• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

plánované změny The West pro rok 2010

  • Zakladatel vlákna DeletedUser9058
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser9058

Guest
Originál si můžete přečíst na Devblogu(anglicky) jedná se o seznam změn plánovaných a připravovaných pro rok 2010



Chat
zavedeno.png

Bude možné psát si s ostatními hráči pomocí chatu. Chat bude umístěný ve spodní části obrazovky. Chat bude rozdělen na 3 místnosti.
Měststký chat
Chat pro sektor (čtvereček minimapy, ve kterém se nachází postava)
Chat při boji o pevnost (aktivuje se ve chvíli započetí boje)​
Chat již je testován na beta serveru, postupně ale bude vylepšován. Na chatu bude možnost nahlašování urážek.



Zdraví a bezvědomí
Hráči se budou při práci zraňovat častěji a vážněji než doposud. V duelech bude také docházet k větším ztrátám zdraví. Snížení možnosti upadnutí do bezvědomí, menší ztráty na energii a zmenšení doby neschopnosti duelovat.

Důvody:
Více vzrušení během prací
Použití jídla a léčivých nápojů​

Limit v bance
zavedeno.png

Omezení konta v bance bude zrušeno. Úroveň banky bude určovat, kolik peněz je možné uložit za jeden den. Bude možné si za poplatek (např. 20%) uložit peníze i do banky v cizím městě.

Důvody:
Důležité z důvodu omezení batohu
Důležité pro duelanty bez města​

Obchody
zavedeno.png

V obchodě budou moci nové věci nakupovat i cizinci. Cizí hráči si budou moci nakoupit i předměty ze 2 nejvyšších úrovní obchodu.

Důvody:
Lehčí nakupování
Omezení zbytečných přestupů mezi městy​

Duely na mapě
zavedeno.png

Salón přestane být používán na duely, na duely se bude používat mapa. Bude zavedena nová funkce do minimapy, díky které půjde rychle vyhledat vhodného soupeře. Hráče půjde duelovat na specifickém místěm, dokud se nepřesune na jiné. Duelové nastavení bude jemně upravené, aby bylo více potencionálních soupeřů, které bude moci hráč napadnout.

Důvody:
Jednoduchost duelů pro nové hráče - pomocí mapy
Hráči mohou rychle zadat duel (ihned po práci)
Více možných soupeřů
Umožnění přepadnutí
Rychlost se stane více důležitou (bonus duelanta)​

Duely s NPC postavami
zavedeno.png

na mapě se objeví nová místa, kde bude možné uskutečnit duel s NPC. Z duelů bude možné získat peníze a zkušenosti. Nová místa budou dostupná pro hráče s vyšší duelovou úrovní (rváči, tábory banditů,..).

Důvody:
Více duelů
Větší různorodost při zadávání prací
Hráči, kteří nebudou chtít duely PvP (hráč proti hráči), budou moci duelovat​

Přepadení
Hráči jsou chráněni ostatními členy města, pokud se nacházejí na stejném místě. Pokud je hráč napaden na místě, kde se nachází i jiní členové města, tak každý z nich jednou vystřelí na útočníka. Tento bonus platí jen pro obránce.

Důvody:
Města se mohou chránit proti duelantům
Stavitelé se mohou navzájem ochraňovat
Silní mohou ochraňovat slabší​

Neomezené úrovně budov
Budovy ve městě (např. kostel) bude možné teoreticky rozšiřovat do nekonečna a budou dávat menší bonusy.

Důvod:
Něco na práci pro stavitele​

Peníze a štěstí
Práce s možností vysokého výdělku budou dávat méně peněz. Dojde ke snížení šancí na nález předmětu, ale předměty budou mít vyšší hodnotu.

