• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nápoj proměny

Líbí se vám tento návrh?


  • Celkový počet hlasujících
    5
  • Anketa uzavřena .

DeletedUser

Guest
Nápoj proměny
picture.php

Mnozí hráči nejsou spokojeni s výběrem svého charakteru. Obzvláště pochopitelné je to v případě hráčů, kteří založili svou postavu v počátcích hry, načež přibyly charakterové výhody, jež nemohli očekávat (např. v souvislosti s přidáním pevností). Nyní by měl každý šanci na změnu.

Po po(u)žití Nápoje proměny by byl hráč vyzván k opětovnému výběru charakteru. Po jeho vybrání by došlo k vynulování charakterové úkolové série a ztrátě charakterového vybavení z inventáře. Následně by hráč mohl plnit nový charakterový úkol.

Navrhuji, aby bylo možné Nápoj proměny zakoupit v UP Shopu za 2000 dluhopisů či nuggetů.

Výhody:
+ východisko z nesnází způsobených nevyhovujícím výběrem charakterové skupiny
+ nová výzva pro hráče, kteří nevědí, co dál

Nevýhody:
- možná celková změna herní strategie (Hráči by se změnou mohli začít počítat, v počátcích si vybrat dělníka pro rychlejší sbírání zkušeností a posléze se "přepnout" na vojáka.) - což lze však snadno omezit udáním podmínky, že by bylo možné nápoj užít min. 1 rok od založení postavy
- pravděpodobný úbytek dobrodruhů a dělníků na starších světech
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Promin, ale obavam se ze takhle by hra ztratila smysl a lide by se, jak uz jsi psal, zpocatku vyexpili a potom se snadno predelali na jiny charakter. Nahlade k tomu, inno uz urcite o tomhle premyslelo a stejne jako nemuzes predelat remeslo, pokud si jednou zvolis uz je to tva volba. A pokud by se ti to nelibilo muzes misto nakupovani nuggetu zacit znovu na jinem svete s moznosti volby jineho charakteru. :)
 

DeletedUser1318

Guest
Já si myslím, že je to naopak jedna z věcí, která může west velmi zatraktivnit.
Myslím si, že by neměl být problém nastavit podmínky takovým způsobem aby hráč sice nezačínal úplně od nuly a začátku, ale na druhou stranu by se musel vzdát například některých předmětů nebo součástí výbavy.
Pokud zůstane stropem level120 a nepřibudou úkoly a ne "úkoly", pak bych tuto možnost uvítal.
 

DeletedUser4876

Guest
Bylo by to dobre, ale to neprojde kdysi jsem to taky psal do návrhu a hned mi to bylo zamítnuto i když tahle funkce je na betě, nechápu že to nemuže byt i tady když je to menší zásah do hry než jine nuggetove vymoženosti.
 
Tady je už možný zdaleka všechno,ale tohle se mi moc nezamlouvá.Možná by to mělo opodstatnění v případě,že bych nevěděl,co mě čeká v dalšímprůběhu hry.
Bohužel,dneska nejni problém si jakýkoliv info přečíst.Čili pokud jsem si zvolil charakter,měl jsem dost možností si nechat projít hlavou,jakým směrem postavu budu tvořit.
Tuším,že na nových světech už byly jistý věci vychytaný,kdo měl zkušenosti,tak od začátku figuru směřoval tam kam se mu chtělo,protože věděl co dělá.
Takže pokud zavolil-má co chtěl.
 

DeletedUser1318

Guest
Jenže když dohraju za jeden charakter až do posledního levelu, a nemám do čeho píchnout, tak by se mi možnost překabátit za někoho jinýho líbila. Klidně výměnou za to, že spadnu o plno levelů níž a příjdu třeba o část výbavy + plus nějaký dolar, dluhopis či nuget.
Že by někdo pracoval na nějakém navýšení levelu, či úkolech pro 120 se asi nedočkáme, a pokud bude dosažitelná práce prakticky komukoliv, tak je specializace taky mimo hru. Nový svět taky asi nehrozí a u mnoha her na PC, což je sice jiná kategorie než west, taky můžeš procházet příběhem s rozdílnými postavami nebo se bít za různé strany.
 
Z toho akorát kouká charakterový úkol, ni víc. Spíš by se měl charakter utvářet , tak jak je to s vyzáží. Každý si zvolí a bude po problému. Aktivita by se měla řešit jinak, než přehozením charakteru.
 

DeletedUser

Guest
McBracey to by narušilo systém bitev....
Dejme tomu,kdyby si každý mohl vybrat 4 charakterové výhody,pak bychom v bitvě mohli potkat člověka s 14000hp,který dává kritické zásahy,má bonus dobrodruha (2 zásahy a konec) a k tomu ještě 60% ze sektoru (2x30%,měl by jistě char.premium)...

Takových zabijáků být na každé straně bitvy třeba jen 10 by znamenalo nutnost prodloužit bitvu třeba na 100 kol :D
 

DeletedUser1318

Guest
Z toho akorát kouká charakterový úkol, ni víc. Spíš by se měl charakter utvářet , tak jak je to s vyzáží. Každý si zvolí a bude po problému. Aktivita by se měla řešit jinak, než přehozením charakteru.
Reálně vycházím z toho, co by mohlo být realizovatelné.
Výdaje to nepotřebuje, ztráty to nezvětší, a je to tak snadné, že by to i Inno zvládlo za několik měsíců zrealizovat. Ani žádné zásadní chyby by se nemusely kumulovat.
A vzhledem k tomu, že je to tu stejně jen hra pro oživení fóra, je to nakonec úplně šumák, ne?

...Dejme tomu,kdyby si každý mohl vybrat 4 charakterové výhody...
Vybral by sis nový charakter, o výhody původního by jsi samozřejmě přišel.
 

DeletedUser

Guest
Díky všem za komentáře.

(...)
Bohužel,dneska nejni problém si jakýkoliv info přečíst.Čili pokud jsem si zvolil charakter,měl jsem dost možností si nechat projít hlavou,jakým směrem postavu budu tvořit.
(...)

Avšak kdo zakládal svou postavu před čtyřmi lety, těžko se mohl někde dočíst, že budou nějaké pevnosti a charakterové výhody.


Samozřejmě by bylo rozumné používání onoho nápoje nějak omezit, např. možnost použití min. 1 rok po založení postavy a opětovně až po uplynutí dalšího roku.
 
Nahoru