentním umožněna, protože do té doby se bude opakovat pouze
Hráči kontaktují český tým -> český tým do 14 dnů možná zareaguje a příslíbí přeposlání do Inna -> informace jsou (možná?) přeposlány -> nic se neděje

V září jsem psal o tom, zda by bylo možné vytvořit nějakou platformu, kde by byly s hráči komunikovány změny, nové sady atd., aby to k něčemu bylo, ale bohužel se ten dotaz dostal asi tak daleko, jak píše gabor nagy...
 
V září jsem psal o tom, zda by bylo možné vytvořit nějakou platformu, kde by byly s hráči komunikovány změny, nové sady atd., aby to k něčemu bylo, ale bohužel se ten dotaz dostal asi tak daleko, jak píše gabor nagy...

Taková platforma zní teoreticky sice moc fajn, ale bohužel by tam na té platformě byla většina gaborů, kteří by je zasypávali nesmyslnými dotazy a rádobyvtipnými připomínkami. Tudíž věcné názory, které mají hlavu a patu od hráčů jako HIV- by se v tom bordelu ztratily.
 
Taková platforma zní teoreticky sice moc fajn, ale bohužel by tam na té platformě byla většina gaborů, kteří by je zasypávali nesmyslnými dotazy a rádobyvtipnými připomínkami. Tudíž věcné názory, které mají hlavu a patu od hráčů jako HIV- by se v tom bordelu ztratily.
Samozřejmě jsem předpokládal, že by se jednalo o platformu výběrovou. Ano, bylo by to sice nechutné elitářství, ale aby to fungovalo, nebylo by moc jiných možností. Případně by se mohlo jednat o nějaký vícestupňový systém, který by eliminoval humoristické výstřelky.
 

EREWAN

Člen týmu
Řekl bych, že většina "humoristických výstřelek" je způsobená právě pasivitou ať už samotného InnoGames, případně českého TW týmu, nemůžu mluvit za ostatní, ale troufl bych si tvrdit, že v případě změny přístupu, by počet právě zmíněných vtipů a narážek značně poklesl...
 
Na každou nevybalancovanou sadu ve hře stačí vydat nový silný set, který se dokáže rovnat předchozímu silnému setu. To mi příjde jako perfektní herní design.
 
Tady je ale bohužel ten problém, že i kdyby to měla další silná sada zalepit, nějakou dobu si na ní počkáme a do té doby budou bitvy... no takové jaké jsou. Teď je začátek ledna, další akce bude Valentýn, kam se nedávají moc silné sady, protože díky hernímu systému tam nikdo nugety nenarve, alespoň ne tolik. A pak se čeká až do velikonoc, což jsou reálně aspoň 4 měsíce, než se ta sada alespoň trochu rozšíří.
Varianta s mimořádným výprodejem za nugety toho taky moc nezachrání, protože to zase nepomůže tolika hráčům, aby to změnilo současné rozložení sil útok/obrana.
 
Já teda nevím, jak je to S1,S9,Ari. Koukal jsem na poslední bitvy na Jerichu (tam je víc výher útoku v poslední době) a Klondajk (12:15 - o 3 výhry obrany víc) a indianu (14:12 pro útok) a to mi zase takovej disbalanc nepřijde, jasný, ovlivňujou to taky situace na konkrétních světech, ale v tom případě mi lepší obrana přijde docela OK, protože i aliance, který jsou slabší maj větší šanci ubránit.
 

Pawn

Člen týmu
Hlavně ještě ne tak dávno, útok vyhrával úplně každý boj a nic se nedalo ubránit, najednou duelanti v unii netrefí každou střelu, tak je problém na světě evidentně. :-D Za mne je to OK, obrana by měla mít lepší šance, a to že neutrálové raději jdou do obrany tak to bylo téměř vždy protože se z bonusů střílí pohodlnějš i s horší sadou.
Formule westu potřebuje update jak v duelech tak pevnostech ale to už se ví delší dobu i se o tom delší dobu vedou diskuze na betě.
 
Já teda nevím, jak je to S1,S9,Ari. Koukal jsem na poslední bitvy na Jerichu (tam je víc výher útoku v poslední době) a Klondajk (12:15 - o 3 výhry obrany víc) a indianu (14:12 pro útok) a to mi zase takovej disbalanc nepřijde, jasný, ovlivňujou to taky situace na konkrétních světech, ale v tom případě mi lepší obrana přijde docela OK, protože i aliance, který jsou slabší maj větší šanci ubránit.
A není to třeba tím, že na Jerichu není většina pevností dostavěná? Obránci pak stojí uvnitř pevnosti a nemají bonusy věží/hradby. Pokud budeš mít u vystavěné věže 9 online vojáků s Cortinou, tak nepadne ani za 50 kol.
 

EREWAN

Člen týmu
na Jerichu je většina pevností dostavěná, s výjimkou několika okrajových pevností, plus někde třeba chybí hlavní budova nebo tak...
 

Mikosansobi

Člen týmu
Současné nastavení bitev a set Cortiny jsem posílala v reportu jako hlavní discusní příspěvěk. Vyvážení bitevních sad je potřeba a už se o tom dost dlouho mluví. Čekáme na info, zda se letos plánuje změna na bitevním poli. Děkuji za trpělivost.
 
Nahoru