DeletedUser
Guest
Ahoj.
Jak asi všichni víme, bitvy o pevnosti jsou zajímavou, ale nedotaženou možností hry.
Jednu z chyb v konceptu vidím v tom, že nikdo není motivován konečným výsledkem bitvy o pevnost.
Jinak řečeno, co mám z toho že vlastním pevnost? Nic. (Vlastně si ji může na vlastní náklady dostavět) A může tam přespávat, ale protože tam není banka, tak je toto využití problematické)
Co mám z toho že vyhraji bitvu o pevnost? 1 UPD :hoj:
Proto se hráči chodí bitev pouze účastnit a jak to dopadne je jim úplně jedno, hlavní je něco nastřílet/uhnout, přežít co nejdéle.
Myslím, že všichni jsme se dostali už několikrát do situace, kdy se v bitvě rozhodovalo o tom, jestli vyhrát zabráním vlajky, nebo radši střílet až do konce, prohrát, ale nabrat víc expů a dluhopisů. Téměř vždy zvítězila varianta střílet, protože je pro obě strany výhodnější.
Proto by bylo třeba hráče motivovat (žádný svět nenaplňuje velké pevnosti, problém jsou i střední).
Mám návrh:
Majitel pevnosti + pozvané město bude mít po dobu vlastnění pevnosti bonus:
+3% expů ze všech prací v daném sektoru
+3% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro malou pevnost
+4% expů ze všech prací v daném sektoru
+4% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro střední pevnost
+5% expů ze všech prací v daném sektoru
+5% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro velkou pevnost
Výše bonusu je jen orientační, o jejich výši musí rozhodnout někdo s přístupem k datům...
P.S.: Tohle je spíš pokus rozvířit debatu, protože už teď si soupeřící strany domlouvají termíny a místa bitev. Vývoj směřuje k tomu, že tam budem chodit vybaveni medvědama a jen rýžovat bez umírání...:pianista:
Jak asi všichni víme, bitvy o pevnosti jsou zajímavou, ale nedotaženou možností hry.
Jednu z chyb v konceptu vidím v tom, že nikdo není motivován konečným výsledkem bitvy o pevnost.
Jinak řečeno, co mám z toho že vlastním pevnost? Nic. (Vlastně si ji může na vlastní náklady dostavět) A může tam přespávat, ale protože tam není banka, tak je toto využití problematické)
Co mám z toho že vyhraji bitvu o pevnost? 1 UPD :hoj:
Proto se hráči chodí bitev pouze účastnit a jak to dopadne je jim úplně jedno, hlavní je něco nastřílet/uhnout, přežít co nejdéle.
Myslím, že všichni jsme se dostali už několikrát do situace, kdy se v bitvě rozhodovalo o tom, jestli vyhrát zabráním vlajky, nebo radši střílet až do konce, prohrát, ale nabrat víc expů a dluhopisů. Téměř vždy zvítězila varianta střílet, protože je pro obě strany výhodnější.
Proto by bylo třeba hráče motivovat (žádný svět nenaplňuje velké pevnosti, problém jsou i střední).
Mám návrh:
Majitel pevnosti + pozvané město bude mít po dobu vlastnění pevnosti bonus:
+3% expů ze všech prací v daném sektoru
+3% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro malou pevnost
+4% expů ze všech prací v daném sektoru
+4% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro střední pevnost
+5% expů ze všech prací v daném sektoru
+5% peněz ze všech prací v daném sektoru
pro velkou pevnost
Výše bonusu je jen orientační, o jejich výši musí rozhodnout někdo s přístupem k datům...
P.S.: Tohle je spíš pokus rozvířit debatu, protože už teď si soupeřící strany domlouvají termíny a místa bitev. Vývoj směřuje k tomu, že tam budem chodit vybaveni medvědama a jen rýžovat bez umírání...:pianista: