• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nový vzorec pro bitvy

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

Deleted User - 31870

Guest
Od středy je možné na Betě testovat nový vzorec pro výpočet hodnoty útoku a obrany v bitvách o pevnosti.

Celková vytrvalost a skrývat se se stane mnohem důležitější, v menší míře bude pozvednuto rovněž vést.
Tato změna bude aktivní po nějakou dobu na testování a nebude uvedena na ostatní herní světy, dokud nebudou vývojáři hry zcela spokojeni s vybalancováním.

Pro ty, kteří se zajímají o matematické výpočty, struktura výpočtu je stejná, jako je uvedeno na West Wiki ( - ), akorát exponent se změní na 0,6, respektive 0,5.

Tak vzhůru do testování! A samozřejmě se těšíme na Vaše názory.


 

DeletedUser

Guest
Závěr je už znám, změna tohoto exponentu nic nemění hráče zaměřené na max. HP to nechává v klidu.
 

DeletedUser

Guest
Nebyl bych si tak jistý, že je to nechává v klidu oprávněně. Pokud má člověk 100 ve skrývat se, tak mu změna dá +9,5 k útoku a obraně, což je oproti tankovi, který má řekněme jen 20 ve skrývat se skoro o 7 víc. Což odpovídá vylepšení za 123 UPB/nuggetů! Určitě to tanky o trochu oslabí, otázkou je, jak moc. Je zřejmé, že velké HP bude stále výhodné, nicméně asi se vyplatí pár bodů si do ostatních schopností dát, protože jinak tankové nic netrefí a každý trefí je.
Dále stojí za povšimnutí, že tankové mají velkou vytrvalost a malé skrývat se, tudíž je touto změnou posilněn útok.
 

DeletedUser

Guest
Když mám v bitevním téměř 200 skrývat se a 70 vytrvalost.Bude to u mne osobně velký rozdíl?Prosím o odpověď někoho fundovaného:D.Díky
 

DeletedUser

Guest
Další plánovaná změna, odkaz na beta fórum.
Ve zkratce jde o to, že skrývat se/vytrvalost a vést bude ovlivňovat nejen šanci na zásah/úhyb, ale i zvyšovat způsobené zranění a snižovat zranění obdržené. To ale bude negativně ovlivněno celkovým HP! Tzn. víc HP -> menší redukce zranění a méně způsobených zranění -> HP MOŽNÁ nebude nejdůležitější vlastnost.
 
Na nejnovějším německém světě Fairbanks dnes aktivovali nový bitevní vzorec. Z Fairbanksu udělali takovou beta verzi, nicméně 3. července to nahrají všude.

Původní exponenty 0.4 jsou upraveny na rozmezí 0.4 až 0.6 (0.5 má vést).

Kromě toho změnili vzorec na způsobenou škodu. K normálnímu poškození zbraně přičtou hodnotu, která je přímo úměrná Vést a nepřímo úměrná max. zdraví, tj. čím více Vést, tím větší škoda, čím více Zdraví, tím menší škoda.
Příklad 1.: bojovník se škodou zbraně 250, vést=32, max. zdraví = 8000: škoda se zvýší o 1 na 251,
Příklad 2.: bojovník se škodou zbraně 250, vést=150, max. zdraví = 2000: škoda se zvýší o 19 na 269.

Podobně upravili i vzorec pro úhyb, ten se zhoršuje zdravím a zlepšuje skrýváním/vytrvalostí.

Více zde:
http://forum.the-west.de/showthread.php?p=730584#post730584
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser11063

Guest
nově budou přidány dvě nové formuly - poškození a odpor (odolnost)

co přesně je ten odpor a jak to bude ovlivňovat poškození, které mi bude způsobeno? po pravdě z toho čísla z příkladu Odolnost = 1,264911064067 moc moudrý nejsem
 

Deleted User - 31870

Guest
Více informací jsme k tomu v tuto chvíli nedostali.
 

DeletedUser

Guest
Jestli má nějaká aliance matfyzáka v záloze,pak myslím,že bude jasně vítězit :D
 
Wicháhpi sice píše, že Vést má exponent 0.5, ale NightWolf na německém fóru píše, že Vést má exponent 0.6....

Ať tak či onak, mohou jemně vylaďovat vzorce, ale to jsou kosmetické změny, za 4 roky pevností beze změn by to chtělo nějakou lepší invenci.
 

DeletedUser

Guest
Kosmetické změny to nejsou.Když si spočítáš,že bys s bonusem měl 200skrývat,vést a přesnost (což není na 120.levelu problém),pak by to před updatem dávalo v obraně šanci na trefu v trávě 49,97 (bez zlatky,posilnění atd...).Po updatu už je to hodnota 71,49. To je více,než 20 bodů rozdíl.Zdá se ti to kosmetická změna? Vždyť to už mají dnes někteří "pracanti"(rozuměj-nemají body v pevnostních skillech) na věži v malé pevnosti.Z mého pohledu je to velmi razantní změna pro lidi,kteří se dovedou zaměřit.
 
měl sem na své věži a s posilněníma zlatkou a nattyho sadou kolem 105% a netrefil jsem ani vodu z lodi kale takže nejdřív by měli tyhle procenta srovnat jako v práci tam ti to padá přesně jak píšou
 
Ale jo, 71 je víc než 50 a jednou to bude třeba 75 nebo 65, se vzorci si mohou hrát tak často, jak budou chtít, můžou to ladit jako na ekvalizéru, ale písnička to bude stejná.

Měl jsem na mysli něco jiného. Za ty 4 roky jsou pevnosti opravdu pořád stejné, přitom si myslím, že by se daly vymyslet věci, aby to bylo zajímavější. Proč třeba nejsou různé mapy pevností? Přišlo by mi to zajímavé, kdyby pevnost v každém sektoru vypadala jinak a velitelé by se mohli předvést a něco vymýšlet.
Třeba:
- nesymetrické umístění pevnosti a různá rozmístění výchozích sektorů pro útočníky,
- čtvercový tvar pevnosti, případně jiný tvar než obdélníkový (L, T, U),
- doplnit malé věžičky pro 4 hráče - vedle brány nebo uprostřed delších stran,
- pevnosti, které by z jedné strany měly menší obranné bonusy, ale byly by hůře přístupné: malinké sektory zpomalující pohyb útočníků, případně i místa s malusem (rozbahněné pole...).
Pro stavitele pevnosti by pak mohly být možnosti, např.:
- umístit si budovy uvnitř v pevnosti podle sebe,
- vybrat si jednu z věží a té vystavět větší bonusy,
- podobně i umožnit posílit jednu z hradeb.
Toto posílení by šlo případně i v době míru zbourat a přestavět jinak.

Každá pevnost by byla díky tomu unikátní a podle mne by to mělo za výsledek, že by to pro hráče bylo zajímavější. Každý boj by byl v něčem jiný, velitelé by měli víc možností něco vymýšlet. Pokud by došlo k tomu, že se z bojů zase stane rutina, přepracovalo by se to, nebo by se doplnily další nové prvky.

A pak také, co třeba udělat boje v poli úplně bez pevností? Mít k dispozici válečné pole s malusy a bonusy (močály, vyvýšeniny...), kdo by obsadil pahorek, získal by bonus.

Systém bitev, tak jak je naprogramovaný, by tohle všechno podle mne měl zvládat. Zvládá tři velikosti pevností, mapy se mohou mírně lišit podle stupně vystavění. Tak proč by nezvládl i jiné typy map? Podle mne stačí jen trochu snahy. Času na změnu tu bylo dost.
 

DeletedUser11063

Guest
Don camillo: tohle je to co už jsem psal tehdy v tom dopisu (který ignorovali) - pevnosti jsou potřeba upravit úplně od základu - jenže do toho se jim nechce (proč to nevím - jestli se bojí přiznat to, že jejich myšlenka byla špatná, že už neví co dál s tím a že hráči mají více lepších nápadů nez oni - to netuším)

- prostředí kolem každé pevnosti vypadá jinak - bráno dle mapy. tak proč opravdu bitevní mapy neupravit dle toho - teče kolem řeka - ok tak útočníkům zpomalí pohyb. Je kolem pevnosti cesta či pouze rovná pláň - ok na té nejsou krytý a mají menší šanci na úhyb. Je vedle pevnosti velký kopec - při obsazení kopce by se na tuto pevnost koukali útočníci z vrchu - bonus do útoku na střelbu. Je vedle pevnosti les - útočníci bonus na úhyb.
Možností kolem pevností je spousta - stačí jen chtít. Pevnosti by se klidně mohli stát jedním ze základních pilířů jak tuto hru oživit - stačilo by jen chtít.
A než někdo podotkne že se to má sepsat do návrhu a poslat, tak mě napadá proč? Aby měli zase něco navíc co ignorovat, protože to není od nich ale od hráčů? Já jsem tu za věčného kritika, podle kterého inno neudělá nikdy nic dobře - bohužel jejich výsledky to jen potvrzují.

I když tato změna bude možná ve výsledku jen malá, tak jsme "rád" alespoň za tu, neboť doufám, že to znamená, že se INNO začíná probouzet a konečně si říkají - sakra co se to děje, proč ta hra tak rychle upadá s tím musíme něco udělat.
 

Deleted User - 31870

Guest
Wicháhpi sice píše, že Vést má exponent 0.5, ale NightWolf na německém fóru píše, že Vést má exponent 0.6....

Ať tak či onak, mohou jemně vylaďovat vzorce, ale to jsou kosmetické změny, za 4 roky pevností beze změn by to chtělo nějakou lepší invenci.

Exponent je 0,5 - na DE měli chybu.
 

DeletedUser10955

Guest
Mohli byste si prosím upravit v sekci Testování a informace o nových bitevních vzorcích tu část Střílení a uhýbání - mně už nebaví věčně někomu vysvětlovat že střílení je na duely a ne na bitvy - celkem by bylo fajn si hlídat co se píše do informací které pak čtou ostatní hráči.....
Přesnost a uhýbání by bylo myslím lepší ;)
 

DeletedUser

Guest
ohledně změn, největším dárkem by pro nás bylo, kdyby se konečně opravily všechny bugy v bitvách...
...pořád se taky nemůžu zbavit dojmu, že by bitvám prospělo, kdyby se zrušil bonus HP pro vojáky a dal se jim místo toho se jim dal jiný bonus... mimochodem, na fóru bety už křičí několik vojáků, že díky novému systému dostávají vyšší poškození a že by jim to měli kompenzovat třeba vyšším bonusem na vedení, takže změny možná ještě nejsou u konce... ale mohli by začít řvát taky nějací dělníci, že mají bonusy dost k ničemu...
 
Nahoru