Důvody:
Ve hře je zbytečně moc peněz (spoustu hráčů má nevyužité peníze)
Vyšší štěstí je navrhované na mnohých fórech, ale musí zůstat v přiměřené hodnotě k výdělkům​

Wanted
zavedeno.png

Bude možné vypsat odměnu "na hlavu" jiného hráče. Když bude hráč v duelu poražen, vítěz dostane odměnu. Za každou nabídnutou odměnu se platí poplatek systému. Poražení v duelu: 25% poplatek, Dát do bezvědomí: 50% poplatek.

Důvody:
Více duelů
Nové cíle pro duelanty
Stavitelé se mohou chránit
Hráč ztratí peníze​

Úroveň 100 a nové práce
zavedeno.png

Budou úrovně 100 a více, dojde k předělání síně slávy. Přibudou nové práce.

Důvody:
Na přání hráčů
Možnost něco dělat po dosáhnutí 99. lvl​

Použití produktů
Inventář bude mít "ústa", do kterých bude možné vložit produkty. Ty se spotřebují a hráč dostane nějaký bonus. ze začátku to budou bonusy pouze na zdraví, postupně přibudou různé další, ale nikdy se nebude jednat o bonusy, které by souvisely s energií. V obchodě se smíšeným zbožím bude možné za pár dolarů koupit různé elixíry, které budou mít pozitivní účinky na zdraví a také různé bonusy.

Důvody:
Spotřeba produktů
Vytažení peněz ze světa
Mohou se objevit "posilovače" (například munice, která dočasně zvýší poškození v duelu)​

Nákup schopnostních bodů
zavedeno.png

Za peníze půjdou koupit schopnostní body. Poplatky porostou velmi rychle (50,100,200,400)

Důvody:
Méně peněz ve hře.
Hráči zaměření na vydělávání z toho mohou těžit​

Limit batohu
Bude existovat maximální počet věcí, které lze do batohu uložit. Tento limit půjde zvýšit mimo jiné pomocí koní. Pokud bude v batohu více věcí, než je povolené maximum, hráč se bude pohybovat mnohem pomaleji.

Důvody:
Banka bude mnohem důležitější
Méně předmětů ve hře
Velmi důležité při obchodování s předměty
Znatelné odlehčení pro servery​

Obchodování
zavedeno.png

Hráči budou moci mezi sebou obchodovat. Každý bude moci napsat nabídku a poptávku do svého profilu. Nejdříve nebude možné obchodovat věc za věc, ale pouze za peníze. Každý předmět bude mít minimální a maximální cenu.
Příklady:
Nabídka: Šedý klobouk $250
Poptávka: Drahý plátěný klobouk $800​
Pro uskutečnění obchodu musí být hráči na stejném místě. Bude také možné posílat předměty ponny experesem (za nugety). Limit batohu bude zaveden ve stejném updatu jako obchodování s předměty.



Poker
Bude možné hrát poker s ostatními hráči. Malá částka peněz půjde do banky. Banka vždy vyhraje.

Důvody:
Možnost zábavy při čekání
Poznávání nových hráčů
Mizení peněz ze světa
Na přání hráčů​

Nový systém duelů
Nynější systém duelů (uhýbání a míření) bude změněn. Každé kolo se bude skládat z 1 útočné a 1 pohybové akce. Čím vyšší bude duelová úroveň, tím více kol se bude bojovat (3-12). Útočná akce: Útok je na začátku střela/úder). S přidáním schopností se bude možné naučit různé speciální útoky:

Příklady:

Silný úder: +50% poškození, 20 síla úderu
Dvojitá střelba: dvě střely, menší šance na zásah, 20 reflexy, 15 střílení
Palebná clona: střely udrží nepřítele ve větší vzdálenosti, menší poškození, 40 střílení
Bleskový útok: žádné postihy za špatné postavení, vytrvalost 40
Strhující úder: Nepřítel Vás na 50% v příštím kole netrefí, 50 síla úderu
Kop: snižuje šanci na zásah o 50%, funguje jen při útoku zblízka​
Pohybová akce: V každém kole se hráč pohybuje. POhyb umožňuje hráči dostat se na ideální vzdálenost od soupeře a tím zvýšit poškození nebo snížit soupeřovu šanci na zásah. S přidáním schopností bude možné dělat speciální pohyby:

Přiklady:
Přiblížit se na boj zblízka, žádné požadavky
Uskočit na stranu: +20% šance na uhnutí, 20 reflexy, 10 uhýbání
Zařvat: Útok způsobí o 30% horší poškození, 40 charisma
Výsměch: Útočník zapomene na speciální útok a zaútočí normálně, 50 charisma
Změna zbraně: Hráč si může vyměnit zbraň, 50 zručnost
Neuvěřitelné reflexy: V tomto kole tě nikdo netrefí, 20 pohyblivost, 200 reflexy
Zachovat chladnou tvář: Výsměch a řev se obrátí v tvůj prospěch, 30 charisma
Držení: Speciální pohyb soupeře se na 50% nevydaří, 30 síla, 30 reflexy​
Toto jsou jen příklady a pravděpodobně nikdy nebudou ve hře tak, jak jsou vypsány zde. Proto si neměňte schopnosti podle těchto příkladů!!! Současné duelové schopnosti budou méně důležité při míření a poškození, ale budou důležité při speciálních pohybech. Štěstí bude minimalizované. Oblečení a zbraně budou hrát větší úlohu při výpočtu získaných zkušeností - omezení přátelských duelů. Šance na zásah bude upravena, schopnosti a vlastnosti, které jsou při duelu nyní, zůstanou pravděpodobně stejné. Přesná verze bude včas oznámena.

Důvody:
Komplexnější systém, který se bude dát lépe zlepšovat
Pro nové hráče jednoduchý systém
Více možností
Nové výzvy pro hráče
Lepší šance na obranu, i pro stavitele​

Produkty na stavbu města
Produkty se budou používat při stavbě budov ve městě při vyšších úrovních (počínaje 3. úrovní)

Důvody:
Větší využití stavitelů
Obchodování s předměty bude lákavější​

Vyšší bonusy postav
Každá postava by měla dostat lepší výhody. Jeden z návrhů byl dát každé třídě 6 bonusů a nechat hráče, ať si jeden vybere každých 10 úrovní.

Důvody:
Různé výzvy a cíle během hry
Vyšší různorodost postav
Možnost větší specializace​

Poškozování města
Budovy na vyšších úrovních budou časem chátrat.

Důvody:
Větší využití stavitelů
Žádné omezeních nových míst
Mizení peněz ze světa​

Hazard
Obchodnící nabídnou neznámý předmět ke koupi. Předměty mohou být velmi drahé, velmi výjimečné a nebude možné je nikde získat nebo najít.

Důvody:
Radost z překvapení
Smysl pro použití velkého množství peněz​


Úvodní obrazovka
zavedeno.png

Upraví se úvodní obrazovka hry, tak aby zapadala do stylu hry. Úprava proběhne nezávisle na hře, nebude tedy souviset se žádnou aktualizací.



Noviny
Noviny budou vycházet pravidělně každých 3-7 dní, budou v nich statistiky, horoskop a krátké zprávy od hráčů. Ve statistikách budou výsledky bojů o pevnost, dostavěná města, nejlepší duelanti, atp. Počet zveřejněných hráčských článků bude omezený. Každý článek bude stát hráče několik dolarů. Články s největší nabídnutou cenou budou zveřejněny. Hráč bude muset zaplatit symbolickou částku, aby si noviny mohl přečíst.

Důvody:
Zajímavé informace pro všechny hráče
Odměny pro mnoho hráčů
šance reprezentovat se​

Kalhoty a opasky
zavedeno.png

Do inventáře přibudou místa pro kalhoty a opasky. Tato nová funkce bude vyvíjena samostatným týmem, je tedy těžké určit, kdy dojde k vydání.

Důvody:
Nové předměty
Na přání hráčů​
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru