K bodu 1)
Ve Všeobecných obchodních podmínkách (VOP) je uvedeno:
§7 Obsah služeb
7.2 Všechny námi nabízené hry, služby, prémiové služby, položky nebo měny jsou dle našeho uvážení přepracovávány a aktualizovány tak, aby byly atraktivní pro co nejširší okruh uživatelů. Aby se hry mohli účastnit všichni hráči, je nezbytné, aby používali stejnou verzi hry, služeb, prémiových služeb, položek a měny. Proto se můžeš účastnit příslušné hry a využívat služby, prémiové služby, položky nebo měny vždy pouze v aktuální verzi.
7.3 Vyhrazujeme si právo ukončit provozování her nebo jejich částí bez udání důvodů.
Vzhledem k tomu, že VOP mají vyšší platnost než Pravidla hry, znovu jsi vedle. Nehledě na to, že i v pravidlech je uvedeno: "Společnost InnoGames může kdykoli změnit (včetně úpravy a smazání) herní účty, herní světy, konfigurace a dalších aspekty hry, a to včetně těchto pravidel."
Od bodu 1) se pak odvíjí i všechny další body, neboť INNOGames je majitelem hry a může si s ní dělat co chce.
Je třeba k tvé argumentaci proti bodu 3) doplním, že stávající migranti jsou na s1 již 6,5 let, zatímco bez nich server předtím fungoval 3 roky a 9 měsíců. Vzhledem k provedeným změnám, kdy se za poslední dobu hra stala mnohem dynamičtější, tak je rozhodující aktivita v posledních letech, kdy jde získat mnohem více zkušeností atd. a to už jen za denní bonus.
Takže srovnání: za 3 roky a 9 měsíců se s1 vylidnil natolik, že na něm poklesla aktivita natolik, že byo rozhodnuto o jeho oživení a to oživení tu víceméně funguje 6,5 roku.
Všechno týkající se bitev je jen a jen o lidech, zda se vedoucí osoby aliancí dokáží mezi sebou domluvit, zvládnou motivovat svoje hráče, aby na bitvy chodili a vydrželi u hry. A to samozřejmě stojí čas a vyžaduje to nějaký balík schopností. Když se sejde vhodná konstelace, nemusí to fungovat na novém ani starém světě s migrací nebo bez migrace. Vždycky tato hra bude o lidech, kteří ji hrají a diskuze o tom, zda migrace něco rozhodí nebo ne je opravdu mimo. Důkazem toho budiž srovnání s1 a s9, kde nastal úplně opačný vývoj, který jsem již někde jinde popisoval.
Ve Všeobecných obchodních podmínkách (VOP) je uvedeno:
§7 Obsah služeb
7.2 Všechny námi nabízené hry, služby, prémiové služby, položky nebo měny jsou dle našeho uvážení přepracovávány a aktualizovány tak, aby byly atraktivní pro co nejširší okruh uživatelů. Aby se hry mohli účastnit všichni hráči, je nezbytné, aby používali stejnou verzi hry, služeb, prémiových služeb, položek a měny. Proto se můžeš účastnit příslušné hry a využívat služby, prémiové služby, položky nebo měny vždy pouze v aktuální verzi.
7.3 Vyhrazujeme si právo ukončit provozování her nebo jejich částí bez udání důvodů.
Vzhledem k tomu, že VOP mají vyšší platnost než Pravidla hry, znovu jsi vedle. Nehledě na to, že i v pravidlech je uvedeno: "Společnost InnoGames může kdykoli změnit (včetně úpravy a smazání) herní účty, herní světy, konfigurace a dalších aspekty hry, a to včetně těchto pravidel."
Od bodu 1) se pak odvíjí i všechny další body, neboť INNOGames je majitelem hry a může si s ní dělat co chce.
Je třeba k tvé argumentaci proti bodu 3) doplním, že stávající migranti jsou na s1 již 6,5 let, zatímco bez nich server předtím fungoval 3 roky a 9 měsíců. Vzhledem k provedeným změnám, kdy se za poslední dobu hra stala mnohem dynamičtější, tak je rozhodující aktivita v posledních letech, kdy jde získat mnohem více zkušeností atd. a to už jen za denní bonus.
Takže srovnání: za 3 roky a 9 měsíců se s1 vylidnil natolik, že na něm poklesla aktivita natolik, že byo rozhodnuto o jeho oživení a to oživení tu víceméně funguje 6,5 roku.
Všechno týkající se bitev je jen a jen o lidech, zda se vedoucí osoby aliancí dokáží mezi sebou domluvit, zvládnou motivovat svoje hráče, aby na bitvy chodili a vydrželi u hry. A to samozřejmě stojí čas a vyžaduje to nějaký balík schopností. Když se sejde vhodná konstelace, nemusí to fungovat na novém ani starém světě s migrací nebo bez migrace. Vždycky tato hra bude o lidech, kteří ji hrají a diskuze o tom, zda migrace něco rozhodí nebo ne je opravdu mimo. Důkazem toho budiž srovnání s1 a s9, kde nastal úplně opačný vývoj, který jsem již někde jinde popisoval.